Alla kategorier Flyttstäd Skåne Malmö Flyttstädgruppen i Sverige AB

Flyttstädgruppen i Sverige AB

Kjellsgatan 4, 215 65 Malmö — Visa karta

Flyttstädgruppen - vi löser alla dina bekymmer med flyttstäd!

Sedan starten 2000 har vi specialiserat oss på flyttstädning och vi vet exakt vad som krävs för att både du som ska flytta ut och du som ska flytta in ska bli nöjd. Vi sköter städningen så att du kan fokusera på annat.

Vi prioriterar våra kundrelationer och städar alltid på ett professionellt och kvalitetssäkrat sätt. De hjälpmedel och rengöringsmedel vi använder är skonsamma mot ditt hem och miljö och vår kvalitetspolicy garanterar att du blir bemött på ett trevligt sätt. Vi har erfarenhet av städning i olika miljöer och lokaler, stora som små.

Vårt utbud av flyttstädtjänster är komplett. Vi städar i bostäder, offentliga byggnader, industrifastigheter och affärslokaler och flera av våra kunder har tecknat ramavtal med oss. Hög kvalitet, miljöansvar och omsorg om våra medarbetare är kvalitéer som kännetecknar oss på Flyttstädgruppen.

Kontakta oss för hjälp med:
-Flyttstädning
Lör-Sön: 08:00-17:00

Läs vad 64 kunder tycker om Flyttstädgruppen i Sverige AB

• Erik B
    Erik B skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Anlitade Flyttstädgruppen vid en flyttstädning.Vi är mycket nöjda med resultatet och hur smidigt allt gick.
    Vi kommer att anlita er igen ifall det behövs och självklart rekommendera till vänner/familj.
    Tack för er hjälp. Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bokade Flyttstäd av Flyttstädgruppen. Bra bemötande och lägenheten var bättre städad än den någonsin varit. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jens M
    Jens M skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Fick hjälp av dem med flyttstäd den 2/4 och känner mig lurad. Första han säger när han tittar i köket är att det är extra skitigt och att de kommer kosta extra. Var absolut inte extra skitigt i köket vid spisen eller ovan fläkten.
    Så ringde dem dagen efter och sa att de ville ha 800kr extra för det. Sa att de tänker jag absolut inte betala. 1 timme senare sa dem att 350kr extra är vad det kan gå ner till.
    Tycker det är riktigt dåligt att man ska behöva betala extra för något som det redan får betalt för.
    Akta er för den metoden säger jag bara. Läs mer
  • Erika M
    Erika M skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädgruppen är ett fantastiskt företag som levererar flyttstädning av högsta kvalité!!
    Upplevde att jag fick otroligt fint bemötande och att personalen var så trevliga.
    Verkligen ett företag som jag kan rekommendera .
    Tack ännu en gång. Läs mer
  • Lennard B
    Lennard B skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Tusen tack för en fantastisk flyttstädning. Helt otroligt vilken service ni gav oss och hela tiden med ett leende på läpparna .
    Vi kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Fick flyttstädning med kort varsel, killarna var snabbt på plats och de var helt fantastiska .
    Jag tackar för den goda service jag fick! Kommer definitivt att anlita er igen.
    Oskar. Läs mer
  • Servid H
    Servid H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Ojämn städning i Malmö. Vissa delar bra, andra delar inte så bra (obefintligt). Be en bön att ni inte behöver reklamera något. Det tar tid och funkar ej bra. Läs mer
  • Tommy Å
    Tommy Å skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Vi och hyresvärden är mycket nöjda med flyttstädningen. Läs mer
    2018-03-08 Flyttstädgruppen svarar Tommy Å
    Hej Tommy.
    Tack för ett fint omdöme.
    Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet .
  • Linn M
    Linn M skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Köpte flyttstädning av Flyttstädgruppen. Nöjd med arbetet. De lyckades få en gammal ugn renare än vad den var när jag flyttade in 9 år tidigare:) Läs mer
    2018-03-09 Flyttstädgruppen svarar Linn M
    Hej Linn.
  • Amalie B
    Amalie B skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Komma till avtalet i tid , trevlig personal och snabba .
    Jag behövde en akut flyttstädning , ringde dem klockan 08:00 och de var på plats 11:00 .
    Jag rekommenderar flyttstädgruppen till alla .
    Bra service , billiga och så trevliga. Läs mer
    2018-03-09 Flyttstädgruppen svarar Amalie B
    Hej Amalie.
    Tack för ett fint omdöme.
    Hoppas att du kommer trivas i ditt nya hus .
  • Anna L
    Anna L skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Vi boka flyttstädning, mycket smidigt vid bokning och mycket trevlig personal som kom och städade. Är mycket nöjd och jag kan varmt rekommendera er Läs mer
    2018-03-09 Flyttstädgruppen svarar Anna L
    Hej Anna.
    Tack för ett fint omdöme.
    Hoppas att du trivs med din nya lägenhet .
  • Ludvik E
    Ludvik E skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bokade en flyttstädning samma dag som jag skulle flytta ut .
    Jag ringde dem vid 8.00 och dem var på plats klockan 10 och var klara inom några timmar.
    Jätte trevliga killar , smidiga och fantastiskt resultat av flyttstädningen.
    Besiktningen gick vi genom med hyresvärden och det var godkänd.
    Tack så mycket. Läs mer
    2018-03-09 Flyttstädgruppen svarar Ludvik E
    Hej Ludvik.
  • Martin N
    Martin N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Jätte nöjd!!
    Hjälpte min mamma med flyttstädning 100 kvm .
    Är så glad att dem utförde ett perfekt jobb samt hade bra service och skapade trygghet till min mor.
    Kommer att anlita de igen och rekommendera till familj och vänner!
    Tack Flyttstädgruppen. Läs mer
    2018-03-09 Flyttstädgruppen svarar Martin N
    Hej Martin.
    Tack för ett fint omdöme.
    Hoppas att du trivs i din nya lägenhet.
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Slarvade med golven, matrester satt kvar där matbordet brukade stå. Fanns även en del spindelväv. Läs mer
  • Tony V
    Tony V skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Proffsigt och billigt!
    Trevliga killar såg till att hela flyttstädning gick elegant,snabbt och billigt!
    Trotts att det var rörigt i huset.
    Prisvärt och rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Annika P
    Annika P skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Supersmidig flyttstädning!
    Oerhört proffsig flyttstädfirma med helt rätt inställning och stor förståelse för kundens behov.
    Tack! Läs mer
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Lämnade en riktig röra bakom mig och visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig .
    Behövde verkligen en flyttstädning .
    Men så kom jag till en superfin lägenhet där de även gjort småsaker som jag inte ens har bett om.
    Jag rekommenderar definitivt dem för dig som behöver hjälp med flyttstädning. Läs mer
  • Kent B
    Kent B skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Kan verkligen rekommenderas !
    Har anlitat flyttstädgruppen vid två tillfällen och kan ge dom bästa rekommendationer för väl utförd arbete och rymliga priser och dessutom jätte trevliga personal! Läs mer
  • André G
    André G skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstäd som funkade riktigt bra, gick igenom besiktningen utan några problem! Väldigt nöjd med service och resultat! Läs mer
  • Li L
    Li L skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Städarna kom med ett halvt arbetslag, de skulle varit fyra men var bara två stycken pga dubbelbokning...
    Vår 108 kvm stora trea började städas tidigt på morgonen, och vid 17-tiden ringde vi och undrade om de var klara. Fyrtio minuter sa de, jag kom dit då, men fick sitta och vänta medan de "gjorde klart".
    Eftersom vi redan flyttat fanns inga lampor kvar i lägenheten, varför det var rätt mörkt vid besiktning.
    De visade de ytor som de rengjort och de såg väl gott nog ut.
    Dagen efter gick jag dit i dagsljus för att hämta en stege jag lånat ut till städarna. Började lyfta på saker, dra ut spisen, och ploppar ur tvättställ etc. Inget var rengjort. Bara ytligt, och inte alls i köket, inte ens bänkytorna eller ugnen.
    Då det var bråttom innan nästa hyresgäst skulle in så städade jag bort det själv och bad om reklamation för städningen som ni inte utfört men som jag betalat för.
    Inget har hänt i detta ärende sedan dess, så jag rekommenderar INTE denna firma. Läs mer
  • Nina H
    Nina H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Köpt en flyttstäd! Professionellt bemötande och lägenheten blev jättefin. Rekommenderar detta företag. Läs mer
  • Selma N
    Selma N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädgruppen var punktligt och kom i rätt tid .Utförde det arbete som utlovats till full belåtenhet .
    Offert och faktura överenstämde med varandra . Mer kan man inte begära. Läs mer
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Rekomenderar varmt!
    De är professionella och gör ett super bra jobb.
    Flyttstädningen blev perfekt. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Trevliga killar som var snabba och effektiva. Någon justering fick göras på köparens uppmaning. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Allt gick mycket smidigt och utlovade tider hölls perfekt. Alla var nöjda med städningen. Även bostadsföretaget som är mycket kritiska. Kan bara rekommendera sett företag. Läs mer
  • Rebecka S
    Rebecka S skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bra jobbat.
    Jag är jätte nöjd av detta företag . Använt mig av de för hemstädning 3-4 gånger nu för de gör alltid ett bra resultat .
    Andra företag som jag har anlitat har oftast missat eller bara ignorerat att städa noggrant även bakom möblerna, men denna personal verkar ge kunden det som själva hade begärt utav en städfirma .
    Tack så mycket! Läs mer
  • Mona H
    Mona H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Hej, vi fick hjälp med flyttstädning av vårat hus och det var perfekt gjort, välstädat o godkänt av både oss och de nya ägarna. Enda som var lite svårt var att de båda herrarna kunde språket lite dåligt men det löste sig och huvudsaken var att de gjorde ett bra jobb. Alltså är vi nöjda och kan gärna rekommendera er till andra.
    Hälsningar Mona Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädning. Lite märkligt att de ringde mig på eftermiddagen och påpekade att de inte skulle bli klara, eftersom det snart blir mörkt och det finns inte så mycket lampor i huset... lät som att det på något sätt var mitt fel att de inte skulle kunna slutföra. Det är knappast någon nyhet att solen går ned tidigt i november eller att de flesta som flyttar tar med sig sina lampor. Dessutom satt det kvar ett stort compeed skavsårsplåster fastkletat på väggen i ett av sovrummen, där det tidigare stått en säng. Konstigt att de inte såg det, det var väldigt synligt. För övrigt har jag inga synpunkter. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Smidigt och enkelt!
    Inför flytten till min nuvarande lägenhet behövde jag hjälp med en mer omfattande flyttstädning.
    När jag upptäckte Flyttstädgruppens sida på nätet så beslutade jag mig för att prova deras tjänster.
    Ett beslut som jag verkligen inte ångrar en enda sekund - både Flyttstädgruppen och deras lokala representant Malmöfresh visade sig vara proffsiga och pålitliga.

Rekommenderas varmt Läs mer
  • Karina B
    Karina B skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Pålitlig och nogran
    Har anlitat Flyttstädgruppen när jag skulle flytt städa mitt hus, städning utfördes utan anmärkning av mycket trevlig personal , nya ägaren berömde mig för mycket väl utfört städning. Rekommenderar varmt.

Hälsningar
    Karina Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bemötande vid bokning: mycket bra.
    Städning: inte alls bra. Höll inte utlovade tider. Inga fönster tvättade samt andra brister. Städningen tog 2 1/2 dag och medförde långa extra resor för oss.
    Förvirrat bemötande av reklaationsavd. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädning. Tråkigt att det skickas ut 3 utländska män som knappt pratar svenska, i en risig gammal bil, ger inget bra förtroende samt att det inte blir någon bra avstämnig/genomgång inför städningen. De ringde även när de var klara och talade om det samt att de nu skulle åka. Ingen besiktning på plats med städfirman blev av. Godtagbar men ingen jättebra städning.
    När de åkte lämnade de ytterdörren på vid gavel samt två fönster. Som tur var kom min son hem ett par minuter senare och kunde stänga efter dem. Läs mer
  • Matilda Å
    Matilda Å skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Städarna var trevliga, men städningen var kass. Läs mer
  • Anna Tjärvar T
    Anna Tjärvar T skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädning försäljning av lägenhet väldigt bra att ha att göra med snabba besked från början och mycket professionella.god redogörelse av vad för slags arbete som utförts då olyckligtvis en diskussion uppstod mellan mig som säljare och köparen Läs mer
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bra och snyggt och ordentligt gjort! Läs mer
  • Katrin H
    Katrin H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädning precis som man önskar sig att det går till. Enkel tidsbokning och kommunikation samt ett grymt städjobb. Tummen upp! Läs mer
  • Petra N
    Petra N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bra bemötande både vid beställning och av städpersonal. Har bokat en flyttstädning. Jag blev tvungen o ändra datum o det fungerade utmärkt.
    Personal på plats var trevlig o tillmötesgående o utförde arbetet i tid med önskat resultat. Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Slarvigt städat när det påtalas tas det emot med dåligt bemötande. Tog flera gånger kontakt med företaget med lika dålig attityd. Kommer inte anlita eller rekommendera denna städfirma. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Städning i min mammas rum på äldreboende efter hennes död. Med kort varsel och utan problem tog ni hand om städningen och jsg har inte fått några klagomål från boendet. Läs mer
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Mycket bra bemötande av den av fem som talade svenska De andra log mest Alldeles utmärkt genomfört uppdrag
    Hälsa och tacka😎 Läs mer
  • Britt-Marie M
    Britt-Marie M skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Flyttstädning den 24 juli.
    Mycket väl utfört.
    Trevliga och arbetsvilliga städare.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Evy L
    Evy L skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Trevliga och effektiva arbetare, mycket bra resultat. Läs mer
  • Petra F
    Petra F skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Tyvärr hade jag inte möjlighet att närvara vid besiktningen efter städningen så jag skickade dit min dotter som inte visste vad hon skulle titta efter och därför kan jag i efterhand inte ha synpunkter. Jag är dock inte helt nöjd med städningen! Man hade glömt torka i vissa lådor i köket och i garderoben i hallen. Golven var inte helt rena i kök och hall. Läs mer
  • pierre A
    pierre A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Jätte nöjd!

jah fick hjälp med vissningsstäd och resultatet blev jätte bra.

tack för all hjälp Läs mer
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Proffsigt bemötande och ett väldigt väl utfört arbete. Hade påpekat om vad som var viktigt att åtgärda i städningen av mitt hus och blev tagen på största allvar. Fick ett trevligt bemötande vid slutbesiktningen och det fanns ingenting att anmärka på. Snabbt, enkelt, stabilt och billigt. Rekommenderas! Läs mer
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Bra priser och ett bra bemötande från trevlig personal. Bokade ut städare med kort varsel när vår först bokade företag plötsligt meddelade att de råkat överboka sig och inte hann med oss. Mycket nöjd. Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Väl utförd!
    Väldigt nöjd med resultatet. Personalen var ansvarsfulla och trevliga. Kom i tid och utförde ett bra jobb. Städningen blev godkänd både av hyresvärden och nya hyresgästen. Stort tack för er service. Självklart rekommenderar jag FlyttstädGruppen! Läs mer
  • Anil A
    Anil A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Jätte nöjd med utfört arbete. Klarade besiktningen, dessutom var köparen också nöjd. Svarar snabbt i telefon och kommer i tid samt har trevlig personal som gör ett utmärkt jobb. Självklart rekommenderar jag Flyttstäd Gruppen ! Läs mer
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Anil A
    Hej Anil,

Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra, tack för fina ord. Välkommen som kund!

Allt gott,
    Annica Flyttstädgruppen
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Anlitades till flyttsstädning. Godkändes ej av mig vid inspektion. De sa då att de kommer tillbaka och ordnar allt som framkommer på lägenhetsbesiktningen. Fick undertecknad att skriva på ett papper som godkände deras städning, vilket undertecknad ej ville men efter det muntliga löftet om att de skulle fixa allt och förklaring att pappret mest är till för att visa chefen att han varit på plats, så skrev jag motvilligt på det i brist på annat att göra. Blev heller ej godkända i lägenhetsinspektionen (som väntat). Kom dock inte tillbaka för att ordna något. Ny flyttstädfirma fick anlitas. De ville dock ha betalt för sin städning (som alltså ej genomfördes korrekt) och denna faktura är nu på väg till inkasso. Svarat ej längre på mail eller i telefon. Oseriöst företag som ej utför jobbet men ändå tvingar en att betala. Läs mer
    2017-09-19 Flyttstädgruppen i Sverige AB svarar Tobias H
    Hej Tobias, mycket beklagligt att ni upplever vårt jobb som ett misslyckande.
    Det görs alltid en städbesiktning tillsammans med kunden, och eventuell kompletterande städning sker alltid innan vi lämnar jobbet. I just detta fallet blev städningen godkänd av er på plats, och vi vet efter samtal med din pappa att ni varit väldigt nöjda med städningen, dock hade ni enligt din pappa en mycket petig hyresvärd som hade enstaka synpunkter på städningen. Vår reklamationsavdelning försökte lösa detta med den nya hyresgästen, tyvärr utan att lyckas, som valde att gå vidare med annan städfirma
  • Kristin E
    Kristin E skrev om Flyttstädgruppen i Sverige AB
    Mycket bra bemötande. Dom ringde innan dom skulle komma, var alltid trevliga. Dom städade mycket bra. Är väldigt nöjd. flyttstädning av en 4 rums lägenhet. Läs mer
    2017-08-31 Flyttstädgruppen svarar Kristin E
    Hej Kristin,

Tack för att vi gett oss förtroendet att utföra en flyttstädning!
    Välkomna som kunder!

Vänliga hälsningar