Farsta Strandplan 14, 123 71 Farsta — Visa karta

Välkommen till Farsta och HusmanHagberg!

Är det söder om Stockholm du vill flytta? Då kanske Farsta passar. Vi på mäklarkontoret här hjälper dig gärna att hitta rätt på bostadsmarknaden på området. Vi har god koll på både lägenheter, radhus och villor och brinner verkligen för bostadsaffärer.

Eftersom vi inte är knutna till någon speciell bank eller något försäkringsföretag kan vi alltid anpassa affären efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer om vad som händer i Farstas alla trevliga bostadsområden!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 154 kunder tycker om HusmanHagberg Farsta

• Petra E

2020-06-02

Petra E skrev om HusmanHagberg Farsta
    Proffsig mäklare, snabb med kontakt och inga konstigheter. Läs mer
  • 2020-05-03

Babak R skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi sålde vår lägenhet via Petrah. Jag har bara gott att säga om henne. Petrah är mycket kompetent. Från början till slut, fick jag ett stort engagemang och hon svarade på alla frågor. Petrah har varit alltid tillgänglig samt positiv. En mäklare att lita på. Läs mer
    2020-05-04 HusmanHagberg Farsta svarar Babak R
    Hej,
    Tack för ert värmande beröm.
    Det har varit ett rent nöje att sälja er bostad.

• 2020-05-03

Emre G skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt ett kedjehus. Är väldigt nöjd med Fredrik som trots svåra säljtider gjorde sitt yttersta och visade förståelse för mig som säljare. Väldigt bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-04-19

Mirja U skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi har sålt ett radhus. Blev mycket väl bemötta av mäklaren som var erfaren och trevlig, hen ingav förtroende och förståelse för vår situation. Mäklaren uppfyllde våra förväntningar och vi upplevde att hen gjorde sitt bästa inför försäljningen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-04-02

Ali O skrev om HusmanHagberg Farsta
    Hej! Har precis sålt en 2:a i Farsta strand, där jag anlitade Fredrik Sangberg på Husman Hagberg. Fredrik var väldigt trevlig och professionell mäklare som levde upp till mina förväntningar. Han vet vad han pratar om och är otroligt kunnig på området. Kan varmt rekommendera Fredrik. Läs mer
  • 2020-04-02

Dilara A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi bad om en privatvisning och det ordnade mäklaren direkt. Professionellt bemötande.
    Tack Fredrik Sangberg! Läs mer
  • 2020-03-25

Olivia Mari Emelie S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jättebra jobb utfört med försäjning av radhus. Läs mer
  • 2020-03-10

Mikael K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mäklaren var trevlig men vi upplevde tyvärr att hon var oengagerad och slarvig. Det var flera fel i beskrivningen av bostaden som vi fick ägna mycket tid åt att rätta till. Och det som vi särskilt hade sagt var unikt med vår bostad var inte med. I annonsen fanns sedan inga områdesbilder med. Mäklaren sa att det var en miss men inför nästa visning hade annonsen fortfarande inte uppdaterats med områdesbilder. Vi fick ligga på om att det skulle läggas in sådana bilder. Och när områdesbilder sen lades till kändes dom inte genomtänkta. Det slutade med att vi tog några egna bilder för att komplettera helhetsupplevelsen av annonsen. Inför visning fick vi inga tips förutom att städa trots att vi uttryckligen frågade vad vi kan göra för att göra det så bra som möjligt. Tur nog har vi sålt några bostäder tidigare och hade lite egna tankar om vad vi kan göra. När det sen var dags för visning kom hon bara några minuter innan visningen så det fanns mer eller mindre ingen tid att gå igenom saker som kunde vara bra att lyfta fram till spekulanterna. Överlag fick vi tyvärr ett otryggt och rörigt intryck av mäklaren. Läs mer
    2020-03-10 HusmanHagberg Farsta svarar Mikael K
    Hej Mikael,
    Jag tycker att det är tråkigt att jag inte levt upp till era förväntningar.
    Kan bara ta till mig det ni säger och försöka förbättra mig och mitt arbete

Husmanhagberg.
  • 2020-03-02

Hanna W skrev om HusmanHagberg Farsta
    Petrah hjälpte oss att sälja vårt radhus. Vi upplevde Petrah som öppen, rak och alltid tillgänglig. Vi kände att vi verkligen kunde lita på henne och hennes råd.
    Petrah är verkligen en mäklare som vi rekommenderar till andra! Läs mer
    2020-03-03 HusmanHagberg Farsta svarar Hanna W
    Hej Hanna,
    Vad glad jag blir att ni är nöjda. Mitt jobb blir alltid extra trevligt när man får samarbeta med riktigt trevliga säljare.

• 2020-02-20

Felipe O skrev om HusmanHagberg Farsta
    As a buyer, the broker was very supportive and clear. Since the beginning helped with extra viewing time, and the during the buying process oriented in all steps. Läs mer
  • 2020-02-19

Mats A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Såld en 1:a i Farsta. Mäklaren var proffsig, snabb, hade bra idéer om försäljningen och skötte allt mkt bra. Bra resultat blev det också. Läs mer
  • Milad K

2020-02-18

Milad K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi såld vår bostad med Emma L Larsén och kunde inte bli mer nöjda!
    Rekord, fantastisk service före/under och efter försäljning, samt bred kunskap om deklaration, leverantörsval och service utanför själva försäljningen.

Vi är så otroligt nöjda med Emma, vilket gör oss otroligt kräsna när vi nu ska köpa bostad, varför kan inte alla vara som henne..
    Aja, vi rekommenderar er verkligen att både köpa och sälja med Emma, hon kan marknaden och tänker på både köparen och säljaren - vilket gör det hela till en fantastisk affär och upplevelse, stort tack Emma, du är bäst!

// Mikael och Jasmin Läs mer
  • 2020-01-29

Emelie J skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi har köpt en lägenhet i Farsta strand. Vår mäklare var väldigt hjälpsam då vi fick komma på en privat visning där hen berättade mycket om lägenheten. Hen var mycket kunnig och fick oss att känna oss trygga. Läs mer
    2020-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Emelie J
    Hej Emelie, vad roligt att ni uppskattade mitt arbete. Jag tror ni kommer trivas utmärkt i er nya lägenhet =)

• 2020-01-29

Karl Johan Niklas A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålde vår villa i Huddinge. Mäklaren hade ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande, dessutom prickade hon helt rätt på slutpriset hon förutspådde :). Vi kände oss trygga med Petrah genom hela affären. Läs mer
    2020-01-29 HusmanHagberg Farsta svarar Karl Johan Niklas A
    Hej Niklas,
    Jag är glad att ni är nöjda så stort tack för ert beröm, det värmer.

Karl-arne W skrev om HusmanHagberg Farsta
    Bra mottagande, god service av mäklaren. Känner mig mycket
    nöjd. Läs mer

Pauline H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag är jättenöjd har sålt en lägenhet . Mäkla
    Ren är bäst.
    Jag kände mig helt trygg med hur han skötte det. Läs mer

Anna A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Emma lyckades sälja vår lgh i en svår marknad. Rak, tydlig och ärlig vilket vi uppskattar mycket. Otroligt trevlig och professionell. Läs mer
    2020-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Anna A
    Hej Anna, Trägen vinner alltid =)
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er sälja er fina bostad! Jag är övertygad om att de nya köparna kommer trivas lika bra som ni gjort!

• 2020-01-24

Åke B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Hejsan
    Har sålt min lägenhet i Farsta Strand
    Jag är mycket nöjd med både mottagande och det sätt som mäklaren
    har skött affären på.Mina höga förväntningar tycker jag har infriats helt...men
    det finns ändock alltid en kontinuerllg förnättrings-potential.Men jag ändock mycket nöjd.
    Mvh Åke Bring Läs mer
    2020-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Åke B
    Hej Åke,
    Vad kul att du upplevde att jag skötte allting bra och att jag höll mina löften om ett bra slutpris!
    Som mäklare finns det alltid utvecklingsmöjligheter och jag uppskattar vår raka och ärliga dialog.

• 2019-12-13

Ann-sofie H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi har köpt en 2:a. Mäklaren ingav förtroende. Läs mer
    2020-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Ann-sofie H
    Hej Ann-Sofie,
    Tack för ditt omdöme och jag tror ni kommer få lägenheten fantastiskt fin när renoveringen är klar.

• 2019-12-09

Hardik Kamalkumar K skrev om HusmanHagberg Farsta
    We are very pleased with the service provided by HusmanHagberg Farsta broker Emma who has helped us at every part from start to finish. Läs mer
    2020-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Hardik Kamalkumar K
    Hello Hardik,
    Im so happy that i could help you and your wife purchase a home in Sweden.

Best Regards
  • 2019-11-30

Kerstin Camilla P skrev om HusmanHagberg Farsta
    Bra mäklare som kontinuerligt följde upp och återkopplade! Trevlig och kompetent! Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-11-24

Edith B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi köpte en lägenhet i november 2019. Bemötandet var professionellt, med det lilla extra! Mäklaren erbjöd oss en extra visning efter att vi vunnit budgivningen då vi kunde gå igenom lägenheten i lugn och ro. För oss är ärlighet viktigast hos en mäklare, att hen representerar både säljare och köpare, och mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-24

Elisabeth T skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag har köpt bostad. Hade en mkt snabb och effektiv kontakt m mäklaren o som också besvarade mina frågor trots kvällstid. Läs mer
    2020-01-30 HusmanHagberg Farsta svarar Elisabeth T
    Hej Elisabeth,
    Skönt att jag kunde hitta en lägenhet till dig innan du var tvungen att flytta från din gamla.
    Jag hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra uppe på "höjden".

• 2019-11-09

Jan T skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpt en 2a, blev bra bemött och tycker att mäklaren varit kanon. Läs mer
  • 2019-10-31

Ingela S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Lite virrig. Inte helt koll på alla papper som överlämnades vid möte mellan säljare och köpare. Även lite stressad att avsluta och få gå. Läs mer
  • 2019-10-31

Jenny P skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag har både köpt och sålt ett radhus med hjälp av Fredrik Sangberg. Han är mycket professionell och ger samtidigt ett personligt bemötande. Mina förväntningar var att han skulle besitta god kunskap om fastigheten och lyssna/svara på mina frågor och funderingar. Fredrik Sangberg har levt upp till mina förväntningar och jag skulle gärna rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-21

Liana Gegundes A skrev om HusmanHagberg Farsta
    Hej,
    Såld ett lgh.
    Allt har varit fantastisk och första klass, enkel, smidigt.
    Mycket professionell.
    Liana Läs mer
    2019-10-22 HusmanHagberg Farsta svarar Liana Gegundes A
    Hej Liana,
    Tack för din fina rekommendation. Det är alltid extra trevligt att sälja riktigt fina bostäder.
    Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende.

• 2019-10-13

Karwan K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpt en bostad via Fredrik i Husman Hagberg i Farsta, mäklaren var politlig, trevlig och kan sitt jobb, affären gick mycket smidigt, jag rekommenderar ! Läs mer

AnnBritt B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mäklaren var lätt att få tag på. Jag har sålt ett radhus och fick det pris jag begärde. Mäklaren var trevlig och proffsig. Läs mer
  • Anders G

2019-10-12

Anders G skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt bostadsrätt. Förväntningarna låg på en högre nivå än där det slutligen landade. Förväntningarna grundades av en värdering som genomfördes 3 år tidigare.
    Marknaden hade de senaste 2 åren dippat så ingen skugga faller över vår mäklare.
    Fredrik Sangberg skötte försäljningen utmärkt under ganska tuffa förhållanden.
    Slutresultatet är att vi i varje fall är nöjda och tycker att Fredrik gjorde ett bra jobb. Läs mer

Cecilia Af S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt radhus. I:a annonsen innehöll flera faktafel b la antal rum. Annonsen beskrev platser i närmiljön som vi aldrig skulle besöka!! Jag fick gå med fotograf och visa vilka fantastiska platser vi har runt knuten. Tycket inte det är mitt jobb!! Bad om försäljningsskylt som 2 andra mäklarfirmor satt upp då otroligt många passerat radhuset för att besöka bad och café. Mäklaren satte inte upp någon skylt. Fick måla om stora delar av huset då det inte såldes. Mängder av visningar. Blev personligt kränkt av mäklaren då man kommenterar mitt förhållande.( har fått en ursäkt för det) Osv osv osv osv!!!!!!! Läs mer
    SAMIR H gillar detta

Zaiming S skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi sålde lägenheten, fick träffa en duktig mäklare. Tydlig förklaring, bra tålamod, lyssnar på vad vi behöver. Lätt att få tag på honom när vi hade frågor. Proffs! Läs mer

Sally B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi blev väldigt besvikna med affären. Mäklaren var vänlig och jobbade fort men missade en väldig viktig detalj i objektsbeskrivningen. Det stod att föreningen ägde tomten men det visade det sig att den inte gjorde, den hade bara tomrätt. Vi har klagat och försökt få H&H att ta ansvar men de har vägrat. Väldigt oproffsiga och jag skulle inte rekommendera dem till någon. Läs mer
    2019-10-14 HusmanHagberg Farsta svarar Sally B
    Hej Sally,
    jag tycker att det är jättetråkigt att ni är missnöjda. En mäklare är alltid personligt ansvarig för sina affärer och har därför en ansvarsförsäkring som träder in i det fall mäklaren anses ha varit försumlig.

Robin Anderson B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Kontoret har bristande rutiner och använder felaktiga mallar för sina objektsbeskrivningar. De påstår att föreningar äger marken som huset står på när föreningen bara har tomträtt. Detta har hänt vid flera tillfällen. Håll dig borta om du ska sälja och dubbelkolla all fakta i objektsbeskrivningen om du ska köpa av en mäklare på detta kontor. Läs mer
    SAMIR H gillar detta

Olof Ö skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpt en bostadsrätt.
    Snabb process
    Korrekt bemötande Läs mer
    2019-10-12 HusmanHagberg Farsta svarar Olof Ö
    Hej Olof,
    Tack för din rekommendation, jag hoppas verkligen ni trivs i er fina lägenhet.

Malin L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Snabb affär 👍 grymt aktiv mäklare kunde inte bli bättre Läs mer
    2019-10-14 HusmanHagberg Farsta svarar Malin L
    Hej Malin,
    Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete under försäljningen av din lägenhet. Hoppas du ska trivas i ditt nya boende.

Reg fastighesmäklare, Fastighetsekonom

Lovisa B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mäklaren hade ett okonstlat och vänligt bemötande- proffsigt Läs mer
    2019-10-12 HusmanHagberg Farsta svarar Lovisa B
    Hej Lovisa,
    Tack för din rekommendation, hoppas ni trivs i er fina lägenhet.

Husmanhagberg

Luis Alberto C skrev om HusmanHagberg Farsta
    Bostadsrätt försäljning, väll omhändertaget av mäklaren. Läs mer
    2019-10-12 HusmanHagberg Farsta svarar Luis Alberto C
    Hej Luis,
    Tack för ert fina beröm. Hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet.

Christel R skrev om HusmanHagberg Farsta
    + Förtroendeingivande
    + Professionella
    + mycket hög känsla för service
    + tillgängliga 24/7

Så NÖJD med Husman Hagberg som dessutom sålde min lägenhet för 15% över ursprungliga priset! Rekommenderar särskilt Petrah Gustavsson! Läs mer
    2019-10-12 HusmanHagberg Farsta svarar Christel R
    Hej Christel,
    Stort tack för beröm och fantastiska bakverk :)
    Kunder som du gör mitt jobb lite extra trevligt. Supertrevlig och otroligt mån om att visa din bostad på bästa sätt.
    Hoppas få hjälpa dig någon gång i framtiden.

Husmanhagberg
  • 2019-10-11

Martin K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Okomplicerat från start till mål Läs mer
  • 2019-10-11

Jonas P skrev om HusmanHagberg Farsta
    Köpte min lägenhet genom Husman Hagberg Farsta. Petrah var trevlig och lätt att ha med att göra. Ett personligt bemötande och proffsigt korrekt när det behövdes. Finns bara ett val nästa gång det är dags! Läs mer
    2019-10-11 HusmanHagberg Farsta svarar Jonas P
    Hej Jonas,
    tack för ditt fina beröm. :)
    Hoppas verkligen att du ska trivas i din nya lägenhet:

Vänliga hälsningar,

Eva H skrev om HusmanHagberg Farsta
    Jag och min sambo gav oss ut på bostadsmarknaden för första gången och var nervösa inför det här stora klivet men blev fantastiskt trygga av mäklarens kompetens. Hon var påläst, gav relevant info och återkopplade snabbt och vi kände oss väldigt trygga i affären. Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-11 HusmanHagberg Farsta svarar Eva H
    Hej Eva,
    Tack för ditt fina beröm.
    Hoppas verkligen ni ska trivas i er nya fina lägenhet:

Carola B skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vi har köpt en bostadsrätt i Hökarängen. Mäklaren var mycket lyhörd och lätt att komma i kontakt med. Våra frågor fick vi snabbt svar på, han kollade upp och återkom. Han var mycket hjälpsam. Jag ringde honom när min dotter (själv i Stockholm) hittade en spindel i lägenheten. Hon var vettskrämd. Vad gjorde mäklaren, jo han åkte dit och tog bort spindeln. Så himla snällt gjort! Jag anlitar honom när vår lägenhet ska säljas! Läs mer

Karin L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt en bostadsrätt på 4 rum i Farsta, nära Centrum och T-bana. Läs mer

Cyla T skrev om HusmanHagberg Farsta
    Fungerade utmärkt från början till slut med försäljningen! Läs mer

Anna K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Vid köp av min första bostadsrätt har jag fått ett oerhört fint bemötande av min mäklare Fredrik!
    Förutom att alltid vara trevlig så har han fått min att känna mig bekväm med mitt lägenhetsköp, alltid haft tid för att svara på frågor samt gjort processen smidig och tydlig.
    Jag är väldigt nöjd med mäklarn och firman och skulle verkligen kunna rekommendera den till andra.
    Tack! Läs mer

Susanne L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Mycket bra kontakt, saklig, serviceinriktad och kunnig! Läs mer
    2019-10-10 HusmanHagberg Farsta svarar Susanne L
    Hej Susanne.,
    Tack för det fina omdömet.
    Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.

Ida L skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålde vårt nybyggda radhus via Petra Gustafsson. Petra var otroligt engagerad, personlig, kunnig och kommunikativ. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-10-10 HusmanHagberg Farsta svarar Ida L
    Hej Ida,
    tack för ditt fina beröm, kul att ni är nöjda.

• 2019-09-21

Mariella K skrev om HusmanHagberg Farsta
    Sålt min tvåa i Farsta strand. Emma L Larsén har som mäklare tagit sin roll på största allvar, lyssnat och gett gehör på mina önskemål och förväntningar. Tagit till sig feedback och gjort sitt yttersta för att jag som kund både ska känna mig nöjd men också delaktig i processen av att sälja lägenheten. Jag har under hela säljprocessen litat på att Emma ska leverera. Hon är lyhörd, proffsig och nytänkande i sin roll som mäklare. Vilket behövs idag och främst pga den svåra försäljningstid som råder just nu. De förväntningar jag haft har Emma mött, från början till slut! Har bara gott att säga om min upplevelse av att sälja genom HusmanHagberg och detta är främst pga Emma givetvis! Toppbetyg! Läs mer
    2019-10-14 HusmanHagberg Farsta svarar Mariella K
    Hej Mariella,
    Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete och att vi lyckades sälja innan visning och till ett bra pris. Jag hoppas du ska hitta något nytt snart.

Reg fastighetsmäklare, fastighetsekonom.
  • 2019-09-19

Aydin D skrev om HusmanHagberg Farsta
    Inget jag absolut rekommenderar! Läs mer
    2019-10-14 HusmanHagberg Farsta svarar Aydin D
    Hej Aydin, Jag förstår att du är besviken och det är tråkigt när en spekulant väljer att köpa något annat. Problematiken är att kunder idag inte är bundna av sina bud och således kan ånga sig.

Farsta Strandplan 14, 123 71 Farsta