Alla kategorier Flyttstäd Skåne Malmö Flyttstädgruppen i Sverige

Flyttstädgruppen i Sverige

Kjellsgatan 4, 215 65 Malmö — Visa karta

Flyttstädgruppen - vi löser alla dina bekymmer med flyttstäd!

Sedan starten 2000 har vi specialiserat oss på flyttstädning och vi vet exakt vad som krävs för att både du som ska flytta ut och du som ska flytta in ska bli nöjd. Vi sköter städningen så att du kan fokusera på annat.

Vi prioriterar våra kundrelationer och städar alltid på ett professionellt och kvalitetssäkrat sätt. De hjälpmedel och rengöringsmedel vi använder är skonsamma mot ditt hem och miljö och vår kvalitetspolicy garanterar att du blir bemött på ett trevligt sätt. Vi har erfarenhet av städning i olika miljöer och lokaler, stora som små.

Vårt utbud av flyttstädtjänster är komplett. Vi städar i bostäder, offentliga byggnader, industrifastigheter och affärslokaler och flera av våra kunder har tecknat ramavtal med oss. Hög kvalitet, miljöansvar och omsorg om våra medarbetare är kvalitéer som kännetecknar oss på Flyttstädgruppen.

Kontakta oss för hjälp med:
-Flyttstädning
Lör-Sön: 08:00-17:00

Läs vad 39 kunder tycker om Flyttstädgruppen i Sverige

• Anna B
    Anna B skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Bra bemötande vid bokning. Städarna hade sönder inredning i huset för 4500kr utan att informera om det. När det upptäcks lovar reklamationsavd full ersättning. Ekonomiavdelningen lovar också ersättning. Ingen ersättning utbetalas och företaget slutar svara på mina Mail och ringer inte upp när jag lämnar meddelanden. Riktigt uselt bemötande från företaget. Läs mer
  • Ann-kathrine O
    Ann-kathrine O skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Anlita förutsättning. Bra utfört arbete. Bra bemötande. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Tyvärr bröt städarna sönder kylskåpsdörren och trots ARN’s bedömning att de ska betala ut ersättning till mig för det så har Flyttstädgruppen inte gjort det trots att det nu gått 9 månader sen händelsen. Läs mer
  • Bernt P
    Bernt P skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Flyttstädning av hus ..
    Utfördes av två män på ett professionellt sätt och resultatet förevisades inför både mig som säljare av huset samt den kommande köparen.

Både jag och kommande köparen anser att denna städning överträffade våra förväntningar

Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Nico W
    Nico W skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    professionellt, sakligt bemötande.
    väl utfört arbete. grundligt och systematiskt genomförd.
    kan rekommendera denna städtjänster.
    nico bosma
    åhus Läs mer
  • Jens M
    Jens M skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Fick hjälp av dem med flyttstäd den 2/4 och känner mig lurad. Första han säger när han tittar i köket är att det är extra skitigt och att de kommer kosta extra. Var absolut inte extra skitigt i köket vid spisen eller ovan fläkten.
    Så ringde dem dagen efter och sa att de ville ha 800kr extra för det. Sa att de tänker jag absolut inte betala. 1 timme senare sa dem att 350kr extra är vad det kan gå ner till.
    Tycker det är riktigt dåligt att man ska behöva betala extra för något som det redan får betalt för.
    Akta er för den metoden säger jag bara. Läs mer
  • Servid H
    Servid H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Ojämn städning i Malmö. Vissa delar bra, andra delar inte så bra (obefintligt). Be en bön att ni inte behöver reklamera något. Det tar tid och funkar ej bra. Läs mer
  • Tommy Å
    Tommy Å skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Vi och hyresvärden är mycket nöjda med flyttstädningen. Läs mer
    2018-03-08 Flyttstädgruppen svarar Tommy Å
    Hej Tommy.
    Tack för ett fint omdöme.
    Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet .
  • Linn M
    Linn M skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Köpte flyttstädning av Flyttstädgruppen. Nöjd med arbetet. De lyckades få en gammal ugn renare än vad den var när jag flyttade in 9 år tidigare:) Läs mer
    2018-03-09 Flyttstädgruppen svarar Linn M
    Hej Linn.
  • Anna L
    Anna L skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Vi boka flyttstädning, mycket smidigt vid bokning och mycket trevlig personal som kom och städade. Är mycket nöjd och jag kan varmt rekommendera er Läs mer
    2018-03-09 Flyttstädgruppen svarar Anna L
    Hej Anna.
    Tack för ett fint omdöme.
    Hoppas att du trivs med din nya lägenhet .
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Slarvade med golven, matrester satt kvar där matbordet brukade stå. Fanns även en del spindelväv. Läs mer
  • André G
    André G skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Flyttstäd som funkade riktigt bra, gick igenom besiktningen utan några problem! Väldigt nöjd med service och resultat! Läs mer
  • Liza L
    Liza L skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Städarna kom med ett halvt arbetslag, de skulle varit fyra men var bara två stycken pga dubbelbokning...
    Vår 108 kvm stora trea började städas tidigt på morgonen, och vid 17-tiden ringde vi och undrade om de var klara. Fyrtio minuter sa de, jag kom dit då, men fick sitta och vänta medan de "gjorde klart".
    Eftersom vi redan flyttat fanns inga lampor kvar i lägenheten, varför det var rätt mörkt vid besiktning.
    De visade de ytor som de rengjort och de såg väl gott nog ut.
    Dagen efter gick jag dit i dagsljus för att hämta en stege jag lånat ut till städarna. Började lyfta på saker, dra ut spisen, och ploppar ur tvättställ etc. Inget var rengjort. Bara ytligt, och inte alls i köket, inte ens bänkytorna eller ugnen.
    Då det var bråttom innan nästa hyresgäst skulle in så städade jag bort det själv och bad om reklamation för städningen som ni inte utfört men som jag betalat för.
    Inget har hänt i detta ärende sedan dess, så jag rekommenderar INTE denna firma. Läs mer
  • Nina H
    Nina H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Köpt en flyttstäd! Professionellt bemötande och lägenheten blev jättefin. Rekommenderar detta företag. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Trevliga killar som var snabba och effektiva. Någon justering fick göras på köparens uppmaning. Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Allt gick mycket smidigt och utlovade tider hölls perfekt. Alla var nöjda med städningen. Även bostadsföretaget som är mycket kritiska. Kan bara rekommendera sett företag. Läs mer
  • Mona H
    Mona H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Hej, vi fick hjälp med flyttstädning av vårat hus och det var perfekt gjort, välstädat o godkänt av både oss och de nya ägarna. Enda som var lite svårt var att de båda herrarna kunde språket lite dåligt men det löste sig och huvudsaken var att de gjorde ett bra jobb. Alltså är vi nöjda och kan gärna rekommendera er till andra.
    Hälsningar Mona Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Flyttstädning. Lite märkligt att de ringde mig på eftermiddagen och påpekade att de inte skulle bli klara, eftersom det snart blir mörkt och det finns inte så mycket lampor i huset... lät som att det på något sätt var mitt fel att de inte skulle kunna slutföra. Det är knappast någon nyhet att solen går ned tidigt i november eller att de flesta som flyttar tar med sig sina lampor. Dessutom satt det kvar ett stort compeed skavsårsplåster fastkletat på väggen i ett av sovrummen, där det tidigare stått en säng. Konstigt att de inte såg det, det var väldigt synligt. För övrigt har jag inga synpunkter. Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Bemötande vid bokning: mycket bra.
    Städning: inte alls bra. Höll inte utlovade tider. Inga fönster tvättade samt andra brister. Städningen tog 2 1/2 dag och medförde långa extra resor för oss.
    Förvirrat bemötande av reklaationsavd. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Flyttstädning. Tråkigt att det skickas ut 3 utländska män som knappt pratar svenska, i en risig gammal bil, ger inget bra förtroende samt att det inte blir någon bra avstämnig/genomgång inför städningen. De ringde även när de var klara och talade om det samt att de nu skulle åka. Ingen besiktning på plats med städfirman blev av. Godtagbar men ingen jättebra städning.
    När de åkte lämnade de ytterdörren på vid gavel samt två fönster. Som tur var kom min son hem ett par minuter senare och kunde stänga efter dem. Läs mer
  • Matilda Å
    Matilda Å skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Städarna var trevliga, men städningen var kass. Läs mer
  • Anna Tjärvar T
    Anna Tjärvar T skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Flyttstädning försäljning av lägenhet väldigt bra att ha att göra med snabba besked från början och mycket professionella.god redogörelse av vad för slags arbete som utförts då olyckligtvis en diskussion uppstod mellan mig som säljare och köparen Läs mer
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Bra och snyggt och ordentligt gjort! Läs mer
  • Katrin H
    Katrin H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Flyttstädning precis som man önskar sig att det går till. Enkel tidsbokning och kommunikation samt ett grymt städjobb. Tummen upp! Läs mer
  • Petra N
    Petra N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Bra bemötande både vid beställning och av städpersonal. Har bokat en flyttstädning. Jag blev tvungen o ändra datum o det fungerade utmärkt.
    Personal på plats var trevlig o tillmötesgående o utförde arbetet i tid med önskat resultat. Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Slarvigt städat när det påtalas tas det emot med dåligt bemötande. Tog flera gånger kontakt med företaget med lika dålig attityd. Kommer inte anlita eller rekommendera denna städfirma. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Städning i min mammas rum på äldreboende efter hennes död. Med kort varsel och utan problem tog ni hand om städningen och jsg har inte fått några klagomål från boendet. Läs mer
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Mycket bra bemötande av den av fem som talade svenska De andra log mest Alldeles utmärkt genomfört uppdrag
    Hälsa och tacka😎 Läs mer
  • Britt-Marie M
    Britt-Marie M skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Flyttstädning den 24 juli.
    Mycket väl utfört.
    Trevliga och arbetsvilliga städare.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Evy L
    Evy L skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Trevliga och effektiva arbetare, mycket bra resultat. Läs mer
  • Petra F
    Petra F skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Tyvärr hade jag inte möjlighet att närvara vid besiktningen efter städningen så jag skickade dit min dotter som inte visste vad hon skulle titta efter och därför kan jag i efterhand inte ha synpunkter. Jag är dock inte helt nöjd med städningen! Man hade glömt torka i vissa lådor i köket och i garderoben i hallen. Golven var inte helt rena i kök och hall. Läs mer
  • Sofia K
    Sofia K skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Bra priser och ett bra bemötande från trevlig personal. Bokade ut städare med kort varsel när vår först bokade företag plötsligt meddelade att de råkat överboka sig och inte hann med oss. Mycket nöjd. Läs mer
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Anlitades till flyttsstädning. Godkändes ej av mig vid inspektion. De sa då att de kommer tillbaka och ordnar allt som framkommer på lägenhetsbesiktningen. Fick undertecknad att skriva på ett papper som godkände deras städning, vilket undertecknad ej ville men efter det muntliga löftet om att de skulle fixa allt och förklaring att pappret mest är till för att visa chefen att han varit på plats, så skrev jag motvilligt på det i brist på annat att göra. Blev heller ej godkända i lägenhetsinspektionen (som väntat). Kom dock inte tillbaka för att ordna något. Ny flyttstädfirma fick anlitas. De ville dock ha betalt för sin städning (som alltså ej genomfördes korrekt) och denna faktura är nu på väg till inkasso. Svarat ej längre på mail eller i telefon. Oseriöst företag som ej utför jobbet men ändå tvingar en att betala. Läs mer
    2017-09-19 Flyttstädgruppen i Sverige AB svarar Tobias H
    Hej Tobias, mycket beklagligt att ni upplever vårt jobb som ett misslyckande.
    Det görs alltid en städbesiktning tillsammans med kunden, och eventuell kompletterande städning sker alltid innan vi lämnar jobbet. I just detta fallet blev städningen godkänd av er på plats, och vi vet efter samtal med din pappa att ni varit väldigt nöjda med städningen, dock hade ni enligt din pappa en mycket petig hyresvärd som hade enstaka synpunkter på städningen. Vår reklamationsavdelning försökte lösa detta med den nya hyresgästen, tyvärr utan att lyckas, som valde att gå vidare med annan städfirma
  • Kristin E
    Kristin E skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Mycket bra bemötande. Dom ringde innan dom skulle komma, var alltid trevliga. Dom städade mycket bra. Är väldigt nöjd. flyttstädning av en 4 rums lägenhet. Läs mer
    2017-08-31 Pierre A svarar Kristin E
    Hej Kristin,

Tack för att vi gett oss förtroendet att utföra en flyttstädning!
    Välkomna som kunder!

Vänliga hälsningar
    Annica Flyttstädgruppen
  • Birgita R
    Birgita R skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Mycket nöjd med flyttstädning av vårt hus!! Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Snabbt svar, snabb bokning, flexibla vid ombokning. Bra pris, trevligt bemötande både av städare och dem på kontoret. Städningen var väldigt bra gjord med några små missar som vi sedan åtgärdade själva. Det enda vi inte är nöjda med är att de som städade kastade fimpar på gården. Läs mer
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Vi fick hjälp med flyttstädning o städning av sommarhus. Vi är jätte nöjda med arbetet och bemötande. Vi kan rekommendera Umefresh till nya kunder. Läs mer
    2017-08-31 Pierre A svarar Ingrid H
    Hej Ingrid,

Det var roligt att höra att du är nöjd och allt fungerar bra, tack för fina ord. Välkommen som kund!

Allt gott,
    Annica Flyttstädgruppen
  • Roald v
    Roald v skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Flyttstädning. Funkade helt bra från början till slut. Små problem med kommunikationen med städaren p g a språkförbistring. Städresultatet mycket bra! Läs mer
  • Margaret R
    Margaret R skrev om Flyttstädgruppen i Sverige
    Killarna städade på bra. Glömde under kyl och frys dock. Personen som köpte mitt hus klagade på att det hade läckt under handfatet i övre badrummen men enligt städbolaget sa de att man inte rengjort där. Det läckte inte när jag städade ur i alla fall.

En liten incident hände … jag fick hjälpa killarna (som inte kunde prata svenska) med att skaffa hjälpmedel att få igång deras bil. Batteriet hade dött. Och den stod på uppfarten … men det ordnade sig. Läs mer

Kjellsgatan 4, 215 65 Malmö