HemCare

HemCare

HemCare är ett städföretag som arbetar inom Göteborgsområdet. Vi Erbjuder all form av städ, hem- flytt- bygg och kontorsstädning med inriktning på hemstädning samt byggstädning. Tveka inte att höra av er för mer information. Vi erbjuder städgaranti på alla våra jobb! Vi på HemCare bryr oss om både kund och medarbetare, ni kan därför vara säkra på att alla som jobbar hos oss har kollektivavtalsenliga villkor och både personal och era ägodelar är försäkrade vid städning.

Just nu har vi ett erbjudande i samarbete med Reco.se där kunder från Reco kan få rabatterat pris på första städningen hos HemCare.

Läs vad 18 kunder tycker om HemCare 2

2021-04-12
    Flyttstäd med extra tillägg. Ojämn städning där vissa delar var mycket bra städat medan andra inte alls. God service i kontakten och fick reduktion på priset efter klagomål.
    2021-04-01
    Städning och fönster putsning utmärkt jobb
    ansvarsfulla och seriösa personal
    Rekommenderas...
    2021-04-01
    De städat vår lägenheten efter vi flyttade.
    De var Professionella. Rekommenderas varmt 👍
    2021-04-01
    Hej , köpte städtjänst som var utmärkt bemötande från början till slut . Tiderna höll dem exakt . Trevliga:)
    2021-03-28
    Flyttstäd.
    Bra och personligt bemötande.
    Vi var nöjda med resultatet.
    2021-03-26
    Jag köpte hemstädning. De har mycket bra bemötande. De fyller min förväntningar. Jag är nöjd med dem.
    2021-03-26
    Mycket bra städning som utförs av de, punktlighet som uppskatta
    2021-03-26
    Gjorde ett mycket bra jobb, och var tydliga och bra i dialogen.
    Bra bemötande. Perfekt städning
    2021-03-26
    Flyttstäd i samband med flytt, mycket bra bemötande av trevlig kille som städade hela lägenheten perfekt enl överenskommelsen.
    2021-03-26
    Väldigt väldigt bra firma som hade inga problem att anpassa sig till mina behov, gjorde ett fantastiskt jobb och va noga med att behandla mig som en viktig kund. Kan starkt rekommenderas
    2021-03-24
    Har anlitat hemcare 3 gånger till flyttstäd.
    Är väldigt nöjd. De gör ett utmärkt arbete.
    De har gjort ett helt suveränt jobb alla 3 gångerna. Skinande rent överallt. Ett mycket noggrant utfört jobb. Rekommenderar dem starkt!
    2021-03-24
    Supertrevlig personal och väldoftande rengöringsmedel :)
    2021-03-24
    Jag köpte flyttstäd av HemCare och är väldigt nöjd. Flexibla och noggranna, gjorde mer än förväntat.
    2021-03-24
    Jag beställde flyttstäd. Vad som ingick i flyttstäd fanns beskrivet på hemsidan men det var inte vad jag fick. Jag fick påtala flera ställen i lägenheten, t ex dörrkarmar, väggar, element och ugn, som de hade glömt. En ordentlig introduktion med de som städar verkar behövas för hen hade nog inte fått ordentlig information om vad som skulle göras.
    2021-03-24
    Köpte flyttstäd och var inför utförandet väldigt nöjd med bemötandet från bolaget. Eftersom vi också hade blivit rekommenderade av bekanta kände vi oss trygga med att städningen skulle bli väl utförd. Så blev tyvärr inte fallet. Städningen var under all kritik och det blev många sms med bolagets representant efteråt varpå vi blev kompenserade ekonomiskt. Kan tyvärr inte rekommendera företagets tjänster.
  • Margareta D
    skrev om HemCare
    2021-03-24
    Flyttstäd. Supertrevligt bemötande och perfekt städat! Rekommenderas varmt och kommer vända mig till dom igen när jag behöver!
    Flyttstädning lägenhet.
    Både vi som köpte flyttstädning och de som flyttar in är mycket nöjda. Hemcare kan sova grejer och vi behövde inte fundera över vad en flyttstädning innefattar, det tog de hand om. Trevliga, professionella och kommunikativa.