Johanna Strand fd. Rofors

Johanna Strand fd. Rofors

Johanna Strand fd. Rofors är mäklare på Fastighetsbyrån Västerås

Johanna Strand fd. Rofors har varit registrerad mäklare sedan 2007-09. Johanna Strand fd. Rofors har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Strand fd. Rofors har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

44 omdömen om Johanna Strand fd. Rofors

Sedan starten hos Reco 2014
Ellinor E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
Korsängsgärdet

Johanna gav oss ett tryggt och proffsigt intryck på lägenhetsvisningen och vid kontraktsskrivningen. Vi känner oss mycket nöjda med Johanna och jag kan varmt rekommendera henne E & P

Svar från Johanna Strand fd. Rofors

Tack snälla för de fina orden! Betyder mycket. Tänk vad bra ni kommer att få det i nya bostaden framöver! Mvh, Johanna

Christer O
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

Tydligt och rakt, har fått väldigt bra förtroende för Johanna

Rose-Marie W

Jag saknade både engagemang och information från mäklarens sida.

Elisabet H
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås
Irsta

Johanna är kompetent och inget stort förtroende! Dessutom har hon en skön inställning!

Patrik H
Irsta

Lyhörd och väldigt professionell. Kändes tryggt genom hela affären.

Patrik H
Barkarö

Säljer hus Hon är kunnig och professionell.

Mauricio D
Barkarö

Duktig och saklig mäklare, hjälper gärna till med andra saker kring köo/försäljning.

Catherine L
Barkarö

Vi har köpt en villa och har blivit väldigt bra bemötta av Johanna som är både mycket kompetent och väldigt trevlig. Hon lever verkligen upp till förväntan!

Jonathan Å
Nordanby

Snabbt och proffsigt bemötande. Johanna är väldigt tillmötesgående och kunnig

Lwweendo A
Barkarö

Väldigt kompetent, hjälpsam och vi kände oss väldigt trygga i vår affär. Återkom snabbt med svar på eventuella frågor och lotsade oss väl igenom vårt bostadsköp.