Hår 3000 Vasagatan AB

4 omdömen om Hår 3000 Vasagatan AB

Visar 4 omdömen med 4.0 i snittbetyg
Josefin R
Skrev om Hår 3000 Vasagatan AB

Skulle inte påstå att jag ÄLSKAR stället, men av någon anledning kommer jag alltid tillbaka efter att ha testat någon ny frisör. Tyckte bättre om den gamla lokalen på Birger Jarlsgatan än den vid Hötorget. Blir nöjd med klippningen varje gång, trots att jag alltid har olika frisörer (med andra ord: jämn kompetensnivå). Man behöver inte boka långt i förväg om man kan vara lite flexibel och priserna är rimliga. Rekommenderar om man bara vill ha en snygg klippning men inte förväntar sig en "upplevelse" av att gå till frisören.

Reco tipsar!
WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 936 omdömen 4.8 av 936 omdömen
BadgeEightYears

Fantastiskt duktig och min tonårsdotter som är så kräsen blev jättenöjd! Kommer aldrig byta frisör nu! 🙏😍

Tony J
Skrev om Hår 3000 Vasagatan AB

Klipper mig ofta där och är sjukt nöjd varje gång med resultatet. Inte ofta man går till frisörer som jobbar från hjärtat, rekomenderar starkt:)

Marcus L
Skrev om Hår 3000 Vasagatan AB

Trevlig personal, trevlig lokal och riktigt bra resultat för 325:-. Mer kan man inte begära. Gabriel rekommenderas varmt!

Sponsor
O Frisör
5.0/5 i betyg av 81 omdömen 5.0 av 81 omdömen
Badge2020

Otroligt bra frisör! Jag rekommenderar varmt!!

Cj L
Skrev om Hår 3000 Vasagatan AB

Satt själv tidigare idag och leta efter en recension för Hår3000 men när man inte hitta någon så fick man själv ta tag i de hela och helt enkelt gå dit! Jättefin salong och schyst inredning! Trevlig och hjälpsam personal och även tillhörande massagestolar när de tvättar rent ditt hår! Mycket prisvärt speciellt om du för en elevklippning, är helt klart nöjd!

Filtrera omdömen