Alla kategorier Flyttstäd Skåne Malmö Flyttstädgruppen i Sverige AB

Flyttstädgruppen i Sverige AB

Kjellsgatan 4, 215 65 Malmö — Visa karta

Flyttstädgruppen - vi löser alla dina bekymmer med flyttstäd!

Sedan starten 2000 har vi specialiserat oss på flyttstädning och vi vet exakt vad som krävs för att både du som ska flytta ut och du som ska flytta in ska bli nöjd. Vi sköter städningen så att du kan fokusera på annat.

Vi prioriterar våra kundrelationer och städar alltid på ett professionellt och kvalitetssäkrat sätt. De hjälpmedel och rengöringsmedel vi använder är skonsamma mot ditt hem och miljö och vår kvalitetspolicy garanterar att du blir bemött på ett trevligt sätt. Vi har erfarenhet av städning i olika miljöer och lokaler, stora som små.

Vårt utbud av flyttstädtjänster är komplett. Vi städar i bostäder, offentliga byggnader, industrifastigheter och affärslokaler och flera av våra kunder har tecknat ramavtal med oss. Hög kvalitet, miljöansvar och omsorg om våra medarbetare är kvalitéer som kännetecknar oss på Flyttstädgruppen.

Kontakta oss för hjälp med:
Lör-Sön: 08:00-17:00

Läs vad 38 kunder tycker om Flyttstädgruppen i Sverige AB

• Mona H
    Mona H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Hej, vi fick hjälp med flyttstädning av vårat hus och det var perfekt gjort, välstädat o godkänt av både oss och de nya ägarna. Enda som var lite svårt var att de båda herrarna kunde språket lite dåligt men det löste sig och huvudsaken var att de gjorde ett bra jobb. Alltså är vi nöjda och kan gärna rekommendera er till andra.
    Hälsningar Mona Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädning. Lite märkligt att de ringde mig på eftermiddagen och påpekade att de inte skulle bli klara, eftersom det snart blir mörkt och det finns inte så mycket lampor i huset... lät som att det på något sätt var mitt fel att de inte skulle kunna slutföra. Det är knappast någon nyhet att solen går ned tidigt i november eller att de flesta som flyttar tar med sig sina lampor. Dessutom satt det kvar ett stort compeed skavsårsplåster fastkletat på väggen i ett av sovrummen, där det tidigare stått en säng. Konstigt att de inte såg det, det var väldigt synligt. För övrigt har jag inga synpunkter. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Smidigt och enkelt!
    Inför flytten till min nuvarande lägenhet behövde jag hjälp med en mer omfattande flyttstädning.
    När jag upptäckte Flyttstädgruppens sida på nätet så beslutade jag mig för att prova deras tjänster.
    Ett beslut som jag verkligen inte ångrar en enda sekund - både Flyttstädgruppen och deras lokala representant Malmöfresh visade sig vara proffsiga och pålitliga.

Rekommenderas varmt Läs mer
  • Karina B
    Karina B skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Pålitlig och nogran
    Har anlitat Flyttstädgruppen när jag skulle flytt städa mitt hus, städning utfördes utan anmärkning av mycket trevlig personal , nya ägaren berömde mig för mycket väl utfört städning. Rekommenderar varmt.

Hälsningar
    Karina Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bemötande vid bokning: mycket bra.
    Städning: inte alls bra. Höll inte utlovade tider. Inga fönster tvättade samt andra brister. Städningen tog 2 1/2 dag och medförde långa extra resor för oss.
    Förvirrat bemötande av reklaationsavd. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädning. Tråkigt att det skickas ut 3 utländska män som knappt pratar svenska, i en risig gammal bil, ger inget bra förtroende samt att det inte blir någon bra avstämnig/genomgång inför städningen. De ringde även när de var klara och talade om det samt att de nu skulle åka. Ingen besiktning på plats med städfirman blev av. Godtagbar men ingen jättebra städning.
    När de åkte lämnade de ytterdörren på vid gavel samt två fönster. Som tur var kom min son hem ett par minuter senare och kunde stänga efter dem. Läs mer
  • Matilda Å
    Matilda Å skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Städarna var trevliga, men städningen var kass. Läs mer
  • Anna Tjärvar T
    Anna Tjärvar T skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädning försäljning av lägenhet väldigt bra att ha att göra med snabba besked från början och mycket professionella.god redogörelse av vad för slags arbete som utförts då olyckligtvis en diskussion uppstod mellan mig som säljare och köparen Läs mer
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bra och snyggt och ordentligt gjort! Läs mer
  • Katrin H
    Katrin H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädning precis som man önskar sig att det går till. Enkel tidsbokning och kommunikation samt ett grymt städjobb. Tummen upp! Läs mer
  • Petra N
    Petra N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bra bemötande både vid beställning och av städpersonal. Har bokat en flyttstädning. Jag blev tvungen o ändra datum o det fungerade utmärkt.
    Personal på plats var trevlig o tillmötesgående o utförde arbetet i tid med önskat resultat. Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Slarvigt städat när det påtalas tas det emot med dåligt bemötande. Tog flera gånger kontakt med företaget med lika dålig attityd. Kommer inte anlita eller rekommendera denna städfirma. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Städning i min mammas rum på äldreboende efter hennes död. Med kort varsel och utan problem tog ni hand om städningen och jsg har inte fått några klagomål från boendet. Läs mer
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Mycket bra bemötande av den av fem som talade svenska De andra log mest Alldeles utmärkt genomfört uppdrag
    Hälsa och tacka😎 Läs mer
  • Britt-Marie M
    Britt-Marie M skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädning den 24 juli.
    Mycket väl utfört.
    Trevliga och arbetsvilliga städare.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Evy L
    Evy L skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Trevliga och effektiva arbetare, mycket bra resultat. Läs mer
  • Petra F
    Petra F skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Tyvärr hade jag inte möjlighet att närvara vid besiktningen efter städningen så jag skickade dit min dotter som inte visste vad hon skulle titta efter och därför kan jag i efterhand inte ha synpunkter. Jag är dock inte helt nöjd med städningen! Man hade glömt torka i vissa lådor i köket och i garderoben i hallen. Golven var inte helt rena i kök och hall. Läs mer
  • pierre A
    pierre A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Jätte nöjd!

jah fick hjälp med vissningsstäd och resultatet blev jätte bra.

tack för all hjälp Läs mer
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Proffsigt bemötande och ett väldigt väl utfört arbete. Hade påpekat om vad som var viktigt att åtgärda i städningen av mitt hus och blev tagen på största allvar. Fick ett trevligt bemötande vid slutbesiktningen och det fanns ingenting att anmärka på. Snabbt, enkelt, stabilt och billigt. Rekommenderas! Läs mer
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bra priser och ett bra bemötande från trevlig personal. Bokade ut städare med kort varsel när vår först bokade företag plötsligt meddelade att de råkat överboka sig och inte hann med oss. Mycket nöjd. Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Väl utförd!
    Väldigt nöjd med resultatet. Personalen var ansvarsfulla och trevliga. Kom i tid och utförde ett bra jobb. Städningen blev godkänd både av hyresvärden och nya hyresgästen. Stort tack för er service. Självklart rekommenderar jag FlyttstädGruppen! Läs mer
  • Anil A
    Anil A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Jätte nöjd med utfört arbete. Klarade besiktningen, dessutom var köparen också nöjd. Svarar snabbt i telefon och kommer i tid samt har trevlig personal som gör ett utmärkt jobb. Självklart rekommenderar jag Flyttstäd Gruppen ! Läs mer
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Anil A
    Hej Anil,

Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra, tack för fina ord. Välkommen som kund!

Allt gott,
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Anlitades till flyttsstädning. Godkändes ej av mig vid inspektion. De sa då att de kommer tillbaka och ordnar allt som framkommer på lägenhetsbesiktningen. Fick undertecknad att skriva på ett papper som godkände deras städning, vilket undertecknad ej ville men efter det muntliga löftet om att de skulle fixa allt och förklaring att pappret mest är till för att visa chefen att han varit på plats, så skrev jag motvilligt på det i brist på annat att göra. Blev heller ej godkända i lägenhetsinspektionen (som väntat). Kom dock inte tillbaka för att ordna något. Ny flyttstädfirma fick anlitas. De ville dock ha betalt för sin städning (som alltså ej genomfördes korrekt) och denna faktura är nu på väg till inkasso. Svarat ej längre på mail eller i telefon. Oseriöst företag som ej utför jobbet men ändå tvingar en att betala. Läs mer
    2017-09-19 Flyttstädgruppen i Sverige AB svarar Tobias H
    Hej Tobias, mycket beklagligt att ni upplever vårt jobb som ett misslyckande.
    Det görs alltid en städbesiktning tillsammans med kunden, och eventuell kompletterande städning sker alltid innan vi lämnar jobbet. I just detta fallet blev städningen godkänd av er på plats, och vi vet efter samtal med din pappa att ni varit väldigt nöjda med städningen, dock hade ni enligt din pappa en mycket petig hyresvärd som hade enstaka synpunkter på städningen. Vår reklamationsavdelning försökte lösa detta med den nya hyresgästen, tyvärr utan att lyckas, som valde att gå vidare med annan städfirma
  • Kristin E
    Kristin E skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Mycket bra bemötande. Dom ringde innan dom skulle komma, var alltid trevliga. Dom städade mycket bra. Är väldigt nöjd. flyttstädning av en 4 rums lägenhet. Läs mer
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Kristin E
    Hej Kristin,

Tack för att vi gett oss förtroendet att utföra en flyttstädning!
    Välkomna som kunder!

Vänliga hälsningar
  • Boel A
    Boel A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    De kom och gjorde flyttstädning i mitt hus. Allt fungerade bra från början till slut. De kom på avtalad tid och jag blev sedan kontaktad för att vara med på besiktning. Städningen utfördes till min fulla belåtenhet och jag kommer med all sannolikhet att anlita företaget igen om jag skulle behöva. Läs mer
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Boel A
    Hej Boel!

Tack för toppbetyget! Tack för att du delar med dig.
    Ha en fin dag!

• Michele m
    Michele m skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bra och enkelt
    Kunde boka flyttstädningen på kort varsel, tillmötesgående och flexibla. Tog längre än planerat men det var det värt, klart skönt att få hjälp med flyttsstädningen.

Resultatet blev godkänd.

Flyttstädgruppen Rekommenderas! Läs mer
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Michele m
    Hej Michele,

Tack för din rekommendation. Jättekul att höra att du är nöjd med oss!

Allt gott!
  • Joel A
    Joel A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Hej!

Vi anlitade er för en flyttstädning av vårt hus på Nygatan 14 i Bredbyn, Örnsköldsvik. Vi är supernöjda!
    Däremot undrar vi när fakturan kommer då det är flera veckor sedan städningen utfördes (21 juli) och än har vi inte fått någon faktura.
    Ni får gärna skicka den snart så vi kan betala den.
    Fakturan skickas till vår nya adress Mo 128, 894 95 Moliden eller på mail.

Linn och Joel Andersson Läs mer
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Joel A
    Hej Joel,

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra en flyttstädning!
    Välkommen som kund!

Vänliga hälsningar
  • Birgita R
    Birgita R skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Mycket nöjd med flyttstädning av vårt hus!! Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Snabbt svar, snabb bokning, flexibla vid ombokning. Bra pris, trevligt bemötande både av städare och dem på kontoret. Städningen var väldigt bra gjord med några små missar som vi sedan åtgärdade själva. Det enda vi inte är nöjda med är att de som städade kastade fimpar på gården. Läs mer
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Vi fick hjälp med flyttstädning o städning av sommarhus. Vi är jätte nöjda med arbetet och bemötande. Vi kan rekommendera Umefresh till nya kunder. Läs mer
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Ingrid H
    Hej Ingrid,

Allt gott,
  • Mats F
    Mats F skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Kontaktade Flyttstädgruppen när jag skulle flytta från min studentlägenhet.
    Jag fick ett bra pris och var därför lite tveksam till om de kunde hålla en tillräckligt hög nivå på sitt jobb, men där blev jag snabbt lugn när jag väl snackade med deras kundtjänst. Redan i första kontakten gav de ett både seriöst & proffsigt intryck.

Städarna som skulle ta hand om lägenheten gjorde även de att jag kunde känna mig lugn - de var lugna, vänliga och kändes som proffs.

Jag kan säga att jag bara har gott att säga om företaget: jag fick både ett riktigt bra resultat av städningen och ett schysst bemötande. Rekommenderar klart Flyttstädgruppen. Läs mer
  • Emma F
    Emma F skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bra service, trevlig personal och ett riktigt proffsigt resultat.
    Inför flytten hade jag en rätt så lång lista med önskemål och synpunkter, kände mig därför lite orolig att städarna kanske skulle missa några punkter. Jag gick därför noga genom listan med städteamet på plats innan de började jobba...

När städningen var klar dubbelkollade jag deras jobb, och jag blev väldigt positivt överraskad när allt var utfört helt enligt mina önskemål - jag blev mer än nöjd! Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Hej!
    Jag och min fd pojkvän anlitade Flyttstädgruppen när vi skulle flytta ut från vår förra lägenhet.
    Efter att ha hört oss för bland ett par olika städfirmor så valde vi Flyttstädgruppen, pga både priset och det trevliga bemötande som vi fick av deras kundtjänst.

De gjorde ett riktigt bra jobb och vi fick, efter några mindre justeringar, godkänt redan på första besiktningen.
    STORT TACK! Läs mer
  • Omiad S
    Omiad S skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Tack för bästa flyttstädningen!

Igår utförde flyttstädgruppen flyttstädningen hus mig och resultatet blev jätte bra.

Både jag och den nya ägaren blev nöjda.

Så därför rekommenderar jag flyttstädgruppen till alla som behöver hjälp med städningen.

Tack

Omiad Agha Läs mer
  • Roald v
    Roald v skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädning. Funkade helt bra från början till slut. Små problem med kommunikationen med städaren p g a språkförbistring. Städresultatet mycket bra! Läs mer
  • Margaret R
    Margaret R skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Killarna städade på bra. Glömde under kyl och frys dock. Personen som köpte mitt hus klagade på att det hade läckt under handfatet i övre badrummen men enligt städbolaget sa de att man inte rengjort där. Det läckte inte när jag städade ur i alla fall.

En liten incident hände … jag fick hjälpa killarna (som inte kunde prata svenska) med att skaffa hjälpmedel att få igång deras bil. Batteriet hade dött. Och den stod på uppfarten … men det ordnade sig. Läs mer
  • Flyttstädgruppen
    Flyttstädgruppen skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädgruppen - vi löser alla dina bekymmer med flyttstäd!

Kontakta oss för hjälp med:
    -Flyttstädning
    -Byggstädning
    -Visningsstädning
    -Dödsbostädning
    -Lokalstädning Läs mer
  • Pierre A
    Pierre A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Efter att den städfirma jag bokat inte dykt upp fick jag panik och visste inte vad jag skulle ta mig till! Lägenheten skulle lämnas över dagen efter och det fanns ingen chans att jag skulle lyckas städa klart 56 kvm helt själv. Jag Googlade snabbt och hittade Flyttstädgruppen. Pratade med en trevlig tjej i luren som lovade mig att allt skulle lösa sig.

Inom några timmar dyker en bil med 2 städare upp. Båda är mycket professionella och är införstådda om situationen och lovar mig att det ska bli klart innan 20. 00 samma dag.

Precis som dom utlovat får jag ett sms runt 19 tiden om att städning är klar. Jag åker direkt över för att kolla igenom städningen och det första jag möts av är den ljuvliga doften av äpplen som dom sprejat i luften innan dom åkt iväg. Hela bostaden skiner och jag andas ut.

Tack för att ni räddade mig när jag satt i klistret. Kommer kontakta er igen när jag behöver städhjälp! Läs mer

Kjellsgatan 4, 215 65 Malmö