HusmanHagberg Boden

HusmanHagberg Boden

• BadgeFiveYears
Ring 0921-177 70 Dela

Välkommen till HusmanHagberg Boden! Letar du bostad Boden, Övre Svartlå, Nedre Svartlå, Nybyn, Södra Harads, Bodträskfors, Klusån, Bredåker eller Sandträsk med omnejd? Tveka inte att höra av dig till några av våra duktiga mäklare på HusmanHagberg Boden. Vi har lång erfarenhet inom mäklarbranschen och god lokalkännedom för dig...

186 omdömen om HusmanHagberg Boden

Karl Johnny J
Kalix-Nyborg

Bra och trevlig saklig verkar ha bra bemötande mot kunder förklarar bra .

Carl Peter Leander J
Överkalix

Bra fart och kompetent. Löser allt väldigt enkelt utan en massa strul…. Fem getingar

Sandra E
Överkalix

Robin gjorde ett fantastiskt jobb. Mycket sympatisk och kompetent rådgivning och stöd, tack så mycket för det. Jag kan bara rekommendera honom varmt.

Madeleine G
Överkalix

Hej Robin är en mycket engagerad fastighetsmäklare. Hela köpprocessen kommer inte att vara avslutad förrän i mitten av september 2024, men det är skönt att veta att vi får så bra och pålitliga råd. Vi hoppas att vi med vårt arbete kan ge något tillbaka till det vackra Sverige.

Rebecka S
Sålde sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Torpgärdan

Trevlig, duktig och effektiv. Är mycket nöjd!

Ramazan G
Kalix - Centrum

Kunnig,trevlig och hjälpsam.. helt fantastiskt har Robin varit.

Ulrika G
Mjölkudden

Väldigt bra bemötande. Påläst och kunnig om fastigheten. Kontaktbar och lätt att prata med. Gjorde extra insatser för att kunna möta oss som kunder, tex att möjliggöra en försäljning av en fastighet som inte låg ute till försäljning. Vi är väldigt nöjda och skulle varmt rekommendera John i framtiden.

Axel Z
Björkskatan

Emilia S
Hamptjärnsmoran

Mycket nöjd, lätt att få tag i, snabb på att svara. Lyhörd med våra tankar/planer/förväntningar, men ger också egna tankar och idéer för att hjälpa oss fram. Slutpriset över förväntan tack vare att John är engagerad och säker på sitt jobb. Skulle rekommendera John till alla som funderar på att sälja.

Emil J
Hamptjärnsmoran

John är en man på rätt plats, väldigt duktig och väldigt proffsig i sitt yrke. Han vet vad han pratar om och han är strukturerad hela vägen från första kontakt till sälj. Mycket nöjd med honom!!

Leif Gösta J
Näsbyn

Snabb återkoppling efter första kontakt samt bra råd o tips under resans gång bara positivt

Anette S
Kalix - Centrum

Har inte någon annan mäklare att jämföra med men blev bra bemött av Robin. Inga problem med visningar av bostaden och delgav det han visste om bostaden. Hade inga speciella förväntningar. Alla papper i ordning och köpet gick smidigt. Har inte något att anmärka på.

Erik Christer K
Töre - Kalix

Mycket trevligt bemötande och ett professionellt uppträdande genom hela försäljningsprocessen och ett resultat som vi är mycket nöjda med.

Jesper V
Sålde sin lägenhet med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Centrala Boden

Blev väldigt bra bilder, skötte allt felfritt

Martin Alfred D
Korpikå

Robin var väldigt trevlig. Han informerade oss väl och visade oss allt. Framför allt lät han oss bestämma fritt och pressade oss inte till någonting, mycket trevlig affärspartner.

Eva Camilla F
Kalix - Centrum

Robin har sålt hus åt oss tidigare och därför ett självklart val till vår nuvarande försäljning som pågår just nu. Robin är ett proffs och jag tror få slår honom på fingrarna i den här branschen. Vi är mycket nöjda. Mvh/ Camilla och Johan Frohm

Daniel W
Vallen

Professionell, hjälpsam, och lugn

Emma L
Köpte sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Sävast

Upplevde att man blev dumförklarad, framförallt i budgivningen då han blev upprörd över ett bud och skulle då ”läxa” upp oss i hur en budgivning fungerar. Inte alls tillmötesgående. Kommer inte anlita han vid försäljning. Detta var vårat första bostadsköp så vi förväntade oss en trevlig, snabb och allert mäklare, detta var raka motsatsen. Han fick oss att känna oss väldigt dumma när vi hade dialog med honom.

Ulf J
S:a Svartbyn

Mycket kompetent och lyssnande mäklare, han gav mig många bra råd som jag också anammade.

Kristina B
Kalix - Centrum

Vi kan varmt rekommendera Robin. Han har ett trevligt bemötande och är snabb på återkoppling, vilket är mycket viktigt. Genom hans kunskap och erfarenhet har vi känt oss trygga genom hela processen.

Eva Anneli W
Sangis - Kalix

Allt har varit smidigt och enkelt, väldigt professionellt. Väldigt professionellt.

Lena L
Näsbyn

Jag är väldigt nöjd med Robin Lindqvist som mäklare.Det enda jag är mindre nöjd med är att det var svårt att få kontakt med honom, innan jag kunde ge honom uppdraget att sälja min lägenhet i Kalix. Tänker mig att det berodde att Husman Hagberg Kalix hade just då många uppdrag, sen förut.

Ivanka S
Kalix-Nyborg

Trevligt bemötande. Seriös mäklare, återkommer snabbt om han inte är anträffbar. Ger goda råd och lever upp till förväntningarna. Har anlitat en superduktig fotograf så bilderna visade huset från sin bästa sida.

Liselott T
Sävast

Bra bemötande. Vi hade nog förväntat oss en helgvisning och kanske skyltar utomhus. I övrigt var allt toppen.

Simon S
Kalix - Centrum

Trevligt bemötande, kunnig, snabba svar.

Krister T

Bra bemötande Löser problem Uthållig i ansträngningar att sälja Bra kontakter

Pia Kristina L
Kalix-Nyborg

Robin är vänlig, lyssnar bra, svarar snabbt både i telefon o mail. Han finns alltid tillgänglig. Vi har både träffat honom som köpare o säljare o han är i båda fallen mycket trevlig, kunnig o lätt att prata med. Vi anser han är en stjärna i sitt jobb, vi rekommenderar honom till alla som söker hus eller säljer hus. Mvh Pia o Johnny Lejon

Erling H
Kalix - Centrum

Veldig trivelig og dyktig mekler.

Håkan N
Kalix - Centrum

Toppen bra säljare vilken fin beskrivning av lägenheten

Bo W
Köpte sin stuga med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Överkalix- Svartbyn

Mycket trevligt bemötande och hjälpsam, vilket underlättade genomförandet.

Mona M
Köpte sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
Pålänge - Kalix

Robin har ett trevlig bemötande och inger förtroende. Kunnig och svarar alltid snabbt om man skickar en fråga.

Anders G
Sålde sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
Pålänge - Kalix

Bra: snabb och professionell, trevligt bemötande. Kan bli bättre: lite mer drivande och informerande om förslag på nästa steg när det går mer trögt.

Solveig H
Notviken

Trevligt bemötande och och mycket hjälpsam med att svara på mina frågor En helt novis husläkare och lägenhets köpare

Nils Åke M
Pålänge - Kalix

Vi fick ett trevligt bemötande.Han var snabb och effektiv. Vi är nöjda och kan lätt rekommendera mäklaren Robin Lindqvist till andra.

Lena L
Köpte sin stuga med hjälp av Robin Lindqvist en del av HusmanHagberg Kalix
Siknäs - Kalix

Väldigt trevlig bemötande, bra telefonkontakt och ordning och reda.

Kerstin Irene L
Töre - Kalix

Robin gav ett intryck av lugn och trygghet där jag kunde slappna av och lita på hans erfarenhet i förvissning om att han skulle göra sitt bästa för en lyckad försäljning.

Nathalie W
Kalix - Centrum

Proffsigt bemötande och flexibel! Lätt att samarbeta med och stöttade oss i vår affär. Vi har både köpt och sålt via John! Rekommenderas starkt honom

Matilda N
Månsbyn

Toppen! 😁 Hjälpsam och snabb på att återkoppla vid frågor.

Kristina Anneli Maria B
Kalix - Centrum

Jag är mycket nöjd med Robin, den bäste mäklaren. Lätt att få tag vid funderingar. Jag har absolut inget att klaga på. Tusen tack för all hjälp

André H
Månsbyn

Mycket bra, han har gjort allt och lite till för att vi skulle få vårt hus sålt!

Kent Göran S
Vallen

Världsklass! Finns det verkligen en bättre mäklare i landet!?? Har mycket svårt att tro det!! Bemötande var grymt bra! Han krossade alla förväntningar! Borde få minst 6 stjärnor av 5 möjliga. Finns nog inte så stort utrymme här för att skriva ner allt men kort sammanfattning: Ett riktigt proffs som mäklare Har man sökt han så ringer han ALLTID upp!! Otroligt noggrann och förklarar hur läget ser ut under resans gång och alltid glad och positiv till mig som kund! Så som sagt VÄRLDSKLASS👏👏👏

Pirjo P
Kalix - Centrum

Kunnig och fint bemötande med kunden .

Laurine Sofie H
Kalix - Centrum

Bra bemötande, Bra återkoppling, Hjälpsam och kunnig!

Johanna L
Kalix - Näsbyn

Professionellt, öppet och ärligt bemötande! Hjälpsam vid frågor.

Björn M
Månsbyn

Super proffsigt genomförd mäkling.

Leif Roger L
Risögrund

Bra bemötande. Engagerad mäklare. Försäljningen gick smidigt och enkelt.

Tobias B
Centrala Boden

Jag tycker att John varit fin i sitt bemötande gentemot mig. Det är viktigt att vi alla känner oss sedd och accepterade som vi är. Det värsta som finns är översittare.

Britt-Louise S

Positiv och Jätte hjälpsam, En helt underbar person

Anna
Köpte sitt hus med hjälp av John Nilsson en del av HusmanHagberg Boden
Övre Svartlå

John var den enda mäklaren på orten som faktiskt frågade efter (och lyssnade på) vad jag som köpare letade efter, därför fick jag också hjälp att hitta en bostad som passade mig vad gällde läge och andra önskemål.

Solveig H
Centrum

Köpte lägenhet av honom och han höll kontakt med mig hela tiden om vad som ände ! Så jag är nöjd med honom.