Hamburger Börs

Hamburger Börs

Call 08-787 85 03 www.hamburgerbors.se
3.0

About company

Välkommen till Hamburger Börs - Från liten kvarterskrog till internationell showrestaurang har vi funnits i över 340 år. Med namn som Magnus Uggla, Liza Minelli, Frank Sinatra och Sammy Davis Jr. har vi bjudit på spektakulära shower och smakfyllda upplevelser från gastronomins alla tänkbara hörn. Vi på Hamburger Börs välkomnar...

4 omdömen om Hamburger Börs

Per P
Wrote about Hamburger Börs

Maten är lika exotisk som "död mans finger" man får under lumpen. Trist! Annars roligt ställe.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4697 omdömen 4.2 av 4697 omdömen

Fick trevligt bemötande och ett stort plus att man kunde ta med sin hund. God mat och jag kommer med säkerhet tillbaka.

Jannika B
Wrote about Hamburger Börs

R.E.A på Hamburger Börs är inte vad det har varit men samtidigt bättre i år än på länge. Julmaten var helt okej med många olika sillar att välja på. Personalen var trevlig men inte så snabb med drickat.

Marcus A
Wrote about Hamburger Börs

Hamburger börs lokaler är helt okej, och den serveringspersonal som jag hade att göra med var också det (bortsett från att det var lite sura miner när jag ville att de skulle steka på köttet lite bättre). "Showen" REA var inte mycket att hänga i julgranen, den såg jag mest som en buskis-förevändning för att hålla kvar besökarna så länge som möjligt i lokalen = mer pengar till restaurangen. Showen rekommenderas inte. Maten var okej men dyrare än den borde vara.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8051 omdömen 4.3 av 8051 omdömen

Erik S
Wrote about Hamburger Börs

Vänner! Hamburger Börs har inte bara fantastiska shower! Var och såg R.E.A. Greatest Hits (tror det stavas gREAtest...) och höll på att skratta käken ur led. Men det är inte allt! Man kan ju tro att alt fokus är på showen, men Börsen överraskade med snabb, rätt och mycket trevlig service levererad av uppmärksamma servitörer. Och det som serverades var verkligen jättegott! Om du vill ta med vänner och bekanta och nära och kära på årets höjdare så gå och bli väl omhändertagen av Börsens proffs och underhållen av Sussie Eriksson,...