Markus Olsson

Markus Olsson

Markus Olsson är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Markus Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-09. Markus Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Markus Olsson har haft 14 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

2023-11 - 2024-03

18 omdömen om Markus Olsson

Axel F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Olsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Hornstull

Vår upplevelse med Markus var fantastisk. Processen var snabb, smidig och vi fick tydlig information vid varje steg. Markus var alltid snabb med att svara på våra frågor och var alltid tillgänglig för att ge råd och vägledning, vilket gjorde att vi kände oss trygga och bekväma genom hela köpet. Om du vill ha en mäklare som gör bostadsköpet så smidigt som möjligt rekommenderar vi verkligen Markus.

Elsa I
Hornstull

Kan varmt rekommendera Markus. Hans hjälpsamhet, tydlighet och snabba kommunikation gjorde hela processen smidig och trygg för oss.

Stefan L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Olsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Maria

Bra driv och tydlig med både säljare och köpare. Bra med förberedelser och marknadsföring.

Isabella F
Katarina

Världens bästa mäklare. Så glad att jag fick just honom som hjälpte mig med affären. Alltid tillgänglig vid frågor och kom med bra råd och tips. Rekommenderar starkt!

Sebastian G
Nytorget

Markus är en ambitiös, professionell och förtroendegivande mäklare. Kände mig trygg genom hela processen och det blev ett bra slutresultat! Kan varmt rekommendera Markus.

Ida J
Nytorget

Vi har fått ett fantastiskt fint och professionellt intryck av Markus. Markus har varit väldigt hjälpsam och haft en tydlig & snabb kommunikation, vilket har gjort processen smidig och trygg för oss som förstagångsköpare!

Arielle E
Maria

Markus är en riktigt, riktigt duktig mäklare; lyhörd, engagerad, trevlig och professionell. Han är verkligen en person som går "the extra mile" för att det ska bli så bra som möjligt både för sina säljare och köpare. Kan varmt rekommendera honom!

Jonatan L
Maria

Trevlig, saklig, snabb. Utmärkt.

Mikael L
Maria

Markus var mycket engagerad och gjorde ett jättebra jobb!

Sharon K

Markus was highly professional and incredibly engaged throughout the whole process. He kept me well informed of interest levels in the apartment, the best plan of action for the sale, and in general gave very good advice at all stages. The end result was a very smooth, quick and successful sale!