Fröken Rut

Fröken Rut

Llama 073-509 06 11 www.frokenrut.se
4.4

About company

I över sex år har vi på Ruts städ utfört städ här i Göteborgområdet. Vårt mål är att ni som kund ska känna er trygg när ni lämnar ert hem i våra händer. Därför kommer alltid samma städpersonal när ni beställer hemstäd, gång efter gång. Vi är en städfirma som alltid jobbar tryggt och säkert, och är försäkrade hos IF i upp till...

130 omdömen om Fröken Rut

Anders E
Escribió sobre Fröken Rut

Vi har en villa på 250 kvm. som vi får stådat varannan vecka. Vi blev rekomenderade Fröken Rut via en granne. Trevlig personal och mycket bra städat. Kan verkligen rekomendera deras städtjänster till alla intresserade.

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Marie M
Escribió sobre Fröken Rut

Beställde hemstäd och är nöjd med både kommunikationen med företaget samt det utförda arbetet.

Lisa N
Escribió sobre Fröken Rut

Mycket svår kommunikation med både städarna och företaget. Säger att ska ringa tillbaka men gör det inte. Svarar inte på sms. Städarna kan varken svenska eller engelska.

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Birgit M
Escribió sobre Fröken Rut

Snabba och raka svar vid första kontakten med företaget. Vänligt bemötande av både chef och städpersonal. Fick snabb hjälp att boka städning som utfördes mycket noga och med omdöme. Städning av hela lägenheten över förväntan och blev otroligt nöjd med genomfört arbete!

Ann-Christin J
Escribió sobre Fröken Rut

Lämnade över flyttstädningen när jag var bortrest och fick mycket bra med information innan städningen vad som skulle ingå! Efter avslut så skickades bilder på allt och det kändes väldigt tryggt. Nya ägarna var väldigt nöjda med städningen och kan varmt rekommendera Fröken Rut!

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Eva R
Escribió sobre Fröken Rut

Köpte flyttstädning för lägenhet Bra städning och bemötande. Fick dock ingen riktig förklaring till varför en utlovad del inte blev städad. Fick göra det själva.

Volvohandlarnas S
Escribió sobre Fröken Rut

Vi är nya företagskunder, som haft samma städfirma i över 30 år, men som nu tvingades byta då vår tidigare firma lades ner när ägaren valde att gå i pension. Det bemötande vi fått av Fröken Rut hittills har varit helt fantastiskt! De har gått in i uppdraget med stor ödmjukhet och en oerhörd respekt för tidigare firma som städat våra lokaler. De är också mycket angelägna om att vi ska uppleva bytet så smidigt som det bara går och har gjort allt de kan för att rätta sig efter våra önskemål. Städningen utförs helt utan anmärkningar från vår sida, så vi kan varmt rekommendera Fröken Rut!

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Berit L
Escribió sobre Fröken Rut

Jag fick fakturan från Fröken Rut på 1140kr och min granne som har samma radhus fick betala hälften två dar innan mig Dom var 2st som var här i tre timmar men på fakturan står det sex timmar Pratade med Sparre på torsdag och han lovade att kolla upp det men har inte hört av sig Jag bad om städ i köket men ugnen hade dom inte tagit Dom var två hos min granne i tre timmar också Berit Larsson

Sofie J
Escribió sobre Fröken Rut

Snabbt & trevligt bemötande. Städningen var inte felfri men de var lösningsfokuserade och åtgärdade det direkt.

Mattias J
Escribió sobre Fröken Rut

Enkel och bra kommunikation, snyggt jobb

Anita B
Escribió sobre Fröken Rut

Jag fick tid snabbt, kunde "beställa" extra tjänster med personalen på plats.

Nathali S
Escribió sobre Fröken Rut

Lätt att ta på. Svarar alltid. Ingen problem med tider.

Elitesmile N
Escribió sobre Fröken Rut

Jättefint och noggrant städat av all yta. Kliniken blev väldig fin ☺️

Iboxen M
Escribió sobre Fröken Rut

Bra och snabb återkoppling inför förfrågan och starten har varit mycket bra.

Donald W
Escribió sobre Fröken Rut

Hemstäd, bra organisation, trevligt bemötande, bra priser, rent & fint

Per J
Escribió sobre Fröken Rut

Bästa städfirman i stan som gör det de skall göra - rent!

Lena V
Escribió sobre Fröken Rut

Tryggt att samma personer kommer varje gång.

Anna-maria B
Escribió sobre Fröken Rut

Vänligt och professionellt bemötande med positiv och kreativ inriktning med att lösa våra önskemål för våra behov av städning varannan vecka som har varierat över tid. Betalningssystemet har utvecklats positivt efter starten . Vi har varit kunder i ca 4 år och är nöjda över deras personliga kontinuitet. Våra städare är ambitiösa med lyhörda anpassningar Ett återkommande problem är att fel uppstår i kommunikationen pga ojämn språkförståelse vad gäller både svenska o engelska. För att undvika detta inser jag att både...

Lena H
Escribió sobre Fröken Rut

De är noggranna och gör ett bra jobb, uppskattar att jag har samma tjejer som kommer, det skapar trygghet!

Eva H
Escribió sobre Fröken Rut

Enkelt, lätt att få kontakt med, kommer som utlovat, städar bra

Gun R
Escribió sobre Fröken Rut

Jag är sååå nöjd med städningen från frk Rut ! Allt är avtorkat dammat och dammsugit. Luktar gott i huset när man kommer hem. Har inget att tillägga. Allt är toppen ! Mvh Gunilla Rodin

Emilie E
Escribió sobre Fröken Rut

Superbra! Kan varmt rekommenderas.

Emilie S
Escribió sobre Fröken Rut

Vi köpte tjänsten flyttstäd möblerad lägenhet. Tydligt och bra bemötande. Punktliga. De nya hyresgästerna har inte lämnat feedback, därför utgår vi ifrån att städningen är utan anmärkning.

Frida J
Escribió sobre Fröken Rut

Bra städat och snabb service. Mycket nöjd!

Olivia M
Escribió sobre Fröken Rut

Superbra hemstäd! Noggrant, snabb kontakt och lätt att kommunicera med!

Astrid H
Escribió sobre Fröken Rut

Gäller städhjälp i hemmet. Bemötandet alltigenom perfekt. Själva städningen verkligen bra och trevlig personal. Inget att klaga på utan tvärtom över förväntan. Mvh Astrid

Emma B
Escribió sobre Fröken Rut

Väldigt nöjd! Smidig kontakt hela vägen, och extra plus för fin service att såväl hämta och lämna nyckel efter städ. Kan varmt rekommendera!

Steget V
Escribió sobre Fröken Rut

Snabbt och smidigt med utmärkt resultat!

Camilla S
Escribió sobre Fröken Rut

Vi kan varmt rekommendera Fröken Rut! Proffsigt och serviceinriktat bemötande. Lyhörda och grymma. Det är en ren fröjd att komma hem till ett rent hem med skinande kranar och puffade kuddar som pricken över i:et!

Christina E

Vid flyttstädning. Noggranna och snabba

Joanne V
Escribió sobre Fröken Rut

Städ var 14e dag. Lite lång väntan på svar på mail, men snabb respons när man sms:ar managern. Helt ok städ, en del smågrejer som glöms/ inte görs

Svar från Fröken Rut

Tack för feedback Joanne! Jag ber en arbetsledare ringa upp er så vi kan ta itu med sakerna som glöms/inte görs.

Sophie S
Escribió sobre Fröken Rut

Städ hemma. Mycket trevligt bemötande när jag hade synpunkter efter första gången och duktig personal.

Svar från Fröken Rut

Vi kan alltid bli bättre, därför är det bra att ni kontaktar oss direkt om det är något vi kan bättra, tack för det fina betyget Sophie.

Anna W
Escribió sobre Fröken Rut

Duktiga och snabba städare. Trevliga och sambarbetsvilliga.

Svar från Fröken Rut

Tack Anna för det fina omdömet!

Jesper K
Escribió sobre Fröken Rut

Bra service, snabbt och proffsigt

Tack för förtroendet!

Paola C
Escribió sobre Fröken Rut

I use Fröken Rut both for private and business services. When it comes to the private service I could never complain, the cleaning was always accurate and the prices were good. When it comes to the business service I can see a little less care and attention to details but the general level is quite good. The communication is always fast and clear even in English. I recommended Fröken Rut to many friends.

Svar från Fröken Rut

Thanks Paola that you recommends us to your friend!

Jorge F
Escribió sobre Fröken Rut

Har anlitat er två gånger. Första gången utan anmärkningar. Mycket bra städat. Prisvärt. Andra gången var det mindre bra. Själva städningen var ok men personaken hade nästan inget material med sig. Kom med spårvagnen (ingen firmabil), kanske därför. Fick låna ut städgrejor till dem. Kändes inte proffsigt. De kunde inte hitta till lägenheten. Det var lite rörigt.

Svar från Fröken Rut

Tack för feedback Jorge. Det kanske har blivit något missförstånd men vi använder oss alltid av kundens städmaterial om det inte gäller flyttstäd.

Mikael T
Escribió sobre Fröken Rut

Första gången jag anlitat städ, men är på alla sätt mycket nöjd med både resultat och trevlig personal.

Svar från Fröken Rut

Härligt att vi levde upp till era förväntningar när det gäller hemstäd!

Ann-charlotte L
Escribió sobre Fröken Rut

Det. Bästa var att ni lämnade en blankett i huset till de nya ägarna om det var ngt de var missnöjda med kunde kontakta er direkt efteråt. Toppen service.

Svar från Fröken Rut

När ni lämnar bort flyttstädningen till oss skall man känna sig trygg, därför lämnar vi alltid en checklista där dom nya ägarna kan se vad vi gjort och kan kontakta oss om dom har synpunkter. Tack Ann-charlotte!

Emil H
Escribió sobre Fröken Rut

Poditivt sätt. Hade förväntningar på att få ett välstädat hem vilket levdes upp till och överträffades. Är nöjd med trevligt bemötande och mycket nöjd med städning. Köpte städning av min etta under två timmars tid.

Svar från Fröken Rut

Härligt att vi överträffade era förväntningar, vi försöker alltid att göra det lilla extra.

Lars A
Escribió sobre Fröken Rut

För mig fungerar det alldeles utmärkt

Svar från Fröken Rut

Tack för det fina betyget Lars!

Caroline N
Escribió sobre Fröken Rut

Trevligt bemötande, flexibla och mycket väl utfört arbete. Får mina varma rekommendationer!

Svar från Fröken Rut

Tack för dom fina orden Caroline!

Fredrik A
Escribió sobre Fröken Rut

+ Gjorde jobbet väl och höll sig till kostnaden i offerten. - Skulle hämta nyckeln till lägenheten en dag tidigare, vilket innebar att jag stannade hemma från jobbet och väntade. Dock de dök aldrig upp och hörde inte av sig. Kom istället dagen efter och hämtade nyckeln som om inget hade hänt, var alltså tvungen att vara hemma dagen därpå också för att lämna nyckeln. PostNord-vibbar.

Svar från Fröken Rut

Bra att ni blev nöjd med resultatet! Ber om ursäkt för nyckelhämtning, givetvis skall vi meddela om vi inte kan komma bestämd tid. Bra feedback!

Fredrich L
Escribió sobre Fröken Rut

Effektivt, på tid, kliniskt rent. Rekommenderas starkt!!

Svar från Fröken Rut

Tack Fredrich för det fina omdömet!

Lisa N
Escribió sobre Fröken Rut

Ringde chefen för att klaga. Han skulle ringa tillbaka men hörde aldrig av sig.

Svar från Fröken Rut

Beklagar att vi missade att ringa tillbaka till er, ring gärna på 0735-090611 så får vi försöka ordna upp det ni inte var nöjda med.

Erik D
Escribió sobre Fröken Rut

Jag tycker städarna hos Fröken Rut är trevliga, noggranna, hyfsat snabba och lyssnar på instruktioner ifall det skulle vara något. Mycket nöjd

Svar från Fröken Rut

Härlig att ni blev nöjd och trevligt bemött! Vi vill att ert hem skall skina, då kan det ta lite extra tid :)

Ferenc B
Escribió sobre Fröken Rut

Bra städning, lätt att ändra tider. Pålitlig personal (Meja).

Svar från Fröken Rut

Meja har arbetat hos oss länge och är uppskattad av alla sina kunder, skall meddela henne dom fina orden.

Arne P

Bra städerskor. Dom är också trevliga. Allt toppen

Svar från Fröken Rut

Tack Arne, alltid kul med beröm!

Angelica O
Escribió sobre Fröken Rut

Det var en underbar känsla att komma hem. Så fint och rent. Renbäddat och fönsterputs. Inga problem med något. Jätte glad och nöjd och kommer definitivt att ringa om att de får komma hem till mig igen. Tack

Svar från Fröken Rut

Så det skall kännas när vi varit hos er! Tack för förtroendet och välkommen att kontakta oss om ni önskar hjälp någon mer gång.

Jonas M
Escribió sobre Fröken Rut

Flyttstäd. kanonbra service rakt igenom. Blev jättenöjd med städningen.

Härligt att höra!

Virtway I
Escribió sobre Fröken Rut

Bra städning. Trevlig personal.

Svar från Fröken Rut

Tack, trevlig personal = nöjda kunder.