HusmanHagberg Huddinge

Stuvstatorget 10, 141 40 Huddinge — Visa karta

Allt fler söker sig till fina Huddinge söder om Stockholm för att hitta bostad, och vi på HusmanHagberg vet varför. Vi har koll på området och brinner för bostäder och mäklarbranschen, därför hjälper vi gärna till om det är här du ska köpa eller sälja.

Vi är inte bundna till speciella försäkringsbolag, banker eller liknande. Därför kan du få speciellt anpassade affärer efter dina behov och kriterier. Hur enkelt som helst! Kontakta oss så hjälper vi dig vidare i bostadsaffären. Varmt välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 30 kunder tycker om HusmanHagberg Huddinge

• 2019-11-13

Alice Eva Margareta K skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Hej, valde min mäklare mest mest på min magkänsla. Träffade 5 st olika men Fredrik var den jag fastnade för. Har fixat och donat. Vi har haft bra telefonkontakt med bra info. Till slut gick affären i lås, tog ca 1 månad. Jag som säljare lite nervös men Fredrik sa” ha is i magen” Det lyckades. Är nöjd med allt. Läs mer
  • 2019-11-04

Alexander B skrev om HusmanHagberg Huddinge
    - Köpt radhus i brf
    - Mäklaren var trevlig, inget att anmärka på
    - Mäklaren tog kontakt först efter båda visningarna, när jag själv säljer vill jag att min mäklare kontaktar spekulanter direkt dagen efter visning
    - Det tog ibland upp till 12 timmar innan bud registrerades, bör ske automatiskt
    - Sammanfattningsvis helt OK Läs mer
  • 2019-10-31

Göran W skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Nybyggt radhus. Trevlig bemötande. Bra service. Mer än väl. Läs mer
  • 2019-10-30

Ulrica A skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Jag köpte en villa i Huddinge, med Ulrika Högberg som mäklare. På visningen mötte hon upp i dörren och var väldigt trevlig och personlig på ett passande sätt. Hon tog sig tid att även prata med mina barn, vilket gav ett fint bemötande.
    Under visningens gång var hon noga med att berätta hur man exempelvis kunde bygga ut eller förbättra rum och huset generellt. Eftersom vi har fem barn behövde vi många sovrum, så denna information och expertis var mycket uppskattad. Hon kändes kunnig i detta.
    Efter visningen var hon noga med att låta oss få extra tid och vi kände oss inte på något sätt stressade, trots att tiden för visning var ute.
    Tack vare bra service valde jag att anlita Ulrika för att sälja min egen bostad. På värderingen upplevde jag också att jag, som säljare, fick nyttig och bra information som skulle förenkla min försäljning. Läs mer
  • 2019-10-29

Eko-Reco D skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Fått mycket bra hjälp av Fredrik på HusmanHagberg som ger ett stabilt och seniort intryck efter många, långa år i branschen. När övriga mäklare verkar satsa på yta, så satsar Fredrik på substans. Kändes tryggt hela vägen under processens gång. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-27

Axel T skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Har köpt en större villa i Huddinge. Mäklaren var kunnig, tillgänglig, trevlig och professionell. Läs mer
  • 2019-10-25

Alicja B skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Jag har sålt en villa.
    Jag är mycket nöjd me mäklarens enfagemang och kunskaper.
    I framtiden kan jag tänka mig att anlita HusmanHagberg i Huddinge.
    Tack ❤ Läs mer
  • Carina C

2019-10-23

Carina C skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Vid försäljning av vårt föräldrahem fick vi hjälp av Fredrik Edsberg på Husman Hagberg. Vi är mer än nöjda av det professionella och trevliga bemötande vi fick. Då tomten dessutom var avstyckningsbar fick vi även en mycket kunnig expert i Fredrik Edsberg som kunde vägleda oss även i dessa frågor i kontakt med kommunen, lantmäteriet mm.
    Fredrik Edsberg är mycket kompetent, lyhörd och lätt att samarbeta med. Han får våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-10-02

Johnny S skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Köpt lägenhet

Helt perfekt

Han gjorde mer än jag förväntade mig

När jag ska sälja mina hus kommer jag att vända. Mig till honom Läs mer
  • 2019-09-30

Sofia T skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Personligt bemötande av mäklaren före och under villaköp. Läs mer
  • 2019-09-21

Bamo M skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Jag har köpt en villa och jag mycket nöjd med alt ! Tack för eran fin bemötande . Läs mer
  • 2019-09-19

Atay A skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålde ett radhus i Huddinge kommun. Peder är väldigt kunnig. Vi tackar honom Läs mer
  • 2019-09-06

Andreas T skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling på frågor. Läs mer
  • 2019-09-04

Tage S skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålt en bostad, fick mycket hjälp av mäklaren.
    Kan rekommendera h.h vid försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-06-16

Mire Å skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Köpte hus i snättringe, Peder var toppen att samtala och resonera med. Trevligt bemötande och bra råd. Läs mer
  • 2019-05-22

Thomas W skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Bra bemötande ,trevlig att prata med. Korrekt och skötte allt bra. Läs mer
  • 2019-02-22

Jenny L skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Har köpt en villa. Fick ett trevligt och proffesionellt bemötande! En mycket kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-02-21

Ann-charlotte L skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Bra säljare med mycket erfarenhet i området. Läs mer
  • 2019-02-21

Magnus L skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålt villa. Trevligt bemötande. Kompetent mäklare. Smidig försäljning. Läs mer
  • 2019-02-18

Tommy A skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Väl förberedd inför första möte och genomgående bra professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-14

Jonna S skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Rasmus var en utmärkt mäklare för oss. Han gjorde en god utvärdering och vår bostad såldes till ett bra pris. Väldigt lätt att få kontakt med honom och tillgänglig i stort sett närsomhelst för kommunikation. Kunnig och ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-02-13

Maria J skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Väldigt proffsig och alltid tillgänglig! Jag är supernöjd med allt från början till slut. Rasmus har mina varmaste rekommendationer om du ska sälja hus! Läs mer
  • Jenny C

2019-02-13

Jenny C skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Köpte vår drömradhus och kan starkt rekommendera Rasmus som mäklare både som säljare och köpare. Väldigt trevlig, effektiv och expert på sitt område. Läs mer
    Peder B gillar detta
  • 2019-02-13

Thore K skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Proffsig och bra, inga som helst bekymmer under eller efter försäljningen. Läs mer
  • 2019-02-10

Mikael I skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålt in br på 2 rum. Trevlig mäklare, som alltid hörde av sig snabbt när jag velat fråga något. Det gick så smidigt man kan tänka sig. Läs mer

Ali A skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Utmärkt! Väldigt positivt bemött! Läs mer

Dan O skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Proffsig mäklare! Allt fungerade smidigt! Läs mer

Arne G skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Vi köpte ett hus.
    Mäklare var mycket trevlig och informativ. Han gav ett prfesionellt intryck. Läs mer
  • Katariina O

2019-02-07

Katariina O skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Helt nöjd!!!Kan verkligen rekommendera till andra som skall sälja!! Läs mer
  • 2019-02-05

Mattias Z skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Målmedveten och ser lösningar ist för problem. Känns ärlig och uppriktig och går på sin kompetens och erfarenhet istället för att kamma säljaren medhårs i beslutstaganden.
    Proffsig åt båda hållen, för säljare och köpare.
    En överlag ganska jobbig process att sälja radhus men mäklaren gjorde det enkelt med tydlighet och bra information. Läs mer

Stuvstatorget 10, 141 40 Huddinge