Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Hamburger Börs

Hamburger Börs

Jakobsgatan 6, 111 52 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Hamburger Börs - Från liten kvarterskrog till internationell showrestaurang har vi funnits i över 340 år.

Med namn som Magnus Uggla, Liza Minelli, Frank Sinatra och Sammy Davis Jr. har vi bjudit på spektakulära shower och smakfyllda upplevelser från gastronomins alla tänkbara hörn.
Vi på Hamburger Börs välkomnar dig, ung som gammal. Vi tror på att ha en bred publik och vi har under åren skaffat oss verktygen för detta. Inte minst genom humorgänget REA som under 2000-talet fick taket att lyfta kväll efter kväll.

Läs mer på vår hemsida om hur du som grupp eller företag bokar vårt showpaket eller skapar ett eget arrangemang för möte, event och fest - Välkommen!

Läs vad 4 kunder tycker om Hamburger Börs

• Per P
    Per P skrev om Hamburger Börs
    Maten är lika exotisk som "död mans finger" man får under lumpen. Trist! Annars roligt ställe. Läs mer
  • Jannika B skrev om Hamburger Börs
    R.E.A på Hamburger Börs är inte vad det har varit men samtidigt bättre i år än på länge.
    Julmaten var helt okej med många olika sillar att välja på. Personalen var trevlig men inte så snabb med drickat. Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Hamburger Börs
    Hamburger börs lokaler är helt okej, och den serveringspersonal som jag hade att göra med var också det (bortsett från att det var lite sura miner när jag ville att de skulle steka på köttet lite bättre). "Showen" REA var inte mycket att hänga i julgranen, den såg jag mest som en buskis-förevändning för att hålla kvar besökarna så länge som möjligt i lokalen = mer pengar till restaurangen. Showen rekommenderas inte. Maten var okej men dyrare än den borde vara. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Hamburger Börs
    Vänner! Hamburger Börs har inte bara fantastiska shower! Var och såg R.E.A. Greatest Hits (tror det stavas gREAtest...) och höll på att skratta käken ur led. Men det är inte allt! Man kan ju tro att alt fokus är på showen, men Börsen överraskade med snabb, rätt och mycket trevlig service levererad av uppmärksamma servitörer. Och det som serverades var verkligen jättegott!
    Om du vill ta med vänner och bekanta och nära och kära på årets höjdare så gå och bli väl omhändertagen av Börsens proffs och underhållen av Sussie Eriksson, Rachel Mohlin, Anders Lundin, Janne Åström och Andreas Nilsson som driver hejdlöst med Ernst Kirschsteiger, LillBabs, hårdrocksmeteorologen, Christer Fuglesang och... Janne Åström som Britney Spears är bara heelt obetalbart! Och det är så mycket mycket mer!
    Vamonos! Läs mer

Jakobsgatan 6, 111 52 Stockholm