Fixer

Bulyckevägen 5, 418 78 Göteborg — Visa karta

Vi på Fixer har som affärsidé att erbjuda helhetslösningar för fastighetsvård. Däribland har vi tre huvudområden: tak, fasad och lokalvård.

Bland våra tjänster hittar du allt mellan takbyte och taktvätt, fasadtvätt och fasadmålning, altantvätt och metoder för att bekämpa alger och mögel. Är det inomhus du behöver fixa något? Vi erbjuder även hem-, industristäd och fönsterputsning.

Med rätt fastighetsvård förbättras fastigheten både ekonomiskt, socialt och emotionellt - och detta är något vi vill vara med och bidra till. Kontakta oss så berättar vi mer om vårt arbetssätt och hjälper dig att boka tid!

Läs vad 13 kunder tycker om Fixer

• Brf Sockerbruket P skrev om Fixer
    Brf. Klippan Sockerbruket beställde rensning av hängrännor från FIXER. Inför offertgivande visades stort intresse. Under själva arbetet var kontakten med FIXER begränsad. Ingen slutrapportering av att arbetet var färdigt. Enbart faktura på utfört arbete. Läs mer
  • Carina B skrev om Fixer
    Hemstäd. Bra och snabb service med bra resultat Läs mer
  • Jonas A skrev om Fixer
    Mycket bra och tillmötesgående med kort inställningstid samt bra utfört arbete Läs mer
  • Falkenbergs Tennisklubb G skrev om Fixer
    Dom får ett gott betyg!.
    Snabba svar och snabba på att komma och utför beställda uppdrag.
    Har ännu inte granskat det dom utförde, men utgår från att det är enligt överenskommelse. Läs mer
  • Öckerö Bostad Ab J skrev om Fixer
    Tillmötesgående och villiga att lösa problem. Läs mer
  • Frida E skrev om Fixer
    Bra noggrant utfört rent och snygg till bra pris. Läs mer
  • Katarina E skrev om Fixer
    Mycket trevligt och hjälpsamt bemötenade. Vi har fått hjälp med flytt och veckostädning på kontoret. Läs mer
  • Viktoria A skrev om Fixer
    Trevligt bemötande men lite varierande resultat på städningen av vårt hus varannan vecka. Resultatet varierar beroende på vem som kommer och städar. Läs mer
  • Christer B skrev om Fixer
    Jag har köpt städning 3 tim/ månad i min bostad under flera år, även beställt fönstertvätt. Jag är nöjd med städningen. Jag är inte nöjd med kommunikationen innan städning då jag inte hinner röja undan så de kommer åt att städa. Jag hade behövt ett sms 2 dagar innan. Idag får jag en dag innan. Kanske även en plan 6 mån framåt..de här dagarna planerar vi komma. Det är inget problem att byta dag bara jag vet om det. Idag är det första tisdagen i månaden..tror jag.. Läs mer
  • Oscar B skrev om Fixer
    Arbetsvillig personal, använder dem främst till inhyrning och de löser alltid uppgiften!
    Man kan inte få mer än högsta betyg... Läs mer
  • Leif-gunnar S skrev om Fixer
    Fixar utförde beställt arbete helt i enlighet med överenskommelse

Leif Gunnar Läs mer
  • Ulrika F skrev om Fixer
    Fixer har hjälpt mig att städa och hålla koll på mitt hus. I alla situationer har de varit service-minded, noggranna och pålitliga! Jag kan verkligen rekommendera Fixer! Läs mer
  • Annette J skrev om Fixer
    Jag har hjälp med städning,bra för det mesta. Läs mer

Bästa målarna i Göteborg:

Gjutjärnsgatan 16, 41707, Göteborg