HemCare

HemCare

Ring 0793-35 84 59 www.hemcare.se

HemCare är ett städföretag som arbetar inom Göteborgsområdet. Vi Erbjuder all form av städ, hem- flytt- bygg och kontorsstädning med inriktning på hemstädning samt byggstädning. Tveka inte att höra av er för mer information. Vi erbjuder städgaranti på alla våra jobb! Vi på HemCare bryr oss om både kund och medarbetare, ni kan...

27 omdömen om HemCare

Mats E
Skrev om HemCare

Trevligt bemötande, professionellt utförande av tjänst. Levde absolut upp till, och överträffade, mina förväntningar.

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Sabina M
Skrev om HemCare

Flyttstäd Bra bemötande och snabba svar Förväntningarna från vår sida var att flyttstädningen blev bra utfört, och det blev det.

Philip S
Skrev om HemCare

Verkligen den bästa upplevelsen man kunde önska sig. Inget va för mycket för att få en nöjd kund och det stämde. Väldigt flexibla och samarbetsvilliga. Stort tack för allt hårt jobb!

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Anna C
Skrev om HemCare

Jättenöjd med bemötande, punktlighet och service. Men framförallt en superbra städning! Så fint och missade inget.

Maud L
Skrev om HemCare

Städnign var tredje vecka. Hon som städar är jätteduktig och mycket, mycket trevlig. Så jag är fullständigt nöjd alltså.

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

MARTINA N
Skrev om HemCare

Superbra flyttstäd, aldrig vart så rent som när vi flyttade därifrån 😅

Stefan H
Skrev om HemCare

Bra&tydlig kommunication, bra jobb (flyttstädning)!

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Pernilla K
Skrev om HemCare

Flyttstädning. Professionella, noggranna. Mycket trevligt bemötande och lättillgängliga. Gjorde ett utmärkt jobb.

Margareta D

Perfekt städat av mycket trevligt bemötande av företaget och dess personal. Punktliga snabba och effektiva. Kan varmt rekommenderas.

Petra M
Skrev om HemCare

Flyttstäd med extra tillägg. Ojämn städning där vissa delar var mycket bra städat medan andra inte alls. God service i kontakten och fick reduktion på priset efter klagomål.

Homa M
Skrev om HemCare

Städning och fönster putsning utmärkt jobb ansvarsfulla och seriösa personal Rekommenderas...

Riad K
Skrev om HemCare

De städat vår lägenheten efter vi flyttade. De var Professionella. Rekommenderas varmt 👍

Heni A
Skrev om HemCare

Hej , köpte städtjänst som var utmärkt bemötande från början till slut . Tiderna höll dem exakt . Trevliga:)

Sabina M
Skrev om HemCare

Flyttstäd. Bra och personligt bemötande. Vi var nöjda med resultatet.

Hossein B
Skrev om HemCare

Jag köpte hemstädning. De har mycket bra bemötande. De fyller min förväntningar. Jag är nöjd med dem.

Faranak P
Skrev om HemCare

Mycket bra städning som utförs av de, punktlighet som uppskatta

Stefan H
Skrev om HemCare

Gjorde ett mycket bra jobb, och var tydliga och bra i dialogen.

Märta A

Bra bemötande. Perfekt städning

Eva H
Skrev om HemCare

Flyttstäd i samband med flytt, mycket bra bemötande av trevlig kille som städade hela lägenheten perfekt enl överenskommelsen.

Philip S
Skrev om HemCare

Väldigt väldigt bra firma som hade inga problem att anpassa sig till mina behov, gjorde ett fantastiskt jobb och va noga med att behandla mig som en viktig kund. Kan starkt rekommenderas

Pernilla K
Skrev om HemCare

Har anlitat hemcare 3 gånger till flyttstäd. Är väldigt nöjd. De gör ett utmärkt arbete. De har gjort ett helt suveränt jobb alla 3 gångerna. Skinande rent överallt. Ett mycket noggrant utfört jobb. Rekommenderar dem starkt!

Anna F
Skrev om HemCare

Supertrevlig personal och väldoftande rengöringsmedel :)

Robin  T
Skrev om HemCare

Jag köpte flyttstäd av HemCare och är väldigt nöjd. Flexibla och noggranna, gjorde mer än förväntat.

Linda M
Skrev om HemCare

Jag beställde flyttstäd. Vad som ingick i flyttstäd fanns beskrivet på hemsidan men det var inte vad jag fick. Jag fick påtala flera ställen i lägenheten, t ex dörrkarmar, väggar, element och ugn, som de hade glömt. En ordentlig introduktion med de som städar verkar behövas för hen hade nog inte fått ordentlig information om vad som skulle göras.

Frank A
Skrev om HemCare

Köpte flyttstäd och var inför utförandet väldigt nöjd med bemötandet från bolaget. Eftersom vi också hade blivit rekommenderade av bekanta kände vi oss trygga med att städningen skulle bli väl utförd. Så blev tyvärr inte fallet. Städningen var under all kritik och det blev många sms med bolagets representant efteråt varpå vi blev kompenserade ekonomiskt. Kan tyvärr inte rekommendera företagets tjänster.

Margareta D

Flyttstäd. Supertrevligt bemötande och perfekt städat! Rekommenderas varmt och kommer vända mig till dom igen när jag behöver!

Frida E
Skrev om HemCare

Flyttstädning lägenhet. Både vi som köpte flyttstädning och de som flyttar in är mycket nöjda. Hemcare kan sova grejer och vi behövde inte fundera över vad en flyttstädning innefattar, det tog de hand om. Trevliga, professionella och kommunikativa.