Johanna Strand fd. Rofors
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 26 Läs vad Johanna Strand fd. Rofors

• Marie S köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-11

Irsta
    Radhus bostadsrätt
    Blev bra bemött Läs mer
  • Mikael V köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-03

Irsta
    Great work by Johanna!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Sofia H köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-17

Gäddeholm
    Vi har sålt och köpt via Johanna och hon har varit toppen! Hon har gjort processen enkel och svarat på alla våra frågor vi haft.

Är super nöjd! Läs mer
  • Marcus B sålde sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-10-31

Rönnby
    Trevlig profecionell och månar om både säljaren och köparens bästa.

Rekommenderar verkligen Johanna till alla som ska göra bostadsaffär. Läs mer
  • Renas M köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-10-13

Stohagen
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och tillmötesgående vad gäller titt på bostaden. Läs mer
  • David W köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-09-24

Gäddeholm
    Jag tyckte hon var kunnig och bra på att lägga upp, va ärlig i dom frågor jag ställde och var alltid kontaktbar. Läs mer
  • Bengt D köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-09-14

Östra Hamnen
    Köpt en bostadsrätt. Vi har allt igenom affären fått bästa tänkbara hjälp och stöd. Högsta kvalitet och kunskap. Läs mer
  • Karam K köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-09-09

Gäddeholm
    Tack Johanna för ett gott bemötande vid köp av vårt nyproducerade radhus. Alltid tillgänglig med koll på all väsentlig info som vi efterfrågade. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jennie S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-08-12

Östra Hamnen
    Vi är mycket nöjda med kontakten vi haft med Johanna när vi sålde vår lägenhet. Allt flöt på väldigt smidigt, i allt från fotografering till försäljningsprocess. Vi hade ganska bråttom i vår process och hon styrde upp allt på ett mycket smidigt och tydligt sätt. Vi fick en mycket bra kontakt och förtroende för Johanna. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Ann-Charlotte K köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-07-11

köpt nybyggt radhus
    mycket trevligt bemötande, flera visningar och samtal
    kunnig, snabb och tillmötesgåend Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Tobias Törnqvist