Farsta Strandplan 14, 123 71 Farsta — Visa karta

Välkommen till Farsta och HusmanHagberg!

Är det söder om Stockholm du vill flytta? Då kanske Farsta passar. Vi på mäklarkontoret här hjälper dig gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden på området. Vi har god koll på både lägenheter, radhus och villor och brinner verkligen för bostadsaffärer.

Eftersom vi inte är knutna till någon speciell bank eller något försäkringsföretag kan vi alltid anpassa affären efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer om vad som händer i Farstas alla trevliga bostadsområden!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 127 kunder tycker om HusmanHagberg Farsta

• 2019-10-13

Karwan K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpt en bostad via Fredrik i Husman Hagberg i Farsta, mäklaren var politlig, trevlig och kan sitt jobb, affären gick mycket smidigt, jag rekommenderar ! Läs mer

AnnBritt B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mäklaren var lätt att få tag på. Jag har sålt ett radhus och fick det pris jag begärde. Mäklaren var trevlig och proffsig. Läs mer
  • Anders G

2019-10-12

Anders G skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt bostadsrätt. Förväntningarna låg på en högre nivå än där det slutligen landade. Förväntningarna grundades av en värdering som genomfördes 3 år tidigare.
    Marknaden hade de senaste 2 åren dippat så ingen skugga faller över vår mäklare.
    Fredrik Sangberg skötte försäljningen utmärkt under ganska tuffa förhållanden.
    Slutresultatet är att vi i varje fall är nöjda och tycker att Fredrik gjorde ett bra jobb. Läs mer

Cecilia Af S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt radhus. I:a annonsen innehöll flera faktafel b la antal rum. Annonsen beskrev platser i närmiljön som vi aldrig skulle besöka!! Jag fick gå med fotograf och visa vilka fantastiska platser vi har runt knuten. Tycket inte det är mitt jobb!! Bad om försäljningsskylt som 2 andra mäklarfirmor satt upp då otroligt många passerat radhuset för att besöka bad och café. Mäklaren satte inte upp någon skylt. Fick måla om stora delar av huset då det inte såldes. Mängder av visningar. Blev personligt kränkt av mäklaren då man kommenterar mitt förhållande.( har fått en ursäkt för det) Osv osv osv osv!!!!!!! Läs mer

Zaiming S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi sålde lägenheten, fick träffa en duktig mäklare. Tydlig förklaring, bra tålamod, lyssnar på vad vi behöver. Lätt att få tag på honom när vi hade frågor. Proffs! Läs mer

Sally B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi blev väldigt besvikna med affären. Mäklaren var vänlig och jobbade fort men missade en väldig viktig detalj i objektsbeskrivningen. Det stod att föreningen ägde tomten men det visade det sig att den inte gjorde, den hade bara tomrätt. Vi har klagat och försökt få H&H att ta ansvar men de har vägrat. Väldigt oproffsiga och jag skulle inte rekommendera dem till någon. Läs mer
    2019-10-14 HusmanHagberg Farsta svarar Sally B
    Hej Sally,
    jag tycker att det är jättetråkigt att ni är missnöjda. En mäklare är alltid personligt ansvarig för sina affärer och har därför en ansvarsförsäkring som träder in i det fall mäklaren anses ha varit försumlig.

Robin Anderson B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Kontoret har bristande rutiner och använder felaktiga mallar för sina objektsbeskrivningar. De påstår att föreningar äger marken som huset står på när föreningen bara har tomträtt. Detta har hänt vid flera tillfällen. Håll dig borta om du ska sälja och dubbelkolla all fakta i objektsbeskrivningen om du ska köpa av en mäklare på detta kontor. Läs mer

Olof Ö skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpt en bostadsrätt.
    Snabb process
    Korrekt bemötande Läs mer
    2019-10-12 HusmanHagberg Farsta svarar Olof Ö
    Hej Olof,
    Tack för din rekommendation, jag hoppas verkligen ni trivs i er fina lägenhet.

Malin L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Snabb affär 👍 grymt aktiv mäklare kunde inte bli bättre Läs mer
    2019-10-14 HusmanHagberg Farsta svarar Malin L
    Hej Malin,
    Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete under försäljningen av din lägenhet. Hoppas du ska trivas i ditt nya boende.

Reg fastighesmäklare, Fastighetsekonom

Lovisa B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mäklaren hade ett okonstlat och vänligt bemötande- proffsigt Läs mer
    2019-10-12 HusmanHagberg Farsta svarar Lovisa B
    Hej Lovisa,
    Tack för din rekommendation, hoppas ni trivs i er fina lägenhet.

Husmanhagberg

Luis Alberto C skrev om HusmanHagberg Farsta
    Bostadsrätt försäljning, väll omhändertaget av mäklaren. Läs mer
    2019-10-12 HusmanHagberg Farsta svarar Luis Alberto C
    Hej Luis,
    Tack för ert fina beröm. Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet.

Christel R skrev om HusmanHagberg Farsta
    + Förtroendeingivande
    + Professionella
    + mycket hög känsla för service
    + tillgängliga 24/7

Så NÖJD med Husman Hagberg som dessutom sålde min lägenhet för 15% över ursprungliga priset! Rekommenderar särskilt Petrah Gustavsson! Läs mer
    2019-10-12 HusmanHagberg Farsta svarar Christel R
    Hej Christel,
    Stort tack för beröm och fantastiska bakverk :)
    Kunder som du gör mitt jobb lite extra trevligt. Supertrevlig och otroligt mån om att visa din bostad på bästa sätt.
    Hoppas få hjälpa dig någon gång i framtiden.

Husmanhagberg
  • 2019-10-11

Martin K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Okomplicerat från start till mål Läs mer
  • 2019-10-11

Jonas P skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpte min lägenhet genom Husman Hagberg Farsta. Petrah var trevlig och lätt att ha med att göra. Ett personligt bemötande och proffsigt korrekt när det behövdes. Finns bara ett val nästa gång det är dags! Läs mer
    2019-10-11 HusmanHagberg Farsta svarar Jonas P
    Hej Jonas,
    tack för ditt fina beröm. :)
    Hoppas verkligen att du ska trivas i din nya lägenhet:

Vänliga hälsningar,

Eva H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag och min sambo gav oss ut på bostadsmarknaden för första gången och var nervösa inför det här stora klivet men blev fantastiskt trygga av mäklarens kompetens. Hon var påläst, gav relevant info och återkopplade snabbt och vi kände oss väldigt trygga i affären. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-11 HusmanHagberg Farsta svarar Eva H
    Hej Eva,
    Tack för ditt fina beröm.
    Hoppas verkligen ni ska trivas i er nya fina lägenhet:

Carola B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi har köpt en bostadsrätt i Hökarängen. Mäklaren var mycket lyhörd och lätt att komma i kontakt med. Våra frågor fick vi snabbt svar på, han kollade upp och återkom. Han var mycket hjälpsam. Jag ringde honom när min dotter (själv i Stockholm) hittade en spindel i lägenheten. Hon var vettskrämd. Vad gjorde mäklaren, jo han åkte dit och tog bort spindeln. Så himla snällt gjort! Jag anlitar honom när vår lägenhet ska säljas! Läs mer

Karin L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt en bostadsrätt på 4 rum i Farsta, nära Centrum och T-bana. Läs mer

Cyla T skrev om HusmanHagberg Farsta
    Fungerade utmärkt från början till slut med försäljningen! Läs mer

Anna K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vid köp av min första bostadsrätt har jag fått ett oerhört fint bemötande av min mäklare Fredrik!
    Förutom att alltid vara trevlig så har han fått min att känna mig bekväm med mitt lägenhetsköp, alltid haft tid för att svara på frågor samt gjort processen smidig och tydlig.
    Jag är väldigt nöjd med mäklarn och firman och skulle verkligen kunna rekommendera den till andra.
    Tack! Läs mer

Susanne L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mycket bra kontakt, saklig, serviceinriktad och kunnig! Läs mer
    2019-10-10 HusmanHagberg Farsta svarar Susanne L
    Hej Susanne.,
    Tack för det fina omdömet.
    Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.

Ida L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålde vårt nybyggda radhus via Petra Gustafsson. Petra var otroligt engagerad, personlig, kunnig och kommunikativ. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-10-10 HusmanHagberg Farsta svarar Ida L
    Hej Ida,
    tack för ditt fina beröm, kul att ni är nöjda.

• 2019-09-21

Mariella K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt min tvåa i Farsta strand. Emma L Larsén har som mäklare tagit sin roll på största allvar, lyssnat och gett gehör på mina önskemål och förväntningar. Tagit till sig feedback och gjort sitt yttersta för att jag som kund både ska känna mig nöjd men också delaktig i processen av att sälja lägenheten. Jag har under hela säljprocessen litat på att Emma ska leverera. Hon är lyhörd, proffsig och nytänkande i sin roll som mäklare. Vilket behövs idag och främst pga den svåra försäljningstid som råder just nu. De förväntningar jag haft har Emma mött, från början till slut! Har bara gott att säga om min upplevelse av att sälja genom HusmanHagberg och detta är främst pga Emma givetvis! Toppbetyg! Läs mer
    2019-10-14 HusmanHagberg Farsta svarar Mariella K
    Hej Mariella,
    Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete och att vi lyckades sälja innan visning och till ett bra pris. Jag hoppas du ska hitta något nytt snart.

Reg fastighetsmäklare, fastighetsekonom.
  • 2019-09-19

Aydin D skrev om HusmanHagberg Farsta
    Inget jag absolut rekommenderar! Läs mer
    2019-10-14 HusmanHagberg Farsta svarar Aydin D
    Hej Aydin, Jag förstår att du är besviken och det är tråkigt när en spekulant väljer att köpa något annat. Problematiken är att kunder idag inte är bundna av sina bud och således kan ånga sig.

Reg Fastighetsmäklare/ Fastighetsekonom
  • 2019-08-18

Kenneth K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Duktig mäklare som är alltid tillgänglig när hon behövs. Snabb på att svara på sms och email! Läs mer
  • 2019-05-28

Kim R skrev om HusmanHagberg Farsta
    Emma har gjort ett utmärkt arbete med hjälp av försäljningen av min lägenhet 👍 Läs mer
  • 2019-05-22

Luke H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Very easy to deal with. No complaints! Läs mer
    2019-05-28 HusmanHagberg Farsta svarar Luke H
    I’m glad that I got the opportunity to help you in the process of buying your first apartment in Sweden.

Best Regards,
  • 2019-05-21

Paula L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålde en villa. Emma är väldigt trevlig och vi fick ett personligt bemötande. Hon ingav förtroende och engagerade sig bra i styling m m.
    Vi är nöjda, tack! Läs mer
    2019-05-28 HusmanHagberg Farsta svarar Paula L
    Det var ett stort nöje att få förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av ert underbara hus. Nu hoppas jag att ni njuter av Spanien och inte längtar hem igen =)

• 2019-05-04

Dietrich G skrev om HusmanHagberg Farsta
    Emma är en stjärna! Tack för all hjälp och stöd. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Dietrich G
    Hej, Vad glad jag blir att du var så nöjd med mitt arbete. Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende=)

• 2019-05-03

Markus C skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mycket bra mäklare. Noggrann och med kontinuerliga uppföljningar under processen. Bra kontaktnät och proffsigt hela vägen. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Markus C
    Hej Markus,
    Vad glad jag blir att ni kände att mitt hårda arbete lönade sig. Hoppas ni kommer trivas nu när ni flyttar Norrland.

• 2019-03-27

Oddgeir K skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Har sålt lägenheten.
    Positiv mäklare som arbetar snabbt och kom med goda råd innan visning.
    Broschyr blev över förväntan mycket bra.
    Mäklaren var nog mer optimistisk om slutpriset än vad vi var. Helt klart att det är bankerna som bromsar hela bostadsmarknaden just nu.
    Har bara positivt att säga om mäklaren. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Oddgeir K
    Hej Oddgeir,

Vad kul att du kände dig nöjd med materialet och allt förarbete. Som du själv säger är det många externa faktorer som bromsar in marknaden nu. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.

• 2019-03-13

Max Å skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma är en social, hjälpsam och bra mäklare som har hjälpt oss genom köp och säljprocessen på ett superbra sätt. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Max Å
    Hej Max, Det var mig ett sant nöje att få hjälpa er att köpa ert första gemensamma boende och också vara behjälplig i försäljningsprocessen av din första bostadsrätt. Jag tror att ni kommer trivas som fisken i vattnet.

• 2019-03-08

Tommy S skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Vi har köpt vårat första hus och kontakten med Emma har varit så smidig och hjälpsam som den bara kan vara Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Tommy S
    hej Tommy,

Jag tyckte det var lika roligt för mig att få vara med och hjälpa er köpa ert första hus. Jag ser fram emot att få komma förbi när ni gjort renoverat hela huset.

• 2019-03-07

Gunnar F skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Vi sålde ett hus i Vidja; vi fick mer än vi vad vi begärde. .

Vi var under tidspress att få huset sålt; det såldes på 2 veckor utan detaljerade bilder av huset och med en hyresgäst som fortfarande bodde kvar.

Emma låg på bra och gjorde ett enastående jobb. Höll oss bra informerade och vi hade en bra kommunikation med varandra. Hon är en hundvän som vi också tycker om.

Snabb, effektiv och trevlig. Mycket nöjd kund. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Gunnar F
    Hej Gunnar,

Vad glad jag blir att ni är så nöjda med mitt arbete och det väldigt lyckade resultatet.
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus och om ni ångrar er så hjälper jag er gärna att sälja ännu en gång.

• 2019-03-03

Sonja S skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Sålt bostadsrätt genom HUsmanHagberg i Farsta. Emma som skötte försäljningen gav ett mycket seriöst och engagerat bemötande. Är helt nöjd med hennes insats. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Sonja S
    Hej Sonja,

Roligt att höra att du var så nöjd med din försäljning. Jag hoppas att vi ses snart igen.

• 2019-03-01

Roman K skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Meeting and greeting at the apartment was very welcoming and pleasant.
    Emma provided all needed information, both about the conditions of the apartment, housing association, utilities, area.
    Emma has been in touch with me afterwards providing timely updates on the bidding, always very responsive and clear.
    She has arranged signing the papers shortly after the bid was closed, where her colleague has prepared all documents and signing was fast and smooth.
    Overall, a very positive experience, buying an apartment was easy. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Roman K
    Hello Roman,

It was my pleasure to assist you in the buying of your own apartment in Sweden. I hope you´re going to enjoy and stay for a long while.

Best Regards
  • 2019-02-23

Ann-Sofie A skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Tydlig, rak och informerande genom hela processen. Kändes tryggt genom hela. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Ann-Sofie A
    Hej Ann-Sofie,

Det var mig ett nöje att få följa med er i processen att köpa ert första gemensamma hem och att sedan få sälja din pärla som ni trivts i så länge.
    Hoppas vi ses snart igen.

• 2019-01-30

Anna R skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    6 rums lägenhet i Farsta.
    Allt var utmärkt skött av Emma. Hon lägger verkligen ner sin själ i sina uppdrag och jag är utomordentligt nöjd med hanteringen av uppdraget. Läs mer
    2019-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Anna R
    Hej, Det glädjer mig att du uppskattade mitt hårda arbete och engagemang för att säkerställa en trygg och säker affär.

Reg Fastighetsmäklare
  • 2019-01-21

Peter B skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Jag tycker Emma gjorde ett fantastskt bra jobb och såg till både köpare & säljare. Läs mer
    2019-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Peter B
    Hej Peter, Vad roligt att du uppskattade mitt arbete och engagemang. Jag ser fram emot att träffa er igen vid tillträdet =)

Reg Fastighetsmäklare
  • 2018-12-03

Ywonne H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Har sålt en lägenhet.
    Blev bemött på ett bra sätt. Läs mer
  • 2018-12-03

Lisa B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mycket bra bemötande. Trevlig och professionell mäklare som var väldigt inkluderande i processen. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-12-02

Magnus S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Etagelägenhet

Förtroendefullt bemötande

Levde upp till höga förväntningar

Mäklaren skulle klara höga internationella krav.

Wallsén Stockholm Paris Läs mer
  • 2018-11-23

Alessio D skrev om HusmanHagberg Farsta
    Fick lägenheten såld för det vi behövde. Lite otydlig gällande beslut och kändes osäker vilket var tråkig som första gång säljare ville man ha någon med en plan som kändes trygg och säker.

Ändrade sig när man ifrågasatt saker där kanske man föredragit att hen förklarade varför det var bättre på ett visst sätt ist för att bestämma något sen göra en 180 när man tar upp något.

Trevlig och enkel att göra med men hade gärna velat ha lite mer känslan av bestämdhet gällande en plan och målsättning så man hade fått en tryggare känsla på kompetens. Var lite mer go with the flow känsla. Läs mer
  • 2018-11-21

Sophia W skrev om HusmanHagberg Farsta
    Alltid trevliga och kunniga! Snabba, och återkopplar bra. Läs mer
  • 2018-11-20

Joan J skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålde en nyproduktion 3:a 84kvm.
    Mäklaren var snabb och alltid tillgänglig vid frågor. Snabb och bra affär. Läs mer
    2018-11-21 HusmanHagberg Farsta svarar Joan J
    Tusen tack för er fina recension
    Joan, det har var roligt att få sälja er lägenhet till ett nytt rekordpris. Så roligt att ni också blev nöjda med försäljningen!

Bästa Hälsningar
    William Wallsén
  • Valter K

2018-11-20

Valter K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Fredrik Sangberg kändes väldigt uppmärksam på våra önskemål och agerade mycket aktivt och vaket under försäljningen av vårt radhus. Läs mer
  • Håkan S

2018-10-20

Håkan S skrev om HusmanHagberg Farsta
    När jag sålde min tvåa genom Husman & Hagberg så gick det mycket snabbt och smidigt med ett proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
    2018-10-22 HusmanHagberg Farsta svarar Håkan S
    Hallå Håkan,

Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er att sälja lägenheten, extra kul att vi fick så galet mycket folk på visningen. Hoppas nu att allt går smidigt nu med att ordna med ny lägenhet i Viksjö!

Bästa hälsningar
    William Wallsén
  • 2018-10-18

Britt A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Emma Lindvall har varit super på alla sätt då jag bor i Luleå och skulle sälja min fasters bostad i Farsta. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Britt A
    Hej Britt,
    Det känns skönt att du kände dig trygg med min hjälp när du befinner dig en bit från Stockholm.
    Jag hoppas att få träffa dig snart igen.

• 2018-10-18

Ammar K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag har såld en lägenhet som jag inte kunde sälja snabbt hos Skandia mäklare. Ni hjälpte mig och det gick fort att sälja. Läs mer
    2018-10-18 HusmanHagberg Farsta svarar Ammar K
    Hej Ammar, Det glädjer mig att du är nöjd med resultatet av försäljningen i Trångsund. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende.

• 2018-10-08

Andreas S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Tydlig, rak, lyhörd och ett professionellt agerande genom hela processen. Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-10-09 HusmanHagberg Farsta svarar Andreas S
    Hej Andreas,
    tack för den fina rekommendationen, kul att ni är nöjda. Alltid lika trevligt att jobba med en extra fin bostad och samarbetsvilliga säljare.

• 2018-10-04

Anna A skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Köpte aldrig bostaden trots att ekonomin o viljan fanns.
    Emma var dålig på kontakt trots stort visat intresse. Inte heller verkade det som att hon ville sälja.
    Jag hade varit väldigt missnöjd som säljare om jag visste hur hon hanterat kontakten med oss. När budgivning startat återkom hon aldrig till oss och trots att vi hade skickat våra föräldrar för att kolla huset åt oss(svärfar är byggare) första tillfället, tilläts vi inte delta i budgivningen.
    Nej, jag hade som sagt blivit väldigt missnöjd om jag anlitat Emma som säljare o hon bemött mina köpare så här. Läs mer
    2018-10-04 HusmanHagberg Farsta svarar Anna A
    Hej Anna, Tråkigt att du upplevde att jag skötte kontakten dålig med er. Jag tar till mig er feedback som möjliggör förbättring, tack!
    När visningar är välbesökta likt den era släktingar var på. Finns det alltid en risk att när man som mäklare ringer runt på måndagen inte får tag i samtliga. Då försöker jag alltid lämna ett meddelande, skickar ett sms och ber personen i fråga att återkomma om intresse finns.

Att köpa ett hus är bland de största affärerna man gör i sitt liv och då är det yttersta vikt att allt blir rätt. För mig är det väldigt viktigt att man uppfyller sin undersökningsplikt i samband med ett eventuellt köp. Även om man har släktingar som kommer på visningen finns det alltid en risk att de inte ser sådant som är av vikt för en själv.

Jag hoppas att vi träffas på ett annat hus i framtiden och kan ge er den återkoppling som ni önskar.

Allt gott, Emma

Farsta Strandplan 14, 123 71 Farsta