Hanoi Bar

Hanoi Bar

Ring 08-545 933 10 www.hanoibar.se
3.9

Vietnamesisk restaurang för lunch, middag eller take away. Vann DN:s Gulddrake i budgetklassen 2005. ÖPPETTIDER:Mån-Fre.Kl.11-14/16-22 Lör-Sön: 13-22

9 omdömen om Hanoi Bar

Mårten T
Skrev om Hanoi Bar

Ensamma var vi här (Minna, Noma och jag) på Nyårsdagen - värt och mkt gott!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7929 omdömen 4.3 av 7929 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

Andreas E
Skrev om Hanoi Bar

Bra mat till schyssta priser. Det mesta smakar mycket bra, och servicen är bra. Beroende på vad man gillar känns restaurangen mysig eller trång. Kanske ingen höjdarinredning. Ett minus är att menyn har varit samma i flera år.

Alexander K
Skrev om Hanoi Bar

Ok service men maten var inget speciellt, väldigt smaklös (av de rätterna som jag har prövat). Trots att priset var lågt så var maten ändå inte prisvärd. Inredningen var heller inget man minns. Om man vill äta gott så finns det bättre ställen bara en bit bort in mot Tekniska. Som helhet är det ingen direkt dålig upplevelse, men det är heller inte en bra, vilket leder mig till mitt slutgiltiga betyg.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
johanna b
Skrev om Hanoi Bar

SANNINGEN OM HANOI BAR! Hanoi Bar är mer än en bar, det är vietnamesisk restaurang där du kan äta bra mat. Många vegetariska rätter för den som inte äter kött. nu har Hanoi Bar blivit otroligt fint och mycket bra service de har. var där i föra veckan. deras godaste soppan är dumling soppa. Hanoi bar har Stockholms godast wok och färska vårrullarna, bra billig och hälsosam lunch, rekommenderas starkt(Alltid hög klass på maten, toppenställe för eko-veg-älskare!) Jag rekommenderar Hanoi Bar för alla ! För att deras priser på mat har alla råd med ! 10/10!

basit m gillar detta
basit m
Skrev om Hanoi Bar

Trevligt ställe med god mat och vänlig service. Väldigt prisvärt också.Och dessutom jätte mysig restaurang !!!!! Rekomenderas för alla !

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4159 omdömen 4.0 av 4159 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Johan W
Skrev om Hanoi Bar

Riktigt god mat till ett bra pris! Läget är perfekt när man vill ta ett snabbt lunch möte utan att åka in i centrum.

johanna b och Gina s gillar detta
bengt s
Skrev om Hanoi Bar

Fin sevice OCH JÄTTEGOTT. Humana priser. Liten lokal så boka om man är flera.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4731 omdömen 4.2 av 4731 omdömen

Maten bra, serveringspersonalen kunde mkt dålig svenska - svårt att förstå, toaletten så mörk att det var osäkert var skålen var, hög ljudni

Alexandra E
Skrev om Hanoi Bar

fantastiskt god mat, speciellt den friterade tofun i stora härliga bitar. Den kommer med väl utvalda grönsaker i en sås som är makalös. Rejäla portioner. Och som sagt smaken av såsen finns i ditt smakminne en vecka efteråt. Personalen är kanske inte så varm, men maten to die for!

Karin P
Skrev om Hanoi Bar

Billigt, trevligt, vällagat och väldigt mycket Vietnamkänsla. Passar bättre att ta med vänner, familj än som affärsrestaurang. Trevlig personal.

johanna b och Tobias B gillar detta
Österlånggatan 17