Fresh Trend Stadsgrupp AB

Fresh Trend Stadsgrupp AB

Fresh Trend Städgrupp, din personliga städfirma!

Vi vet att det kan vara stressigt och svårt att hinna med allt man vill i livet. Vi på Fresh Trend Städgrupp finns för att göra livspusslet lite enklare och skapa mer fritid i din vardag.

Våra tjänster bygger på kvalitet, noggrannhet och en nära kontakt mellan kund och städare. Bra villkor är nyckeln till att vi kan ha den här positiva personliga atmosfären. Med tillsvidareanställning, bra löner och försäkring på arbetstid stannar våra medarbetare längre och kan erbjuda dig en bättre kundupplevelse.

Vi erbjuder, utöver regelbunden hemstädning, även flyttstädning och storstädning. Välkommen!

Läs vad 74 kunder tycker om Fresh Trend Stadsgrupp AB 2

2021-04-18
    Vi har anlitat Fresh Trend Städgrupp vid flytt- samt storstädning, och blivit väldigt välbemötta och nöjda med servicen.
    Trevlig kontakt med ansvarig chef och snabb återkoppling. Noggrant och välstädat vilket är det viktigaste. Bra priser! Rekommenderas varmt!
    2021-04-10
    Vi beställde storstädning av lägenheten 60 kvm tog nästan exakt 4 timmar och det blev jätte bra. Kök och badrummet var särskilt smutsiga och ser nu ut som när vi flyttade in. Beställning gjorde vi via telefon det var tydligt och enkelt.
    Hej Amir, Tusen tack för varma ord och vi står alltid till hjälp! Vi önskar er en fantastiskt vår! Vänligen, Teamet på FT Städ Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2021-03-27
    Bra bemötande och fint städat!
    Hej Sofia, Hjärtligt tack för fina bemötandet och vi ser framemot ett fortsätt underbar samarbete! Teamet på Fresh Trend Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2021-03-17
    Väldigt trevlig personal på kontoret och även i driften. Vi uppskattar jättemycket att vi får alltid hjälp även med kort varsel.
    Personal är proffsigt och levererar ett bra jobb.
    Hej , Tack så mycket för ert rekommendation och vi ser framemot fortsätt härligt samarbete! Teamet på Fresh Trend Stadsgrupp AB Fresh Trend Stadsgrupp AB
  • stig M
    2021-03-16
    En utav bästa städföretag som vi har haft någonsin! Snabba, effektiva, håller tider och kommunikationen är alldeles utmärkt.
    Hej Stig, Hjärtligt tack för varna ord och underbart samarbete! Teamet på Fresh Trend Stadsgrupp AB Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2021-03-15
    Vi har under flera år haft ett regelbundet behov av städ, flytt och monteringshjälp. Fresh Trend har varit ovärderliga då har alltid visat sig tillmötesgående och haft oss i fokus då vi ibland har haft behov av deras tjänster med kort varsel. Fresh Trend är en av anledningarna till att vi klarar av att hålla en hög servicenivå gentemot våra kunder.
    Hej Mikael, Tack så mycket för fantastisk omdöme och samarbetet! Vi ser framemot minst lika härligt samarbete även i fortsättningen! Teamet på Fresh Trend Stadsgrupp AB Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2021-03-09
    Mycket bra service och ordning och reda!
    Hej Camilla, Det är så härligt att höra att ni är nöjda & glada och det är bara att höra av er om det är något. Vänligen, Teamet på FT Städ Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2021-03-07
    Jag bokade flyttstädning via hemsidan och sedan blev jag uppringd och personen förklarade allt vad det innebär med städningen, super trevlig. Dom kom i utsatt tid och deras arbete var utan anmärkning och väldigt trevliga och lyhörda när jag frågade om någonting.
    Kan med största möjlighet rekommendera denna städfirma
    Hej Camilla, Vi tackar så hjärtligt för dina varma ord och hoppas att vi ses i framtiden! :) Varmt välkommen och ha en underbar vår! Varma hälsningar, Teamet på FT Städ Fresh Trend Stadsgrupp AB
  • Peter Alexander K
    2021-01-29
    Gjorde allt vad man kan förvänta sig, riktigt nöjd!

-flyttstäd
    Hej Peter Alexander, Hjärtligt tack för ditt rekommendation och vi ser framemot att ses i framtiden! Ha en fantastisk vår! Vår hälsningar, Teamet på FT Städ Fresh Trend Stadsgrupp AB
  • HELENA L
    2020-09-23
    Trevlig och professionell städfirma med utmärkt service.
    Hej Helena, Tackar så hjärtligt för ditt omdöme och hoppas - på återseende! Varma hälsningar, Teamet på FT Städ Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2020-07-13
    Mycket nöjd med städningen rekommenderas varmt
    Hej Erica, Så härligt att höra dina varma ord och hoppas att vi hörs i framtiden! Ha en härlig vår! Hälsningar, Teamet på FT Städ Fresh Trend Stadsgrupp AB
  • SERGEJ L
    2020-06-28
    Jättenöjd med vår städning & rekommenderar varmt!
    Hej Sergej, Vi är minst lika glada att hjälpa till och hoppas att vår samarbete kommer att fortsätta genom åratal. Vi önskar er fantastisk vår och ta hand om varandra! Varma hälsningar, Teamet på FT Städ Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2020-02-28
    Städning varannan vecka. De är trevliga och enkla att ha att göra med. Behöver vi något extra fixat kan vi bara lämna en lapp, inga krångliga förbokningar som andra har.
    2020-02-24
    Vi har städning en gång i veckan. Vi har bra kontakt med kontoret. Företaget ger bra och pålitlig service.
    2020-02-24
    Ganska fint städat fast toaletten var fortfarande lite smutsig
    2020-02-23
    Jättenöjd med vår städning & rekommenderar varmt!
  • Alexandra S
    2020-02-22
    Mycket trevligt och bra bemötande vid bokning av städning. Laura var flexibel och tillmötesgående då jag satt i en tight situation iom utflytt av lägenheten.

Inget att anmärka på ang. städningen. Prismässigt konkurrenskraftiga!

Allting gick mycket smidigt och jag är nöjd, skulle absolut anlita de igen samt rekommenderar de till andra!
    2020-02-22
    Har beställt hemstädning. Den person, som kommit och städat, har varit mycket ordentlig och utfört arbetet precis som vi önskat. Någon gång har det varit svårt att få kontakt med företaget på telefon, men det har inte ställt till något stort problem. Vi är nöjda.
    Anders Jeffner
    22/3 20
    2020-02-21
    Toppen bemötande och flexibel anpassning efter våra behov av städning. Utmärkt städning för en familj som oss med barn. Det blev strålande rent! Tack
    2020-02-20
    Städtjänst
    Blev så bra bemött och de återkopplade väldigt snabbt.
    Mycket proffsigt
    2020-02-20
    Trevligt och snabbt bemötande.
    Väldigt noggrann och bra städning.
    Kan rekommenderas!
    2019-11-16
    Vi uppskattar att de följer sin checklista men också tar egna initiativ om andra saker behöver göras. Trevlig personal!
    2019-11-15
    Har köpt städning 3 tim var fjärde vecka. Mycket bra bemötande. Har fått intryck att det är ordning och reda på företaget. Städningen utförs bra, men bristande språkkunskaper hos städerskan förhindrar kommunikation om ändringar i upplägget av städningen.
    Hej Ewy, Tack så mycket för beröm och kritik! Vi kommer att ta till oss kritiken och åtgärda punkter, som du anspråkar för 🌹 Vänligen, Teamet på Fresh Trend Stadsgrupp Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2019-11-14
    Flyttstädning av en lägenhet, bra bemött och de kom på utsatt tid. Bra städat. kan rekommendera dem.
    Hej Peter, Varmt välkommen att återkomma, om vi kan hjälpa till med något och varmt tack för fina bedömningen! Teamet på Fresh Trend Stadsgrupp Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2019-11-14
    Vi är super nöjda och längtar att få komma hem till ett välstädat hem.
    Hej Jessica, ... Medans vi längtar att göra hemmet rent för er 🌹Tusen tack för varma ord! Vänligen, Teamet på Fresh Trend Stadsgrupp Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2019-09-20
    Har städning varannan vecka och är supernöjd med städningen. Jana är suverän! Damsuger under soffkuddar, lister ser till att mattfransar ligger rakt och prydligt. Verkligen öga för detaljer! Hade aldrig själv fått så rent.

Hade dock föredragit ett bättre boknings och administrationssystem. Idag är det mycket mail och telefon samtal. Hade tyckt det vore smidigare med ett online verktyg för att boka storstädning/fönsterputs...eventuella avbokningar etc. Skulle även vilja få fakturorna dit eller annat system än som mail då det lätt missas.

Tycker dock att personalen jag har kontakt med alltid är lösningsorienterade, och service minded! SÅ i det stora hela är jag nöjd och ser inte behov av att byta! Två tummar upp!
    Hej Hoda, Tusen tack för varma ord och hoppas, att snart kan du använda digitala plattformen för all kontakt 🌹 Ha en underbar helg! Vänligen, Fresh Trend Stadsgrupp Teamet Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2019-08-25
    Vi köpte städning en gång/månad. Kontakten med företaget har varit bra, dvs första kontakt, fakturering, påminnelse per mejl dagen före. Städningen de sista gångerna har dock varit mycket dålig, så vi kommer sluta med detta företag. Olika städerskor har kommit de sista tre, fyra gångerna, har inte varit bra. De har i vissa fall inte talat vare sig svenska eller engelska, och verkar ha varit helt nybörjare.
    Tyvärr är vi inte nöjda alls och kommer avsluta.
    Hej Greta, Det är mycket tråkigt att höra! Som vi skrev i mejl konversation, är vi alltid redo att rätta till fel, om sådana här uppstått. Har ni beslutat att avsluta städningar, så får det bli, men skulle vara trevligt att gå igenom angivna punkter mer detaljerad för möjlighet att kunna påverka frågan. Vänligen, Fresh Trend Städgrupp AB Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2019-08-24
    Vi har anlitat Fresh Trend för städhjälp
    i över ett år och är mycket nöjda. Fresh Trend är ett företag utöver det vanlig. De är professionella, punktliga och trevliga.
    Hej Monica, Och vi ser framemot minst 5 år av underbara samarbetet till! Tusen tack för varma ord! 🌹 Med vänliga hälsningar, Fresh Trend Städgrupp AB Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2019-08-22
    Lägenhetsstädning. Duktig personal som arbetar snabbt och metodiskt.

Håller tiden (om SL är i tid!).

Är mycket nöjd och rekommenderar till andra.
    Hej Patricia, Tackar hjärtligt för dina varma ord! Vi kommer att se till, att du trivs även i fortsättningen :) Fresh Trend Städgrupp Fresh Trend Stadsgrupp AB
    2019-08-21
    Jag tycker att det funkar bra men några gånger har det varit lite slarvigt. Bättre senaste tiden.
    Hej Bintou, Tusen tack för din omdöme och vi strävar alltid mot förbättring! Det kommer vi göra i fortsättningen med :) Fresh Trend Städgrupp Fresh Trend Stadsgrupp AB
  • Birgitta N
    2018-12-03
    Bra information, klar och tydlig offert, proffsigt utfört arbete.
  • Małgorzata N
    2018-08-29
    Beställt flyttstädningen...Trevlig och hjälpsam personal. Nycklarna hämtade på mitt jobb dag innan. Välstädat lägenhet...inga anmärkningar :)
    Varmt rekommenderas!
  • Björn S
    2018-08-26
    Verifierad kundrelation
    Detta företag är helt suveränt! Anlitade dem för städning inför uthyrning. Punktliga, trevliga effektiva och framför allt. Skinande rent. Anlitar dem gärna igen.
    Tack!
    Björn
  • Petar C
    2018-08-24
    Tack för alla som rekommenderat Fresh Trend, jag är jätteglad och lycklig som äntligen har hittat en firma som bryr sig om sina kunder. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster!
    Petar Cokorilo
    2018-08-19
    Vi anlitade Fresh trend för flyttstädning av vår villa.
    Fresh trend städgrupp var mycket professionella från första kontakten till dess att städningen var klar o slutbesiktning gjord av oss.
    Städpersonalen var mycket duktiga och vi är väldigt nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera företaget.
    2018-08-17
    Utmärkt utfört arbete även under tidspress!

Anlitade först ett konkurerande företag som dagen innan flyttstädning hörde av sig att dom inte kunde. Fick panik när det bara var två dagar tills inflyttning. Tog kontakt med Fresh Trend Städgrupp och dom lyckades fixa städningen till dagen efter första kontakt med utmärkt resultat.
  • Birgitta G
    2018-08-09
    FT Städgrupp AB putsade fönstren på vårt hus. Dom var mycket noggranna och klarade galant även dom fönstren som sitter högt upp. Kan rekommenderas varmt!
  • Jenny Helena P
    2018-07-24
    Flyttstädning av en 2:a med balkong.
    Städningen var utmärkt utförd och vi hade ingenting att anmärka på. Priset var mkt lägre jämfört med konkurrenter men kvaliten precis lika hög ändå. Rekommenderas!
    2018-07-21
    Fresh Trend är väldigt tillmötesgående och serviceminded. Bara bra att säga om dem. Rekommenderas!!
    2018-07-19
    Bra pris och bra jobb. När något blev galet åtgärdades det.
    2018-07-05
    Väldigt bra och professionella. Rekommenderas!
  • Alexander B
    2018-07-01
    De utförde flyttstäd till ett bra pris utan krångel. De hämtade och lämnade nycklarna på mitt jobb också så allt gick väldigt smidigt. Rekommenderas!
    2018-06-06
    Städning av badrum och kök, fönsterputs.
    Bra pris, tillgängliga på med kort varsel.
    Men missade att städa på ett par ställen.
  • Marie M
    2018-05-10
    Flyttstädning och det var den bästa och finaste städning jag varit med om, fönster och vita ytor och golv blänkte som den.
    Fem stora stjärnor till dom två tjejerna.
    Marie
    2018-05-09
    Köpte flyttstädning och fick nöjda husköpare
    2018-05-06
    Exemplariskt utförd städning och väldigt serviceinriktad personal. Superbra att köparen direkt efter får godkänna städningen och att om det är något han/hon är missnöjd med så åtgärdar dom det på direkten eller ända upp till inom 10 dagar. Rekommenderar varmt Fresh Trend AB för flyttstädning och kommer definitivt att använda dom igen!
    2018-04-28
    Fungerade bra. Kom i tid. Genomförde en ordentlig städning så som beställt.
    2018-04-26
    Flyttstädning rekommenderas. De var punktliga, höll tiden & städade bra. Trevligt bemötande & professionella.
  • Tarja E
    2018-04-25
    Flyttstädning av radhus på 65kvm.

Jag blev vänligt och realistiskt bemött av Pavel.Fick direkt info angående de städuppgifter som ingick i priset.

Mina förväntningar blev mer än uppfyllda=)

Bra bemötande!Väl utfört arbeta!!
    2018-04-22
    Punktliga, pålitliga och bra städat, rekommenderas :)