HusmanHagberg Enköping

HusmanHagberg Enköping

• BadgeFiveYears

Välkommen till oss på HusmanHagbergs kontor i Enköping! Här hittar du mäklare som verkligen har passion för bostadsmarknaden. Ska du köpa, sälja eller värdera? Här kan du få hjälp med hela affären. Vi tillhör en av Sveriges ledande mäklarkedjor och har därför bred kompetens och erfarenhet när det gäller bostäder. Lägenheter,...

141 omdömen om HusmanHagberg Enköping

Sedan starten hos Reco 2017

Solveig W
Fanna

Mycket trevligt bemötande och hjälp hela tiden. Allt sköttes på ett smidigt och professionellt sätt. Kändes mycket tryggt!

Solveig W
Centrum

Trevligt bemötande under både visning och köp. Visade intresse , kunnighet och ingav förtroende..Allt fungerade mycket bra!

Annika R
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Enköping

Proffsigt och bra bemötande. Jag får alltid snabb återkoppling på mina frågor och funderingar. Vi har haft en jättesmidig husförsäljning.

Emelie B
Munksundet

Vi har varit väldigt nöjda med Magnus från första stund. Vi har snabbt fått svar på frågor vi haft och alltid blivit trevligt bemötta av både Magnus och hans kollegor.

Evelina P
Bredsand

Trevlig och professionell mäklare, svarade på de frågor jag hade, lättillgänglig, allt gick snabbt och smidigt. Jag är väldigt nöjd.

Sara Madeleen R
Skrev om HusmanHagberg Enköping

Jag fick en fantastisk hjälp av Magnus på Husmanhagberg när jag skulle sälja mitt hus. Så smidigt allt gick och bra information inför allt som komma skall. Toppen mäklaren! Jag kommer definitivt återkomma till husmanhagberg i framtiden.

Samuel G
Galgvreten

Mäklaren bemötte oss på ett mycket trevligt sätt och han gav tillsammans med firman ett mycket professionellt intryck. Vi fick snabbt svar på alla våra frågor och mäklaren var flexibel och enkel att jobba med. Överlag var köpet en positiv upplevelse och det kändes tryggt att köpa vår första bostad med HusmanHagberg.

Sven J
Fanna

Bästa mäklaren i Enköping! Snabba och riktigt duktiga.

Caroline K
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Enköping

Magnus hjälpte oss med både försäljning samt att hitta vårt nya boende. Trevlig, professionell och tillgänglig mäklare, kan varmt rekommendera!

Katja T
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Enköping

Magnus är en fantastisk mäklare, lättsam, professionell och snabb och smidig. Svarar på meddelanden och är tillgänglig vid behov. 💐

Måns G
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Enköping

Vi tog kontakt med Magnus på Husmanhagberg i Enköping när vi bestämt oss för att sälja lägenheten och köpa något med gräsmatta. Magnus gav snabbt ett förtroendegivande, pålitligt och bra intryck som gjorde att vi gick vidare med försäljningen med honom. Magnus uppfyllde vår förväntan med bravur då han lyckas både sälja lägenheten och vägleda oss in i ett nytt bostadsköp. Jag rekommenderar starkt att man vänder sig till HusmanHagberg i Enköping!

Ing-marie H
Bredsand

Trevligt bemötande av mäklare Oskar Berge. Försäljning av bostad på Regalskeppsvägen 11 A överträffade våra förväntningar.

Lars G

Kunnighet personlighet 30 tecken är dock bara dumhet

Sven J

Bästa märklarbyron i Enköping

Chrishan J
Bredsand

Everything went smoothly. Had a pleasant experience throughout the whole process.

Giorgio M
Bredsand

Gott bemötande och tillmötesgående!

Sara B
Gånsta

Snabb och bra service så här långt

Agneta Teres H
Bredsand

Mycket info som man fick efterfråga själv och de hade inte svar på frågor som borde va återkommande(men olika) för alla objekt

Annalena P
Centrum

Vi valde HusmanHagberg Enköping och mäklaren Magnus för att vi tidigare hade sålt ett objekt och vi då var väldigt nöjda med dem. Mäklaren var väldigt tydlig med allt som hände under försäljningens gång. Hade vi några frågor fick vi återkoppling på direkten.

Helena G
Boglösa Uppmyrby

Vi har en historia med Husman Hagberg och vår mäklare, med resultat vi varit nöjda med därför valde vi det vi önskade.

Joel H
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Enköping

Husman Hagberg har gett ett vaket och intresserat intryck av oss som köpare. Vi upplevde dem som tillgängliga och de gav bra återkoppling till oss. Det var smidigt att hålla en dialog med dem. Allt detta gjorde köpet smidigt, vilket vi uppskattade.

Lars Erik J
Galgvreten

Jag fick ett jättebra förtroende för Magnus från början.Han var bra genom hela processen. Mvh Håkan/Lars-Erik

Eva B
Centrum

Påläst. Omtänksam. Bra information av alla på kontoret. Svar på allt man frågar om.

Eva B
Gånsta

Mäklaren är väldigt omtänksam och har svarat på mina frågor. Bra bemötande. Påläst lugn och trygg

Ingrid R
Bredsand

Proffsig kunde svara på våra frågor.

Christoffer B
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Enköping

Väldigt trevligt bemött och väl omhändertagen i köpet.

Susanne Margareta L
Bålsta Broby Backar

Vi har både sålt och köpt genom HusmanHagberg Enköping och uppskattar deras kompetens, kundservice och smidighet. Blir det aktuellt med nya husaffärer så vet vi var vi vänder oss.

Chris W
Bredsand

Jag har blivit bemött med respekt & förståelse för hur jag som individ fungerar. Jag har fått råd & information. Jag har fått möjlighet att ta del av information i min tid & takt genom den portal som HusmanHagberg har. Den kan jag uppdatera min information tills inflyttning. Jag har fått ta med mig en stödperson i viktiga skeenden vilket underlättat mycket för mig. Tack & fortsätt så / Chris Warodell

Mikael N
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Enköping

Lugn, harmonisk, erfaren och trygg mäklare som sätter både köpare och säljare i fokus. Stark rekommendation.

Kerstin L
Gånsta

Trevlig mäklare saklig och kunnig. Lyssnade på mig som kund och var lätt att samarbeta med.

Isabelle V
Sankt Ilian

Jag är jättenöjd med Magnus Wiebe som hjälpt mig sälja en lägenhet igen. Han är lyhörd och rådgivande genom hela affären. Tack

Eva Ö
Bredsand

Magnus är alltid trevlig, proffsig och gör ett utmärkt jobb. Detta är 3e gången jag anlitar just honom vilket säger allt egentligen.

Emil A
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Enköping

Bra bemötande, kunnig och snabb återkoppling!

David K
Centrum

Behövs ingen längre beskrivning, Toppklass säger allt!

Markus Nils Erik T
Hacksta

Trevligt och proffsigt bemötande. Mycket engagerad och seriös.

Stig E
Åkersberg

Tack för en trevlig visning av vårt kommande boende. Hälsningar Stig och Marianne

Monica H
Bryggholmen

Trevligt proffsigt bemötande !

Margareta Frank Ö
Ekolsund

Trevlig, kunnig, lösningsflexibel mäklare. Vi hade liknade förväntningar som mäklaren och de uppfylldes. Mycket nöjd. Margareta Frank Östergren

Leif R
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Enköping

Bra bemötande och allt har fungerat enligt våra önskemål, mäklaren lyhörd och hjälpsam

Christer M
Torsvi

Mycket trevligt bemötande och proffsig arbete

Jan H
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Enköping

Bra och vänligt bemötande och tydlig kommunikation.

Anna R
Bryggholmen

Tack Magnus för hjälpen med försäljningen.

Gunnar R
Bryggholmen

Trevlig och kunnig personal, som hjälpt oss vid både köp och försäljning.

André W
Munksundet

Proffsig, tryggt genom hela försäljningen

Emma W
Munksundet

Professionell o snabb affär! Otroligt tacksam över att jag valde denna mäklare!

Peter K
Åkersberg

Avslappnad stämning. Visade lägenheten, inte 100 påläst men slog upp och talade från erfarenhet.

JOHANNES I
Skrev om HusmanHagberg Enköping

Tryggt och enkelt med bostadsaffären genom HusmanHagberg i Enköping. Jag har köpt via dem två gånger och sålt via dem en gång så jag gillar dem. Tryggt, enkelt och personligt. Kan varmt rekommendera både Magnus och Oscar som jobbar där.

Ann-christine J
Centrum

Mäklaren var artig trevlig kunnig om objektet . Vi önskade se lägenheten före den utsatta tiden för visningen, det fungerade perfekt. Är mycket nöjd med hur allt varit hittills, Magnus är lugn , saklig, kunnig , nu har vi bara avslutet kvar. .

Ann-Christine J
Centrum

1. På ett utomordentligt trevligt och förtroende ingivande sätt. 2. Efter att antal fastighetsaffärer hade vi höga förväntningar. Förväntningar som uppfylldes av mäklaren. 3. Bra, trevlig och tydlig handläggning. Professionellt hanterande av processen så långt. Finalen återstår innan vi kan ge ett slutgiltigt utlåtande.

Viola N
Fanna

Mäklaren gav ett mycket positivt och professionellt bemötande. Likaså var han personlig och inkännande och jag upplevde att han förstod min situation. Processen från visning till köpekontrakt vara snabb och effektiv.