HusmanHagberg Huddinge

Allt fler söker sig till fina Huddinge söder om Stockholm för att hitta bostad, och vi på HusmanHagberg vet varför. Vi har koll på området och brinner för bostäder och mäklarbranschen, därför hjälper vi gärna till om det är här du ska köpa eller sälja.

Vi är inte bundna till speciella försäkringsbolag, banker eller liknande. Därför kan du få speciellt anpassade affärer efter dina behov och kriterier. Hur enkelt som helst! Kontakta oss så hjälper vi dig vidare i bostadsaffären. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 119 kunder tycker om HusmanHagberg Huddinge 2

• Högmora
    2022-08-03 Verifierad kund
    Jag har hela tiden känt mig väldigt trygg med Marina Bergman som mäklare!
    Hon är väldigt professionell och en väldigt genuin människa som går in helhjärtat för sitt jobb 💕

Jag skulle alla gånger rekommendera henne som mäklare! 🙂
    • Högmora
    2022-08-03 Verifierad kund
    Very professional and nice realtor. 👍 I had previously spoke and met other realtors during the process of finding a house. But she is really great at building trust and very customer friendly person. She is good at doing her job well. I really feel at ease with her as she gives you enough time and answer your queries well.
    • Stuvsta Centrum
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som lyckades sälja lägenheten i dessa tider.
    • Solgård
    2022-06-14 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande med ett fint fokus för alla parter!
    2022-05-30 Verifierad kund
    Vi har blivit bra bemötta. Mäklaren har skött allt det praktiska och vi har fått dte sålt och sen återstår bara resten när det gälle ratt slutföra hela köpet.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Smidigt och tillmötesgående försäljningsupplägg där alla parter blev nöjda.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Mäklaren gav ett mycket positivt intryck och visade på en lång erfarenhet. Mäklaren mötte våra förväntningar och var öppen för samtal hur vi bäst skulle kunna sälja fastigheten.
  • Ge F
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Huddinge
    2022-05-16 Verifierad kund
    Inte informerade mig om parkslide innan köpa huset.
    Hej! Tråkigt att du känner så!

Informationen delgavs både på visningen och via mail, före undertecknandet av köpekontraktet. Samt i frågelistan som bilagas till köpekontraktet, vilken signerades av alla parter.

Det är beklagligt att du känner en avsaknad av information när informationen är kommunicerad både på visning, via Mail och på kontraktsskrivningen (både muntligen och skriftligen)

Vi tar med oss din åsikt om hur vi kan bli ännu tydligare i framtiden .

HusmanHagberg
    • Stuvsta / Myrängen
    2022-05-05 Verifierad kund
    Värdigt bra bemötande där mäklaren agerade snabbt utefter våra önskemål. Hög kompetens och oerhört lätt att kommunicera med. Rekommenderar alla som bor i vårt område som ev är intresserade av att sälja att ta kontakt med vår mäklare.
    Tack för fina ord! Lycka till med erat nya boende! Ulrika HusmanHagberg Huddinge
    2022-05-04 Verifierad kund
    Vi blev fantastiskt bemötta av Ulrika som var ett jättebra stöd för oss på vår väg att köpa vårt drömhus. Vi är så glada att det var just Ulrika som sålde vårt drömhus - hon fick oss att känna oss trygga genom hela affären.
    Tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er att köpa erat drömhus. Ulrika HusmanHagberg Huddinge
    2022-04-30 Verifierad kund
    Fantastiskt proffsiga och effektiva.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt och bra! 5/5
    Tack för fina ord! HusmanHagberg Huddinge
    2022-04-28 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Allt gick smidigt. Nöjd
    Tack för fina ord och tack för förtroendet med att vi fick hjälpa er med försäljningen. Hälsningar från oss på HusmanHagberg HusmanHagberg Huddinge
    • Stuvsta Centrum
    2022-04-18 Verifierad kund
    Proffsig och smidig försäljning! Rekommenderar verkligen Ulrika.
    Tack för fina ord och tack för förtroendet med att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Hälsningar från oss på HusmanHagberg HusmanHagberg Huddinge
    2022-04-17 Verifierad kund
    Jag känner mig nöjd med er som företag.
    Bra bemötande och Mycket proffetionella.
    • Hörningsnäs
    2022-04-10 Verifierad kund
    Mäklaren gjorde ett bra första intryck och det varade under hela försäljningen. Bra support under hela försäljningsfasen.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Upplever mäklarfirman som mycket kompetent och kunnig , samt bra kommunikation mellan oss. Mäklaren får toppbetyg. Tycker att mäklaren levde upp till förväntningarna som vi hade förväntat oss.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Vi blev mycket trevligt, vänligt och proffsigt bemötta!
    Vi känner oss väldigt nöjda!
    Inger o Ville

P.S När jag klickar på rutan "Utmärkt" blir alla rutor fyllda.
    2022-03-29 Verifierad kund
    Trevlig lugn mäklare, kändes tryggt.
    • Kästa/Huddinge
    2022-03-13 Verifierad kund
    Ett kunnigt bemötande och bra återkoppling.
    2021-12-21 Verifierad kund
    Bra bemötande och kunnig personal
    2021-12-19 Verifierad kund
    Bra mäklare. Bra resultat över förväntan. Rekommenderar.
    • Solgård
    2021-11-22 Verifierad kund
    Superbra bemötande! Väldigt förstående.
    • Visättra
    2021-11-22 Verifierad kund
    En super trevlig mäklare kan jag säga! Lätt att prata med !
    • Hörningsnäs / Trehörningen
    2021-11-15 Verifierad kund
    Vi är inte klara ännu 😊 med försäljning och köp av ny bostsd
    2021-11-05 Verifierad kund
    Vi tog hjälp av HusmanHagberg Huddinge och Ulrika i samband med försäljningen av vårt radhus i Segeltorp.
    Otroligt professionell, kunnig och strategisk. Detta ihop med rak, tydlig och ärlig kan ibland vara en sällsynt och unik kombination hos de allra flesta. Hon fick snabbt vårt fulla förtroende och vi kände oss trygga i alla steg, från fotografering och besiktning till budgivning och kontraktsskrivning. Utöver detta så har hon varit ett helt fantastiskt stöd och bollplank. Det finns absolut ingenting vi ångrar eller hade velat gjort annorlunda. Alla förhoppningar och förväntningar överträffades med råge.
    Säljer vi vår nästa fastighet så kommer det vara givet att ringa Ulrika!
    Vi lämnar våra allra varmaste och hjärtligaste rekommendationer!
    • Centrala Huddinge / Kvarnbergsplan
    2021-10-18 Verifierad kund
    Mycket bra.

Mäklare visste inte svaret på alla frågor, men tog reda på svaren till nästa gång vi möttes. Det uppskattade jag...
    2021-10-08 Verifierad kund
    Fredrik är mycket kunnig, god kännedom om marknaden och trevlig. Vår bostadsförsäljning gick smidigt med Fredriks hjälp.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Fredrik är kompetent och väldigt realistisk. Inga övervärderingar och bra på att få igenom affären. Hela processen gick väldigt smidigt och utan ”dödtider”.
    2021-10-08 Verifierad kund
    Helt fantastiskt bemötande. Vi har tidigare köpt av Fredrik på HusmanHagberg Huddinge och hade förmånen att få göra det även denna gång.
    Proffsig, behjälplig, påläst och kunnig.
    Vi kände oss trygga från första stund och det var en otroligt smidig affär från första kontakt gällande objektet till signatur på köpebrevet.

Med tanke på köpet av vårt nya hem så var det givet att försäljningen skulle ske inom samma bolag och där har vi fått helt otrolig hjälp av Ulrika. Rak, ärlig, genuin, kunnig och ett otroligt bollplank inför kommande försäljning.

Helt magiska mäklare och framförallt individer!

Vi lämnar våra allra allra varmaste rekommendationer!
    2021-09-27 Verifierad kund
    Köpte ett hus med Ulrika Högberg som mäklare och har även träffat henne i samband med visningar av andra hus. Mitt konsekventa intryck av Ulrika är att hon alltid är påläst, byggnadstekniskt kunnig, rättfram och lätt att nå. Totalomdöme: toppbetyg!
    2021-09-15 Verifierad kund
    Vår första bostadsköp skedde genom HusmanHagberg Huddinge och gick väldigt smidigt till. Vår mäklare Ulrika Högberg har uppdaterat oss genom hela processen och varit informativ vilket underlättat det för oss.
    • Centrala Huddinge
    2021-09-12 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande, påläst och bra kommunikation . Rekommenderar till andra och kommer anlita till framtida försäljningar!
    2021-09-12 Verifierad kund
    Blev väl bemött med svar på alla våra frågor och hjälp med den information vi behövde.
  • Lena Susanna E
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Huddinge
    2021-09-10 Verifierad kund
    Mäklaren tog inte bara hand om försäljningen av vårt hus. Hon tog också så himla bra hand om oss som människor.
    Vi fick jättebra rådgivning runt vad vi borde fixa och inte för att maximera värdet och inte kasta pengarna i sjön. Genom hela processen har hon stöttat, grundligt förklarat alla steg och processer så att vi känner oss trygga och har koll på läget.
    Det är uppenbart stt hennes mångåriga erfarenhet har gjort henne till en toppmäklare som kan hantera husförsäljningar på dagens galna marknad. Hon har realistiska förväntningar och förstår marknaden i vårt område. Samtidigt har hon gett 110% för att både vi som säljare och köparen ska bli nöjda och känna oss trygga med allt.
    Jag kan bara varmt rekommendera dem! Nästa gång jag säljer är mitt mäklarval givet!
  • sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Huddinge
    2021-09-09 Verifierad kund
    Fredrik min mäklare gjorde ett utmärkt arbete under hela processen av försäljningen.
    Anders Rylander
    • Hörningsnäs /Trehörningen
    2021-09-02 Verifierad kund
    Pålitligt bemötande, personligt och relevant.
    Vi känner redan mäklaren sedan tidigare köp och försäljning och är rakt igenom mycket nöjda över samtliga processer som utförts väl och noggrant.
    2021-08-31 Verifierad kund
    Väldigt erfaren och trygg mäklare för mig som köpare
    • Hörningsnäs / Trehörningen
    2021-08-30 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med samarbetet med min mäklare Ulrika Högberg, som har agerat proffsigt från start till slut. Hon gav bra tips inför försäljning och hennes input var värdefull. Ulrika är en mäklare som bryr sig om både köpare och säljare och lägger ner den tid som behövs. Jag kände mig trygg under hela processen och det var viktigt för mig.
    2021-08-30 Verifierad kund
    Har erfarenhet av denna mäklare både vid köp och försäljning. Kompetent mäklare med god lokalkännedom som jag varmt kan rekommendera!
    Andreas
  • Madeleine Z
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Huddinge
    2021-06-06 Verifierad kund
    Ett utmärkt bemötande och ett mycket väl genomfört uppdrag. Vi kan varmt rekommendera Husman och Hagberg i Stuvsta och vår mäklare Fredrik Edsberg. Åke och Madeleine
    2021-05-13 Verifierad kund
    Tydligt, effektivt och hjälpsamt. Sålde hus pga skilsmässa vilket kräver extra känsla för taktfullhet av mäklaren, något hon klarade parallellt med ett gott arbete som säljare. Tack
    2021-05-13 Verifierad kund
    Engagerad, noggrann och påläst mäklare. Väldigt bra för oss! 5/5 stjärnor!
    2021-05-13 Verifierad kund
    Ulrika gav ett väldigt seriöst intryck och var mån om både säljare och köpare.
    2021-05-10 Verifierad kund
    På rekommendation av en granne köpte jag ett mäklar uppdrag att sälja mitt kedjehus.
    Mäklaren gav ett förtroende ingivelse intryck, var ärlig och beskrev sitt ansvar i arbetet.
    Vi fick en bra stylist och fotograf som ingick i arvodet till företaget.
    Vi blev mycket nöjd med mäklaren, hon tog sig tid till alla spekulanter, förberedde sig väl, och vi fick ett bra pris.
    2021-04-30 Verifierad kund
    Jag är oerhört nöjd med Ulrika Högbergs insats som mäklare för försäljningen av vårt hus i Stuvsta. Det finns inget mer att önska. Vi valde Ulrika i konkurrens med fyra andra alternativ, och jag är väldigt glad nu i efterhand att det blev just Ulrika. Hon är väldigt professionell, kunnig, effektiv och ansvarstagande. Hon bidrog med stor positiv energi och proaktiv rådgivning från första början till påskrivet kontrakt. Med sitt gedigna byggnadstekniska kunnande säkerställde hon både en korrekt och snyggt paketerad objektsbeskrivning som gagnade både säljare och köpare. Ulrika gav konstruktiva rekommendationer om lämpliga och värdehöjande åtgärder innan försäljning. Med Ulrika som mäklare kände jag mig trygg och hon gjorde verkligen allt hon kunde för att vi och köparna skulle känna oss nöjda. Snabb, tydlig och tillgänglig för att säkerställa det som behöver göras. Det har varit en trevlig gemensam resa och jag ger Ulrika – och hennes kollega på H&H i Stuvsta - mina allra bästa rekommendationer. Varför välja någon annan? Stort tack!
    • Stuvsta Kynäs
    2021-04-14 Verifierad kund
    Köpt lägen och sål hus i Stuvsta
    Allt har funkat till full belåtenhet
    2021-03-30 Verifierad kund
    Köpt villa. Var tjänstvillig med att ordna en privat visning för oss. Hade en bra genomgång av kontraktet. Snabb med att svara på mejl och sms.
    2021-03-29 Verifierad kund
    We bought a house, and the deal was facilitated in an excellent manner. Despite us not speaking Swedish, the broker did everything to help us feel confident and resolved all uncertainties we had. She also helped with communication with bank and insurance companies, so we were very happy all the way through the deal.
    2021-03-27 Verifierad kund
    Köpte en radhus