Fastighetsbyrån Umeå

• BadgeElevenYears
1 167
Llama 0901-349 80 Compartir

About company

Välkommen till Fastighetsbyrån i Umeå! Här möts du av välutbildade mäklare med stort engagemang som vill att du ska göra en lyckad bostadsaffär. Våra mäklare är specialiserade på villor respektive bostadsrätter och arbetar aktivt för att du ska få en så bra mäklartjänst som möjligt vid din nästa bostadsaffär. Går du i säljtankar...

1167 omdömen om Fastighetsbyrån Umeå

Sedan starten hos Reco 2013

Dennis R
Böleäng

Blev en väldigt snabb affär, till vår fördel

Daniel L
Nordmaling

En driven mäklare som är lätt att nå och som har ett fokus på effektivitet och snabbhet, vilket uppskattas enormt.

Ebon U
Vindeln

Proffsigt. Har hållit i allt med full kontroll.

Mikael J
Compró su casa con ayuda de Mathias Holmgren parte de Fastighetsbyrån Umeå
Bygdeå

Bemötandet var jättebra. Han kunde svara på våra frågor och hade tydliga svar. Det kändes som det var ordning och reda och vi kände förtroende för Mathias. Micke Johansson och Monika Hurtig Johansson.

Margareta N
Bygdeå

Vi har fått ett väldigt bra bemötande. Förtroendeingivande, engagerad, effektiv och kunnig. Vi har fått fortlöpande info och snabb handläggning. Finns bara positivt att säga.

Sune O
Compró su apartamento con ayuda de Mathias Holmgren parte de Fastighetsbyrån Umeå
Vännäs

Utan tvekan en bra erfarenhet. Rekommenderas.

Tomas H
Vendió su apartamento con ayuda de Mathias Holmgren parte de Fastighetsbyrån Umeå
Vännäs

Trevlig och kändes erfaren. Kändes som han förstod vår situation bra och tog självmant "beslut" som återspeglade hur vi ville hantera saker och ting.

Michael R
Vendió su apartamento con ayuda de Evelina Olofsson parte de Fastighetsbyrån Umeå
Haga

Hej ! Vn upp till våra höga förväntningari blev väldigt vänligt och glatt bemött av E. Hon var seriös och fokuserad. Vi kände oss väldigt trygga med henne från första minut. Hon levde verkligen upp till våra höga förväntningar. Försäljningen var snabbt avklarad ....vi var nöjda med priset och vi kan verkligen rekommendera henne till andra kunder. hälsar Micke R

Pedro B
Bjurholm

Har kunden i fokus lugn tillmötesgående lätt att oprata med

Ofelia A
Mariehöjd

Vi träffade flera mäklare inför vår försäljning av vår bostad och Evelina var underbar! Så trevlig, genuin, trygg, lätt tillgänglig på sms/samtal… Finns bara gott att säga så rekommenderas starkt!!

Karl Johan Eje A
Mariehöjd

Är super nöjd med Evelina som mäklare, hon väldigt jordnära och man känner sig trygg med henne som mäklare, hon ser verkligen människan i sin helhet. Evelina är väldigt engagerad i oss som säljare lika så mot spekulanterna, har man haft frågor och funderingar har hon alltid kunna ge ett vettigt svar som man känt sig nöjd med, har aldrig varit några frågetecken efter att man pratat med henne.

Erik S
Sandåkern

Otroligt professionell i sin roll som mäklare. Vi kände verkligen att hon gav allt för att hjälpa oss med försäljningen av vår bostadsrätt. Svarade även alltid snabbt när vi hade frågor vilket vi tyckte var ett stort plus.

Ofelia A
Escribió sobre Evelina Olofsson parte de Fastighetsbyrån Umeå

Genuin, svarar snabbt på sms och samtal, glad, tillmötesgående, trevlig, trygg.. Det finns massa positivt att säga om Evelina som mäklare. Rekommenderas!!

Evelina O gillar detta
Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Berith H
Compró su apartamento con ayuda de Tobias Sandström parte de Fastighetsbyrån Umeå
Teg

Jag vill ge Tobias bästa betyg. Trevligt bemötande, kunnig, hjälpsam. En mäklare man vill träffa när man säljer och köper fastigheter. Berit Holmgren

Anneli B
Väst På Stan

Det var en bra och smidig kontakt rakt igenom, han var både tydlig och snabb på att svara när jag hade frågor kring objektet som jag köpte. Kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Simon J
Vendió su apartamento con ayuda de Tobias Sandström parte de Fastighetsbyrån Umeå
Teg

Med ett trevligt bemötande och tydlig kommunikation förmedlade Tobias våran bostad snabbt och smidigt!

Åsa A
Robertsfors

Snabb på att svara på mail och telefon. Saknar att man inte fått säljaren att göra en besiktning innan. Trevlig Saklig

Elin P
Vendió su apartamento con ayuda de
Hissjö

Perfekt! Professionell och trevlig!

Stina L
Tavleliden

1. Mycket bra 2.. Förväntade mig nog lite mer ansträngning så inte riktigt, men svårt att säga då det är en tuff tid att sälja…. 3. Vi fick 250.000 tusen mindre än vad vi diskuterat i första skedet…så det är klart att helt nöjd är man ju inte….sen om det beror på mäklarens insatts eller läget just nu är ju svårt att veta. Till syven och sist handlar det ju om och försöka få ut så mycket som möjligt av en försäljning och för oss blev det jätte mycket pengar mindre än förväntat…medan ni fått eran del ändå….men...

Tobias Christofer W D

Svarar inte på telefon eller mail efter att missat inbokad tid. Upplevelsen kändes högst oseriös.

Contenido ofensivo
Elegir motivo:
Mikael A
Robertsfors

Trevlig, lätt att få tag i,saklig både mot säljare och köpare,

Andrea B
Tomtebo

Engagerad, snabb respons vid både säljarkontakt och kundkontakt. Jobbar veckans alla dagar och tider på dygnet om det krävs.

Christin W
Vännäs

Jag är nöjd, mkt bra bemötande

Katarina F
Berghem

Bra, trevligt och professionellt bemötande och agerande. Skött sitt uppdrag hittills på ett mycket bra sätt!

Christofer J
Teg

Trevlig och tydligt gällande bostaden och allt runtomkring!

Anders E
Compró su casa con ayuda de Mathias Holmgren parte de Fastighetsbyrån Umeå
Tomtebo

Bra bemötande och väldigt noggrann

Karin S
Ersboda

Ett mycket trevligt bemötande och positiv agerande Levde verkligen opp till våra förväntningar och lite till Lätt att få kontakt med Försäljningen var en verkligen positiv upplevelse och kändes som man fick en bra kontakt med köparna Allt blev positivt

Sture L
Ersboda

Ett mycket trevligt bemötande och positivt agerande. Levde verkligen upp till våra förväntningar och lite till lätt att få kontakt med. Försäljningen var verkligen en positiv upplevelse och kändes som man fick en bra kontakt köparen. Allt kändes bara positivt.

Nils Tore Christer K
Vendió su casa con ayuda de Ulf Stenberg parte de Fastighetsbyrån Umeå

Enormt kunnig, erfaren och pedagogisk. Mycket sympatisk och trevlig. Får saker fort ur händerna, både sådant som åligger honom samt förslag och eventuella ändringar från oss som kunder. Ett riktigt proffs.

Helena I
Teg

Så proffsig - från första träff till klar affär. Hon har hållit oss informerade och uppdaterade genom hela processen.

Andreas D
Röbäck

Riktigt trygg och drivande, kändes väldigt professionellt och smidigt hela processen!

Mira Blohm H
Ålidhem

Väldigt trevlig och inbjudande. Var väldigt duktig på att förklara olika begrepp eller funderingar vi hade. Jättenöjd med arbetet!

Anton K
Yttersjö

Väldigt trevlig att prata med, lagom balans mellan professionell och alldaglig.

Marcus B
Sandåkern

Snabb och kontrollerad process, från start till mål. Bra återkoppling och bra resultat!

George L
Ålidhem

Tobias lyssnade in min och sambons önskemål. Gav oss bra i formation och goda råd genom hela processen. Verkligen en exceptionell mäklare!

Christoffer B
Vendió su apartamento con ayuda de
Hissjö

Kunnig, snabb att få kontakt med samt väldigt hjälpande. Vi har känt oss trygga med Robin hela processen.

Sara N
Holmsund

Vi har bara positivt att säga om Mathias! Han fick oss att känna oss trygga under hela försäljningsresan och han gav bra råd råd och stöd under hela processen. Rekommenderar varmt!

Lars W

Jag tycker att Evelina var glad och positiv. Rekommenderar henne. Lars

Ingemar V
Mariehöjd

Evelina inger förtroende med sitt lugna och sansade sätt vilket underlättar kommunikationen mellan i detta fall säljare och mäklare.

Ann-Christin S
Ersboda

Jag tycker att Evelina är rolig och duktigt. Snabbtänkt och fartfylld. Är glad att vi anlitade henne. Anki

Torgny D
Vendió su casa con ayuda de
Örträsk

Under min kontakt med Robin så har det varat svårt att få kontakt med honom och att det har känts som om att Robin har varit ointresserad av att ha” KONTAKT MED SÄLJAREN UNDER PROSECEN ”Jag har nu hamnat i att behöva sätta ut fastigheten till en ny försäljning på grund av att den eventuella köparen har backat ur köpet. Det har gått över en vecka nu sedan jag pratade med Robin har mailat honom men inget svar från hans sida detta är inte första gången som jag sökt hen men hen tycks inte läsa sina mail, Just nu vid skrivande...

Benjamin J
Compró su apartamento con ayuda de Evelina Olofsson parte de Fastighetsbyrån Umeå
Teg

Vi var väldigt nöjd med Evelina som hjälpte oss med vårat första lägenhetsköp. Mycket trevlig, professionell och vi fick svar på alla frågor och funderingar vi hade! Vi kan varmt rekommendera Evelina

Jacqueline M
Compró su casa con ayuda de Heléne Karlsson parte de Fastighetsbyrån Umeå
Vindeln

Vår erfarenhet av Heléne var bra. Hon var mycket vänlig, hjälpsam. Hon svarade på alla våra frågor och var i kontakt med oss ​​och ägarna för information. Hon känner till området väl vilket är till stor hjälp.

Lilian J
Väst På Stan

Ett lugnt och trevligt bemötande, kunnig och hjälpsam. Det var möjligt att gå runt själv och ställa frågor vid behov vilket passar mig..

Samuel W
Centrala Umeå

En hårt arbetande mäklare som gjorde ett väldigt bra intryck. Lyckades även sälja vår lägenhet som ett kommande objekt (innan publicering på Hemnet) till ett pris som vi var nöjda med. Jag rekommenderar verkligen Tobias!

Maria S
Vindeln

Proffsig mäklare med lång erfarenhet. Bred kunskap, och ett mycket trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!

Christina E
Holmsund

Blev bemött med medkänsla och omtanke och väldigt professionellt. Försökte lösa försäljningen på ett så effektivt sätt som under de rådande förutsättningarna var möjligt. Anlitar gärna honom igen.

Ulla Z
Compró su casa con ayuda de Heléne Karlsson parte de Fastighetsbyrån Umeå
Hällnäs

Snabb och trevlig. Allt har hittills klaffat till belåtenhet.. Tillträdesdag om 2 veckor.

Mats Henrik G
Vendió un solar con ayuda de
Röbäck

Professionell, engagerad och tillmötesgående. Alltid tillgänglig och snabb på återkoppling. En lugn och trevlig mäklare som får toppbetyg av oss. Rekommenderas.

Nils U
Ålidhem

Vi blev bemötta på ett trevligt sätt. Tobias svarade v vänligt och med god kompetens på våra frågor. Tobias var snabb att svara på våra sms vilket vi uppskattade. Det är lätt att få förtroende för Tobias och mitt samlade intryck är att han är vänlig, förtroendeingivande, kompetent och snabb att besvara kundens frågor.