Gita Erlandsson

Gita Erlandsson

Gita Erlandsson är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Gita Erlandsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Gita Erlandsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.8. Gita Erlandsson har haft 53 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

136 omdömen om Gita Erlandsson

Helen H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gita Erlandsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Årsta

Mycket kunnig mäklare. Hon följer upp, och informerar på ett föredömligt sätt. Hon förklarar på ett bra sätt som man förstår.

Alexander P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gita Erlandsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Årsta

Gita var engagerad, tydlig och professionell genom hela köpprocessen och jag rekommenderar henne starkt!

Robert P
Svartbäcken

Jobbat hårt i en svår marknad.

Anna S
Svartbäcken

Toppen rakt igenom, rekommenderar starkt denna mäklare

Bengt H
Ulleråker

Vänligt bemötande och professionell hantering.

Lennart L
Årsta

Hon är snabb på att återkomma och är tillgänglig. Mycket bra på att informera och hålla oss uppdaterade. Kunnig, ordning och reda och det där lilla extra. Rekommenderar starkt denna kunniga mäklare!!

Katarina K
Ulleråker

Engagerad , pådrivande och kunnig. Tålmodig och visar respekt och bra omdöme. Ger inte upp trots att det blev en lång process.

Marie G
Gottsunda

Trevlig, effektiv och kommunikativ. Duktig mäklare, fick stort förtroende för henne.

Ida S
Centrum

Vi blev väldigt bra bemötta och var snabb på att inhämta information som vi ville ha

Sanne J
Centrum

Suverän! Gita förmedlade det hela otroligt bra!