Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Pakistani Dhaba

Pakistani Dhaba

Birger Jarlsgatan 121, 113 56 Stockholm — Visa karta

Vietnamesisk restaurang för lunch, middag eller take away. Vann DN:s Gulddrake i budgetklassen 2005. ÖPPETTIDER:Mån-Fre.Kl.11-14/16-22 Lör-Sön: 13-22
Djurgårdsbrunnsvägen 68, 11525, STOCKHOLM
Djurgårdsbrunn
Linn S:
Mysig miljö, trevlig personal och mycket god mat. Härligt efterrättsbord med goda kardemummavåfflor. Det jag kunde sakna var några fler lite...

Restauranger nära Pakistani Dhaba:

Västmannagatan 48, Stockholm
Välkommen till Restaurang Minako! Här serveras traditionell japansk sushi både s... Läs mer ›
Yashar G:
Magiskt. Ni kommer inte att ångra er!

Vanadisplan 1, STOCKHOLM
Sangria Tapasbar i Vasastan erbjuder härlig, klassisk, spansk mat i tapasform el... Läs mer ›
Ramsen J:
bästa mat och bästa service och snyggt ställe jag älskar och vara där i sangria .

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
paula n:
Helt fantastisk personal och mat! Vi hade vår bröllopsfest här och dagen var helt fantastisk. För att inte tala om maten som hyllades utav ...

Dalagatan 28, STOCKHOLM
På restaurang Hemma Vasastan erbjuder vi lunch, after work, á la carte och cater... Läs mer ›
Husse S:
mycket bra lunch och bra salladsbuffe!!! Men bäst av allt är AW där speciellt Ons-Fre så har dom en fin tilltuggs buffe som man gillar nå...

Läs vad 10 kunder tycker om Pakistani Dhaba

• Mårten T
    Mårten T skrev om Hanoi Bar
    Ensamma var vi här (Minna, Noma och jag) på Nyårsdagen - värt och mkt gott!
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Hanoi Bar
    Bra mat till schyssta priser. Det mesta smakar mycket bra, och servicen är bra. Beroende på vad man gillar känns restaurangen mysig eller trång. Kanske ingen höjdarinredning. Ett minus är att menyn har varit samma i flera år.
  • Alexander K
    Alexander K skrev om Hanoi Bar
    Ok service men maten var inget speciellt, väldigt smaklös (av de rätterna som jag har prövat). Trots att priset var lågt så var maten ändå inte prisvärd.
    Inredningen var heller inget man minns.

Om man vill äta gott så finns det bättre ställen bara en bit bort in mot Tekniska.
    Som helhet är det ingen direkt dålig upplevelse, men det är heller inte en bra, vilket leder mig till mitt slutgiltiga betyg.
  • johanna b
    johanna b skrev om Hanoi Bar
    SANNINGEN OM HANOI BAR!

Hanoi Bar är mer än en bar, det är vietnamesisk restaurang där du kan äta bra mat. Många vegetariska rätter för den som inte äter kött.

nu har Hanoi Bar blivit otroligt fint och mycket bra service de har. var där i föra veckan. deras godaste soppan är dumling soppa.

Hanoi bar har Stockholms godast wok och färska vårrullarna,

bra billig och hälsosam lunch, rekommenderas starkt(Alltid hög klass på maten, toppenställe för eko-veg-älskare!)

Jag rekommenderar Hanoi Bar för alla !
    För att deras priser på mat har alla råd med !

10/10!
    basit m gillar detta
  • basit m
    basit m skrev om Hanoi Bar
    Trevligt ställe med god mat och vänlig service. Väldigt prisvärt också.Och dessutom jätte mysig restaurang !!!!! Rekomenderas för alla !
  • Johan W
    Johan W skrev om Hanoi Bar
    Riktigt god mat till ett bra pris! Läget är perfekt när man vill ta ett snabbt lunch möte utan att åka in i centrum.
    johanna b, Gina s gillar detta
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Hanoi Bar
    Trevligt ställe med god mat och vänlig service. Väldigt prisvärt också. Rekommenderas!
  • bengt s
    bengt s skrev om Hanoi Bar
    Fin sevice OCH JÄTTEGOTT. Humana priser. Liten lokal så boka om man är flera.
  • Alexandra E
    Alexandra E skrev om Hanoi Bar
    fantastiskt god mat, speciellt den friterade tofun i stora härliga bitar. Den kommer med väl utvalda grönsaker i en sås som är makalös. Rejäla portioner. Och som sagt smaken av såsen finns i ditt smakminne en vecka efteråt.
    Personalen är kanske inte så varm, men maten to die for!
  • Karin P
    Karin P skrev om Hanoi Bar
    Billigt, trevligt, vällagat och väldigt mycket Vietnamkänsla. Passar bättre att ta med vänner, familj än som affärsrestaurang. Trevlig personal.
    johanna b, Tobias B gillar detta

Birger Jarlsgatan 121, 113 56 Stockholm