HusmanHagberg Göteborg Torslanda

A part of HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSevenYears
Call 031-386 80 00 Share

About company

Vi på HusmanHagberg vet hur bostadsmarknaden fungerar i området Torslanda i Göteborg! Kontakta oss om du ska göra en affär här så hjälper vi dig. Vi består av ett gäng mäklare med bred kompetens och stor passion för vårt yrke. Vare sig det är en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus du är ute efter kan vi guida dig rätt...

286 omdömen om HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Sedan starten hos Reco 2017

Bror Pether F
Hönö

Blev mycket bra bemött. Han levde upp helt och hållet till mina förväntningar. Jag upplevde en mycket seriös och profsig mäklare.

Sofia Kristina V
Torslanda - Hällsvik

Jag är väldigt nöjd med Kim Ullaeus på HusmanHagberg i Torslanda! Han har hjälpt mig på ett otroligt proffsigt sett inför, under och efter försäljningen av mitt hus. Jag kan varmt rekommendera honom när ni ska göra er husaffär. Lättillgänglig, lyhörd, kunnig. Så nöjd!

Svar från Kim Ullaeus

Tack Sofia! Nu hoppas vi hittar en fin lägenhet till dig också!

Alban C
Nolvik

En mycket kunnig mäklare som har svar på det mesta. Han har varit väldigt mån om oss och ställt upp när vi än kontaktat honom. Något som sticker ut lite extra är Eriks ärlighet och genuina intresse för att hjälpa oss som köpare, vilket gör att ens förtroende för honom förblir stort.

Henning Per-Olof A
Torslanda - Hästevik

Bra och tydlig information från Kim under hela processen. Mycket engagerad, kunnig och professionell mäklare med vänligt och trevligt bemötande. Bästa rekommendationer till Kim.

Svar från Kim Ullaeus

Tack så mycket PO. Hoppas verkligen ni kommer trivas i erat nya hus när det står färdigt!

Julia E
Bought a house with Kim Ullaeus a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Hästevik

Köpt hus av Kim, än så länge mycket nöjd. Enkelt och smidigt, flexibel och tydlig

Svar från Kim Ullaeus

Tack så mycket! Hoppas ni kommer trivas i erat nya hus :)

Johan Niclas B
Torslanda - Hjuvik

Recension av Jonathan - En utmärkt mäklare Jag vill gärna dela med mig av min positiva erfarenhet med mäklaren Jonathan. Under hela processen har han visat sig vara en professionell och pålitlig mäklare som har levt upp till mina högt ställda mina förväntningar. Jonathan har varit till stor hjälp när det gäller att navigera genom hela försäljningsprocessen. Han har alltid varit tillgänglig för att svara på mina frågor och har gett mig värdefulla råd och vägledning. Tack Jonathan och HusmanHagberg Göteborg Torslanda för gott arbete! Lätt att rekommendera.

Svar från Jonatan Wennberg

Tack för detta Niclas! Har varit en förhöjd att få hjälpa till med försäljningen av ditt fina hus!

Mats G
Sold an apartment with Kim Ullaeus a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Centralt

Trevlig och utför sitt uppdrag med glans Av mig får han högsta betyg

Marie H
Torslanda - Centralt

Jag kan varmt rekommendera Kim Ullaeus som mäklare. I sin profession som mäklare visar Kim ett genuint intresse för både köpare och säljare, att affären skall går bra för båda på ett ödmjukt, trevligt sätt. Vilket innebär att man känner en trygghet, ärlighet att ha Kim som mäklare. Jag som köpare rekommenderar Kim Ullaeus som mäklare och ger högsta betyg. Tack Kim

Svar från Kim Ullaeus

Tack Marie! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet.

David S
Bought a house with Jonatan Wennberg a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Lilleby

Jonatan var väldigt professionell och kändes hela tiden som att han gjorde det bästa för båda parter.

Svar från Jonatan Wennberg

Tack David! Huset kommer passa er perfekt.

Linnéa I
Bought an apartment with Jonatan Wennberg a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Hällsvik

Vi blev väl bemötta, han var trevlig, förklarade och beskrev lägenheten tydligt och tog sig tid att besvara alla frågor. Vi kände oss väl omhändertagna. Vi ville ha tydlighet, bra information och att vi fick tid att gå igenom alla frågor, vilket vi verkligen fick! Vi är verkligen nöjda och kan varmt rekommendera vår mäklare!

Svar från Jonatan Wennberg

Tack för de fina orden Linnea!

Emil Johan August S
Sold an apartment with Jonatan Wennberg a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Hällsvik

Snabb, noggrann och väldigt kompetent. Dessutom lång och ståtlig!

Svar från Jonatan Wennberg

Tack för de fina orden Emil! Härligt att få jobba med en kund där ögonen är på samma nivå:)

Veronica T
Torslanda - Tumlehed

Daniel är en mycket kunnig fastighetsmäklare, hans expertis skapade en trygg och förtroendefull atmosfär under hela processen. Han höll mig uppdaterad om alla framsteg i processen och var alltid tillgänglig för att besvara mina frågor och funderingar. Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Daniel Berntsson på HusmanHagberg Göteborg Torslanda till alla som letar efter en pålitlig och professionell fastighetsmäklare. Hans kompetens, engagemang och pålitlighet gör honom till en verklig tillgång i branschen.

Lars Stefan P
Torslanda - Tumlehed

Mycket proffsig och pålitlig. Kände oss lugna och trygga under hela processen. Torslandas klart bästa mäklarbyrå.

Martin W
Torslanda - Hjuvik

Grym mäklare som inte ger upp och löser det mesta på ett proffsigt sätt.

Cherrie Louie H
Torslanda - Björlanda

Proffsigt Rekommenderas varmt 🌟 Snabb återkoppling Lyhörd Bara positiv!

Per Daniel H
Torslanda - Björlanda

Daniel är oerhört professionell och kunnig. Han är lugn och inger ett bra intryck. Det går att diskutera med honom och han lyssnar på våra önskningar och krav. Daniel var vår mäklare när vi säljer vårt hus och kan varmt rekommendera hon om till andra.

Marie Elisabeth L
Torslanda - Centralt

Verkade ha bra koll på marknaden.

Wictoria A
Torslanda - Hjuvik

Proffsig och väldigt kommunikativ! Mycket lyhörd och mån om att vi blir nöjda. Rekommenderas varmt :)

Svar från Jonatan Wennberg

Tack för detta Wictoria! Vi hörs vidare när tillträdet närmar sig.

Ylva Linda Cecilia W
Torslanda - Hjuvik

Vill ge Daniel de bästa rekommendationer. Kunnig, saklig och lugn och tar sig tid genom hela försäljningsprocessen. Ger mycket bra förtroende från början till slut.

Markus E
Torslanda - Centralt

Kim imponerade med ett professionellt och väl genomtänkt tillvägagångssätt under hela försäljningsprocessen. Med ett affärsmässigt och personligt bemötande skapade Kim en trygg och förtroendefull relation. Jag är mycket nöjd med både upplevelsen och resultatet av försäljningen och kan varmt rekommendera Kim som mäklare.

Philip S
Sold a plot with Daniel Berntsson a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Lilleby

Allt fungerade bra från start till slut. Engagerad och lyhörd

Andreas K
Sold an apartment with Erik Pålsson a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Centralt

Driven och duktig mäklare. Trots svårt marknadsläge blev lägenheten såld.

Linda W
Säve

En trevlig mäklare som ger bra info,som kan behövas innan tillträdet. Som mäklare o köpare blev vi av säljare bemötta med mkt dåligt uppträdande vid kontraktsskrivning. Men både köpare o mäklare behöll sitt lugn och det ska vi vara nöjda med trots att det blev en tråkig stämning.

Lillie Margareta J
Kalvsund

Erik Pålsson en ung man med ett otroligt driv att göra det bästa för kunden. Alltid vänlig och tillgänglig och hungrig. Jag är mycket nöjd.

Svar från Erik Pålsson

Tack Margareta, hoppas att du kommer trivas i ditt nya hus!

Ulf C
Kalvsund

Vänlig och kunnig. Han visade tålamod när det krävdes. Och han var tillgänglig för snabb kommunikation nåt det krävdes. Kort sagt, mån om mig som kund.

Svar från Erik Pålsson

Tack Ulf, kul att du känner så! Ska bli kul att se dina planer för huset.

Karin R
Bought an apartment with Daniel Berntsson a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Amhult

Daniel är lätt att kommunicera med och alltid lätt att nå. Trevligt bemötande mot både köpare och säljare.

Göran R
Torslanda - Amhult

Snabbt och rådigt med ett lugn som ingav förtroende.

Susanne P
Sold an apartment with Kim Ullaeus a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Lilleby

Kim har alltid varit tillgänglig och han har visat ett stort intresse och engagemang som jag har uppskattat. Han har haft stor kunskap inom sitt område och aldrig varit rädd för att testa nya vägar i dessa tider. Som person uppfattar jag Kim som okonstlad och förtroendegivande.

Svar från Kim Ullaeus

Tack Susanne för dom fina orden. Hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!

Sofia B
Wrote about Kim Ullaeus a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda

Kim sålde min lägenhet och var så tillmötesgående och hjälpsam under hela processen. Vid en framtida försäljning kommer jag definitivt använda mig av Kim igen! :) Kan varmt rekommendera!!

Kim U gillar detta
Offensive content
Choose a reason:
Metjan B
Torslanda - Centralt

Very professional, passioned for his work. Easy to communicate, posessed all the information for the apartment. Eager to help and whats more important he was always keen on finding a solution even when unpreditcted situations came up. Kudos to Kim for the amazing work!

Svar från Kim Ullaeus

Thank you Metjan for your kind words! Really appreciate it.

Fredrik Merril B
Torslanda - Andalen

Daniel var otroligt snabb och professionell i sitt genomfölrande av alla steg och vi stängde affären på två veckor till ett tillräckligt bra pris på en vikande marknad. Risker och möjligheter var tydliga i kommunkatuionen och vi fick själva ta medvetna beslut om hur vi ville gå vidare. Vi hade an bra kemi och vi hittade en gemensam rytm i processen.

Anna Maria B
Torslanda - Andalen

När vi tagit beslutet att sälja vårt älskade hus föll valet på att låta Daniel ta hand om försäljningen. Vid första mötet gav han ett professionellt intryck och detta i kombination med det lugn och den respekt han visade oss, föll valet på att låta honom lotsa oss igenom säljprocessen. Daniel tog hand om många av de praktiska momenten inför försäljningen som gick över förväntan snabbt. Sammanfattningsvis rekommenderar vi gärna Daniel till vänner och bekanta.

Linda Christina P
Torslanda - Andalen

Vi vill starkt rekommendera Daniel Berntsson på HusmanHagberg Göteborg Torslanda som mäklare. Daniel gjorde ett utmärkt jobb vid vårt husköp. Han hjälpte oss hitta ett hus enligt vår specifikation och våra önskemål. Vi träffade Daniel vid en visning av ett hus som fanns på HusmanHagbergs hemsida, vilken vi anmält oss till. Vi kände genast förtroende för honom. Han var påläst och kunde förklara och svara på våra frågor. Just det huset var inte för oss men Daniel tog till sig av våra önskemål och krav och skannade sedan...

Jacob E
Torslanda - Centralt

Jonatan är lika trevlig som extremt professionell och sakkunnig. Detta var andra gången Jonatan sålde för oss och är minst lika nöjd som sist. Starkaste rekommendationer, tveklöst bästa mäklaren i Torslanda!

Svar från Jonatan Wennberg

Tack Jacob! Har varit en rolig resa att få sälja er bostad. Nu ska vi se till att hitta nästa bostad!

Anna Carolina F
Torslanda - Centralt

Förbered och tydlig. Supernöjda!

Svar från Jonatan Wennberg

Tack för de fina orden Anna. :)

Hans G
Sold a cottage with Erik Pålsson a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Sillvik

Vi skulle sälja familjens sommarstuga i Göteborgs skärgård. Vi tog in fyra välkända mäklarfirmor varav Erik Pålsson representerade HusmanHagberg. Vi tog Erik då han stack ut genom att tro på ett utgångspris dryga 10% över de andra, mer rutinerade mäklarna. Erik var helt klart den som var den yngste mäklaren, men han har också den som var beredd att arbeta mycket hårt och var superengagerad. Vi fick vårt utgångspris och blev Hemnet Göteborgs mest klickade objekt. Jag är supernöjd med Erik: 1. Var mycket engageread och...

Svar från Erik Pålsson

Tack Hans, för det fina omdömet och för förtroendet. Det har varit roligt att samarbeta med er!

Karin C
Bought a cottage with Erik Pålsson a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Sillvik

Köpet av Sillvik Havskoloni har varit komplicerat under stora delar av processen. Erik har hela tiden varit kommunikativ, tydlig och guidat oss genom köpet på ett mycket kompetent och trevligt sätt. Vi har känt oss trygga med Erik som mäklare och upplevt ett stöd både för oss som köpare men även för säljarna. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Erik som mäklare.

Svar från Erik Pålsson

Tack Karin för de fina orden. Jag hoppas ni får många härliga år i stugan!

Thomas Per G
Torslanda - Nötö

Hej! Jag träffade aldrig mäklaren själv, utan det är min bror som har haft kontakt med mäklaren på Husman Hagberg. Men vad jag har förstått av min bror så är han nöjd med mäklaren Jonatan Wennberg på Husman Hagberg.

Petra H
Torslanda - Hjuvik

Hej, Det är första gången vi köper hus och vi är såååå tacksamma över att just Daniel blev vår kontakt. Daniel har varit och är mycket professionell. Under hela resan, från första visningen till kontraktskrivning så har Daniel ingett ett stort förtroende vilket uppskattas väldigt mycket då vi är helt nya som köpare. Vi har hela tiden under resans gång fått en mycket bra bild och upplevelse av Daniel. Igår när vi skrev på kontraktet blev det ännu tydligare vilken fantastisk mäklare Daniel är. Som helt ny köpare av hus...

Ingrid B
Hönö

Vi kan varmt rekommendera Kim Ullaeus på Husman Hagberg i Torslanda Kim är en Väldigt trevlig kunnig och pålitlig mäklare Kim är lätt att sammarbeta med och var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor kring försäljningen.

Svar från Kim Ullaeus

Tack Ingrid! Hoppas ni kommer trivas i erat nya hus nu.

Lena Margareta S
Torslanda - Björlanda Kile

Erik är snäll hjälpsam och försäljningen gick snabbt och lätt tack,

Svar från Erik Pålsson

Tack Lena, det har varit jättetrevligt att samarbeta med dig!

Ann-Christin L
Bought a house with Kim Ullaeus a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Hönö

Vi är mer än nöjda med Kim . Han höll kontakt och informerade om allt vi önskade. Korrekt och trevlig .

Svar från Kim Ullaeus

Tack Ann-Christin. Hoppas ni kommer trivas i huset!

Måns S
Torslanda - Centralt

Kim har varit super bra att ha å göra med. Jag har känt mig som högsta prioritet under hela processen och han har snabbt svarat på all möjliga olika frågor jag har haft. Väldigt professionell och duktigt på att få en förvirrande process att kännas trygg. Hade jag kunnat gett ett högre betyg än 5/5 så skulle jag.

Svar från Kim Ullaeus

Tack Måns. Jätteroligt att få hjälpa dig i denna affär! Stort lycka till med renoveringen.

Liv W
Bought a plot with Kim Ullaeus a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Grötö

Kim har varit genom trevligt under hela processen och sammantaget gett ett mycket proffsigt intryck. Kunnig, påläst, alltid tillmötesgående och skapar stor trygghet genom hans sätt att arbeta. Rekommenderar Kim varmt.

Svar från Kim Ullaeus

Tack snälla för dom fina orden!

Annika Marie E
Sold a plot with Kim Ullaeus a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Torslanda - Grötö

Proffsigt, trevligt, förtroendeingivande! Alla kontakter med Kim var väldigt positiva. Från start och genom den förvånansvärt snabba processen har vi varit väldigt nöjda med kommunikationen, initiativen och rådgivningen.

Svar från Kim Ullaeus

Stort tack Annika för dom fina orden!

Nutchaporn T
Torslanda - Centralt

Erik P. does an excellent job as a real estate agent starting with prompt response to conduct a pre-visit, giving relevant information of the house, being collaborative, and easy to work with since he has a positive mindset. With his support, the purchase goes smoothly for us in a reasonable way. Great experience so far with Erik.

Svar från Erik Pålsson

Thank you Nutchaporn, I'm sure you will have many happy years in this beautiful home.

Mikael Sven Jan M
Torslanda - Centralt

Erik är mycket serviceminded, trevlig och kompetent mäklare in i minsta detalj både byggnadstekniskt och allt det administrativa kring en bostadsaffär. Även alltid mycket god kommunikation. Alla förväntningar har hittills överträffats. Bostaden är såld över utgångspriset på kort tid.

Svar från Erik Pålsson

Tack Mikael, det har varit ett nöje att sammarbeta med er!

Eva Catrin A
Torslanda - Centralt

Erik är väldigt trevlig, kunnig och smidig att samarbeta med. Det är lätt att nå Erik både via telefon, sms och Mail. Erik har genom hela försäljningen av vårt hus haft dialog med oss och berättat hur allt fortlöper. Vi har känt oss väldigt trygga i att han är vår mäklare. Kan varmt rekommendera Erik. //Catrine

Svar från Erik Pålsson

Tack Catrine, det har varit ett nöje att sammarbeta med er!

Tobias M
Torslanda - Centralt

Behjälplig och trevlig. Fick snabba och tydliga svar på alla mina frågor och bra återkoppling så man inte missade när något rörde sig i processen.

Jim M
Sold an apartment with Daniel Berntsson a part of HusmanHagberg Göteborg Torslanda
Säve

Superproffsig, tydlig och enkel att ha och göra med!