Fresh Trend Stadsgrupp AB

Fresh Trend Stadsgrupp AB

Ring 070-892 86 19 www.ftstadgrupp.se

Fresh Trend Städgrupp, din personliga städfirma! Vi vet att det kan vara stressigt och svårt att hinna med allt man vill i livet. Vi på Fresh Trend Städgrupp finns för att göra livspusslet lite enklare och skapa mer fritid i din vardag. Våra tjänster bygger på kvalitet, noggrannhet och en nära kontakt mellan kund och städare....

114 omdömen om Fresh Trend Stadsgrupp AB

ERLAND S
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Vi är mycket belåtna med era städare. De är noggranna och effektiva. Pålitliga och hjälpsamma.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Jutta Birgitta Z
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Mycket nöjd med flyttstädningen. Inga extra avgifter för ex städning av ugn, som hos en del andra städföretag. För en flyttstädning är en flyttstädning och inget annat. Drog ur tvättmaskinen, kyl/frys samt städade golvbrunn. Återigen mycket nöjd. Behöver dock vara tydliga med från start att ” framkörningsavgift” tillkommer. Har talat med dem om detta.

Siv Erika B
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Jag är så nöjd med den hjälp jag får. Kommer på avtalad tid, bra kontakt med arbetsledaren. Utmärkt utfört arbete och mycket vänligt bemötande. Jag rekommenderar Fredh Trend Stadgrupp utan att tveka.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Monica O
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Det finns en anledning till att jag just alltid anlitar Fresh Trend. Det är det bästa städbolaget på marknaden. Toppklass på alla fronter, från tillmötesgående, skinande städning och fönster. Mvh Monica.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Monica! För oss som städföretag är detta den bästa komplimang som man kan bara få från kunder! Du är varmt välkommen när du behöver oss! Fresh Trend Team!

Christina A
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Proffsigt och vänligt bemötande. Flexibla för att passa mina behov med städning. Lyhörda och engagerade. Har köpt städning 1 gg per vecka. Rekommenderar verkligen företaget.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Christina! Först och främst vi vill tacka dig att du tog tid att skriva ett ömdöme om oss! Samt tackar hjärtligt för dina varma ord! Vi kommer att se till, att du trivs även i fortsättningen :) Fresh Trend Team!

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Annci H
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

De flyttstädade min lägenhet. Efter att jag flyttat in. Detta för att jag skulle helrenovera, så en städning innan var helt onödig. De som bodde här innan hade lämnat allt i ett hemskt skick, men efter städningen såg det ut som en helt ny lägenhet. Allt blänkte. Till och med ugnen som jag nästan räknade ut. All kommunikation var trevlig, snabb och proffsig. Kan varmt rekommendera företaget!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Annci! Vad fin omdöme, det tackar vi för! Du är guld värd kund, det var så trevlig att samarbeta med dig! Du är jätte välkommen igen när du behöver oss!

Karina T
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Det var ett fint bemötande när jag bokade städning. Jag är jätte nöjd med städningen o putsning av fönster. Det var trevlig personal, förutom att det var problem med språket. Men det gick bra ändå. Kommer att anlita dom igen.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Karina ! Vi är så lyckliga när våra kunder är nöjda! Du är fantastisk kund! Önskar dig bara den bästa! Trevlig att höra att det gick bra ändå, annars kund alltid vända till oss på kontor, vi kommer med glädje hjälpa till. Våra medaretare alla kan lite eller bra engelska och vissa till och redan pluggar svenska. Du är så välkommen, när du behöver oss!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Jakob B
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Valeria gjorde allt för att jag skulle bli nöjd. Mycket proffsig service och saker blänkte som jag aldrig sett blänka förut.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Jakob! Tack för trevligt samarbete och att vi fick möjlighet att hjälpa dig! Du är så välkommen när du behöver oss nästa gång! Team Fresh Trend Städgrupp AB

Johan Fredrik L
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Mkt bra städning av ett mkt ostädat och smutsigt hus. Det blev riktigt rent och fint. Har dock inte fått räkningen än men prisuppgiften som jag fick innan var rimlig

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Thorsten D
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Snabba på att svara, professionella, trevliga och väldigt bra resultat. Rekommenderas verkligen!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Thorsten. Vi först och främst vill tacka ditt för att du la tid på att skriva ett ömdöme om vårt jobb! Det är jätte viktigt för oss att få feedback från våra kunder! Du är så välkommen nästa gång, när du behöver oss!

Gunilla D
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Väldigt bra städning, är supernöjd. Bra återkoppling inför och efter städning. /Gunillla

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Gunnilla! Vi först och främst vill tacka ditt för att du la tid på att skriva ett ömdöme om vårt jobb! Det är jätte viktigt för oss att få feedback från våra kunder! Du är så välkommen nästa gång, när du behöver oss!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Barbro G
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Flyttstäd- som jag blev mycket nöjd med, kan varmt rekommendera dom 👍🌺

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Barbro! . Vi vill tacka ditt för att du la tid på att skriva ett ömdöme om vårt jobb och att du vill rekomendera oss vidare! Det är jätte viktigt för oss att få feedback från våra kunder! Du är så välkommen nästa gång, när du behöver oss!

Eva E
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Kan rekommendera detta städbolag. Sååå nöjd.👍

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Eva! Tackar för härligt ömdöme om oss! Det är jätte viktigt för oss att få feedback från våra kunder! Du är så välkommen nästa gång, när du behöver oss!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Frida S
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Bokade storstädning och blev proffsigt bemött av både Laura och tjejerna som kom hit och skulle utföra städningen! Smidig kommunikation, rimliga priser och noggrant städat! Kommer anlita igen :)

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Frida, Så härligt omdöme & det tackar vi otroligt mycket för! Ha en underbar höst! Hälsningar, FT Städ Teamet

Eva B
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Städning varannan vecka Mycket bra återkoppling från bolaget och de kunde snabbt hitta en dag som passade oss. Vår hjälp har alltid varit i tid och utfört arbetet och hon har dessutom en vänlig approach och vi hittar tillsammans lösningar för utmaningen med att ibland jobba hemma och ha städning samtidigt. Ibland blir det en viss språkförbistring men med teckenspråk och Google tranlate löser vi allt

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Eva, Tackar hjärtligt för dina varma ord! Vi kommer att se till, att du trivs även i fortsättningen. Ha en underbar höst! Hälsningar, FT Städ Teamet

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

VERONIKA L
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Kan varmt rekommendera. Beställt storstädning.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Veronica! Tackar hjärtligt för dina varma ord! Du är så välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp vår hjälp!

Cecilia C
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Blev väldigt vänligt och trevligt bemött av företaget! Det var fönsterputs av 13 fönster som skulle göras varav 3 på 6 m höjd som krävde lång stege!. Punktligt kom två personer och utförde putsningen noggrant och väldigt bra! Är mycket nöjd.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Cecilia! Tack för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp vår hjälp!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Saga M
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande vid bokning. Städningen noggrann och enligt önskemål! Inget anmärka på, kommer definitivt använda mig av igen!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Sara! Tack för sån härligt omdöme & det tackar vi otroligt mycket! Din ömdöme hjälper oss att bli bättre

Helene P
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Städning varannan vecka. Känns rent & fräscht & personalen är lyhörd & diskret. Undrar varför vi inte anlitat tf tidigare.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Tack Helene för ditt omdöme! Vi kommer att se till, att du trivs även i fortsättningen. Skulle det vara något som du funderar på så kan du alltid kontakta oss på kontoret! Ha en underbar höst! Hälsningar, FT Städ Teamet

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Eva R
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Bokade flyttstädning. Trevligt bemötande, punktliga, utmärkt städat. Mycket nöjd!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Eva! Först och främst vill tacka ditt för att du la tid på att skriva ett ömdöme om vårt jobb! Tack för ditt fina omdöme. Vi finns här när du behöver oss. / Team Fresh Trend Städgrupp AB

Ulla-rikka E
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Storstädning som överträffade mina förväntningar!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Ulla! Först och främst vill tacka ditt för att du la tid på att skriva ett ömdöme om vårt jobb! Tack för att vi fått möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss . /Team Fresh Trend Städgrupp AB

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Fredrik A
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Smidigt från start till mål. Rekommenderas!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Fredrik! Först och främst vill tacka ditt för att du la tid på att skriva ett ömdöme om vårt jobb! Tack för ditt omdöme. Så härligt med nöjda kunder! Med varma hälsningar Team Fresh Trend Städgrupp AB

John L
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Bra bemötande vid första kontakten. Klar och tydlig offert. Vi får inte glömma den personal som utförde jobbet med ett utmärkt resultat. Tack

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej John! Först och främst vill tacka ditt för att du la tid på att skriva ett ömdöme om vårt jobb! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp vår hjälp! Med varma hälsningar Team Fresh Trend Städgrupp AB

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Amanda A
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Tre glada tjejer städade vårt hem inför flytt - kom hem till ett skinande rent hem. NÖJD!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Amanda, Hjärtligt tack för varma orden & omdöme! Varmt välkommen åter! Hälsningar, FT Städ Teamet

Birgitta H
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Fint & proffsigt bemötande på alla plan. Flyttstädningen levde upp till vårs förväntningar. Topp betyg!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Birgitta, Tusen tack för varma ord och vi ses gärna igen i framtiden! Hälsningar, FT Städ Teamet

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Adele J
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Väldigt noga och ordentliga! Vi blir väl bemötta och Laura Henigsson är utomordentlig noga och alltid tillgänglig. Vi hade just nogrannheten som en stor förväntning. Att planeringen är noga och att tiderna hålls. Det bevisar att det är ett seriöst företag. Företaget lever upp till våra förväntningar. Vi köper städhjälp från Fresh Trend. Rekommenderar deras tjänster 100 procent. Best, Adele Josephi

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Adele, Så härligt omdöme & det tackar vi otroligt mycket för! Ha en underbar höst! Hälsningar, FT Städ Teamet

Ulrika O
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Mkt trevligt bemötande och bra städning

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Ulrika, Tusen tack för så härligt omdöme! Vi tycker om att komma till er minst lika mycket som ni att ha oss! Ha en underbar helg! Hälsningar, FT Städ Teamet

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Åse C
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Jättenöjd, bra resultat och punktliga med tiderna

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Åse, Tusen tack för varma ord och varmt välkommen åter! Hälsningar, FT Städ Teamet

Anneli K
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Glada tjejer,jag är mycket nöjd med resultatet

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Anneli, Tusen tack för varma ord och vi kommer att bemöta alla dina önskemål med glädje! Ha en underbar höst! Hälsningar, FT Städ Teamet

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 226 omdömen 3.7 av 226 omdömen

Lucie P
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Great communication and experience! I used Fresh Trend Stadsgrupp AB for my move out cleaning (flyttstädning) and everything, from the first communication to the day of cleaning was done in a very friendly and professional manner. I highly recommend Fresh Trend Stadsgrupp AB for anyone who needs cleaning services. I will definitely use them again.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hello Lucie, Thank you very much for warm words och we´re looking forward to see you again in the future. Have a fantastic summer! Best regards, FT Städ Team

Ann-marie W
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Varit otroligt nöjd med storstädning trevligt bemötande så de bästa betyget ifrån mig 😊👍

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Ann-Marie, Vi ser framemot att ses i framtiden! Alltid välkommen & Glad Midsommar! Hälsningar, FT Städ Teamet

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Eva R
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Trevligt bemötande och noggrann städning. Rekommenderas!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Eva, Tackar hjärtligt för din omdöme och hälsar dig gärna alltid välkommen! Hälsningar, FT Städ Teamet

Markus M
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Riktigt nöjd med utförd flyttstädning!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Markus, Tusen tack för så smidigt samarbete och vi ses gärna i framtiden! Hälsningar, FT Städ Teamet

Vardagsfrid AB
4.2/5 i betyg av 709 omdömen 4.2 av 709 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
MARIA M
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Fresh Trend städade vår villa inför försäljningen och putsade alla fönster. Kontakten med städledaren var mycket positiv. Personalstyrkan kom på utsatt tid och genomförde ett mycket bra arbete. Vi är väldigt nöjda med Fresh Trend och tänker boka dem igen till vår flyttstädning. Vi kan varmt rekommendera företaget!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Maria, Vi kommer att hjälpa till med glädje även med ert flyttstädning! Hjärtligt tack för fina omdömet! Hälsningar, FT Städ Teamet

Sergej L
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Samarbetet fungerar utmärkt både privat och genom företaget. Enkelt att kommunicera, tydliga, tillgängliga och effektiva. LS Tak Sverige AB

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej! Så härligt omdöme & det tackar vi otroligt mycket för! Ha en underbar höst! Med varma hälsningar, Fresh Trend Stadsgrupp AB

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2171 omdömen 4.7 av 2171 omdömen

Ofelia V
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Jättebra och noggrant utfört arbete varje gång.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Ofelia! Först och främst vill tacka ditt för att du la tid på att skriva ett ömdöme om vårt jobb! Tack för ditt fina omdöme. Vi finns här när du behöver oss. Med varma hälsningar Team Fresh Trend Städgrupp AB

Ola L
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Det gick toppen, enkel kommunikation och bra resultat.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Ola, Tack för varma orden och vi hoppas - på återseende! Ha en fantastisk sommar! Hälsningar, FT Städ Teamet

Jonas O
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Snabb kontakt och återkoppling. Smidig hantering.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Jonas, Hjärtligt tack och vi ser framemot minst lika härligt fortsättning av vårt samarbete! Hälsningar, FT Stadsgrupp AB

Bettina M
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Prisvärd hemstädning av hög kvalitet! Flexibilitet och enkelhet i kommunikation. Toppenbra!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Bettina, Tack snälla för varma ord och vi är glada att fortsätta underbara samarbetet! Hälsningar, FT Stadsgrupp AB

Malin K
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Köpte flyttstädning. Smidiga och trevliga att ha o göra med.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Malin, Tack för underbart kommunikation, smidigt samarbete och vi ser framemot fortsätta goda relationer! Hälsningar, FT Stadsgrupp AB

Sara S
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Vi har anlitat Fresh Trend Städgrupp vid flytt- samt storstädning, och blivit väldigt välbemötta och nöjda med servicen. Trevlig kontakt med ansvarig chef och snabb återkoppling. Noggrant och välstädat vilket är det viktigaste. Bra priser! Rekommenderas varmt!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Sara, Tusen tack för så fantastisk samarbete, varma ord och härligt kommunikation! Vi ser framemot att ses igen i framtiden! Vänliga hälsningar, Teamet på FT Städ.

Amir R
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Vi beställde storstädning av lägenheten 60 kvm tog nästan exakt 4 timmar och det blev jätte bra. Kök och badrummet var särskilt smutsiga och ser nu ut som när vi flyttade in. Beställning gjorde vi via telefon det var tydligt och enkelt.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Amir, Tusen tack för varma ord och vi står alltid till hjälp! Vi önskar er en fantastiskt vår! Vänligen, Teamet på FT Städ

Sofia G
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Bra bemötande och fint städat!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Sofia, Hjärtligt tack för fina bemötandet och vi ser framemot ett fortsätt underbar samarbete! Teamet på Fresh Trend

Slagsta G
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Väldigt trevlig personal på kontoret och även i driften. Vi uppskattar jättemycket att vi får alltid hjälp även med kort varsel. Personal är proffsigt och levererar ett bra jobb.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej , Tack så mycket för ert rekommendation och vi ser framemot fortsätt härligt samarbete! Teamet på Fresh Trend Stadsgrupp AB

stig M
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

En utav bästa städföretag som vi har haft någonsin! Snabba, effektiva, håller tider och kommunikationen är alldeles utmärkt.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Stig, Hjärtligt tack för varna ord och underbart samarbete! Teamet på Fresh Trend Stadsgrupp AB

Mikael L
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Vi har under flera år haft ett regelbundet behov av städ, flytt och monteringshjälp. Fresh Trend har varit ovärderliga då har alltid visat sig tillmötesgående och haft oss i fokus då vi ibland har haft behov av deras tjänster med kort varsel. Fresh Trend är en av anledningarna till att vi klarar av att hålla en hög servicenivå gentemot våra kunder.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Mikael, Tack så mycket för fantastisk omdöme och samarbetet! Vi ser framemot minst lika härligt samarbete även i fortsättningen! Teamet på Fresh Trend Stadsgrupp AB

Camilla Kristina L
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Mycket bra service och ordning och reda!

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Camilla, Det är så härligt att höra att ni är nöjda & glada och det är bara att höra av er om det är något. Vänligen, Teamet på FT Städ

Camilla U
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Jag bokade flyttstädning via hemsidan och sedan blev jag uppringd och personen förklarade allt vad det innebär med städningen, super trevlig. Dom kom i utsatt tid och deras arbete var utan anmärkning och väldigt trevliga och lyhörda när jag frågade om någonting. Kan med största möjlighet rekommendera denna städfirma

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Camilla, Vi tackar så hjärtligt för dina varma ord och hoppas att vi ses i framtiden! :) Varmt välkommen och ha en underbar vår! Varma hälsningar, Teamet på FT Städ

Peter Alexander K
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Gjorde allt vad man kan förvänta sig, riktigt nöjd! -flyttstäd

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Peter Alexander, Hjärtligt tack för ditt rekommendation och vi ser framemot att ses i framtiden! Ha en fantastisk vår! Vår hälsningar, Teamet på FT Städ

HELENA L
Skrev om Fresh Trend Stadsgrupp AB

Trevlig och professionell städfirma med utmärkt service.

Svar från Fresh Trend Stadsgrupp AB

Hej Helena, Tackar så hjärtligt för ditt omdöme och hoppas - på återseende! Varma hälsningar, Teamet på FT Städ