Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stora Essingen Hampus Jonsson Fastighetsförmedling AB

Hampus Jonsson Fastighetsförmedling AB

Värdshusbacken 9, 112 65 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Hampus Jonsson Fastighetsförmedling AB

• Anna K
    Anna K skrev om Hampus Jonsson Fastighetsförmedling AB
    Jag hade flera mäklare hemma, Men valde Linda Rönnåker på svensk fastighetsförmedlig. En kanon tjej !

Killen från skandia mäklarna va riktigt sliskig och sa att jag kunde få ut flera hundra tusen mer än grannarna för jag hade det finnaste huset.

Sen va Fastighetsbyrån där dem snakade bara om att dem skulle ha en helhetslösning med lån och hela köret. Men Va Fan 15 gånger fick jag säga att jag inte vill ha mina lån i er bank innan hon fatta !!

Sen Kom linda på svensk fastighetsförmedling Hon gav mig en vättig värdering och förklarde verkligen för mig vad jag bör och inte bör göra för att höja värdet. Små enkla knep helt enkalt. Inte som nästa mäklare som tyckte jag skulle lägga en matta över en fläck på min parkett.

Sist kom Svenska mäklargruppen och han va fan inte klok. Prata bara om hur biligt det va att anlita honom och att han han många spekulanter. Sen när han ringde mig och fråga hur det går och jag sa att jag valt en annan mäklare så blev han såååå förbannad.

Jag vill i allafall rekomendera linda. Hon är ärlig och väldigt flexibel. Hon är verkligen ett stöd hela tiden. Hon är med på fotograferingen och hon ringer typ 15 ggr om dagen för att hålla dig lugn ( Hon sa till mig att jag aldrig ringt en kund så många gånger om dagen som dig, så ni inte har för höga förväntningar). Kort och gott en prisvärd mäklare som faktiskt står för det hon säger.

Prata med en kompis som köpte hus via skandia mäklarna där mäklaren sa att deras besiktning och innehåller en försäkring. När det sedan upptäktes fel i huset va det fortfarande säljaren som skulle betala.

Mitt radhus såldes inom det spann linda la värderingen och inte 400 000 mer. Läs mer

Bästa mäklarna i Stockholm:

Richard O Richard O tycker:
“Det bästa är att dom har längr...” Läs mer

Kung Agnes Väg 11, 19128, SOLLENTUNA