Hair & Care Stockholm AB

2.2

11 omdömen om Hair & Care Stockholm AB

Ingrid johanna B
Skrev om Hair & Care Stockholm AB

*****Vansinnigt nöjd!! Gått till salongen i ca 3 års tid med mina barn (två små killar) alltid supertrevligt bemötande på deras nivå- vilket är viktigt. De älskar att gå dit. Jag har gåt hos Basma i lite mer än ett år nu och kan inte vara mer nöjd. Hon är fenomenal med färgning, balayage och nyansering. Även nöjd med klippning och bollplank kring både klipp & färg!! /JB

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

CASPER F
Skrev om Hair & Care Stockholm AB

Så in i helvete missnöjd!! Den kvinnliga frisören jag fick var otroligt oförskämd och började kritisera mitt hår det första hon gjorde när jag satte mig. Påstod att "vem som än klippt mig senast inte haft någon koll", som om man ens kan se det så här 8 månader senare... Hon lyssnade inte alls på mig trots att jag visade referens så och allt så gjorde hon helt efter eget bevåg!! När vi var klara så sa hon "ja det är ju inte bra men det går inte att få det bättre än så här" och försökte genast sälja på mig produkter....

Sanna
Skrev om Hair & Care Stockholm AB

Gått hit kanske 5 gånger och brukar bli nöjd men idag (23/5-2013) fick jag en kille som inte förstod mig och knappt kunde svenska. Sa att jag ville toppa ca 5 cm och han klippte av 2 decimeter!! HELT JÄVLA PANTAD! Kommer aldrig gå hit igen. ÄR SÅ FÖRBANNAD! SKITSTÄLLE, GÅ INTE HIT för det är en ren chansning hur ni kommer se ut när ni varit där!! //Sanna N

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 272 omdömen 4.8 av 272 omdömen

Freja N
Skrev om Hair & Care Stockholm AB

Otroligt stor omsättning av frisörer. Har varit där många ggr för att det är rätt billigt. Flesta gånger har jag blivit missnöjd (En gång fick jag en söt frisör som var försiktig, därför jag fortsatte gå dit). Andra jag träffat lyssnar inte på ens instruktioner och när de anar att man inte är nöjd med resultatet blir man ivägschasad. Har träffat besserwissers som helt struntat i vad jag ville och sagt vad som "är bra för mig" samt förolämpat mig genom att säga "herregud, vad det än är du gör med ditt hår - sluta med det"...

Niclas B
Skrev om Hair & Care Stockholm AB

Jag tänker skriva väldigt kort om Hair & Face och det blir följande rad: Gå dit ifall du vill se ut som en jävla pajas.

Carin H gillar detta
Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Helene C
Skrev om Hair & Care Stockholm AB

Klipper mig på Hair & Face PUB sedan 5 år tillbaka. Har i princip alltid ny frisör/ska och är alltid supernöjd. Har testat andra ställen under åren men alltid gått tillbaka. Dessutom har jag inte klippt mig på något billigare ställe i stan?

Paula K
Skrev om Hair & Care Stockholm AB

Jag har varit hos dem 2 gånger och har inte blivit nöjd till 100%. Den andra gången ville jag ge dem en chans men det skulle jag inte ha gjort. t.ex så ville jag ha lugg, jag fick ingen lugg. Fick något "liknande" vilket var försent för mig att säga till om. Jag går aldrig mer dit. Får bättre klippning i ett vanligt centrum i förorten.

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1045 omdömen 4.8 av 1045 omdömen

K
Skrev om Hair & Care Stockholm AB

Har alltid varit i alla fall hysat nöjd med frisörerna, som är engagerade och verkar rätt så duktiga (inte som på Hårgänget och den typen av salonger, men som sagt, man får vad man betalar för). Brukar gå dit för att fixa slingor. Tycker dock inte att det är alls okej att säga att den frisör jag ville boka en tid hos "självklart" jobbar den dag jag ville komma, och sedan boka in mig hos en annan frisör, vilket jag upptäckte när jag kom dit. Den frisör jag ville till jobbade nämligen inte kvar visade det sig. De hette helt...

sienna s
Skrev om Hair & Care Stockholm AB

Mitt intryck blir ett Nja. Min frisör var i och för sig trevlig, men när jag har klippt mig på andra (dyrare) ställen har frisören ansträngt sig för att kolla att håret är lika långt på båda sidor osv. Det gjorde inte min frisör. Det syns inte, men jag känner att håret är olika långt på sidorna när jag drar händerna genom håret. Jag antar att man får det man betalar för.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
ANDREAS N
Skrev om Hair & Care Stockholm AB

En utav de sämsta hårsalonger jag besökt. Hon som klippte mig hade inga egna ideer eller förslag. Sedan klippte hon mig för mkt, så jag var tvungen gå med mössa i en månad. Aldrig mer Hair & face för min del iaf.

Niclas B gillar detta
Sandra J
Skrev om Hair & Care Stockholm AB

En väldigt professionell frisörsalong med både kvinnliga och manliga frisörer. Stort sortiment på kända hårprodukter till ett billigt pris. Riktigt kunnig och personlig personal som ger maximal service och råd då de försöker besvara kundens frågor så gott de kan.

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 489 omdömen 4.8 av 489 omdömen
BadgeTwoYears

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr s