Rebecca Odhe

Rebecca Odhe

Rebecca Odhe är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Rebecca Odhe har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Rebecca Odhe har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.9. Rebecca Odhe har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

95 omdömen om Rebecca Odhe

Mauro M
Kungsängen

Vänlig och engagerad. Har många bollar i luften och kan leda till lite förvirring. Ibland svårt att få tydlig rådgivning när man behöver hjälp med beslut.

Gustav N
Kungsängen

Väldigt professionellt bemötande. Vi har under hela processen känt oss väl omhändertagna och hörda. Rebecca, till skillnad från många andra mäklare som vi har pratat med, är väldigt trevlig och glad. Hon är väldigt bra på att peppa en och man märker verkligen att hon bara vill det bästa för sina kunder. Hon har varit extremt bra på att hålla oss uppdaterade på hur läget har sett ut under budgivningen. Vi är inget annat än supernöjda, tack Rebecca:)

Ellen S
Kungsängen

Supertrevlig, bra energi och tydlig om vad vi kan förvänta oss.

Jesper R
Sala Backe

Ett otroligt proffsigt och trevligt bemötande hela tiden. Jag är super nöjd met Rebeccas jobb med min lägenhets försäljning.

Maria N
Gränby

Rebecca är en trevlig och tillmötesgående person som varmt rekommenderas. Hon är kunnig och letar fram rätt köpare till din bostad.

Johan S
Svartbäcken

WOW! Har varit i kontakt med mycket mäklare under senaste tiden då jag både sålt och köpt bostad och måste säga att Rebecca utmärker sig från de flesta. Uppfattningen jag fått av tidigare mäklare man varit i kontakt med är att de upplevts lite för inriktade på att enbart sälja och upplevts oengagerade i processen fram till försäljning. Rebecca däremot har jag upplevt som väldigt engagerad och involverad genom hela processen och har alltid varit väldigt tillmötesgående. Så vill man ha en mäklare som inte bara är grym...

Perihan T
Skrev om Rebecca Odhe en del av Fastighetsbyrån Uppsala

Rebecca är en otroligt duktig, kompetent, ödmjuk och trevlig mäklare. Jag hade tur som lärde känna henne. Rekommenderar alla att anlita henne. Stenrösvägen 145, Perihan.

Rebecca O gillar detta
Lovisa G
Svartbäcken

Rebecca gav ett varmt och tryggt intryck från första start och vi kände oss så omhändertagna vid köp av vår lägenhet. Fantastisk mäklare med fötterna på jorden!

Cecilia D
Främre Luthagen

Rebecca är proffsig och lagom "på", ser till att man som köpare får bra information och är snabb och effektiv. Hon inger förtroende och återkopplar direkt!

Josef Ezzat H
Främre Luthagen

Rebecca är en exceptionell mäklare som överträffade mina förväntningar. Hennes professionalism, engagemang och skicklighet gjorde hela processen smidig och framgångsrik. Rekommenderas starkt!