Hedin Mölndal Bil AB Segeltorp

2.6

5 omdömen om Hedin Mölndal Bil AB Segeltorp

Daniel S
Skrev om Hedin Mölndal Bil AB Segeltorp

Köpte en MG4 aug 2023. Haft den inne flera gånger på grejer som krånglar. Gillar bilen, men servicen och bemötandet är väldigt dåligt. När det var som kallast så slutar värmen att fungera. Fick en lånebil som jag sedan fick betala själv för. 22 dagar att laga och 10.000:- fattigare. Kommer inte att köpa bil där mer och inte rekommendera dem heller. Skicka personalen på charmkurs och om inte nya bilar fungera så hjälp till på ett bättre sätt.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 751 omdömen 4.6 av 751 omdömen

Johan S
Skrev om Hedin Mölndal Bil AB Segeltorp

Köpte en Volvo XC60 via säljare Ludvig på Hedin bil i Segeltorp. Mycket trevlig och effektiv kommunikation. Efter köpet har två mindre fel uppdagats (bl.a slutkört batteri) vilket Hedin bil löste direkt utan någon extra kostnad.

Egon G
Skrev om Hedin Mölndal Bil AB Segeltorp

Lämnade in bilden på Hedin bil i Segeltorp för en vanlig service (gratis), byte vindrutetorkare samt byte av batterier i båda bilnycklarna. Byte av vindrutetorkare kostade nästan 900 kr och batterierna i nycklarna var inte bytta. Fick inget protokoll på vad som utförts vid service och inga förklaringar vad som gjorts. Nästa gång blir det ett annat företag som får utföra service på min bil!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1313 omdömen 4.6 av 1313 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Maria W
Skrev om Hedin Mölndal Bil AB Segeltorp

Rekommenderar varmt Hedin bil i Segeltorp. Fantastiskt professionell och trevlig personal. Vill särskilt nämna Peter på beg. avd! Ha en riktigt fin sommar ⚘

Luca M
Skrev om Hedin Mölndal Bil AB Segeltorp

Hedin Bil - Stockholm Segeltorp - Alfa Romeo Mycket otrevlig säljare. Han har sagt en pris till mig på telefonen för en begagnade bil. Jag fick en provkörning. Efter provkörning har jag gjort min erbjudande, för att jag tänkte (och tänker fortfarande) att priset för den bil var lite för högt. Så tåg jag bort 12% (inte 30%, bara 12%): Bilen kostade 250.000, jag har erbjudit 220.000. Han har svarat : "om du hade sagt från början 220.000, tåg jag inte eller bilen ute från garaget för provkörning". Han har upprepat den 2 gånger......

Luca M gillar detta
Bilförmedlingen Stockholm