Fixer

Bulyckevägen 5, 418 78 Göteborg — Visa karta

Vi på Fixer har som affärsidé att erbjuda helhetslösningar för fastighetsvård. Däribland har vi tre huvudområden: tak, fasad och lokalvård.

Bland våra tjänster hittar du allt mellan takbyte och taktvätt, fasadtvätt och fasadmålning, altantvätt och metoder för att bekämpa alger och mögel. Är det inomhus du behöver fixa något? Vi erbjuder även hem-, industristäd och fönsterputsning.

Med rätt fastighetsvård förbättras fastigheten både ekonomiskt, socialt och emotionellt - och detta är något vi vill vara med och bidra till. Kontakta oss så berättar vi mer om vårt arbetssätt och hjälper dig att boka tid!

Läs vad 8 kunder tycker om Fixer

• Frida E
    Frida E skrev om Fixer
    Bra noggrant utfört rent och snygg till bra pris.
  • Katarina E
    Katarina E skrev om Fixer
    Mycket trevligt och hjälpsamt bemötenade. Vi har fått hjälp med flytt och veckostädning på kontoret.
  • Viktoria A
    Viktoria A skrev om Fixer
    Trevligt bemötande men lite varierande resultat på städningen av vårt hus varannan vecka. Resultatet varierar beroende på vem som kommer och städar.
  • Christer B
    Christer B skrev om Fixer
    Jag har köpt städning 3 tim/ månad i min bostad under flera år, även beställt fönstertvätt. Jag är nöjd med städningen. Jag är inte nöjd med kommunikationen innan städning då jag inte hinner röja undan så de kommer åt att städa. Jag hade behövt ett sms 2 dagar innan. Idag får jag en dag innan. Kanske även en plan 6 mån framåt..de här dagarna planerar vi komma. Det är inget problem att byta dag bara jag vet om det. Idag är det första tisdagen i månaden..tror jag..
  • Oscar B
    Oscar B skrev om Fixer
    Arbetsvillig personal, använder dem främst till inhyrning och de löser alltid uppgiften!
    Man kan inte få mer än högsta betyg...
  • Leif-gunnar S
    Leif-gunnar S skrev om Fixer
    Fixar utförde beställt arbete helt i enlighet med överenskommelse

Leif Gunnar
  • Ulrika F
    Ulrika F skrev om Fixer
    Fixer har hjälpt mig att städa och hålla koll på mitt hus. I alla situationer har de varit service-minded, noggranna och pålitliga! Jag kan verkligen rekommendera Fixer!
  • Annette J
    Annette J skrev om Fixer
    Jag har hjälp med städning,bra för det mesta.

Bulyckevägen 5, 418 78 Göteborg