Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Farsta Strand HusmanHagberg HusmanHagberg Farsta

Farsta Strandplan 14, 123 71 Farsta — Visa karta

Välkommen till Farsta och HusmanHagberg!

Är det söder om Stockholm du vill flytta? Då kanske Farsta passar. Vi på mäklarkontoret här hjälper dig gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden på området. Vi har god koll på både lägenheter, radhus och villor och brinner verkligen för bostadsaffärer.

Eftersom vi inte är knutna till någon speciell bank eller något försäkringsföretag kan vi alltid anpassa affären efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer om vad som händer i Farstas alla trevliga bostadsområden!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 104 kunder tycker om HusmanHagberg Farsta

• 2019-08-18

Kenneth K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Duktig mäklare som är alltid tillgänglig när hon behövs. Snabb på att svara på sms och email! Läs mer
  • 2019-05-28

Kim R skrev om HusmanHagberg Farsta
    Emma har gjort ett utmärkt arbete med hjälp av försäljningen av min lägenhet 👍 Läs mer
  • 2019-05-22

Luke H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Very easy to deal with. No complaints! Läs mer
    2019-05-28 HusmanHagberg Farsta svarar Luke H
    I’m glad that I got the opportunity to help you in the process of buying your first apartment in Sweden.

Best Regards,
  • 2019-05-21

Paula L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålde en villa. Emma är väldigt trevlig och vi fick ett personligt bemötande. Hon ingav förtroende och engagerade sig bra i styling m m.
    Vi är nöjda, tack! Läs mer
    2019-05-28 HusmanHagberg Farsta svarar Paula L
    Det var ett stort nöje att få förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av ert underbara hus. Nu hoppas jag att ni njuter av Spanien och inte längtar hem igen =)

• 2019-05-04

Dietrich G skrev om HusmanHagberg Farsta
    Emma är en stjärna! Tack för all hjälp och stöd. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Dietrich G
    Hej, Vad glad jag blir att du var så nöjd med mitt arbete. Jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende=)

• 2019-05-03

Markus C skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mycket bra mäklare. Noggrann och med kontinuerliga uppföljningar under processen. Bra kontaktnät och proffsigt hela vägen. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Markus C
    Hej Markus,
    Vad glad jag blir att ni kände att mitt hårda arbete lönade sig. Hoppas ni kommer trivas nu när ni flyttar Norrland.

• 2019-03-27

Oddgeir K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Har sålt lägenheten.
    Positiv mäklare som arbetar snabbt och kom med goda råd innan visning.
    Broschyr blev över förväntan mycket bra.
    Mäklaren var nog mer optimistisk om slutpriset än vad vi var. Helt klart att det är bankerna som bromsar hela bostadsmarknaden just nu.
    Har bara positivt att säga om mäklaren. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Oddgeir K
    Hej Oddgeir,

Vad kul att du kände dig nöjd med materialet och allt förarbete. Som du själv säger är det många externa faktorer som bromsar in marknaden nu. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.

• 2019-03-13

Max Å skrev om HusmanHagberg Farsta
    Emma är en social, hjälpsam och bra mäklare som har hjälpt oss genom köp och säljprocessen på ett superbra sätt. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Max Å
    Hej Max, Det var mig ett sant nöje att få hjälpa er att köpa ert första gemensamma boende och också vara behjälplig i försäljningsprocessen av din första bostadsrätt. Jag tror att ni kommer trivas som fisken i vattnet.

• 2019-03-08

Tommy S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi har köpt vårat första hus och kontakten med Emma har varit så smidig och hjälpsam som den bara kan vara Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Tommy S
    hej Tommy,

Jag tyckte det var lika roligt för mig att få vara med och hjälpa er köpa ert första hus. Jag ser fram emot att få komma förbi när ni gjort renoverat hela huset.

• 2019-03-07

Gunnar F skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi sålde ett hus i Vidja; vi fick mer än vi vad vi begärde. .

Vi var under tidspress att få huset sålt; det såldes på 2 veckor utan detaljerade bilder av huset och med en hyresgäst som fortfarande bodde kvar.

Emma låg på bra och gjorde ett enastående jobb. Höll oss bra informerade och vi hade en bra kommunikation med varandra. Hon är en hundvän som vi också tycker om.

Snabb, effektiv och trevlig. Mycket nöjd kund. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Gunnar F
    Hej Gunnar,

Vad glad jag blir att ni är så nöjda med mitt arbete och det väldigt lyckade resultatet.
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus och om ni ångrar er så hjälper jag er gärna att sälja ännu en gång.

• 2019-03-03

Sonja S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt bostadsrätt genom HUsmanHagberg i Farsta. Emma som skötte försäljningen gav ett mycket seriöst och engagerat bemötande. Är helt nöjd med hennes insats. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Sonja S
    Hej Sonja,

Roligt att höra att du var så nöjd med din försäljning. Jag hoppas att vi ses snart igen.

• 2019-03-01

Roman K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Meeting and greeting at the apartment was very welcoming and pleasant.
    Emma provided all needed information, both about the conditions of the apartment, housing association, utilities, area.
    Emma has been in touch with me afterwards providing timely updates on the bidding, always very responsive and clear.
    She has arranged signing the papers shortly after the bid was closed, where her colleague has prepared all documents and signing was fast and smooth.
    Overall, a very positive experience, buying an apartment was easy. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Roman K
    Hello Roman,

It was my pleasure to assist you in the buying of your own apartment in Sweden. I hope you´re going to enjoy and stay for a long while.

Best Regards
  • 2019-02-23

Ann-Sofie A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Tydlig, rak och informerande genom hela processen. Kändes tryggt genom hela. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Ann-Sofie A
    Hej Ann-Sofie,

Det var mig ett nöje att få följa med er i processen att köpa ert första gemensamma hem och att sedan få sälja din pärla som ni trivts i så länge.
    Hoppas vi ses snart igen.

• 2019-01-30

Anna R skrev om HusmanHagberg Farsta
    6 rums lägenhet i Farsta.
    Allt var utmärkt skött av Emma. Hon lägger verkligen ner sin själ i sina uppdrag och jag är utomordentligt nöjd med hanteringen av uppdraget. Läs mer
    2019-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Anna R
    Hej, Det glädjer mig att du uppskattade mitt hårda arbete och engagemang för att säkerställa en trygg och säker affär.

Reg Fastighetsmäklare
  • 2019-01-21

Peter B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag tycker Emma gjorde ett fantastskt bra jobb och såg till både köpare & säljare. Läs mer
    2019-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Peter B
    Hej Peter, Vad roligt att du uppskattade mitt arbete och engagemang. Jag ser fram emot att träffa er igen vid tillträdet =)

Reg Fastighetsmäklare
  • 2018-12-03

Ywonne H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Har sålt en lägenhet.
    Blev bemött på ett bra sätt. Läs mer
  • 2018-12-03

Lisa B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mycket bra bemötande. Trevlig och professionell mäklare som var väldigt inkluderande i processen. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-12-02

Magnus S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Etagelägenhet

Förtroendefullt bemötande

Levde upp till höga förväntningar

Mäklaren skulle klara höga internationella krav.

Wallsén Stockholm Paris Läs mer
  • 2018-11-23

Alessio D skrev om HusmanHagberg Farsta
    Fick lägenheten såld för det vi behövde. Lite otydlig gällande beslut och kändes osäker vilket var tråkig som första gång säljare ville man ha någon med en plan som kändes trygg och säker.

Ändrade sig när man ifrågasatt saker där kanske man föredragit att hen förklarade varför det var bättre på ett visst sätt ist för att bestämma något sen göra en 180 när man tar upp något.

Trevlig och enkel att göra med men hade gärna velat ha lite mer känslan av bestämdhet gällande en plan och målsättning så man hade fått en tryggare känsla på kompetens. Var lite mer go with the flow känsla. Läs mer
  • 2018-11-21

Sophia W skrev om HusmanHagberg Farsta
    Alltid trevliga och kunniga! Snabba, och återkopplar bra. Läs mer
  • 2018-11-20

Joan J skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålde en nyproduktion 3:a 84kvm.
    Mäklaren var snabb och alltid tillgänglig vid frågor. Snabb och bra affär. Läs mer
    2018-11-21 HusmanHagberg Farsta svarar Joan J
    Tusen tack för er fina recension
    Joan, det har var roligt att få sälja er lägenhet till ett nytt rekordpris. Så roligt att ni också blev nöjda med försäljningen!

Bästa Hälsningar
  • Valter K

2018-11-20

Valter K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Fredrik Sangberg kändes väldigt uppmärksam på våra önskemål och agerade mycket aktivt och vaket under försäljningen av vårt radhus. Läs mer
  • Håkan S

2018-10-20

Håkan S skrev om HusmanHagberg Farsta
    När jag sålde min tvåa genom Husman & Hagberg så gick det mycket snabbt och smidigt med ett proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
    2018-10-22 HusmanHagberg Farsta svarar Håkan S
    Hallå Håkan,

Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er att sälja lägenheten, extra kul att vi fick så galet mycket folk på visningen. Hoppas nu att allt går smidigt nu med att ordna med ny lägenhet i Viksjö!

• 2018-10-18

Britt A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Emma Lindvall har varit super på alla sätt då jag bor i Luleå och skulle sälja min fasters bostad i Farsta. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Britt A
    Hej Britt,
    Det känns skönt att du kände dig trygg med min hjälp när du befinner dig en bit från Stockholm.
    Jag hoppas att få träffa dig snart igen.

• 2018-10-18

Ammar K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag har såld en lägenhet som jag inte kunde sälja snabbt hos Skandia mäklare. Ni hjälpte mig och det gick fort att sälja. Läs mer
    2018-10-18 HusmanHagberg Farsta svarar Ammar K
    Hej Ammar, Det glädjer mig att du är nöjd med resultatet av försäljningen i Trångsund. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende.

• 2018-10-08

Andreas S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Tydlig, rak, lyhörd och ett professionellt agerande genom hela processen. Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-10-09 HusmanHagberg Farsta svarar Andreas S
    Hej Andreas,
    tack för den fina rekommendationen, kul att ni är nöjda. Alltid lika trevligt att jobba med en extra fin bostad och samarbetsvilliga säljare.

• 2018-10-04

Anna A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpte aldrig bostaden trots att ekonomin o viljan fanns.
    Emma var dålig på kontakt trots stort visat intresse. Inte heller verkade det som att hon ville sälja.
    Jag hade varit väldigt missnöjd som säljare om jag visste hur hon hanterat kontakten med oss. När budgivning startat återkom hon aldrig till oss och trots att vi hade skickat våra föräldrar för att kolla huset åt oss(svärfar är byggare) första tillfället, tilläts vi inte delta i budgivningen.
    Nej, jag hade som sagt blivit väldigt missnöjd om jag anlitat Emma som säljare o hon bemött mina köpare så här. Läs mer
    2018-10-04 HusmanHagberg Farsta svarar Anna A
    Hej Anna, Tråkigt att du upplevde att jag skötte kontakten dålig med er. Jag tar till mig er feedback som möjliggör förbättring, tack!
    När visningar är välbesökta likt den era släktingar var på. Finns det alltid en risk att när man som mäklare ringer runt på måndagen inte får tag i samtliga. Då försöker jag alltid lämna ett meddelande, skickar ett sms och ber personen i fråga att återkomma om intresse finns.

Att köpa ett hus är bland de största affärerna man gör i sitt liv och då är det yttersta vikt att allt blir rätt. För mig är det väldigt viktigt att man uppfyller sin undersökningsplikt i samband med ett eventuellt köp. Även om man har släktingar som kommer på visningen finns det alltid en risk att de inte ser sådant som är av vikt för en själv.

Jag hoppas att vi träffas på ett annat hus i framtiden och kan ge er den återkoppling som ni önskar.

Allt gott, Emma
  • 2018-09-04

Lisa C skrev om HusmanHagberg Farsta
    Professionell och kompetent mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-05-06 HusmanHagberg Farsta svarar Lisa C
    Hej Lisa,

Vad roligt att du känner dig så nöjd och att du kommer trivas i din lägenhet.

• Thomasine S

2018-09-01

Thomasine S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Trevlig, sammarbetsvillig men lite rörig. Läs mer
  • 2018-08-20

Natallia K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag har sålt min lgh. Allt har gått snabbt och enkelt. Mäklare har jag varit nöjd med. Hon har gjort ett super bra jobb. Stor tack! Läs mer
    2018-09-04 HusmanHagberg Farsta svarar Natallia K
    Hej Natallia,
    Kul att ni är nöjda med arbetet och att vi fick en så bra försäljning med rekord i föreningen. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende!

Reg. Fastighetsmäklare
  • 2018-08-17

Helena Elisen Margareta D skrev om HusmanHagberg Farsta
    Bra resultat vid försäljningen trots marknaden Läs mer
  • 2018-08-13

Pia F skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mäklaren väldigt professionella oh bra bemötande. Jättebra arbetsinsats.
    Har sålt bostadsrätt och köpt radhus. Läs mer
    2018-08-16 HusmanHagberg Farsta svarar Pia F
    Tusen tack Pia, det glädjer mig att ni var så nöjda med mitt arbete. Hoppas att du och familjen kommer stortrivas i radhuset när ni flyttar in!

• 2018-08-11

Elisabet A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpt Farstavägen 112 A. Mäklaren Emma Lindvall var mycket trevlig och tillmötesgående och ordnade allt på bästa sätt. Vi är mycket nöjda!

Ps. Däremot skulle vi ha önskat en bättre planritning - den som finns stämmer inte alls. ( Kanske är det en annan, liknande lägenhet?) Läs mer
    2018-09-04 HusmanHagberg Farsta svarar Elisabet A
    Hej Elisabet,

Kul att ni också är nöjda. Jag tror ni kommer älska att bo i Stockholm.
    Bra att du tog upp planritningen. Jag ska undersöka vad som blev fel med den!

Hoppas du får en fin vecka!

Reg. Fastighetsmäklare
  • 2018-08-09

Forsgren E skrev om HusmanHagberg Farsta
    Ett mycket bra bemötande av mäklare Emma Lindvall! Vi är väldigt nöjda
    / Erik Forsgren
    (köpare av lgh 78, Farstavägen 112A) Läs mer
    2018-09-04 HusmanHagberg Farsta svarar Forsgren E
    Hej Erik,

Vad roligt att höra att du blev nöjd med lägenheten. Jag är övertygad om att ni kommer trivas bra i bostaden. Det är som att ha ett litet hus fast enklare =)

Reg fastighetsmäklare
    Husmanhagberg
  • 2018-07-09

Birgit Anna-Lena J skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt ett radhus, mycket nöjd med mäklaren som hållit oss uppdaterade genom hela processen och alltid fanns tillgänglig via telefon. Läs mer
  • 2018-07-03

Xiaoyi R skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mycket snäll hon . Jag tycker jättebra . Läs mer
    2018-07-03 HusmanHagberg Farsta svarar Xiaoyi R
    Tack för rekommendationen! Ni kommer att trivas jättebra i er fina lägenhet.

Ha en riktigt trevlig sommar.

• Peter E

2018-06-06

Peter E skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt bostadsrättslägenhet, fantastiskt bemötande av mäklaren! Hade inte så stora förväntningar eftersom det är lite fel säsong men mäklaren har verkligen gjort ett bra jobb. Eftersom vi redan köpt ny lgh blev det lite bråttom med försäljningen och det tog endast 5 dagar efter visningen så skrev vi kontrakt. Mycket nöjda med hur mäklaren skött vår försäljning. Läs mer
  • 2018-05-23

Aleksandar N skrev om HusmanHagberg Farsta
    I feel the entire process was very unprofessional.

When I was on a call with my broker she never had time to go through my questions.

We chose a weekend which we wanted to have the viewing of the apartment. She then said there will be two other same size apartments from her broker house being sold on the same weekend. So we changed the weekend to what she recommended even thou that was a long weekend. We followed up on hemnet the apartments that she said will be sold were never published. I feel she lied as she was traveling a few days after the weekend we chose, i think this was not okay behavior.

She also rushed the entire selling process which made me stressed and I feel my buyers were stressed.

Example. the bidding started Thursday evening.
    The budding continued on Friday morning. next viewing was planned for Sunday.
    I felt she was rushing the buyers but I was not sure.

We had two buyers for which we had not received answered but she wanted to sign at 15 oclock. I told we should sign after 17, people are at work and we can wait until we get answers.
    - then she said she has meeting. I asked her to sign after the meeting but she said she has dinner plans.

Then i understood why she was rushing the entire process she wanted the budding to be finished by 15.
    - When i look at other apartments the bidding process last 1.5 days and in some cases the signing is the next day, or at least after 17 the same day.

I feel she was stressing my buyers as she had plans and I possible lost additional bids. Läs mer
  • 2018-05-23

Maria Elena M skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi har sålt ett radhus och fått ett bra bemötande av mäklaren och det har heller inte varit några problem längs vägen Läs mer
  • 2018-04-25

Nihar A skrev om HusmanHagberg Farsta
    It was good. Everything was professionally managed and explained. Läs mer
    2018-05-23 HusmanHagberg Farsta svarar Nihar A
    Thank you for your kind review Nihar.

Best regards
  • Olof P

2018-04-23

Olof P skrev om HusmanHagberg Farsta
    Har sålt en bostadsrätt, till slut gick det bra och vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-05-23 HusmanHagberg Farsta svarar Olof P
    Jag är glad att jag efter lite om och men fick en bra köpare åt er. Ha en riktigt bra sommar nu.

• 2018-04-17

Ulrika H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Riktigt bra! Är mycket nöjd så här långt. Läs mer
    2018-05-30 HusmanHagberg Farsta svarar Ulrika H
    Tack själv Ulrika, det var verkligen trevligt att få sälja din fina bostad. Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende.

Vänliga hälsingar,
  • 2018-03-19

Filip Joakim H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt ett radhus byggt 1961
    Vänlig rak och ärlig mäklare, kunnig samt hjälpsam.
    Hade väl högre förväntningar på slutpris men förstår att just nu är en trög marknad. Nöjd med mäklarens arbete missnöjd med slutpris Läs mer
  • 2018-03-18

Rajdeep C skrev om HusmanHagberg Farsta
    Petra was great, always available and candid. Made the process very open and smooth for us. Läs mer
    2018-05-23 HusmanHagberg Farsta svarar Rajdeep C
    I'm very grateful that you are satisfied with your new house. I really hope you have a fantastic summer.

Best regards
  • 2018-03-07

Patric Stoor K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mycket bra bemötande och snabb och effektivt försäljning. Läs mer

Mona S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Han var mycket noga med allt som rörde säljare och köpare av bostadsrätt. Mycket Trevlig och kunnig. Läs mer
    2018-03-05 HusmanHagberg Farsta svarar Mona S
    Tusen tack Mona, du är en mycket trevlig köpare som jag gärna hade haft fler bostadsaffärer ihop med om det gick. Nu tror jag förvisso att du köpt en så pass fin lägenhet att det kommer dröja länge innan det sker. Tack än en gång och ha en fin måndagkväll!

Karl Erik K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Ett väldigt trevligt och kunnande bemötande. Perfekt service och hög klass på allt genom hela försäljningen . Toppen nöjd. Läs mer
    2018-03-05 HusmanHagberg Farsta svarar Karl Erik K
    Tusen tack Stefan för ditt fina omdöme, det har varit roligt att samarbeta med dig och jag är glad att ni trodde på mig genom hela försäljningen! Ha en fortsatt fin måndag så hörs vi vidare framöver när det börjar närma sig tillträde.

Evy L skrev om HusmanHagberg Farsta
    William Wallsén ger ett mycket respektfullt och kompetent intryck redan vid första mötet. Under hela processen har han varit tillgänglig på telefon och mail. Återkommer snabbt med besked. Alltid klar och tydlig i sin kommunikation. Har ett bra kontaktnät med kunniga personer som erbjuder de sidotjänster jag som säljare behöver men som inte erbjuds av Husman Hagberg.

Mycket nöjd med att jag valde honom för uppdraget.

Lena Westman för Evy Löwéns räkning Läs mer
    2018-03-05 HusmanHagberg Farsta svarar Evy L
    Hallå Lena! Tusen tack för ditt fina omdöme. Alltid kul med när samarbetet fungerar så bra som det gjort vid den här försäljningen. Ha en fortsatt trevlig måndag så hörs vi mer framöver!

• 2018-02-22

John K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi fick ett jättebra bemötande och mäklaren hade svar på alla frågor som vi hade.

Mäklaren var hjälpsam och professionell. Läs mer
    2018-03-06 HusmanHagberg Farsta svarar John K
    Hej John,
    kul att ni är nöjda och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er fina lägenhet.

Vänliga hälsningar Petrah
  • Andreas L

2018-02-22

Andreas L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Våran mäklare har funnits tillgänglig för svar på frågor dygnet runt nästan.
    Han är mycket proffsig och vi kan helt enkelt säga att vi är nöjda !

det som saknades var svar på några få saker som vi fick gräva fram i efterhand.
    /Andreas-Matilda Läs mer
    2018-03-05 HusmanHagberg Farsta svarar Andreas L
    Hallå Andreas,

Tusen tack för er recension. Hoppas verkligen att ni kommer trivas bra i er lägenhet nu och att Andreas knä blir bra inom kort! Ha en fortsatt trevlig måndag så hörs vi

Farsta Strandplan 14, 123 71 Farsta