Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Östermalm Djurgården Flickorna Helin & Voltaire

Flickorna Helin & Voltaire

Rosendalsvägen 14, 115 21 Stockholm — Visa karta

På Flickorna Helin & Voltaires café serveras kaffe, te, bakverk, matiga smörgåsar och lättare rätter. Under vinterhalvåret sprakar brasan och till sommaren öppnas serveringen på terrassen med utsikt över Djurgårdsbrunnsviken.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Flickorna Helin & Voltaire

• Björn W
    Björn W skrev om Flickorna Helin & Voltaire
    Riktigt mysigt ställe med gott fika och riktigt trevligt bemötande. Ett kanonställe att hänga på en skön sommar-lunch eller fika. Har inte haft nöjet att nyttja festvåningen, men det bör vara riktigt trevligt!
  • Ida A
    Ida A skrev om Flickorna Helin & Voltaire
    Jätte gulliga tjejer som arbetar där. Dessutom väldigt gott!
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Flickorna Helin & Voltaire
    Supertrevligt ställe med fantastisk mat och bakverk. Bemötandet är i toppklass och mysfaktorn hög. Sitt inne i valvet eller om vädret och årstiden tillåter ute på terrassen. Våra fyrfota vänner får följa med inomhus om inte någon allergiker opponerar sig. Gör detta härliga ställe till ett fast stopp på din Djurgårdsrunda.

Rosendalsvägen 14, 115 21 Stockholm