Johanna Strand fd. Rofors
Registrerad mäklare sedan 2007-09-24
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-30
2019-08 - 2020-07

Läs vad 31 Läs vad Johanna Strand fd. Rofors

• Sara J sålde sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-07-17

Tillberga
    Vi har sålt ett hus på landet och fått mycket bra hjälp och stort förtroende för Johanna och hennes kollega. Då vi stötte på oväntade problem fick vi hjälp att lösa dem och flera visningar. De hittade de perfekta köparna och försäljningen kändes trygg och smidig. Läs mer
  • Marie K
    Marie K köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-07-11

Gäddeholm
    Toppenmäklare, trevlig och väldigt hjälpsam. Läs mer
  • Zohreh R köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-26

Gäddeholm
    Bra, tillmötesgående och kunnig Läs mer
  • Oscar R sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-06-17

2:a
    City
    Johanna sålde min lägenhet, hon har superkoll på marknaden och ger sig inte i första taget.
    Superbra!Ödmjuk och professionell. Läs mer
  • Jörg Gerald M köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-04-07

Barkarö
    Jag köpte en tomt. Johanna var trevlig och säker. Hon var bra. Läs mer
  • Marie S köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-11

Irsta
    Radhus bostadsrätt
    Blev bra bemött Läs mer
  • Mikael V köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2020-03-03

Irsta
    Great work by Johanna!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Sofia H köpte sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-11-17

Gäddeholm
    Vi har sålt och köpt via Johanna och hon har varit toppen! Hon har gjort processen enkel och svarat på alla våra frågor vi haft.

Är super nöjd! Läs mer
  • Marcus B sålde sitt hus med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-10-31

Rönnby
    Trevlig profecionell och månar om både säljaren och köparens bästa.

Rekommenderar verkligen Johanna till alla som ska göra bostadsaffär. Läs mer
  • Renas M köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Strand fd. Rofors en del av Fastighetsbyrån Västerås

2019-10-13

3:a
    Stohagen
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och tillmötesgående vad gäller titt på bostaden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Västerås

Tobias Törnqvist