HusmanHagberg Farsta

Farsta Strandplan 14, 123 71 Farsta — Visa karta

Välkommen till Farsta och HusmanHagberg!

Är det söder om Stockholm du vill flytta? Då kanske Farsta passar. Vi på mäklarkontoret här hjälper dig gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden på området. Vi har god koll på både lägenheter, radhus och villor och brinner verkligen för bostadsaffärer.

Eftersom vi inte är knutna till någon speciell bank eller något försäkringsföretag kan vi alltid anpassa affären efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer om vad som händer i Farstas alla trevliga bostadsområden!

Läs vad 173 kunder tycker om HusmanHagberg Farsta

• 2020-11-28

Melissa S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jättebra bemötande! Svarade på mina frågor direkt via sms eller telefon. Läs mer
  • 2020-11-09

Robert S skrev om HusmanHagberg Farsta
    En mäklare med bra driv som lyckades sälja till ett mycket högre pris än vad vi förväntat Läs mer
  • SEBASTIAN A

2020-11-04

SEBASTIAN A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Undvik Fredrik Sangberg från HusmanHagberg i Farsta. Han kommer med löften som han bryter väldigt lättvindigt, opålitlig som mäklare.
    Han använder sig dessutom av missvisande information i annons, där han skriver att näst högsta våningen i huset är högst upp för att locka fler potentiella köpare.
    När vi påtalade detta säger han att han inte förstod det, vilket är märkligt eftersom det syns på både bilderna i annons och på långt håll från vägen när man kommer emot huset.
    Han ändrade sedan inte detta i annonsen även fast han fått informationen.
    Väldigt låg kännedom om vad som byggs och pågår i området, frågade tom. oss frågor när han förstod att vi kollat upp i förhand.
    Sånt här borde vara något en mäklare ska vara insatt i och ha kollat upp på förhand.
    Så var uppmärksam när du går på visningar med denna mäklare eftersom det som står i annonsen inte stämmer och han har noll problem att ljuga om både framtida byggen och soltimmar på balkongen.
    Som säljare skulle jag vara rädd att han skrämmer bort potentiella köpare som faktiskt kollar upp och har lite koll.
    Det finns en hel del bra mäklare att välja i Stockholm, att undvika Fredrik Sangberg borde inte vara ett problem. Läs mer
  • 2020-11-02

Martina A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Fredrik är effektiv, erfaren och proffsig. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2020-10-28

Arjola M skrev om HusmanHagberg Farsta
    Very nice to collaborate with Peder ! very satisfied. Läs mer
  • 2020-10-07

Filip M skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag och min sambo köpte en lägenhet i farsta strand.

Vi fick hjälp av Fredrik Sangberg, som gav oss en utmärkt service samt ett otroligt bra bemötande från första kontakten.

Vi har fått hjälp med alla frågor och funderingar vi har haft under köpet, med tanke på att de var vårt första köp så var de en del frågor men Fredrik fanns alltid där för oss om de var något vi undrade.

Rekommenderar starkt Husmanhagberg men framförallt Fredrik

10/10 Läs mer
  • 2020-10-05

aeb skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt bostadsrätt..
    Kunnig och självsäker mäklare.
    Bostaden såldes till rekordpris, här lyckades Maria riktigt bra.
    Skulle helt klart välja samma mäklare igen. Läs mer
    2020-10-07 HusmanHagberg Farsta svarar aeb
    Hej Anita,
    Tack för den fina rekommendationen! Det var väldigt roligt att samarbeta med dig och extra kul när vi fick så bra slutpris!
    Hoppas du kommer trivas i Norrland!
    mvh

Lotta M skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mäklaren var mycket trevlig och lätt att kommunicera och samarbeta med. Dock kunde mäklaren ha varit mer kreativ när det gäller innehållet i annonsen både gällande text och omgivningsbilder. Mäklaren kunde ha haft bättre insikt och koll på hur rätt kundgrupp skulle nås. Läs mer

Shamiram M skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köper en lägenhet, jag är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer

Uballit S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Har antecknat en lägenhet, mäklaren har varit anpassbar och tydligt. Läs mer

Ann L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag har köpt en bostadsrätt. Min mäklare har varit positiv, hjälpsam, trevlig. Har man undrat något så har hon snabbt kollat upp det. Läs mer
  • 2020-10-03

Birgit Ö skrev om HusmanHagberg Farsta
    Har sålt en lägenhet i brf Stockholmsmusik 11 i Gubbängen, 3 rum och kök på 68 kvm. Har fått den hjälp jag önskat och blivit trevligt bemött.
    Birgit Önnerud Läs mer

Göran R skrev om HusmanHagberg Farsta
    Skönbrodalsvägen 27
    Mäklaren påläst, professionell och hjälpsam Läs mer

Anita R skrev om HusmanHagberg Farsta
    Påläst, hjälpsam , snabb att ta reda på sådant som vi frågade om.
    Vi köpte ett radhus, byggt 1967. Alltså många frågor om vad som hänt under åren. Vad som gjorts och när.

Vänligt trevligt sätt. Tillmötesgående utan att vara "gå- på- ig"

Över förväntan. Jämfört med andra mäklare som vi varit i kontakt med.
    Bidrog till att vi bestämde oss för att köpa. Läs mer

Monica E skrev om HusmanHagberg Farsta
    Blev vänligt bemött men förväntade mig ett högre pris eftersom jag fått höra att lägenheten var värd det av flera mäklare inkl denna mäklare. Hade ibland svårt att få kontakt med mäklaren per telefon. En ny visning var inte aktuellt kände jag men funderade själv på det. Priset var inget vi diskuterade. Jag borde kanske själv tagit tag i det men avstod då jag fick intrycket att jag borde vara nöjd. Läs mer
  • 2020-07-05

Ove B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Trevlig och proffsig. Kan rekommenderas Läs mer
  • 2020-07-03

Carina B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Har sålt brf villa, allt har skötts professionellt från början till slut av mäklaren. Läs mer
  • 2020-06-18

Stefan L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Ambitiös och sympatisk. Stort kundregister som var relevant. Läs mer
  • 2020-06-18

Britt-inger K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpt en tre rums bostadsrätt
    Bemötandet var bra fick den hjälp som behövdes

Tyvärr var inte vi och tittade på lägenheten innan köp,
    på grund av ”coronan” Läs mer
  • Petra E

2020-06-02

Petra E skrev om HusmanHagberg Farsta
    Proffsig mäklare, snabb med kontakt och inga konstigheter. Läs mer
  • 2020-05-03

Babak R skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi sålde vår lägenhet via Petrah. Jag har bara gott att säga om henne. Petrah är mycket kompetent. Från början till slut, fick jag ett stort engagemang och hon svarade på alla frågor. Petrah har varit alltid tillgänglig samt positiv. En mäklare att lita på. Läs mer
    2020-05-04 HusmanHagberg Farsta svarar Babak R
    Hej,
    Tack för ert värmande beröm.
    Det har varit ett rent nöje att sälja er bostad.

• 2020-05-03

Emre G skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt ett kedjehus. Är väldigt nöjd med Fredrik som trots svåra säljtider gjorde sitt yttersta och visade förståelse för mig som säljare. Väldigt bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-04-19

Mirja U skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi har sålt ett radhus. Blev mycket väl bemötta av mäklaren som var erfaren och trevlig, hen ingav förtroende och förståelse för vår situation. Mäklaren uppfyllde våra förväntningar och vi upplevde att hen gjorde sitt bästa inför försäljningen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-04-02

Ali O skrev om HusmanHagberg Farsta
    Hej! Har precis sålt en 2:a i Farsta strand, där jag anlitade Fredrik Sangberg på Husman Hagberg. Fredrik var väldigt trevlig och professionell mäklare som levde upp till mina förväntningar. Han vet vad han pratar om och är otroligt kunnig på området. Kan varmt rekommendera Fredrik. Läs mer
  • 2020-04-02

Dilara A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi bad om en privatvisning och det ordnade mäklaren direkt. Professionellt bemötande.
    Tack Fredrik Sangberg! Läs mer
  • 2020-03-25

Olivia Mari Emelie S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jättebra jobb utfört med försäjning av radhus. Läs mer
  • 2020-03-10

Mikael K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mäklaren var trevlig men vi upplevde tyvärr att hon var oengagerad och slarvig. Det var flera fel i beskrivningen av bostaden som vi fick ägna mycket tid åt att rätta till. Och det som vi särskilt hade sagt var unikt med vår bostad var inte med. I annonsen fanns sedan inga områdesbilder med. Mäklaren sa att det var en miss men inför nästa visning hade annonsen fortfarande inte uppdaterats med områdesbilder. Vi fick ligga på om att det skulle läggas in sådana bilder. Och när områdesbilder sen lades till kändes dom inte genomtänkta. Det slutade med att vi tog några egna bilder för att komplettera helhetsupplevelsen av annonsen. Inför visning fick vi inga tips förutom att städa trots att vi uttryckligen frågade vad vi kan göra för att göra det så bra som möjligt. Tur nog har vi sålt några bostäder tidigare och hade lite egna tankar om vad vi kan göra. När det sen var dags för visning kom hon bara några minuter innan visningen så det fanns mer eller mindre ingen tid att gå igenom saker som kunde vara bra att lyfta fram till spekulanterna. Överlag fick vi tyvärr ett otryggt och rörigt intryck av mäklaren. Läs mer
    2020-03-10 HusmanHagberg Farsta svarar Mikael K
    Hej Mikael,
    Jag tycker att det är tråkigt att jag inte levt upp till era förväntningar.
    Kan bara ta till mig det ni säger och försöka förbättra mig och mitt arbete

Husmanhagberg.
  • 2020-03-02

Hanna W skrev om HusmanHagberg Farsta
    Petrah hjälpte oss att sälja vårt radhus. Vi upplevde Petrah som öppen, rak och alltid tillgänglig. Vi kände att vi verkligen kunde lita på henne och hennes råd.
    Petrah är verkligen en mäklare som vi rekommenderar till andra! Läs mer
    2020-03-03 HusmanHagberg Farsta svarar Hanna W
    Hej Hanna,
    Vad glad jag blir att ni är nöjda. Mitt jobb blir alltid extra trevligt när man får samarbeta med riktigt trevliga säljare.

HusmanHagberg Farsta
  • 2020-02-20

Felipe O skrev om HusmanHagberg Farsta
    As a buyer, the broker was very supportive and clear. Since the beginning helped with extra viewing time, and the during the buying process oriented in all steps. Läs mer
  • 2020-02-19

Mats A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Såld en 1:a i Farsta. Mäklaren var proffsig, snabb, hade bra idéer om försäljningen och skötte allt mkt bra. Bra resultat blev det också. Läs mer
  • Milad K

2020-02-18

Milad K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi såld vår bostad med Emma L Larsén och kunde inte bli mer nöjda!
    Rekord, fantastisk service före/under och efter försäljning, samt bred kunskap om deklaration, leverantörsval och service utanför själva försäljningen.

Vi är så otroligt nöjda med Emma, vilket gör oss otroligt kräsna när vi nu ska köpa bostad, varför kan inte alla vara som henne..
    Aja, vi rekommenderar er verkligen att både köpa och sälja med Emma, hon kan marknaden och tänker på både köparen och säljaren - vilket gör det hela till en fantastisk affär och upplevelse, stort tack Emma, du är bäst!

// Mikael och Jasmin Läs mer
  • 2020-01-29

Emelie J skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi har köpt en lägenhet i Farsta strand. Vår mäklare var väldigt hjälpsam då vi fick komma på en privat visning där hen berättade mycket om lägenheten. Hen var mycket kunnig och fick oss att känna oss trygga. Läs mer
    2020-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Emelie J
    Hej Emelie, vad roligt att ni uppskattade mitt arbete. Jag tror ni kommer trivas utmärkt i er nya lägenhet =)

MVH
    Reg Fastighetsmäklare/ Fastighetsekonom
  • 2020-01-29

Karl Johan Niklas A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålde vår villa i Huddinge. Mäklaren hade ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande, dessutom prickade hon helt rätt på slutpriset hon förutspådde :). Vi kände oss trygga med Petrah genom hela affären. Läs mer
    2020-01-29 HusmanHagberg Farsta svarar Karl Johan Niklas A
    Hej Niklas,
    Jag är glad att ni är nöjda så stort tack för ert beröm, det värmer.

Husmanhagberg Farsta

Karl-arne W skrev om HusmanHagberg Farsta
    Bra mottagande, god service av mäklaren. Känner mig mycket
    nöjd. Läs mer

Pauline H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag är jättenöjd har sålt en lägenhet . Mäkla
    Ren är bäst.
    Jag kände mig helt trygg med hur han skötte det. Läs mer

Anna A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Emma lyckades sälja vår lgh i en svår marknad. Rak, tydlig och ärlig vilket vi uppskattar mycket. Otroligt trevlig och professionell. Läs mer
    2020-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Anna A
    Hej Anna, Trägen vinner alltid =)
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er sälja er fina bostad! Jag är övertygad om att de nya köparna kommer trivas lika bra som ni gjort!

MVH
    Reg Fastighetsmäklare/ Fastighetsekonom
  • 2020-01-24

Åke B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Hejsan
    Har sålt min lägenhet i Farsta Strand
    Jag är mycket nöjd med både mottagande och det sätt som mäklaren
    har skött affären på.Mina höga förväntningar tycker jag har infriats helt...men
    det finns ändock alltid en kontinuerllg förnättrings-potential.Men jag ändock mycket nöjd.
    Mvh Åke Bring Läs mer
    2020-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Åke B
    Hej Åke,
    Vad kul att du upplevde att jag skötte allting bra och att jag höll mina löften om ett bra slutpris!
    Som mäklare finns det alltid utvecklingsmöjligheter och jag uppskattar vår raka och ärliga dialog.

• 2019-12-13

Ann-sofie H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi har köpt en 2:a. Mäklaren ingav förtroende. Läs mer
    2020-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Ann-sofie H
    Hej Ann-Sofie,
    Tack för ditt omdöme och jag tror ni kommer få lägenheten fantastiskt fin när renoveringen är klar.

• 2019-12-09

Hardik Kamalkumar K skrev om HusmanHagberg Farsta
    We are very pleased with the service provided by HusmanHagberg Farsta broker Emma who has helped us at every part from start to finish. Läs mer
    2020-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Hardik Kamalkumar K
    Hello Hardik,
    Im so happy that i could help you and your wife purchase a home in Sweden.

Best Regards
  • 2019-11-30

Kerstin Camilla P skrev om HusmanHagberg Farsta
    Bra mäklare som kontinuerligt följde upp och återkopplade! Trevlig och kompetent! Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-11-24

Edith B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi köpte en lägenhet i november 2019. Bemötandet var professionellt, med det lilla extra! Mäklaren erbjöd oss en extra visning efter att vi vunnit budgivningen då vi kunde gå igenom lägenheten i lugn och ro. För oss är ärlighet viktigast hos en mäklare, att hen representerar både säljare och köpare, och mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-24

Elisabeth T skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag har köpt bostad. Hade en mkt snabb och effektiv kontakt m mäklaren o som också besvarade mina frågor trots kvällstid. Läs mer
    2020-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Elisabeth T
    Hej Elisabeth,
    Skönt att jag kunde hitta en lägenhet till dig innan du var tvungen att flytta från din gamla.
    Jag hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra uppe på "höjden".

• 2019-11-09

Jan T skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpt en 2a, blev bra bemött och tycker att mäklaren varit kanon. Läs mer
  • 2019-10-31

Ingela S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Lite virrig. Inte helt koll på alla papper som överlämnades vid möte mellan säljare och köpare. Även lite stressad att avsluta och få gå. Läs mer
  • 2019-10-31

Jenny P skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag har både köpt och sålt ett radhus med hjälp av Fredrik Sangberg. Han är mycket professionell och ger samtidigt ett personligt bemötande. Mina förväntningar var att han skulle besitta god kunskap om fastigheten och lyssna/svara på mina frågor och funderingar. Fredrik Sangberg har levt upp till mina förväntningar och jag skulle gärna rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-21

Liana Gegundes A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Hej,
    Såld ett lgh.
    Allt har varit fantastisk och första klass, enkel, smidigt.
    Mycket professionell.
    Liana Läs mer
    2019-10-22 HusmanHagberg Farsta svarar Liana Gegundes A
    Hej Liana,
    Tack för din fina rekommendation. Det är alltid extra trevligt att sälja riktigt fina bostäder.
    Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende.

Husmanhagberg Farsta
  • 2019-10-13

Karwan K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpt en bostad via Fredrik i Husman Hagberg i Farsta, mäklaren var politlig, trevlig och kan sitt jobb, affären gick mycket smidigt, jag rekommenderar ! Läs mer
  • 2019-10-12

AnnBritt B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mäklaren var lätt att få tag på. Jag har sålt ett radhus och fick det pris jag begärde. Mäklaren var trevlig och proffsig. Läs mer
  • Anders G

2019-10-12

Anders G skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt bostadsrätt. Förväntningarna låg på en högre nivå än där det slutligen landade. Förväntningarna grundades av en värdering som genomfördes 3 år tidigare.
    Marknaden hade de senaste 2 åren dippat så ingen skugga faller över vår mäklare.
    Fredrik Sangberg skötte försäljningen utmärkt under ganska tuffa förhållanden.
    Slutresultatet är att vi i varje fall är nöjda och tycker att Fredrik gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-10-12

Cecilia Af S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt radhus. I:a annonsen innehöll flera faktafel b la antal rum. Annonsen beskrev platser i närmiljön som vi aldrig skulle besöka!! Jag fick gå med fotograf och visa vilka fantastiska platser vi har runt knuten. Tycket inte det är mitt jobb!! Bad om försäljningsskylt som 2 andra mäklarfirmor satt upp då otroligt många passerat radhuset för att besöka bad och café. Mäklaren satte inte upp någon skylt. Fick måla om stora delar av huset då det inte såldes. Mängder av visningar. Blev personligt kränkt av mäklaren då man kommenterar mitt förhållande.( har fått en ursäkt för det) Osv osv osv osv!!!!!!! Läs mer
    SAMIR H gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte