Alla kategorier Flyttstäd Skåne Malmö Flyttstädgruppen i Sverige AB

Flyttstädgruppen i Sverige AB

Kjellsgatan 4, 215 65 Malmö — Visa karta

Flyttstädgruppen - vi löser alla dina bekymmer med flyttstäd!

Sedan starten 2000 har vi specialiserat oss på flyttstädning och vi vet exakt vad som krävs för att både du som ska flytta ut och du som ska flytta in ska bli nöjd. Vi sköter städningen så att du kan fokusera på annat.

Vi prioriterar våra kundrelationer och städar alltid på ett professionellt och kvalitetssäkrat sätt. De hjälpmedel och rengöringsmedel vi använder är skonsamma mot ditt hem och miljö och vår kvalitetspolicy garanterar att du blir bemött på ett trevligt sätt. Vi har erfarenhet av städning i olika miljöer och lokaler, stora som små.

Vårt utbud av flyttstädtjänster är komplett. Vi städar i bostäder, offentliga byggnader, industrifastigheter och affärslokaler och flera av våra kunder har tecknat ramavtal med oss. Hög kvalitet, miljöansvar och omsorg om våra medarbetare är kvalitéer som kännetecknar oss på Flyttstädgruppen.

Kontakta oss för hjälp med:
Lör-Sön: 08:00-17:00

Läs vad 20 kunder tycker om Flyttstädgruppen i Sverige AB

• Gunnar L
    Gunnar L skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Proffsigt bemötande och ett väldigt väl utfört arbete. Hade påpekat om vad som var viktigt att åtgärda i städningen av mitt hus och blev tagen på största allvar. Fick ett trevligt bemötande vid slutbesiktningen och det fanns ingenting att anmärka på. Snabbt, enkelt, stabilt och billigt. Rekommenderas!
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bra priser och ett bra bemötande från trevlig personal. Bokade ut städare med kort varsel när vår först bokade företag plötsligt meddelade att de råkat överboka sig och inte hann med oss. Mycket nöjd.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Väl utförd!
    Väldigt nöjd med resultatet. Personalen var ansvarsfulla och trevliga. Kom i tid och utförde ett bra jobb. Städningen blev godkänd både av hyresvärden och nya hyresgästen. Stort tack för er service. Självklart rekommenderar jag FlyttstädGruppen!
  • Anil A
    Anil A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Jätte nöjd med utfört arbete. Klarade besiktningen, dessutom var köparen också nöjd. Svarar snabbt i telefon och kommer i tid samt har trevlig personal som gör ett utmärkt jobb. Självklart rekommenderar jag Flyttstäd Gruppen !
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Anil A
    Hej Anil,

Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra, tack för fina ord. Välkommen som kund!

Allt gott,
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Anlitades till flyttsstädning. Godkändes ej av mig vid inspektion. De sa då att de kommer tillbaka och ordnar allt som framkommer på lägenhetsbesiktningen. Fick undertecknad att skriva på ett papper som godkände deras städning, vilket undertecknad ej ville men efter det muntliga löftet om att de skulle fixa allt och förklaring att pappret mest är till för att visa chefen att han varit på plats, så skrev jag motvilligt på det i brist på annat att göra. Blev heller ej godkända i lägenhetsinspektionen (som väntat). Kom dock inte tillbaka för att ordna något. Ny flyttstädfirma fick anlitas. De ville dock ha betalt för sin städning (som alltså ej genomfördes korrekt) och denna faktura är nu på väg till inkasso. Svarat ej längre på mail eller i telefon. Oseriöst företag som ej utför jobbet men ändå tvingar en att betala.
    2017-09-19 Flyttstädgruppen i Sverige AB svarar Tobias H
    Hej Tobias, mycket beklagligt att ni upplever vårt jobb som ett misslyckande.
    Det görs alltid en städbesiktning tillsammans med kunden, och eventuell kompletterande städning sker alltid innan vi lämnar jobbet. I just detta fallet blev städningen godkänd av er på plats, och vi vet efter samtal med din pappa att ni varit väldigt nöjda med städningen, dock hade ni enligt din pappa en mycket petig hyresvärd som hade enstaka synpunkter på städningen. Vår reklamationsavdelning försökte lösa detta med den nya hyresgästen, tyvärr utan att lyckas, som valde att gå vidare med annan städfirma
  • Kristin E
    Kristin E skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Mycket bra bemötande. Dom ringde innan dom skulle komma, var alltid trevliga. Dom städade mycket bra. Är väldigt nöjd. flyttstädning av en 4 rums lägenhet.
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Kristin E
    Hej Kristin,

Tack för att vi gett oss förtroendet att utföra en flyttstädning!
    Välkomna som kunder!

Vänliga hälsningar
  • Boel A
    Boel A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    De kom och gjorde flyttstädning i mitt hus. Allt fungerade bra från början till slut. De kom på avtalad tid och jag blev sedan kontaktad för att vara med på besiktning. Städningen utfördes till min fulla belåtenhet och jag kommer med all sannolikhet att anlita företaget igen om jag skulle behöva.
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Boel A
    Hej Boel!

Tack för toppbetyget! Tack för att du delar med dig.
    Ha en fin dag!

• Michele m
    Michele m skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bra och enkelt
    Kunde boka flyttstädningen på kort varsel, tillmötesgående och flexibla. Tog längre än planerat men det var det värt, klart skönt att få hjälp med flyttsstädningen.

Resultatet blev godkänd.

Flyttstädgruppen Rekommenderas!
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Michele m
    Hej Michele,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

Allt gott!
  • Joel A
    Joel A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Hej!

Vi anlitade er för en flyttstädning av vårt hus på Nygatan 14 i Bredbyn, Örnsköldsvik. Vi är supernöjda!
    Däremot undrar vi när fakturan kommer då det är flera veckor sedan städningen utfördes (21 juli) och än har vi inte fått någon faktura.
    Ni får gärna skicka den snart så vi kan betala den.
    Fakturan skickas till vår nya adress Mo 128, 894 95 Moliden eller på mail.

Linn och Joel Andersson
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Joel A
    Hej Joel,

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra en flyttstädning!
    Välkommen som kund!

Vänliga hälsningar
  • Birgita R
    Birgita R skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Mycket nöjd med flyttstädning av vårt hus!!
  • Eva N
    Eva N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Snabbt svar, snabb bokning, flexibla vid ombokning. Bra pris, trevligt bemötande både av städare och dem på kontoret. Städningen var väldigt bra gjord med några små missar som vi sedan åtgärdade själva. Det enda vi inte är nöjda med är att de som städade kastade fimpar på gården.
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Vi fick hjälp med flyttstädning o städning av sommarhus. Vi är jätte nöjda med arbetet och bemötande. Vi kan rekommendera Umefresh till nya kunder.
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Ingrid H
    Hej Ingrid,

Allt gott,
  • Mats F
    Mats F skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Kontaktade Flyttstädgruppen när jag skulle flytta från min studentlägenhet.
    Jag fick ett bra pris och var därför lite tveksam till om de kunde hålla en tillräckligt hög nivå på sitt jobb, men där blev jag snabbt lugn när jag väl snackade med deras kundtjänst. Redan i första kontakten gav de ett både seriöst & proffsigt intryck.

Städarna som skulle ta hand om lägenheten gjorde även de att jag kunde känna mig lugn - de var lugna, vänliga och kändes som proffs.

Jag kan säga att jag bara har gott att säga om företaget: jag fick både ett riktigt bra resultat av städningen och ett schysst bemötande. Rekommenderar klart Flyttstädgruppen.
  • Emma F
    Emma F skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bra service, trevlig personal och ett riktigt proffsigt resultat.
    Inför flytten hade jag en rätt så lång lista med önskemål och synpunkter, kände mig därför lite orolig att städarna kanske skulle missa några punkter. Jag gick därför noga genom listan med städteamet på plats innan de började jobba...

När städningen var klar dubbelkollade jag deras jobb, och jag blev väldigt positivt överraskad när allt var utfört helt enligt mina önskemål - jag blev mer än nöjd!
  • Anna M
    Anna M skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Hej!
    Jag och min fd pojkvän anlitade Flyttstädgruppen när vi skulle flytta ut från vår förra lägenhet.
    Efter att ha hört oss för bland ett par olika städfirmor så valde vi Flyttstädgruppen, pga både priset och det trevliga bemötande som vi fick av deras kundtjänst.

De gjorde ett riktigt bra jobb och vi fick, efter några mindre justeringar, godkänt redan på första besiktningen.
    STORT TACK!
  • Omiad S
    Omiad S skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Tack för bästa flyttstädningen!

Igår utförde flyttstädgruppen flyttstädningen hus mig och resultatet blev jätte bra.

Både jag och den nya ägaren blev nöjda.

Så därför rekommenderar jag flyttstädgruppen till alla som behöver hjälp med städningen.

Tack

Omiad Agha
  • Roald v
    Roald v skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädning. Funkade helt bra från början till slut. Små problem med kommunikationen med städaren p g a språkförbistring. Städresultatet mycket bra!
  • Margaret R
    Margaret R skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Killarna städade på bra. Glömde under kyl och frys dock. Personen som köpte mitt hus klagade på att det hade läckt under handfatet i övre badrummen men enligt städbolaget sa de att man inte rengjort där. Det läckte inte när jag städade ur i alla fall.

En liten incident hände … jag fick hjälpa killarna (som inte kunde prata svenska) med att skaffa hjälpmedel att få igång deras bil. Batteriet hade dött. Och den stod på uppfarten … men det ordnade sig.
  • Flyttstädgruppen
    Flyttstädgruppen skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädgruppen - vi löser alla dina bekymmer med flyttstäd!

Kontakta oss för hjälp med:
    -Flyttstädning
    -Byggstädning
    -Visningsstädning
    -Dödsbostädning
    -Lokalstädning
  • Pierre A
    Pierre A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Efter att den städfirma jag bokat inte dykt upp fick jag panik och visste inte vad jag skulle ta mig till! Lägenheten skulle lämnas över dagen efter och det fanns ingen chans att jag skulle lyckas städa klart 56 kvm helt själv. Jag Googlade snabbt och hittade Flyttstädgruppen. Pratade med en trevlig tjej i luren som lovade mig att allt skulle lösa sig.

Inom några timmar dyker en bil med 2 städare upp. Båda är mycket professionella och är införstådda om situationen och lovar mig att det ska bli klart innan 20. 00 samma dag.

Precis som dom utlovat får jag ett sms runt 19 tiden om att städning är klar. Jag åker direkt över för att kolla igenom städningen och det första jag möts av är den ljuvliga doften av äpplen som dom sprejat i luften innan dom åkt iväg. Hela bostaden skiner och jag andas ut.

Tack för att ni räddade mig när jag satt i klistret. Kommer kontakta er igen när jag behöver städhjälp!

Kjellsgatan 4, 215 65 Malmö