HusmanHagberg Huddinge

HusmanHagberg Huddinge

Allt fler söker sig till fina Huddinge söder om Stockholm för att hitta bostad, och vi på HusmanHagberg vet varför. Vi har koll på området och brinner för bostäder och mäklarbranschen, därför hjälper vi gärna till om det är här du ska köpa eller sälja.

Vi är inte bundna till speciella försäkringsbolag, banker eller liknande. Därför kan du få speciellt anpassade affärer efter dina behov och kriterier. Hur enkelt som helst! Kontakta oss så hjälper vi dig vidare i bostadsaffären. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 79 kunder tycker om HusmanHagberg Huddinge 2

• Madeleine Z
    2021-06-06
    Ett utmärkt bemötande och ett mycket väl genomfört uppdrag. Vi kan varmt rekommendera Husman och Hagberg i Stuvsta och vår mäklare Fredrik Edsberg. Åke och Madeleine
    2021-05-13
    Tydligt, effektivt och hjälpsamt. Sålde hus pga skilsmässa vilket kräver extra känsla för taktfullhet av mäklaren, något hon klarade parallellt med ett gott arbete som säljare. Tack
    2021-05-13
    Engagerad, noggrann och påläst mäklare. Väldigt bra för oss! 5/5 stjärnor!
    2021-05-13
    Ulrika gav ett väldigt seriöst intryck och var mån om både säljare och köpare.
    2021-05-10
    På rekommendation av en granne köpte jag ett mäklar uppdrag att sälja mitt kedjehus.
    Mäklaren gav ett förtroende ingivelse intryck, var ärlig och beskrev sitt ansvar i arbetet.
    Vi fick en bra stylist och fotograf som ingick i arvodet till företaget.
    Vi blev mycket nöjd med mäklaren, hon tog sig tid till alla spekulanter, förberedde sig väl, och vi fick ett bra pris.
    2021-04-30
    Jag är oerhört nöjd med Ulrika Högbergs insats som mäklare för försäljningen av vårt hus i Stuvsta. Det finns inget mer att önska. Vi valde Ulrika i konkurrens med fyra andra alternativ, och jag är väldigt glad nu i efterhand att det blev just Ulrika. Hon är väldigt professionell, kunnig, effektiv och ansvarstagande. Hon bidrog med stor positiv energi och proaktiv rådgivning från första början till påskrivet kontrakt. Med sitt gedigna byggnadstekniska kunnande säkerställde hon både en korrekt och snyggt paketerad objektsbeskrivning som gagnade både säljare och köpare. Ulrika gav konstruktiva rekommendationer om lämpliga och värdehöjande åtgärder innan försäljning. Med Ulrika som mäklare kände jag mig trygg och hon gjorde verkligen allt hon kunde för att vi och köparna skulle känna oss nöjda. Snabb, tydlig och tillgänglig för att säkerställa det som behöver göras. Det har varit en trevlig gemensam resa och jag ger Ulrika – och hennes kollega på H&H i Stuvsta - mina allra bästa rekommendationer. Varför välja någon annan? Stort tack!
    • Stuvsta Kynäs
    2021-04-14
    Köpt lägen och sål hus i Stuvsta
    Allt har funkat till full belåtenhet
    2021-03-30
    Köpt villa. Var tjänstvillig med att ordna en privat visning för oss. Hade en bra genomgång av kontraktet. Snabb med att svara på mejl och sms.
    2021-03-29
    We bought a house, and the deal was facilitated in an excellent manner. Despite us not speaking Swedish, the broker did everything to help us feel confident and resolved all uncertainties we had. She also helped with communication with bank and insurance companies, so we were very happy all the way through the deal.
    2021-03-27
    Köpte en radhus
    Jag blev bra bemött
    Jag hade inga förväntningar
  • Sara O
    2021-03-25
    Fredrik hjälpte oss att sälja vårt radhus. Vi hade dåliga erfarenheter efter en lägenhetsförsäljning några år tidigare så vi träffade flera mäklare men kände direkt att vi ville att Fredrik skulle hjälpa oss.
    Han var väldigt kunnig och hade bra tankar och åsikter kring alla steg i försäljningen. Vi kände oss väldigt trygga att ha honom som mäklare och försäljningen gick jättebra!
    2021-03-12
    Lättsam att ha och göra med. Alltid lätt att få tag i avseende frågor. Tillförlitlig och trovärdig.
    2021-03-10
    Vi har tidigare varit i kontakt med Fredrik och bedömer honom som mycket kompetent. Det är anledningen till att vi anlitade honom för att sälja vår bostad.
    2021-02-26
    Vi har köpt en 30-tala villa. Vi har haft en bra dialog med mäklare från visning till kontraktsskrivning med tydlig och bra dialog.
    Professionellt skött hela vägen och mycket kommunikation gjorde oss trygga i köpet.
    2021-02-23
    Fantastisk hjälp av Ulrika hela vägen som köpare, jag är otroligt nöjd. Som Mäklare var Ulrika tillgänglig, återkopplade alltid och svarade på alla frågor på ett trevligt och proffsigt sätt. Tack!
    2021-02-07
    Hej!

Jag köpt en bostadsrätt på 46kvm i Huddinge. Det är min första lägenhet som jag köpt och där av är min erfarenhet av mäklarna inte någon merit man kan skryta med.

Men!

Jag varit på många visningar och där med träffat en hel del mäklare och min sammanfattning av bemötanden är minst sagt blandat.

Nog om andra!

Ulrika Högberg,
    är en drivande men icke påträngande mäklare som professionellt och effektivt utför sitt arbete på ett betryggande sätt. Oavsett om man kallar det ”arbetsskada” eller bara en rutinerad framgång,
    det hon gör är verkligen riktigt bra!

Jag önskar henne all lycka!

Med vänliga hälsningar
    Gregor
    Tack för fina ord! Det är viktigt för oss att alla våra kunder känner sig trygga vid sitt livs största köp. HusmanHagberg Huddinge
    2021-02-05
    Ulrika Högberg heter mäklaren som jobbar på uppdrag av Husman Hagberg.

Professionellt, snabbt och effektivt. Om du önskar en erfaren och strategisk mäklare som får bostaden sålt i enlighet med eina behov finns få som man matcha Ulrika.

Kommer avropa hennes tjänster även i framtiden.

Hälsar
    Victor
    Tack för förtroendet att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Lycka till med ditt nya. HusmanHagberg Huddinge
    • Skogås
    2021-01-30
    kan verkligen starkt rekommendera Fredrik Edsberg
    2021-01-28
    Jag har köpt ett fantastiskt 20-talshus som förmedlades av Ulrika. Ulrika har varit serviceminded, tydlig och väldigt trevlig att ha att göra med under processens gång!
    Tack för fina ord! Välkomna till Stuvsta. HusmanHagberg Huddinge
  • Ergin K
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Huddinge
    • Vårby
    2021-01-16
    Lyhörd, bra lokalkännedom, mycket professionell, aktiv, alltid tillgänglig och serviceinriktad. Han är på en helt annan nivå. Kommer definitivt anlita Yousif igen vid försäljning! Rekommenderas varmt!
    2020-11-26
    Sålde en villa genom Fredrik. Fantastiskt trevligt bemötande från första telefonsamtalet. Han förmedlade sina tankar och strategier runt prissättning och visningar. Aktiv och engagerad. En perfekt upplevelse av en tjänst när den är som bäst!
    2020-11-20
    Fredrik var mycket tydlig och korrekt och skötte försäljningen av vår villa på ett föredömligt sätt. Priset blev dessutom nästan exakt vad han förutspådde. Inget kunde blivit bättre tror jag.
    2020-11-16
    Sålde en bostads rätt ,mycket bra mäklare ville ha en snabb försäljning och det vart det verkligen från att vi fotade lägenheten så va den såld på en vecka kan värkligen rekomendera Fredrik
    • Högmora
    2020-10-26
    Ulrika är en av dom vassaste och trevligaste mäklare som vi träffat.
    Hon har vårt fulla förtroende och har nu sålt vårt tredje hus med rekord siffror.
    • Myrängen
    2020-10-26
    Kunnig och driven mäklare, bra service
    2020-10-19
    sålde radhus
    mäklare som hjälpte oss var professionell och gav tryggt intryck. tyckte om att hon var hjälpsam och med väldigt duktigt att få hemmet bra ut in för fotografering.
    med enkla medel vissa att huset så bra ut.
    förväntningar uppfylldes. vi sålde huset bra pris.
    jag har pratat värmt om mäklaren som vi hade och rekommenderat till vår grannar när de går i säljer tankar
    2020-10-17
    Vi tycker att Ulrika hela tiden har uppvisat en mycket proffesionell och kunnig aproach både mot oss som säljare såsom till köpare. Utmanade mot oss dom säljare men även utmanade till köparna. Balanserat , affärsmässigt och proffessionellt.
    Vi har hela tiden känt oss ytterst trygga och alltid haft en tydlig och ärlig dialog , även om det dykt upp oväntade och kanske mindre fördelaktiga issues påvägen i hela processen. Vi skulle aldrig tveka att rekommendera Ulrika till vänner eller bekanta som ska sälja. Resultatet och försäljningen blev över förväntan. Då tack Ulrika och stort lycka till framåt!
    2020-10-17
    Sold my apartment, the broker was really helpful and gave me with all the details.
    2020-10-15
    I Stuvsta
    Superbra mäklare som ser till både säljaren och köparens behov.
    Kan verkligen rekommendera Ulrika!
    2020-10-15
    Toppen mäklare! Kunnig, positiv och behjälplig. Den som har funderingar på att sälja i Huddinge måste helt enkelt boka tid med min mäklare.
    2020-09-12
    Husman och Hagberg sålde vårt hus. Mäklaren är otroligt kunnig, kommunikativ och professionell vilket medförde att försäljningen gick smidigt och enkelt. Jag kan starkt rekommendera Husman och Hagberg till framtida säljare samt köpare. En mäklare man kan känna sig trygg med genom hela processen.
    Med vänlig hälsning,
    Kari Stehag
    2020-08-10
    Måste ge en stor eloge till Ulrika Högberg som har från början till slut gjort allt och lite till och infriat våra förväntningar och mer därtill. Huset såldes på förhandsvisning av första spekulant till ett betydligt högre pris än vi gick ut med och vad vi hade förväntat oss. Kan verkligen rekommendera Husman Hagberg i Stuvsta
    / Claes och Åsa
    2020-08-10
    Inköp av villa i Huddinge kommun.

En rakt igenom professionell process med ett mycket kunnigt bemötande från ansvarig mäklare. Kändes tryggt, flexibelt och mycket kompenent - precis så som man vill ha det när man gör ett av sina viktigaste inköpt i livet!
    2020-07-03
    Patric var otroligt bra och proffsig. Jag hade inte kunnat få bättre service! Lätt, snabbt och utan några problem!
    2020-05-06
    Vi köpte ett hus i stuvsta och är supernöjda med första bemötandet i telefon tills det att vi skrev på kontraktet! Kan starkt rekommendera HusmanHagberg Huddinge!
    • Snättringe
    2020-04-26
    Vi anlitade Fredrik Edsberg, Husman Hagberg i stuvsta för försäljning av vår villa i Huddinge och trots corona tider så är vi nöjda med försäljningen. Fredrik återkom kontinuerligt med information om hur det gick med försäljnigen. Rekommenderas därför mycket av oss!
    • Stora Mellansjö
    2020-04-24
    Vi är mycket nöjda med hur Ulrika och Husman Hagberg har hanterat vår lägenhetsförsäljning. Hon har varit ärlig, transparent, tydlig och realistisk under hela processen. Det märks att hennes erfarenhet från området och yrket ger henne en udd också. Hon valde helt rätt visningstider, tog upp rätt saker i beskrivningen och detta ihop med en bra kontakt med eventuella köpare gjorde att vi fick vår lägenhet såld efter första visningen trots en oerhört svår marknad. Och det till ett pris som vi är mycket nöjda med. Rekommenderas!
  • Gunnel C
    2020-04-07
    Vi har nu sålt vårt radhus med hjälp mäklare Fredrik Edsberg.
    Fredrik gjorde vår process trygg, smidig och rolig. Våra förväntningar och plan A var att smyga igång processen och att sedan få sälja huset före en öppen visning och så blev det. Vi är otroligt nöjda med Fredrik, såväl hans kompetens som bemötande samt slutresultatet. Vi rekommenderar honom varmt till andra som vill sälja sin bostad med en trygg och erfaren mäklare vid sin sida.
    • Svartvik
    2020-03-30
    Köpte fastighet och det var en ganska stökig budgivning med många sena bud men vi upplevde transparens, ärlighet och en bra servicenivå för att kunna komma till skott med affären.
    2020-03-18
    Jag kan varmt rekommendera Ulrika Högberg på HusmanHagberg, som hjälpt oss att sälja en större villa i Stuvsta, Huddinge
    Ulrika gav ett solitt och kunnigt intryck från början med ett bra engagemang. Detta visade sig stämma till fullo när vi anlitade Ulrika för att sälja vårt hus.
    Hon är väl insatt i alla fastighetsfrågor, även byggnadstekniskt, vilket jag ser som en stor fördel. Att proffsigt och insiktsfullt kunna svara blivande köpare direkt på olika frågor om huset kändes tryggt för oss som säljare.

Bra engagemang och återkoppling kontinuerligt genom hela affären. Tydlighet i all kommunikation.
    Hon fanns alltid tillgänglig för oss och gjorde en mycket fin insats!
    • Stuvsta Kynäs
    2020-03-16
    Sålt en villa. Mycket bra bemötande. Förväntade mig en snabb och smidig affär och det blev det. Jag är mycket nöjd. Mvh Lars-Ove o Annica Olsson
    2020-03-14
    Supertrevlig mäklare som hjälpte oss väldigt mycket.
    2020-03-06
    Stort tack för bemötande och gott samarbete, jag är mycket nöjd!
  • Gareth J
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Huddinge
    • Mellansjö
    2020-03-02
    Jag köpte hus och är väldigt nöjd med det proffsiga och kunniga bemötandet. Det märktes tydligt att Ulrika visste (och vet) vad hon talar om, vilket gjorde att jag kände mig trygg genom hela affären.
    2020-02-29
    Köpt bostadsrätt, nöjd så här långt.
    2020-02-10
    Lägenhet
    Jag blev bra bemött av mäklaren och kände förtroende för honom
    • Solgård
    2020-01-31
    Parhus brf som varit min bostad sedan 1993 i Huddinge
    Såldes av Husman Hagberg år 20.
    Jag gick in med ett bra förtroende för Husman eftersom
    De arbetade lokalt samt att Husman tidigare sålt med bra resultat i området.
    Försäljningen avslutades med ett bra resultat
    Efter 1 vecka på hemnet.
    • Stora Mellansjö
    2020-01-30
    Sålt bostad en lägenhet. Väldigt nöjd med mäklaren som var kunnig och hjälpsam. Vi blev bra bemötta och hen motsvarade våra förväntningar.

Hela affären har gått smidigt utan några problem 5+.
    2019-12-05
    Vi träffade Ulrika Högberg för att få hjälp med att sälja en äldre villa och kände genast förtroende för henne. Det visade sig vara rätt för hon har lotsat oss igenom allt från att fixa till alla rum inför fotografering och visning och alla problem och handlingar som skulle ordnas. Det kanske inte låter så märkvärdigt men det var många och krångliga saker som skulle lösas. Hon har varit tålmodig och alltid med känslan av att "det här fixar vi". Så tacksamma!
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Huddinge
    • Vidja
    2019-11-13
    Hej, valde min mäklare mest mest på min magkänsla. Träffade 5 st olika men Fredrik var den jag fastnade för. Har fixat och donat. Vi har haft bra telefonkontakt med bra info. Till slut gick affären i lås, tog ca 1 månad. Jag som säljare lite nervös men Fredrik sa” ha is i magen” Det lyckades. Är nöjd med allt.