Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Farsta Strand HusmanHagberg HusmanHagberg Farsta

HusmanHagberg Farsta

Farsta Strandplan 14, 123 71 Farsta — Visa karta

Välkommen till Farsta och HusmanHagberg!

Är det söder om Stockholm du vill flytta? Då kanske Farsta passar. Vi på mäklarkontoret här hjälper dig gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden på området. Vi har god koll på både lägenheter, radhus och villor och brinner verkligen för bostadsaffärer.

Eftersom vi inte är knutna till någon speciell bank eller något försäkringsföretag kan vi alltid anpassa affären efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer om vad som händer i Farstas alla trevliga bostadsområden!

Läs vad 56 kunder tycker om HusmanHagberg Farsta

• John K
    John K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi fick ett jättebra bemötande och mäklaren hade svar på alla frågor som vi hade.

Mäklaren var hjälpsam och professionell. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Våran mäklare har funnits tillgänglig för svar på frågor dygnet runt nästan.
    Han är mycket proffsig och vi kan helt enkelt säga att vi är nöjda !

det som saknades var svar på några få saker som vi fick gräva fram i efterhand.
    /Andreas-Matilda Läs mer
  • Ebba A
    Ebba A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag tycker vår mäklare var bra, eftersom att dethär är första gången vi flyttar var det mycket vi inte hade koll på men vi har fått bra svar på frågor. Hon är hjälpsam och trevlig så vi har fått en bra upplevelse Läs mer
    2018-02-23 HusmanHagberg Farsta svarar Ebba A
    Vad bra att ni är nöjda så här långt! :)
  • David Alarcon A
    David Alarcon A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Bra och trevlig mäklare, problemlösare. Läs mer
  • Marcus D
    Marcus D skrev om HusmanHagberg Farsta
    Trevlig, professionell och uppriktig på ett sätt som vi uppskattade. Både under visning och senare under kontraktsskrivande.

T.ex skrevs den nya månadskostnaden efter kommande avgiftshöjning ut i prospektet. Uppskattar när man inte försöker mörka en sån sak utan till och med tar hänsyn till det i faktan.

Vi är nöjda. Läs mer
  • Aneta T
    Aneta T skrev om HusmanHagberg Farsta
    Som vanligt bästa bemötande, snyggt och okomplicerat! 5/5! Läs mer
  • Sofie E
    Sofie E skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi var mycket nöjda med Husman Hagberg och våran mäklare. Vi fick ett mycket proffsigt och varmt bemötande. Mäklaren gick oss tillmötes och var lyhörd. Tack snälla för all hjälp! Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om HusmanHagberg Farsta
    bra bemötande och en engagerad mäklare. jätte nöjd Läs mer
  • Ann B
    Ann B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vänligt, proffsigt bemötande. Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Emma gjorde ett riktigt bra jobb genom hela Processen. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vår mäklare Emma Lindvall var trevlig, sakkunnig och hjälpsam. Läs mer
    2018-02-20 HusmanHagberg Farsta svarar Eva L
    Hej Eva, Det var mig ett sant nöje att få hjälpa er och kul att ni är nöjda över vårt samarbete. Tveka inte att höra av er om ni får några frågor. //Emma
  • Petra M
    Petra M skrev om HusmanHagberg Farsta
    Riktigt bra mäklare som varit väldigt hjälpsam under hela min process av mitt köp av bostad. fredrik har varit snabb att svara på mina frågor och varit förtroendeingivande. Läs mer
  • Monica V
    Monica V skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vår mäklare upplevdes mycket duktig och professionell i sitt jobb från första mötet. Han visade genom samtal och sitt jobb att han har mycket kunskap. Vi kände också att vi kunde lita på honom då han följde upp allt han sa samt att han fick rätt i hur man på bäst sätt skulle få ett bra resultat. Han levde absolut upp till förventan och vi vill utan tvekan rekomendera honom till andra som skal sälja, ev köpa, boende. Läs mer
    HusmanHagberg Farsta, HusmanHagberg Farsta, HusmanHagberg Farsta gillar detta
  • Elin N
    Elin N skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi anlitade Petrah för försäljning av våran lägenhet, hon kändes pålitligt, kompetent och väldigt duktig på sin sak! Vi kunde inte va mer nöjda över våran affär! Läs mer
    2018-02-19 HusmanHagberg Farsta svarar Elin N
    Hej Elin, Kul att ni är nöjda. Det var ett rent nöje att sälja er fina lägenhet. Lycka till med ert bostadsköp nu.
  • Rickard C
    Rickard C skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Upplevde bemötandet som professionellt, och kan varmt rekommendera Husman och Hagberg Östermalm och Emma Lindvall i synnerhet. Läs mer
  • Sara W
    Sara W skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma var engagerad i affären och hjälpte oss att få ett mycket bra pris på vår lägenhet trots en ganska trög marknad. Inför försäljningen tyckte vi att kontakten var lite trög men när visning och budgivning väl drog igång fick vi en tät och bra uppdatering kring läget. Emma var professionell och förtroendeingivande och vi rekommenderar henne absolut! Läs mer
  • Simon H
    Simon H skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Jag tycker att bemötandet var väldigt proffesionellt. Emma var kunnig och hade mycket bra bakgrundsfakta om bostaden både på visningen och under kontraktskrivningen. Hon gick igenom alla kontrakt på ett sammanfattande och riktigt sätt när vi skrev på kontraktet.
    Under budgivningen så var hon snabb med att meddela vem och vad det högsta budet var.
    Vi är riktigt nöjda med Emma från HusmanHagberg som mäklare. Läs mer
  • André A
    André A skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma har varit otrolig professionell och tillmötesgående under hela försäljningsprocessen. Hon jobbar så att man som kund känner sig trygg och hörd. Emma är även väldigt resultatinriktad och förtroendeingivande så jag kan verkligen starkt rekommendera henne. Läs mer
  • Elisabeth K
    Elisabeth K skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma var ett underbart stöd i hela processen. Sedermera var hon även behjälplig i mitt nya förvärv av bostad. Jag har genom åren sålt flera gånger och aldrig varit riktigt tillfreds med de tidigare mäklarna. Med Emma fick jag allt, en engagerad mäklare, alltid tillgänglig och skötte budgivningen fantastiskt. Jag litade blint på Emma. Vi fick ett enastående bud innan visning. Långt över våra vilda drömmars mål. Hon rådde oss att tacka nej till detta och sedan sålde hon bostaden 300.000sek dyrare.

Jag kan inte annat än tacka Emma för den bästa mäklarupplevelsen och ge henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma var mycket hjälpsam med information av olika slag, kopplad till objektet. Hon har också ett väldigt vänligt och behagligt bemötande. Dock upplevde vi Emma som oengagerad under själva budgivningen, som tog längre tid än nödvändigt och därmed också slutade på en lägre köpeskilling än vad den hade kunnat. Bud glömdes dessutom bort att skickas ut och vi fick inte heller alltid information på sms då budgivare drog sig ur. Mina tidigare erfarenheter av andra mäklare har varit mer engagerade och noggranna. Läs mer
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma hjälpte oss med försäljningen av vår 3:a i Vasastan och vi har enbart goda utlåtanden att ge. Vi är helt enkel supernöjda med allt i från bemötande, process och ett mycket imponerande slutpris. Vi har varit i kontakt med flertalet mäklare och det som urskiljer Emma från mängden är bl.a. hennes gedigna engagemang, affärsmässighet och kunskap samt känsla för vilka detaljer som verkligen gör skillnad vid en försäljning. Hon lyckades otroligt bra med att skapa en hype och förväntan kring vårt objekt vilket i sin tur ledde till 10 aktiva budgivare på höga nivåer. Vi upplevde också att köparna var nöjda med det bemötande de fått under budgivningsprocessen och för oss var Emma var ett bra stöd i att identifiera seriösa köpare. Både vi och köparna var mycket nöjda vid signingen. Vi rekommenderar Emma varmt och kommer garanterat använda henne vid framtida bostadsaffärer. 5+ utan tvekan! Läs mer
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Inför vår försäljning pratade vi med 3-4 olika mäklarfirmor, men Emma var den som gjorde bäst intryck. Hon är väldigt kunnig om marknaden, både lokalt och allmänt och var också väldigt bra insatt i regelverket kring oäkta föreningar, vilket vår förening var. Får vår del var det därför viktigt att veta att Emma på ett tryggt och självklart sätt kunde informera intressenter och köpare om hur det funkar. Alltför många gånger har jag stött på andra mäklare som ger otydliga och osäkra svar.

Emma är ärlig och säker i sin kommunikation och gjorde ett fantastiskt bra arbete med att sälja vår lägenhet! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Jag är så otroligt glad och nöjd över att Emma Lindvall var mäklare vid vårt köp. Jag hade ingen erfarenhet av att köpa BR sedan tidigare och vi hade veckan innan blivit felbehandlade av en mäklare så vi kände oss väldigt brända.
    Min lösning var att ringa upp Emma och berätta om detta vilket bara bemöttes av värme och förståelse för att vi tyckte det var jobbigt.
    Emma visade stor professionalitet i kombination med stor värme och omtanke för oss, säljaren och affären i stort. Jag var aldrig osäker under processen att vi inte delgavs rätt information eller att det inte gick korrekt till.
    Vi fick även, tack vare Emma, en otroligt härlig stund vid signeringen av kontraktet vilket såklart satte en guldkant på hela affären!
    Emma är suverän, duktig och på hugget och vi skulle anlita henne direkt! Bra jobbat och tack! Läs mer
  • Anna-lena K
    Anna-lena K skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma är engagerad och agerar professionellt mot såväl köpare som säljare samt informerar väl genom hela processen. Läs mer
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma Lindvall är en mycket tillmötesgående person, är seriös och kunnig i sitt yrkesutövande.
    Jag kan varmt rekommendera Emma! Läs mer
  • David L
    David L skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Som köpare kände jag mig mycket trygg. Emma är rak och tydlig i kommunikationen samtidigt som hon är noggrann och uppmärksam för alla inblandades önskemål. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma Lindvall var ytterst professionell från första kontakt till kontraktskrivning. Påläst och kunnig har hon varit ett stort stöd i försäljningsprocessen. Emma Lindvall levde väl upp till mina högt satta förväntningar. Läs mer
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Min intryck av Emma är att hon är en lugn och kompetent mäklare som tar hand om båda parter i en bostadsförsäljning. Läs mer
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Detta är andra gången vi använder oss av Emma och vi är även denna gång supernöjda. Emma ger ett mycket seriöst intryck och är en sådan mäklare man både vill sälja med och köpa av. Hon har hög integritet och realistisk syn på försäljningen/marknaden. Under åren har hon sett till att hålla en löpande kontakt och varit bra bollplank för oss när vi har kikat på andra områden, nyproduktion etc. Under visning och budgivning har hon sett till att inte ha för mycket vid sidan om vilket gett vår försäljning högsta prioritet och ett högt slutpris. Vi kan varmt rekommendera Emma. Läs mer
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma är mycket professionell i sin roll som mäklare, har ett trevligt bemötande och är duktig med människor. Jag kände mig mycket lugn och visste att Emma tog väl hand om allt och hade full koll på situationen. Jag kan varmt rekommendera Emma. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma är mycket proffsig! Det kändes väldigt tryggt med hennes hjälp genom hela processen. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Fran borjan till slut sa gav Emma mycket profissionel support. Manga tipps I saljprocessen och alltid dar for att svara pa fragor om forsaljningen, pa dag saval som kvall. Hon la all den tid som behovdes infor fotografering och visning, dar hon bidrog med saval tipps som ett stort engagemang.

Jag ger mina varmaste rekomendationer att diskutera er forsaljning med Emma! Läs mer
  • Marcus  L
    Marcus L skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Vi köpte vår lägenhet genom Emma till ett pris som vi var nöjda med. Vi upptäckte dock i efterhand att flera saker som stod klart och tydligt i objektbeskrivningen var felaktiga. Emma la över skulden på säljaren, och säljaren skyllde på Emma. Det verkade inte alls som deras samarbete funkade, vilket drabbade oss som köpare. Nu sju månader av mycket tjat och diskussioner har vi nått en lösning och vi kan äntligen lägga den här utdragna affären bakom oss. Läs mer
    2015-11-10 HusmanHagberg Farsta svarar Marcus L
    Hej Marcus! Tack för ert meddelande. Det är bra att vi kommit fram till en lösning och kompensation för ytterdörren som samtliga parter är tillfreds med. Som vi och Mäklarsamfundet informerat er om så har en köpare alltid möjlighet att reklamera det man anser felaktigt i bostaden. Mäklaren ska här agera oberoende och får ej ta parti för någon av parterna men vi vill självklart verka för att hitta en lösning. Vi hoppas ni trivs fortsatt bra i er nya lägenhet och är nöjda med er nya ytterdörr.
  • Karl Å
    Karl Å skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma skötte försäljningen snabbt och effektivt. Läs mer
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Jag fick genast en bra kontakt med Emma och hon var trevlig och enkel att ha att göra med under hela köpeprocessen. Hon kunde ledigt besvara alla frågor jag hade om lägenheten hon visade och hade bra områdeskännedom. Hon fanns till hands när jag behövde hennes hjälp och det kändes fritt att höra av mig till henne om det var något jag undrade över. Jag är väldigt nöjd med det bemötande jag fick och rekommenderar henne utan tvekan som mäklare. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma var punklig, saklig och proffesionell Läs mer
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma Lindvall har varit en jättebra mäklare för mig i egenskap av köpare. Hon är serviceinriktad, professionell och mycket trevlig. Jag ger henne mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • Richard B
    Richard B skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Jag har bara positiv feedback till Emma som skötte allt bra från start till signering med rekordförsälning per kvm som resultat. Läs mer
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Vi anlitade Emma i samband med vår försäljning på Upplandsgatan. Emma är punktlig, trevlig, påläst och vi är mycket nöjda med hur Emma skötte försäljningen. Vi kan varmt rekommendera henne. /Eva Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma är verkligen en jätteduktig mäklare som är väldigt professionell och alltid oerhört tillmötesgående. Hon är lätt att ha å göra med, väldigt trevlig och framför allt ser hon till att lösa allt på bästa sätt för båda parter. Kort å gott är Emma helt enkelt en mäklare som jag skarpt skulle rekommendera! Läs mer
  • Emil J
    Emil J skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma är en fantastiks mäklare och gav mig stöd i alla led i min försäljning och ansträngde sig verkligen för att få till en bra affär. Supernöjd och rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Sven-erik L
    Sven-erik L skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma Lindvall har på ett kunnigt och engagerande sätt genomfört försäljningen av en bostadsrätt för min räkning. Jag kan därför ge henne de bästa rekommendationer.

Sven-Erik Lundström Läs mer
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Jag har anlitat Emma Lindvall vid två försäljningar. Ena i Birkastan, den andra på Gärdet.
    Båda gångerna har jag blivit väldigt nöjd med hennes engagemang, hårda arbete och försäljningspriset. Plus i kanten att hon även hjälpte mig med deklarationen.
    Rekommenderas Läs mer
    Linnea N, Noel H gillar detta
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma Lindvall har hjälpt mig att sälja två lägenheter och jag har även köpt min nuvarande av henne. Hon har alltid överträffat höga förväntningar och är mån om att du som kund är och förblir nöjd. Vidare är hon mycket mån om att du som kund blir nöjd och hon håller dig uppdaterat genom hela köp- och säljprocessen. Emma håller sig uppdaterad på bostadsmarknaden och du kan känna dig trygg som kund. Jag kan varmt rekommendera Emma som mäklare. Läs mer
  • Anton E
    Anton E skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Vi kunde inte vara nöjdare med val av mäklare. Emma är både professionell och oerhört trevlig. Vi kommer absolut använda Emma igen när vi ska sälja vår lägenhet. Läs mer
  • Erik M
    Erik M skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Första gången jag träffade Emma var på en visning som senare blev min och min sambons lägenhet. Det var första gången vi köpte en lägenhet tillsammans. Emma hjälpte oss genom hela processen lugnt och metodiskt men alltid väldigt sakkunnigt. Emma svarade på alla våra konstiga frågor vilket gav oss en enorm trygghet. Vår uppfattning av säljarna var att de också var nöjda med Emma vid sin sida. Läs mer
  • Sara M
    Sara M skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma Lindvall skötte försäljningen av min fars lägenhet i Vasastan och
    jag vill tacka henne för ett mycket fint samarbete från första mötet till en över förväntan genomförd affär.
    Försäljningen sköttes snabbt, tryggt och problemfritt, hela tiden med ett glatt och vänligt bemötande från Emma.
    Jag är mycket nöjd med Emma och Husman Hagberg. Försäljningen kunde inte gått bättre! Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma är en väldigt seriös och proffsig mäklare som gör att man känner sig trygg under hela affären. Jag kan varmt rekommendera Emma till alla er som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma är en mycket trevlig och ambitiös mäklare som det var trevligt att göra hennes bekantskap. Jag kan med varm hand rekommendera henne till andra som skall sälja sina lägenheter.
    Mvh Lena Thebo Läs mer

Farsta Strandplan 14, 123 71 Farsta