Amir Ekbatani

Amir Ekbatani

Amir Ekbatani är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Amir Ekbatani har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Amir Ekbatani har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-05 och har fått 456 omdömen med ett betyg på 4.8. Amir Ekbatani har haft 58 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

456 omdömen om Amir Ekbatani

Sedan starten hos Reco 2018
Olov B
Luthagen

Tydlig och enkel att ha att göra med.

Oscar C
Luthagen

Amir arbetade hårt för att vår försäljning skulle bli så bra som möjligt och uppnådde våra högt ställda förväntningar.

Kevin T
Fålhagen

Hur sjyst, tydlig och bra som helst! Kunde bli något bättre på att minnas detaljer man sagt, men jag skulle absolut rekommendera.

Rebecka L
Fålhagen

Amir gav oss ett otroligt bemötande redan vid ankomst för visningen av lägenheten. Som köpare kände man sig välkomnad och trygg med Amir som mäklare. Han hade god kunskap kring objektet i fråga och erbjöd en hög klass av service. En informativ visning som la en bra grund inför köpet av lägenheten. Vidare var Amir snabb i sin framförhållning vilket ledde till en okomplicerad och snabb affär vilket uppskattas av mig som köpare. Både jag och min pappa tycker att Amir gjort ett exceptionellt jobb och det hela har skötts väldigt proffsigt. Tusen tack för ett grymt arbete Amir!

Nils L
Gränby

Mycket proffsigt Bra respons,

Gita P
Sävja

Amir var väldigt trevlig, tydlig och hjälpsam under hela köpet. Alltid snabb på att svara på frågor och informera om vad som gäller.

Felix S
Sålde sitt hus med hjälp av Amir Ekbatani en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Svartbäcken

Otroligt kompetent och tillmötesgående. Krånglig process blev enkel med Amir. Uppsalas bästa mäklare!

Gittie T

Bra kommunikation,tillgänglig,aktiv, och angemang

Karin Margareta J
Sala Backe

Trevlig! Saklig och lugn! Förklarade på ett lättförståeligt sätt.

Ottil R
Eriksberg

Mäklaren gav felaktig information och gav ett oseriöst intryck.