Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Farsta Strand HusmanHagberg HusmanHagberg Farsta

Farsta Strandplan 14, 123 71 Farsta — Visa karta

Välkommen till Farsta och HusmanHagberg!

Är det söder om Stockholm du vill flytta? Då kanske Farsta passar. Vi på mäklarkontoret här hjälper dig gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden på området. Vi har god koll på både lägenheter, radhus och villor och brinner verkligen för bostadsaffärer.

Eftersom vi inte är knutna till någon speciell bank eller något försäkringsföretag kan vi alltid anpassa affären efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer om vad som händer i Farstas alla trevliga bostadsområden!

Läs vad 79 kunder tycker om HusmanHagberg Farsta

• Andreas S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Tydlig, rak, lyhörd och ett professionellt agerande genom hela processen. Väldigt nöjd! Läs mer
    2018-10-09 HusmanHagberg Farsta svarar Andreas S
    Hej Andreas,
    tack för den fina rekommendationen, kul att ni är nöjda. Alltid lika trevligt att jobba med en extra fin bostad och samarbetsvilliga säljare.

• Anna A skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Köpte aldrig bostaden trots att ekonomin o viljan fanns.
    Emma var dålig på kontakt trots stort visat intresse. Inte heller verkade det som att hon ville sälja.
    Jag hade varit väldigt missnöjd som säljare om jag visste hur hon hanterat kontakten med oss. När budgivning startat återkom hon aldrig till oss och trots att vi hade skickat våra föräldrar för att kolla huset åt oss(svärfar är byggare) första tillfället, tilläts vi inte delta i budgivningen.
    Nej, jag hade som sagt blivit väldigt missnöjd om jag anlitat Emma som säljare o hon bemött mina köpare så här. Läs mer
    2018-10-04 HusmanHagberg Farsta svarar Anna A
    Hej Anna, Tråkigt att du upplevde att jag skötte kontakten dålig med er. Jag tar till mig er feedback som möjliggör förbättring, tack!
    När visningar är välbesökta likt den era släktingar var på. Finns det alltid en risk att när man som mäklare ringer runt på måndagen inte får tag i samtliga. Då försöker jag alltid lämna ett meddelande, skickar ett sms och ber personen i fråga att återkomma om intresse finns.

Att köpa ett hus är bland de största affärerna man gör i sitt liv och då är det yttersta vikt att allt blir rätt. För mig är det väldigt viktigt att man uppfyller sin undersökningsplikt i samband med ett eventuellt köp. Även om man har släktingar som kommer på visningen finns det alltid en risk att de inte ser sådant som är av vikt för en själv.

Jag hoppas att vi träffas på ett annat hus i framtiden och kan ge er den återkoppling som ni önskar.

Allt gott, Emma
  • Lisa C skrev om HusmanHagberg Farsta
    Professionell och kompetent mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Thomasine S
    Thomasine S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Trevlig, sammarbetsvillig men lite rörig. Läs mer
  • Natallia K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag har sålt min lgh. Allt har gått snabbt och enkelt. Mäklare har jag varit nöjd med. Hon har gjort ett super bra jobb. Stor tack! Läs mer
    2018-09-04 HusmanHagberg Farsta svarar Natallia K
    Hej Natallia,
    Kul att ni är nöjda med arbetet och att vi fick en så bra försäljning med rekord i föreningen. Hoppas ni ska trivas i ert nya boende!

Reg. Fastighetsmäklare
  • Helena Elisen Margareta D skrev om HusmanHagberg Farsta
    Bra resultat vid försäljningen trots marknaden Läs mer
  • Pia F skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mäklaren väldigt professionella oh bra bemötande. Jättebra arbetsinsats.
    Har sålt bostadsrätt och köpt radhus. Läs mer
    2018-08-16 HusmanHagberg Farsta svarar Pia F
    Tusen tack Pia, det glädjer mig att ni var så nöjda med mitt arbete. Hoppas att du och familjen kommer stortrivas i radhuset när ni flyttar in!

• Elisabet A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpt Farstavägen 112 A. Mäklaren Emma Lindvall var mycket trevlig och tillmötesgående och ordnade allt på bästa sätt. Vi är mycket nöjda!

Ps. Däremot skulle vi ha önskat en bättre planritning - den som finns stämmer inte alls. ( Kanske är det en annan, liknande lägenhet?) Läs mer
    2018-09-04 HusmanHagberg Farsta svarar Elisabet A
    Hej Elisabet,

Kul att ni också är nöjda. Jag tror ni kommer älska att bo i Stockholm.
    Bra att du tog upp planritningen. Jag ska undersöka vad som blev fel med den!

Hoppas du får en fin vecka!

Reg. Fastighetsmäklare
  • Forsgren E skrev om HusmanHagberg Farsta
    Ett mycket bra bemötande av mäklare Emma Lindvall! Vi är väldigt nöjda
    / Erik Forsgren
    (köpare av lgh 78, Farstavägen 112A) Läs mer
    2018-09-04 HusmanHagberg Farsta svarar Forsgren E
    Hej Erik,

Vad roligt att höra att du blev nöjd med lägenheten. Jag är övertygad om att ni kommer trivas bra i bostaden. Det är som att ha ett litet hus fast enklare =)

Reg fastighetsmäklare
    Husmanhagberg
  • Birgit Anna-Lena J skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt ett radhus, mycket nöjd med mäklaren som hållit oss uppdaterade genom hela processen och alltid fanns tillgänglig via telefon. Läs mer
  • Xiaoyi R skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mycket snäll hon . Jag tycker jättebra . Läs mer
    2018-07-03 HusmanHagberg Farsta svarar Xiaoyi R
    Tack för rekommendationen! Ni kommer att trivas jättebra i er fina lägenhet.

Ha en riktigt trevlig sommar.

• Peter E
    Peter E skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt bostadsrättslägenhet, fantastiskt bemötande av mäklaren! Hade inte så stora förväntningar eftersom det är lite fel säsong men mäklaren har verkligen gjort ett bra jobb. Eftersom vi redan köpt ny lgh blev det lite bråttom med försäljningen och det tog endast 5 dagar efter visningen så skrev vi kontrakt. Mycket nöjda med hur mäklaren skött vår försäljning. Läs mer
  • Aleksandar N skrev om HusmanHagberg Farsta
    I feel the entire process was very unprofessional.

When I was on a call with my broker she never had time to go through my questions.

We chose a weekend which we wanted to have the viewing of the apartment. She then said there will be two other same size apartments from her broker house being sold on the same weekend. So we changed the weekend to what she recommended even thou that was a long weekend. We followed up on hemnet the apartments that she said will be sold were never published. I feel she lied as she was traveling a few days after the weekend we chose, i think this was not okay behavior.

She also rushed the entire selling process which made me stressed and I feel my buyers were stressed.

Example. the bidding started Thursday evening.
    The budding continued on Friday morning. next viewing was planned for Sunday.
    I felt she was rushing the buyers but I was not sure.

We had two buyers for which we had not received answered but she wanted to sign at 15 oclock. I told we should sign after 17, people are at work and we can wait until we get answers.
    - then she said she has meeting. I asked her to sign after the meeting but she said she has dinner plans.

Then i understood why she was rushing the entire process she wanted the budding to be finished by 15.
    - When i look at other apartments the bidding process last 1.5 days and in some cases the signing is the next day, or at least after 17 the same day.

I feel she was stressing my buyers as she had plans and I possible lost additional bids. Läs mer
  • Maria Elena M skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi har sålt ett radhus och fått ett bra bemötande av mäklaren och det har heller inte varit några problem längs vägen Läs mer
  • Nihar A skrev om HusmanHagberg Farsta
    It was good. Everything was professionally managed and explained. Läs mer
    2018-05-23 HusmanHagberg Farsta svarar Nihar A
    Thank you for your kind review Nihar.

Best regards
  • Olof P
    Olof P skrev om HusmanHagberg Farsta
    Har sålt en bostadsrätt, till slut gick det bra och vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-05-23 HusmanHagberg Farsta svarar Olof P
    Jag är glad att jag efter lite om och men fick en bra köpare åt er. Ha en riktigt bra sommar nu.

• Ulrika H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Riktigt bra! Är mycket nöjd så här långt. Läs mer
    2018-05-30 HusmanHagberg Farsta svarar Ulrika H
    Tack själv Ulrika, det var verkligen trevligt att få sälja din fina bostad. Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende.

Vänliga hälsingar,
  • Filip Joakim H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt ett radhus byggt 1961
    Vänlig rak och ärlig mäklare, kunnig samt hjälpsam.
    Hade väl högre förväntningar på slutpris men förstår att just nu är en trög marknad. Nöjd med mäklarens arbete missnöjd med slutpris Läs mer
  • Rajdeep C skrev om HusmanHagberg Farsta
    Petra was great, always available and candid. Made the process very open and smooth for us. Läs mer
    2018-05-23 HusmanHagberg Farsta svarar Rajdeep C
    I'm very grateful that you are satisfied with your new house. I really hope you have a fantastic summer.

Best regards
  • Patric Stoor K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mycket bra bemötande och snabb och effektivt försäljning. Läs mer
  • Mona S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Han var mycket noga med allt som rörde säljare och köpare av bostadsrätt. Mycket Trevlig och kunnig. Läs mer
    2018-03-05 HusmanHagberg Farsta svarar Mona S
    Tusen tack Mona, du är en mycket trevlig köpare som jag gärna hade haft fler bostadsaffärer ihop med om det gick. Nu tror jag förvisso att du köpt en så pass fin lägenhet att det kommer dröja länge innan det sker. Tack än en gång och ha en fin måndagkväll!

• Karl Erik K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Ett väldigt trevligt och kunnande bemötande. Perfekt service och hög klass på allt genom hela försäljningen . Toppen nöjd. Läs mer
    2018-03-05 HusmanHagberg Farsta svarar Karl Erik K
    Tusen tack Stefan för ditt fina omdöme, det har varit roligt att samarbeta med dig och jag är glad att ni trodde på mig genom hela försäljningen! Ha en fortsatt fin måndag så hörs vi vidare framöver när det börjar närma sig tillträde.

• Evy L skrev om HusmanHagberg Farsta
    William Wallsén ger ett mycket respektfullt och kompetent intryck redan vid första mötet. Under hela processen har han varit tillgänglig på telefon och mail. Återkommer snabbt med besked. Alltid klar och tydlig i sin kommunikation. Har ett bra kontaktnät med kunniga personer som erbjuder de sidotjänster jag som säljare behöver men som inte erbjuds av Husman Hagberg.

Mycket nöjd med att jag valde honom för uppdraget.

Lena Westman för Evy Löwéns räkning Läs mer
    2018-03-05 HusmanHagberg Farsta svarar Evy L
    Hallå Lena! Tusen tack för ditt fina omdöme. Alltid kul med när samarbetet fungerar så bra som det gjort vid den här försäljningen. Ha en fortsatt trevlig måndag så hörs vi mer framöver!

• John K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi fick ett jättebra bemötande och mäklaren hade svar på alla frågor som vi hade.

Mäklaren var hjälpsam och professionell. Läs mer
    2018-03-06 HusmanHagberg Farsta svarar John K
    Hej John,
    kul att ni är nöjda och jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas i er fina lägenhet.

Vänliga hälsningar Petrah
  • Andreas L
    Andreas L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Våran mäklare har funnits tillgänglig för svar på frågor dygnet runt nästan.
    Han är mycket proffsig och vi kan helt enkelt säga att vi är nöjda !

det som saknades var svar på några få saker som vi fick gräva fram i efterhand.
    /Andreas-Matilda Läs mer
    2018-03-05 HusmanHagberg Farsta svarar Andreas L
    Hallå Andreas,

Tusen tack för er recension. Hoppas verkligen att ni kommer trivas bra i er lägenhet nu och att Andreas knä blir bra inom kort! Ha en fortsatt trevlig måndag så hörs vi

• Ebba A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag tycker vår mäklare var bra, eftersom att dethär är första gången vi flyttar var det mycket vi inte hade koll på men vi har fått bra svar på frågor. Hon är hjälpsam och trevlig så vi har fått en bra upplevelse Läs mer
    2018-02-23 HusmanHagberg Farsta svarar Ebba A
    Vad bra att ni är nöjda så här långt! :)
  • David Alarcon A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Bra och trevlig mäklare, problemlösare. Läs mer
    2018-03-05 HusmanHagberg Farsta svarar David Alarcon A
    Tusen tack David, hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Vet att säljarna är lika nöjda och glada som jag med valet att sälja lägenheten till er!

• Marcus D skrev om HusmanHagberg Farsta
    Trevlig, professionell och uppriktig på ett sätt som vi uppskattade. Både under visning och senare under kontraktsskrivande.

T.ex skrevs den nya månadskostnaden efter kommande avgiftshöjning ut i prospektet. Uppskattar när man inte försöker mörka en sån sak utan till och med tar hänsyn till det i faktan.

Vi är nöjda. Läs mer
  • Aneta T
    Aneta T skrev om HusmanHagberg Farsta
    Som vanligt bästa bemötande, snyggt och okomplicerat! 5/5! Läs mer
  • Sofie E skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi var mycket nöjda med Husman Hagberg och våran mäklare. Vi fick ett mycket proffsigt och varmt bemötande. Mäklaren gick oss tillmötes och var lyhörd. Tack snälla för all hjälp! Läs mer
    2018-03-05 HusmanHagberg Farsta svarar Sofie E
    Hallå Sofie,

Tusen tack för den fina recensionen! Det har varit ett sant nöje att arbeta med er och jag hoppas verkligen att ni kommer stormtrivas i er nya lägenhet.

• Andreas H skrev om HusmanHagberg Farsta
    bra bemötande och en engagerad mäklare. jätte nöjd Läs mer
  • Ann B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vänligt, proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-03-05 HusmanHagberg Farsta svarar Ann B
    Tusen tack Ann för 5/5 i betyg, hoppas att ni har det fortsatt varmt och skönt i Spanien!

• Joakim S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Emma gjorde ett riktigt bra jobb genom hela Processen. Läs mer
  • Eva L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vår mäklare Emma Lindvall var trevlig, sakkunnig och hjälpsam. Läs mer
    2018-02-20 HusmanHagberg Farsta svarar Eva L
    Hej Eva, Det var mig ett sant nöje att få hjälpa er och kul att ni är nöjda över vårt samarbete. Tveka inte att höra av er om ni får några frågor. //Emma
  • Petra M skrev om HusmanHagberg Farsta
    Riktigt bra mäklare som varit väldigt hjälpsam under hela min process av mitt köp av bostad. fredrik har varit snabb att svara på mina frågor och varit förtroendeingivande. Läs mer
  • Monica V skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vår mäklare upplevdes mycket duktig och professionell i sitt jobb från första mötet. Han visade genom samtal och sitt jobb att han har mycket kunskap. Vi kände också att vi kunde lita på honom då han följde upp allt han sa samt att han fick rätt i hur man på bäst sätt skulle få ett bra resultat. Han levde absolut upp till förventan och vi vill utan tvekan rekomendera honom till andra som skal sälja, ev köpa, boende. Läs mer
    2018-03-05 HusmanHagberg Farsta svarar Monica V
    Tusen tack Monica för det fina omdömet! Hoppas verkligen ni kommer trivas i många år framöver framöver i er nya bostad!

HusmanHagberg Farsta, HusmanHagberg Farsta, HusmanHagberg Farsta gillar detta
  • Elin N
    Elin N skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi anlitade Petrah för försäljning av våran lägenhet, hon kändes pålitligt, kompetent och väldigt duktig på sin sak! Vi kunde inte va mer nöjda över våran affär! Läs mer
    2018-02-19 HusmanHagberg Farsta svarar Elin N
    Hej Elin, Kul att ni är nöjda. Det var ett rent nöje att sälja er fina lägenhet. Lycka till med ert bostadsköp nu.
  • Rickard C skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Upplevde bemötandet som professionellt, och kan varmt rekommendera Husman och Hagberg Östermalm och Emma Lindvall i synnerhet. Läs mer
  • Sara W
    Sara W skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma var engagerad i affären och hjälpte oss att få ett mycket bra pris på vår lägenhet trots en ganska trög marknad. Inför försäljningen tyckte vi att kontakten var lite trög men när visning och budgivning väl drog igång fick vi en tät och bra uppdatering kring läget. Emma var professionell och förtroendeingivande och vi rekommenderar henne absolut! Läs mer
  • Simon H skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Jag tycker att bemötandet var väldigt proffesionellt. Emma var kunnig och hade mycket bra bakgrundsfakta om bostaden både på visningen och under kontraktskrivningen. Hon gick igenom alla kontrakt på ett sammanfattande och riktigt sätt när vi skrev på kontraktet.
    Under budgivningen så var hon snabb med att meddela vem och vad det högsta budet var.
    Vi är riktigt nöjda med Emma från HusmanHagberg som mäklare. Läs mer
  • André A
    André A skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma har varit otrolig professionell och tillmötesgående under hela försäljningsprocessen. Hon jobbar så att man som kund känner sig trygg och hörd. Emma är även väldigt resultatinriktad och förtroendeingivande så jag kan verkligen starkt rekommendera henne. Läs mer
  • Elisabeth K skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma var ett underbart stöd i hela processen. Sedermera var hon även behjälplig i mitt nya förvärv av bostad. Jag har genom åren sålt flera gånger och aldrig varit riktigt tillfreds med de tidigare mäklarna. Med Emma fick jag allt, en engagerad mäklare, alltid tillgänglig och skötte budgivningen fantastiskt. Jag litade blint på Emma. Vi fick ett enastående bud innan visning. Långt över våra vilda drömmars mål. Hon rådde oss att tacka nej till detta och sedan sålde hon bostaden 300.000sek dyrare.

Jag kan inte annat än tacka Emma för den bästa mäklarupplevelsen och ge henne mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Anna K skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma var mycket hjälpsam med information av olika slag, kopplad till objektet. Hon har också ett väldigt vänligt och behagligt bemötande. Dock upplevde vi Emma som oengagerad under själva budgivningen, som tog längre tid än nödvändigt och därmed också slutade på en lägre köpeskilling än vad den hade kunnat. Bud glömdes dessutom bort att skickas ut och vi fick inte heller alltid information på sms då budgivare drog sig ur. Mina tidigare erfarenheter av andra mäklare har varit mer engagerade och noggranna. Läs mer
  • Niklas J skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma hjälpte oss med försäljningen av vår 3:a i Vasastan och vi har enbart goda utlåtanden att ge. Vi är helt enkel supernöjda med allt i från bemötande, process och ett mycket imponerande slutpris. Vi har varit i kontakt med flertalet mäklare och det som urskiljer Emma från mängden är bl.a. hennes gedigna engagemang, affärsmässighet och kunskap samt känsla för vilka detaljer som verkligen gör skillnad vid en försäljning. Hon lyckades otroligt bra med att skapa en hype och förväntan kring vårt objekt vilket i sin tur ledde till 10 aktiva budgivare på höga nivåer. Vi upplevde också att köparna var nöjda med det bemötande de fått under budgivningsprocessen och för oss var Emma var ett bra stöd i att identifiera seriösa köpare. Både vi och köparna var mycket nöjda vid signingen. Vi rekommenderar Emma varmt och kommer garanterat använda henne vid framtida bostadsaffärer. 5+ utan tvekan! Läs mer
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
  • Dennis E skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Inför vår försäljning pratade vi med 3-4 olika mäklarfirmor, men Emma var den som gjorde bäst intryck. Hon är väldigt kunnig om marknaden, både lokalt och allmänt och var också väldigt bra insatt i regelverket kring oäkta föreningar, vilket vår förening var. Får vår del var det därför viktigt att veta att Emma på ett tryggt och självklart sätt kunde informera intressenter och köpare om hur det funkar. Alltför många gånger har jag stött på andra mäklare som ger otydliga och osäkra svar.

Emma är ärlig och säker i sin kommunikation och gjorde ett fantastiskt bra arbete med att sälja vår lägenhet! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sara A skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Jag är så otroligt glad och nöjd över att Emma Lindvall var mäklare vid vårt köp. Jag hade ingen erfarenhet av att köpa BR sedan tidigare och vi hade veckan innan blivit felbehandlade av en mäklare så vi kände oss väldigt brända.
    Min lösning var att ringa upp Emma och berätta om detta vilket bara bemöttes av värme och förståelse för att vi tyckte det var jobbigt.
    Emma visade stor professionalitet i kombination med stor värme och omtanke för oss, säljaren och affären i stort. Jag var aldrig osäker under processen att vi inte delgavs rätt information eller att det inte gick korrekt till.
    Vi fick även, tack vare Emma, en otroligt härlig stund vid signeringen av kontraktet vilket såklart satte en guldkant på hela affären!
    Emma är suverän, duktig och på hugget och vi skulle anlita henne direkt! Bra jobbat och tack! Läs mer
  • Anna-lena K skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma är engagerad och agerar professionellt mot såväl köpare som säljare samt informerar väl genom hela processen. Läs mer
  • Kerstin B skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Emma Lindvall är en mycket tillmötesgående person, är seriös och kunnig i sitt yrkesutövande.
    Jag kan varmt rekommendera Emma! Läs mer
  • David L skrev om Emma Lindvall en del av HusmanHagberg Farsta
    Som köpare kände jag mig mycket trygg. Emma är rak och tydlig i kommunikationen samtidigt som hon är noggrann och uppmärksam för alla inblandades önskemål. Läs mer

Farsta Strandplan 14, 123 71 Farsta