Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Hair & Care Stockholm AB

Hair & Care Stockholm AB

Gamla Brogatan 21, 111 20 Stockholm — Visa karta

Skeppargatan 27, 11452, Stockholm
Fåfäng Sthlm
Frida W:
Bästa frisören i Sthlm! Lyssnar noga på ens önskemål, bjuder alltid på hembakat och bjuder alltid på många leenden. ❤️👍🏼

Frisörer nära Hair & Care Stockholm AB:

Olof Palmes gatan 9, STOCKHOLM
Hårcenter ligger i Stockholms innerstad i en modern lokal. Stor känsla för servi... Läs mer ›
Patrik W:
Mycket bra. Stort professionalism, vänliga och kompetenta!

Torsgatan 1, STOCKHOLM
Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på lös... Läs mer ›
Johanna A:
Jätteduktig och trevlig! Blev rekordnöjd med min slingning/toning och kommer absolut gå till Martina även nästa gång!

Västmannagatan 49, STOCKHOLM
På Salong 4 Huvudverk erbjuds både skönhetsbehandlingar och frisering av utbilda... Läs mer ›
Marie-Louise G:
Jag blir alltid nöjd. Klipper och färgar bra. Mycket trevlig.

Regeringsgatan 95, Stockholm
25 kvadrat -- En mysig frisörsalong med personligt bemötande beläget mitt i stan... Läs mer ›
Ken J:
Trevligt bemött, bra klippning och att det alltid fixar dig med tid.

Läs vad 10 kunder tycker om Hair & Care Stockholm AB

• Lotta
    Lotta skrev om Hair & Care Stockholm AB
    Usch, jag klippte mig här en gång och det var sista gången det. Jag ville egentligen styla mig hår men tänkte eftersom det klippning inte var så dyr så kunde jag lika gärna fräscha upp och toppa håret också. Blev då tillsagt att det kostade 100kr extra för styling. Jaha, okej, då blir det då. Men resultatet? Lockarna som jag ville ha fanns knappt. Var någon enstak som studsade längre back men inget annat (jag har vågit hår och att få lockar brukar aldrig vara ett problem). Använde dom en locktång? Nej. Använde dom spolar? Nej. Använde dom någon stylingsprodukt för lockar? Nej. När jag sa åt henne att jag inte var nöjd och ville ha bättre så försökte hon intala mig att det var fint som det var och att jag ska vara nöjd. Jag vill påpeka igen: JAG FICK BETALA EXTRA för skiten.
    Aldrig mer. Har redan sagt till varenda person att unvika stället.
  • Sanna
    Sanna skrev om Hair & Care Stockholm AB
    Gått hit kanske 5 gånger och brukar bli nöjd men idag (23/5-2013) fick jag en kille som inte förstod mig och knappt kunde svenska. Sa att jag ville toppa ca 5 cm och han klippte av 2 decimeter!! HELT JÄVLA PANTAD! Kommer aldrig gå hit igen. ÄR SÅ FÖRBANNAD! SKITSTÄLLE, GÅ INTE HIT för det är en ren chansning hur ni kommer se ut när ni varit där!!
    //Sanna N
  • Freja N
    Freja N skrev om Hair & Care Stockholm AB
    Otroligt stor omsättning av frisörer. Har varit där många ggr för att det är rätt billigt. Flesta gånger har jag blivit missnöjd (En gång fick jag en söt frisör som var försiktig, därför jag fortsatte gå dit). Andra jag träffat lyssnar inte på ens instruktioner och när de anar att man inte är nöjd med resultatet blir man ivägschasad. Har träffat besserwissers som helt struntat i vad jag ville och sagt vad som "är bra för mig" samt förolämpat mig genom att säga "herregud, vad det än är du gör med ditt hår - sluta med det" eller "vart klippte du dig senast? själv eller?" .. väldigt oprofessionellt. Man får intrycket att de hatar sitt jobb och har fått instruktionen att klippa så många som möjligt så fort som möjligt.

Det finns säkert bra frisörer där med, men är som sagt väldigt många olika anställda och flera dåliga tydligen. Har mer än en gång gråtit efter ha varit där och behövt gå tillbaka. Nästa gång: kvalitet före kvantitet.
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Hair & Care Stockholm AB
    Jag tänker skriva väldigt kort om Hair & Face och det blir följande rad: Gå dit ifall du vill se ut som en jävla pajas.
    Carin H gillar detta
  • Helene C
    Helene C skrev om Hair & Care Stockholm AB
    Klipper mig på Hair & Face PUB sedan 5 år tillbaka. Har i princip alltid ny frisör/ska och är alltid supernöjd. Har testat andra ställen under åren men alltid gått tillbaka. Dessutom har jag inte klippt mig på något billigare ställe i stan?
  • Paula K
    Paula K skrev om Hair & Care Stockholm AB
    Jag har varit hos dem 2 gånger och har inte blivit nöjd till 100%. Den andra gången ville jag ge dem en chans men det skulle jag inte ha gjort.
    t.ex så ville jag ha lugg, jag fick ingen lugg. Fick något "liknande" vilket var försent för mig att säga till om.

Jag går aldrig mer dit. Får bättre klippning i ett vanligt centrum i förorten.
  • K
    K skrev om Hair & Care Stockholm AB
    Har alltid varit i alla fall hysat nöjd med frisörerna, som är engagerade och verkar rätt så duktiga (inte som på Hårgänget och den typen av salonger, men som sagt, man får vad man betalar för). Brukar gå dit för att fixa slingor. Tycker dock inte att det är alls okej att säga att den frisör jag ville boka en tid hos "självklart" jobbar den dag jag ville komma, och sedan boka in mig hos en annan frisör, vilket jag upptäckte när jag kom dit. Den frisör jag ville till jobbade nämligen inte kvar visade det sig. De hette helt olika namn, så det kan inte ha rört sig om ett missförstånd, och salongen hade mitt telefonnummer, så om de gjorde ett misstag vid bokningen kunde de enkelt ha ringt mig och frågat om det var okej när det upptäcktes. En väldigt oseriös inställning och jag tror faktiskt att jag går någon annanstans nästa gång. Dessutom blev jag blondare i utväxten än på längderna, fastän jag sa att jag inte ville bli jätteblond utan se lite solblekt ut, inte bra.
  • sienna s
    sienna s skrev om Hair & Care Stockholm AB
    Mitt intryck blir ett Nja. Min frisör var i och för sig trevlig, men när jag har klippt mig på andra (dyrare) ställen har frisören ansträngt sig för att kolla att håret är lika långt på båda sidor osv. Det gjorde inte min frisör. Det syns inte, men jag känner att håret är olika långt på sidorna när jag drar händerna genom håret. Jag antar att man får det man betalar för.
  • Kevin
    Kevin skrev om Hair & Care Stockholm AB
    En utav de sämsta hårsalonger jag besökt. Hon som klippte mig hade inga egna ideer eller förslag. Sedan klippte hon mig för mkt, så jag var tvungen gå med mössa i en månad. Aldrig mer Hair & face för min del iaf.
    Niclas B gillar detta
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Hair & Care Stockholm AB
    En väldigt professionell frisörsalong med både kvinnliga och manliga frisörer. Stort sortiment på kända hårprodukter till ett billigt pris. Riktigt kunnig och personlig personal som ger maximal service och råd då de försöker besvara kundens frågor så gott de kan.

Gamla Brogatan 21, 111 20 Stockholm