Gulsippa Städservice

Ring 073-922 32 40 www.blasippastadservice.se

13 omdömen om Gulsippa Städservice

Charlotta H
Skrev om Gulsippa Städservice

Den verkliga städningen är jättebra och det märks att Ria och Vera ibland gör det lilla extra som gör en kund extra glad. Tack!

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Helén G
Skrev om Gulsippa Städservice

Städning Bra bemötande Kvalitet på städning sådär. Blir mkt fort dammigt igen vilket tyder på att städningen inte är grundligt utförd. Det behövs en grovstädning 1-2 rum per gång och att varva detta i ett hus för att det skall hållas rent. Detta bör hinnas med på anlitad tid och storlek på hus som vi har. Dammsugning under sängar samt under kuddar i soffor görs ej många ggr. Likaså dammming av vissa möbler även om alla lösa saker är borttagna, exempel är matstolar/matsalsmöbler. Flatmoppning är även att rekommendera....

Maj-britt E
Skrev om Gulsippa Städservice

Vi köpte städning av vårt hem. Mycket bra. Förväntningar dom infriades, och företaget levde upp till det. Fungerar alldeles utmärkt.

Hej Maj-Britt! Tack för fin recension! /Elsa på Gulsippa

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Lena I
Skrev om Gulsippa Städservice

Gulsippa städservice är den bästa städfirman.Alltid rent, snyggt och proffsigt! Mycket bra bemötande, alltid tillmötesgående och lyssnar på mina önskemål.

Hej Lena! Stort tack för detta. Glada vi blir:) Elsa på Gulsippa

Susanne F
Skrev om Gulsippa Städservice

Vi är jättenöjda och de är väldigt professionella. Alltid trevligt bemötande och flexibla

Hej Susanne! Tack för fin recension:) Elsa på Gulsippa

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Rosemary A
Skrev om Gulsippa Städservice

Köper städning och ibland fönsterputs. Bra bemötande, åtgärd vid klagomål samt flexibitet när det gäller byte tid/dag. Levererad tjänst motsvarar förväntan.

Hej Rosemary! Stort tack för att du hörde av dig:) Elsa på Gulsippa

Ulrika A
Skrev om Gulsippa Städservice

Jag har anlitat Gulsippa i många år och är supernöjd med både samarbete och resultat av städning. De är alltid service minded, trevliga och hjälpsamma. Jag känner mig fullständigt trygg med dem. Rekommenderas varmt!

Svar från Gulsippa Städservice

Hej Ulrika! Vilken fin rekommendation! Tar vidare ditt beröm till berörd personal! / Elsa på Gulsippa

Cecilia A
Skrev om Gulsippa Städservice

Jag har regelbundet använt Gulsippas städservice och alltid varit otroligt nöjd med det trevliga och professionella bemötandet samt att komma hem till ett skinande rent och väldoftande hem. Det har aldrig varit några problem så jag kan varmt rekommendera Gulsippa.

Svar från Gulsippa Städservice

Hej Cecilia! Stort tack för detta! Kul att du hör av dig till oss:) Elsa på Gulsippa

Tapio K
Skrev om Gulsippa Städservice

Anlitar Gulsippa för hemstädning en gång i månaden sedan många år. Har enbart positiva upplevelser - trevlig och kunnig personal som gör sitt bästa i alla lägen. Med utmärkt beröm godkänt

Hej Tapio. Stort tack för detta. Glada vi blir:) Elsa på Gulsippa

Rickard E
Skrev om Gulsippa Städservice

Ett personligt företag som lyssnar på kundens behov

Hej Rickard! Tack för din recension:) Elsa på Gulsippa

Gunilla A
Skrev om Gulsippa Städservice

Har använt För hemstädning i flera år ca 4 o är mkt nöjd med dem!! Kommer alltid punktligt o är tillmötesgående o gör ett utmärkt jobb! Kan rekommendera företaget varmt!!

Hej Gunilla! Kul att du är så nöjd. Tack för detta! Elsa på Gulsippa

Britt-marie J
Skrev om Gulsippa Städservice

Har varit med sedan starten av bolaget och det är alltid till belåtenhet. Det gäller hemstädning. Alla på företaget är mycket kunniga, duktiga och trevliga. Hade andra bolag innan men nu behövde man inte längre kolla el på annat sätt oroa sig. Allt flyter på bra lätt att få kontakt om man vill ändra något. Allt fungerar till 100% och "Elsa" är en glädjespridare som får allt att fixa sig. Såsom önskan är för en kund.

Svar från Gulsippa Städservice

Hej Britt-Marie! Stort tack för ditt fantastiskt betyg! Glada vi blir:) Elsa på Gulsippa

Martin S

Perfekt Service! Rent o snyggt. Man känner sig trygg med personalen,

Svar från Gulsippa Städservice

Hej Martin! Tack, glada vi blir! Ska framföra till berörd personal:) Elsa på Gulsippa