Patrik Ekdahl

Patrik Ekdahl

Patrik Ekdahl är mäklare på Fastighetsbyrån Huddinge

Patrik Ekdahl har varit registrerad mäklare sedan 2023-11. Patrik Ekdahl har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Ekdahl har haft 4 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-11 - 2024-03

82 omdömen om Patrik Ekdahl

Gunilla P
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Vi träffade Patrik under en intensiv dag, då vi köpte vårt nya hus. Det var både visning och kontraktsskrivning och många telefonsamtal där emellan, på samma dag! Patrik är mycket trevlig att ha och göra med. Han var snabb att ta reda på svaren på alla våra frågor och lyckades dessutom få till kontraktsskrivningen redan samma dag, så att vi kunde känna oss trygga med att vi skulle få huset. Jag rekommenderar er verkligen att anlita Patrik!

Svar från Patrik Ekdahl

Ni är fantastiska. Så glad att just ni köpte huset. Jag hoppas att ni kommer stortrivas! ☺️🥂

Rhonda I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Patrik lyssnade inte på mina behov. Fokus var på sälja min bostaden till vilken pris han vill mest för hans provision verka viktigaste. Han gjorde inte grund arbetet och jämförde inte objekt som såldes i området. Läget som det ser ut nu är att han fixat en köpare, övertygade att skriva på kontraktet med information att lånelöftet är ordnad och inbetalningen av handpenning som skulle betalas in den 27:e Februari är försenad. Patrik har backat ut helt nu känns det som och jag väntar på handpenningen som sägs ska betalas...

Svar från Patrik Ekdahl

Hej Rhonda! Tack snälla för ditt omdöme, för oss är det viktigt med all typ av feedback! Det är mycket tråkigt att läsa detta som svar av en affär som på pappret ser väldigt väldigt bra ut i form av pris, vem som köper och hur vi har jobbat för att hitta en köpare efter att du haft bostaden ute med en annan mäklare tidigare. Inte heller har något av den här feedbacken kommit fram under processen vilket är väldigt tråkigt. Låt mig besvara några punkter som blir faktafel här bara för att tala klarspråk. 1. Vi träffades...

Therese Regina E
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Hade stort förtroende och kände oss trygga under hela processen. Mycket bra kommunikation och hjälpsam med att svara på frågor och funderingar. Ger mina varmaste rekommendationer till Patrik!!

Svar från Patrik Ekdahl

Therese! Det betyder jättemycket. Tack för rekommendationen!

Nicklas Mikael E
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Segeltorp

Glad, positiv och engagerad mäklare. Enkel att ha att göra med och fanns alltid tillgänglig. Patrik kan jag rekommendera starkt.

Svar från Patrik Ekdahl

Tack snälla Nicklas! Det uppskattas jättemycket!

Ulla N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Huddinge
Centrala Huddinge

Han var uppmärksam, trevlig och glad. Kan rekommendera honom

Svar från Patrik Ekdahl

Det var fint skriver Ulla. Stort tack!

Susanne P
Centrala Huddinge

Han är kunnig, väldigt lyhörd. Lätt att nå. Håller vad han lovar. Väldigt nöjd !

Svar från Patrik Ekdahl

Tack snälla Susanne! Har tyckt så mycket om att jobba med dig!

Britt-Mari N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
Vireberg

Mycket trevligt bemötande och han uppfyllde de förväntningar jag har på en mäklare.

Joakim Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna
Råsunda

Patrik är väldigt trevlig, vältalig och förtroendeingivande. Var på några visningar i våras varav en var Patriks, men det passade inte då. Han meddelande han skulle kontakta mig om det kommer något annat inom samma klass. Någon månad senare kom ett tips på en ny visning som slutade med att jag nu köpt en två. Rekommenderas starkt!

Vlasios
Skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna

Patrik hjälpte oss vid försäljning av vår lägenheten i January 2018 efter precis maklarstatistik gick ut med dyster statistik. Patrik var lugn och så lugnade oss att marknad var väldigt rörlig och vi skulle ha tålamod. Hav var helt rätt och vi sålde vår lägenhet till en pris som vi var nöjda med. Vad jag uppskattade mest var att Patrik hjälpte oss i Nov 2017 att förstår om var nuvarande lägenhet var bra eller inte och vid uppskattning av renoveringar att nu utför vi. Det var månader innan vi anlitade honom att sälja vår lägenhet. Det visar professionellt beteende vilket är sällsynt.

Maria W
Skrev om Patrik Ekdahl en del av Fastighetsbyrån Solna

Jag har sålt en tvåa på Råsundavägen med hjälp av Patrik som mäklare. Trots dåliga säljtider så lyckades han sälja till det pris jag ville ha. Har sett Mail från ett par av spekulanterna som tyckt att han varit en toppenmäklare, så även jag. Tack Patrik! Du är bäst. Mvh. Maria wikner