Flytt & Städ  Västmanland AB

3.8

45 omdömen om Flytt & Städ Västmanland AB

Katarina E
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Allt gick bra. Snabba och jobba intensivt.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Anna V
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Trevliga, tillmötesgående och bra pris

Simon A
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Väldigt trevliga arbetare och snabb tjänst.👍

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Anne-charlotte elisabeth R
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Väldigt effektiva och snabba. Vet vad de gör och väldigt trevliga.

Bodil S
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Bra och snabb service. Ingenting är omöjligt. Trevlig personal professionell sen och snyggt.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Kazi ashraful H
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Good service. Will recommend others .

Christopher S
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Absolutely professional. Very quick and always had a smile. They even informed me before they started moving if the notices any damage. The three guys that help me were flexible and very kind. Highly recommend!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Hassan F
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Dåligt städ och Dåligt krav på flytt, jag rekommenderar inte 👎👎👎

Gustav Ö
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Professionellt och smidigt utfört. Enkla att kommunicera med, snabba svar på mailen. Duktiga flyttkarlar som löste en ganska svår flytt med bravur. Städningen lämnade inget övrigt att önska.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Astrid Britt-Louise F
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Mycket bra flytt hjälp Tackar så mycket!

Tommy F
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Hej, det fungerade bra med båda transporterna. Har kommit i kontakt med andra flyttfirmor tidigare där man hänvisar till någon blankett där man ska fylla i och svara på 100 frågor. Dessa arbetar jag inte med utan med en flyttfirma som man kan föra en bra dialog med och så fungerade det i erat fall. Mvh Tommy Fredriksson

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1135 omdömen 4.7 av 1135 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Zoran L
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Har överklagad skador i samband med flytten och flyttstädningen till Allmänna reklamationsnämnden. Vi rekommenderar inte företagets tjänster.

Anu V
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Trevligt bemötande och ordentligt städat. Rekommenderar företaget som jag anlitade för flyttstädning.

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Ulrika A
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Kan verkligen rekommendera Västmanland flytt och städ AB, bra bemötande av chef på kontoret Sonja för trevligt bemötande av beställningen av flytt /städ, även av flytt och städ personalen. Noga med plasta in möbler, frakt av kartonger, inget gick sönder, snabba och effektiva , godkänd städning betyg 5/5

Ulrika A
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

En mycket bra flytt och städ firma, noggranna med städning snabbt och effektivt flytt och även städ , noga med att plasta in alla möbler, trevlig bemötande av personal inget gick sönder i flytten. Rekommenderar verkligen Västmanlands flytt och städ, bra bemötande av personal som togi mot min beställning :oder av Sonja.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Katarina S
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Mycket nöjd med både flytt och städ i Örebro. Mycket trevlig personal. Allt gick perfekt och hyresvärden var mycket nöjd med städningen. Katarina

Sonja A
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Dom är duktiga. Bra kundservice och flyttkillarna vad bra också 👍🏻

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Martina N Martina N
Huda A
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Först och främst skulle tacka underbar kundservice som hjälpte mig med bokning det var superBra och snabb service. Fick en tid väldigt snabbt, de kom i god tid och levererade allting, flytstädning var toppen, recommended starkt

Elin Henriette S
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Jag är mycket missnöjd med Flytt & Städ Västmanland AB. I juli 2023 bokade jag flytthjälp för min flytt från Sverige till Åland, eftersom de verkade proffsiga vid lämnandet av offerten. I september (två veckor innan flyttdagen) blir jag uppringd av dem och de säger då att de inte kan genomföra flytten till det utlovade priset. Eftersom det då enbart är två veckor kvar till flytten accepterar jag trots allt den höjda flyttkostnaden. Några minuter senare ringer personen upp mig på nytt och säger då att flyttdatumet inte fungerar,...

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Rebecca S
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Det enda positiva jag har att säga är att flyttgubbarna var jätte trevliga och gjorde sitt bästa. Resterande var helt under all kritik. Flytten skulle gå kl 8, kvällen innan hör dom av sig och vill flytta den till 15, vi går med på det då det skulle ta 4-5 timmar bara. Dom dyker inte upp förrän 16:30, och då är det bara 1 bil med 3 personer, vi blev lovade 2 bilar med 6 personer. Den andra bilen "är på väg" får vi höra, den första bilen hinner packa , åka och börja bära in på nya stället och den andra bilen hade inte dykt...

Therese L
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Värsta firman jag varit med om. Städningen va under all kritik, smetat in mina köksluckor i nå klet, inte städat golvet i duschen, inte torkat listerna osv Och flyttfirman börja på först att dom inte skulle få med min soffa hux flux vid flytten som skulle gå 30 mil så dom tyckte att dom skulle åka 2 vändor, slutade med att jag fick säga åt dom hur dom skulle ställa soffan för att få med den. Sen ställer man in mina saker i fel lägenhet och vänder ej och hjälper till att flytta över allt till rätt lägenhet. Och efter samtal...

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 450 omdömen 4.6 av 450 omdömen

MONICA J
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Nyinflyttad, och städningen var under all kritik.. Fläkten i köket igenbäckad med flott och damm. Silen i diskhon ej rengjord. Fullt med kalkavlagringar vid kranen vid handfatet... Duschsilen ej rengjord. Jag har lång erfarenhet av lokalvård, och skulle aldrig kunna lämna detta resultat till ny hyresgäst. Rekommenderar er inte.

Karl Lauritz Andreas N
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Bokade flytthjälp efter offert genom offerta ca 3 månader i förväg. 140 kvm bohag, drygt 50 mil flytt. Fick ett bra prisförslag som uttryckligen specificerade 2 flyttbilar, 3-4 personer inklusive bärhjälp. Stämde av med personen som skickade offerten både 1 och 2 gånger innan flyttdagen och fick bra hjälp på mina frågor om hur man packar bäst för deras skulle och bekräftelse att allt var redo för flyttdagen. Sista avstämningen veckan innan. Allt väl så långt. Sen startade problemen; Mindre än 24 timmar innan flyttbilarna...

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2211 omdömen 4.7 av 2211 omdömen

Danibel P
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Dåligt städning. Ni gjorde inte vad vi kom överens om. Aldrig mer tyvärr.

Diana Anita Karina J
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

De ändrar datum och kommer istället på helgdagar. De ska komma datum när de inte ens dyker upp. När de väl kommer är det en man som är oerhört noggrann men så långsam så han inte hinner ett badrum på 4 timmar.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1246 omdömen 4.7 av 1246 omdömen

Anita M
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Trevligt bemötande och stora ambitioner att göra ett bra jobb Fint resultat! Gäller såväl storstädning som veckostädning! Anita

Liisa H
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

För liten lastbil, dålig information per telefon och veliga om slutpriset. Dom hade missat städa ett skåp och det fanns märken på golvet. Vi fick gå tillbaka och städa det sista.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Hanna L
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Trevliga, duktiga blev super nöjd med resultatet 😊 Kan varmt rekommenderas!

Magnus B
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Trevligt bemötande! Bra pris och jobbet var utmärkt! Pratade med hyresvärden efteråt pga jag bor på annan ort som berömde städningen med bravur! Vi köpte en dödsbo städning av Flytt o städ Västmanland! Jag kan varmt rekomendera denna firma!

Hemfrid Örebro
3.8/5 i betyg av 180 omdömen 3.8 av 180 omdömen

Dom är mycket trevliga och noggranna, dom svarar fort när man kontaktar dom

Saman J
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Bra pris , Bra Service , Bra respekt , snabbt flyttning , Att ordna saker på bästa sätt De är bra, nej, nej, vänta, de är väldigt super bra : )

Anne B
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Pålitlig firma. Duktiga medarbetare.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Gustavo V
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Jag är nöjd med jobbet. De jobbade verkligen mycket. De borde ha varit 3.

Per O
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Jag beställde flyttstädning och det blev rent och snyggt så jag är nöjd med tjänsten och dom var trevliga vänliga människor som jobbade där på företaget.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 231 omdömen 3.7 av 231 omdömen

Marcus J
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Köpte flytthjälp och flyttstäd. Det gick smidigt och det var ganska bra kommunikation mellan mig och företaget. Några småmissar i städningen blev det men inget som var enkelt åtgärdat.

Eva-Marie E
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Trevliga snabba mycket nöjd. Hjälp med flytt.

Vardagsfrid AB
4.1/5 i betyg av 710 omdömen 4.1 av 710 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Mariama P
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Jätte duktiga, noggranna och proffsiga!

Vera M
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Min TV blev förstörd i flytten vilket firman bara ersatte med 1500kr, fast den var nästan ny.Firmans försäkringsbolag hade en självrisk på 9000 kr så därför ville dom inte använda sin försäkring, sa dom!!!!! Mitt försäkringsbolag ersatte inte. Så jag är inte nöjd!

Aina B
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Mkt trevligt bemötande både innan och efter väl utfört arbete.

Carl K
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Duktiga och jobba och städningen var bara bra

Alice N
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Värdelös dom kom inte på avtalad tid svår få tag på och grinig jag väntar fortfarande på Reducerat pris då jag fick lämna in mina nycklar till mitt hyresbolag på En helg och 1 dag före ringer företaget att det fattas Folk! Hade dom ringt dagar innan då har jag kunnat anlitat ett annat företag och verkar konstigt folk som jobbar håller till på 3 olika ställen i Sverige och man måste bli kund logga in för att betala fakturan tycker jag också verkar konstigt sen ville dom Fota mej framför lastbilen som reklam bara det är ju konstigt så jag är Inte nöjd

Raparin A
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Den var värst, de har inte städat på bra sätt , även när de kom att städa på andra gången oxå det var inte bra .

Johan Marcus N
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Jätteduktiga på städning och framförallt på fönsterputs! Mindre duktiga på fakturahantering, så det tog lång tid att få till rätt summa för betalning.

Lars Håkan P
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Bra bemötande , kunniga flyttgubbar.

Linda S
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Mycket fint bemötande. Kommer i tid och städar rent, fint och snabbt.

Jan Erik S
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Själva flyttdagen var jag helt nöjd. När jag sedan såg att de hade lastat av halva bohaget i entrerummet blev jag inte lika nöjd. Fick själv bära upp det mesta på övervåningen. Tycker att de skulle frågat mig var jag ville ha kartonger, kassar och dyligt. Men trots detta är jag på det stora hels nöjd och ger ett högt beryg.

Anita H
Skrev om Flytt & Städ Västmanland AB

Vår veckostädning är utmärkt genomförd av trevliga och positiva städare, med gott resultat. De vill verkligen göra ett gott arbete.