Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Norrmalm Hår 3000 Vasagatan AB

Vasagatan 36, 111 20 Stockholm — Visa karta

Studievägen 10, 19150, Sollentuna
Mandy Medical
Molly A:
Jag har gjort Carboxy hos Mandana på Mandy Medical, och är super nöjd med resultatet!

Frisörer nära Hår 3000 Vasagatan AB:

Torsgatan 1, STOCKHOLM
Lyhörd och kompetent frisör med stor passion för sitt yrke, specialiserad på lös... Läs mer ›
Sara L:
Väldigt duktig , noggrann , inkännande frisör . Nogrann på färg , form och att få till känslan som jag ville uppnå med mitt hairtalk. Tydlig...

Torsgatan 1, Stockholm
Frisör • Master Color Expert • Stylist • Brud- och Festuppsättningskreatör Läs mer ›
Magnus S:
Jag kan varmt rekommendera Ariadna, en både duktig och trevlig frisör som är lyhörd för kundens önskemål. Jag är väldigt nöjd med mina klipp...

Olof Palmes gatan 9, STOCKHOLM
Hårcenter ligger i Stockholms innerstad i en modern lokal. Stor känsla för servi... Läs mer ›
Torbjörn W:
Jag har klippt mig på Hårcenter i sex år och blir nöjd varje gång!

Tegnérgatan 28, STOCKHOLM
Välkommen in i vår kreativa och vackra salong i Stockholms city! Läs mer ›
Helén S:
Haft mitt första besök hos rufs och kalufs idag och det kommer absolut bli flera😀 Sååå nöjd! Sååå glad!

Läs vad 4 kunder tycker om Hår 3000 Vasagatan AB

• Josefin R
    Josefin R skrev om Hår 3000 Vasagatan AB
    Skulle inte påstå att jag ÄLSKAR stället, men av någon anledning kommer jag alltid tillbaka efter att ha testat någon ny frisör.

Tyckte bättre om den gamla lokalen på Birger Jarlsgatan än den vid Hötorget. Blir nöjd med klippningen varje gång, trots att jag alltid har olika frisörer (med andra ord: jämn kompetensnivå). Man behöver inte boka långt i förväg om man kan vara lite flexibel och priserna är rimliga.

Rekommenderar om man bara vill ha en snygg klippning men inte förväntar sig en "upplevelse" av att gå till frisören.
  • Tony J
    Tony J skrev om Hår 3000 Vasagatan AB
    Klipper mig ofta där och är sjukt nöjd varje gång med resultatet. Inte ofta man går till frisörer som jobbar från hjärtat, rekomenderar starkt:)
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Hår 3000 Vasagatan AB
    Trevlig personal, trevlig lokal och riktigt bra resultat för 325:-. Mer kan man inte begära. Gabriel rekommenderas varmt!
  • CJ L
    CJ L skrev om Hår 3000 Vasagatan AB
    Satt själv tidigare idag och leta efter en recension för Hår3000 men när man inte hitta någon så fick man själv ta tag i de hela och helt enkelt gå dit! Jättefin salong och schyst inredning! Trevlig och hjälpsam personal och även tillhörande massagestolar när de tvättar rent ditt hår! Mycket prisvärt speciellt om du för en elevklippning, är helt klart nöjd!

Vasagatan 36, 111 20 Stockholm