HusmanHagberg Huddinge

HusmanHagberg Huddinge

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeFiveYears

Allt fler söker sig till fina Huddinge söder om Stockholm för att hitta bostad, och vi på HusmanHagberg vet varför. Vi har koll på området och brinner för bostäder och mäklarbranschen, därför hjälper vi gärna till om det är här du ska köpa eller sälja. Vi är inte bundna till speciella försäkringsbolag, banker eller liknande....

145 omdömen om HusmanHagberg Huddinge

Sedan starten hos Reco 2017

Lisa L
Stuvsta Segersminne

Det är andra gången vi anlitar Ulrika och vi blev lika nöjda den här gången! Hon har lång erfarenhet och hennes kompetens gör att man känner sig trygg genom hela processen. Vi blev mycket vänligt bemötta och skulle välja henne igen om det vore aktuellt att sälja.

Sven D
Stuvsta

Fredrik Edsberg gjorde ett bra jobb,bra kemi dessutom!

Ivar B
Hörningsnäs

Ni har bra personliga samtal krig hur objektet ska säljas. Bra kommunikation när saker måste ändras. Lätta att lita på.

Yvonne Y
Stuvsta

Ulrika är mycket kunnig, trevlig och hjälpsam, vi kände ett stort förtroende vid köpet av vårt hus. Saklig och tydlig vid visningen och vid kontraktsskrivningen. Rekommenderas varmt.

Kenneth E
Stuvsta

Kompetent, kunnig och effektiv. Jättenöjd.

Malin L
Stuvsta

Trevligt, tryggt och professionellt bemötande!

Eva Birgitta E
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Huddinge
Ådran

Mäklaren som sålde mitt hus kunde förklara allt på ett sätt så man fattade. Jag själv har aldrig sålt ett hus förut därför behövde jag ngn som kunde förklara ett lätt sätt

Vanja R
Stuvsta Centrum

Blev rekomenderad HusmanHagberg Huddinge Mycket trevligt och proffsig mäklare. Hade inga förväntningar,men ,men att få så fin hjälp och trevligt bemötande gjorde att jag kan rekommendera HusmanHagberg Huddinge till alla som söker och vill få mäklarkontakt.

Isa Filip G
Segeltorp

Lyhördig mäklare . Proffsligt på det han gör . Kan starkt rekommendera. Tack för ett riktigt bra jobb 👍

Marko Å
Stuvsta Centrum

Ulrika var inte för på men hon pushade när det behövdes. Försäljning gick snabbt och vi blev nöjda med priset. Jag blev aldrig kontaktad i onödan under försäljningen.

Clary Maria L
Stuvsta Snättringe

Mäklaren bemötte oss på ett bra och förtroendegivande sätt och gav oss hela tiden kontinuerliga återkopplingar om hur processen fortskred, vilket gjorde oss trygga. Vi anser att mäklaren är ambitiös, kunnig och har stor erfarenhet och vi tycker att försäljningen av vårt hus skedde med stor professionalitet och vi är mycket nöjda med hela försäljningen. Vi kan varmt rekommendera ”vår” mäklare till andra som går i försäljningstankar

Gunnar L
Stuvsta Snättringe

Bra presentation material, informativ i processen Utmärkt

Lena W
Centrala Huddinge

Mäklaren kändes kunnig, trevlig och tillmötesgående. Vi fick information och svar på våra frågor.

Judit U
Hörningsnäs / Trehörningen

Professionellt och trevligt bemötande, bra informationsflöde, snabba och utförliga svar på våra frågor. Dessutom fick vi stort förtroende för mäklarens generella och breda kunskaper och kompetens inom fastighetsmarknaden.

Maj Inger Cenita B
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Huddinge

Av HusmanHagberg i Huddinge har jag ingen som helst uppfattning - däremot har kontakten med Daniel Lundberg på H.H. i Haninge varit till full belåtenhet - en alltigenom trevlig och tillmötesgående mäklare, både vid köp- och försäljning, hälsar Cenita.

Isa Filip G

Proffsigt Bemötta riktigt bra Allt gick smidigt till

Dmitriy L
Stuvsta Kynäs

Väldigt bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linda Pernilla K
Stuvsta Snättringe

Vår mäklare Ulrika var väldigt trevlig, kunnig och gav värdefulla tips! Hon gav ett ärligt intryck och fick oss att känna oss trygga genom hela försäljningen, trots en skakig marknad!

Simon H
Stuvsta Snättringe

Mycket gott bemötande och tog sig alltid tiden att förklara.

Silver K
Segeltorp

Fick bra intryck. Kan sin sak. Trevlig och bemötande. Kommer med råd och tips. Rekommenderar.

Louise F
Stuvsta

Ulrika är en kunnig, professionell, trevlig & pålitlig mäklare som vi kände förtroende för av köpet av vårt hus.

Jonas F
Stuvsta

Professionellt bemötande från mäklaren, saklig och tydlig vid visning och vid kontraktsskrivande.

Cevdet A
Stuvsta / Myrängen

Väldigt nöjd med Ulrika. Hon är en erfaren mäklare som är energisk, rak & tydlig. Professionell genom hela säljprocessen och kom hela tiden med bra tankar & idéer. Glad att vi valde henne och rekommenderar henne varmt!

Bertil Ö
Stuvsta

Utmärkt bemötande under en snabbt genomförd affär!

Mirnes S
Stuvsta

Allt var under våra förväntningar.

Hans Jan Christer E
Stuvsta

Vi blev väldigt väl bemötta på Husman Hagberg från första minuten till kontraktsskrivningen. Allt har gått smidigt tillväga och vi fick direkt stort förtroende för Fredrik.

Jenny S
Högmora

Jag har hela tiden känt mig väldigt trygg med Marina Bergman som mäklare! Hon är väldigt professionell och en väldigt genuin människa som går in helhjärtat för sitt jobb 💕 Jag skulle alla gånger rekommendera henne som mäklare! 🙂

Preeti D
Högmora

Very professional and nice realtor. 👍 I had previously spoke and met other realtors during the process of finding a house. But she is really great at building trust and very customer friendly person. She is good at doing her job well. I really feel at ease with her as she gives you enough time and answer your queries well.

Karin D
Stuvsta Centrum

Trevlig mäklare som lyckades sälja lägenheten i dessa tider.

Per Daniel R
Solgård

Proffsigt bemötande med ett fint fokus för alla parter!

Sven Göran Z
Stuvsta

Vi har blivit bra bemötta. Mäklaren har skött allt det praktiska och vi har fått dte sålt och sen återstår bara resten när det gälle ratt slutföra hela köpet.

Calle O
Stuvsta

Smidigt och tillmötesgående försäljningsupplägg där alla parter blev nöjda.

Leif Harald Z
Stuvsta

Mäklaren gav ett mycket positivt intryck och visade på en lång erfarenhet. Mäklaren mötte våra förväntningar och var öppen för samtal hur vi bäst skulle kunna sälja fastigheten.

Ge F
Stuvsta Segersminne

Inte informerade mig om parkslide innan köpa huset.

Svar från HusmanHagberg Huddinge

Hej! Tråkigt att du känner så! Informationen delgavs både på visningen och via mail, före undertecknandet av köpekontraktet. Samt i frågelistan som bilagas till köpekontraktet, vilken signerades av alla parter. Det är beklagligt att du känner en avsaknad av information när informationen är kommunicerad både på visning, via Mail och på kontraktsskrivningen (både muntligen och skriftligen) Vi tar med oss din åsikt om hur vi kan bli ännu tydligare i framtiden . Mvh HusmanHagberg

Catharina J
Stuvsta / Myrängen

Värdigt bra bemötande där mäklaren agerade snabbt utefter våra önskemål. Hög kompetens och oerhört lätt att kommunicera med. Rekommenderar alla som bor i vårt område som ev är intresserade av att sälja att ta kontakt med vår mäklare.

Svar från HusmanHagberg Huddinge

Tack för fina ord! Lycka till med erat nya boende! Ulrika

Lovisa L
Segeltorp

Vi blev fantastiskt bemötta av Ulrika som var ett jättebra stöd för oss på vår väg att köpa vårt drömhus. Vi är så glada att det var just Ulrika som sålde vårt drömhus - hon fick oss att känna oss trygga genom hela affären.

Svar från HusmanHagberg Huddinge

Tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er att köpa erat drömhus. Ulrika

Bo Thomas Gustav H
Älvsjö - Långbro

Fantastiskt proffsiga och effektiva.

Alexander K

Väldigt proffsigt och bra! 5/5

Tack för fina ord!

Camilla Eleonor Lorenza H

Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Allt gick smidigt. Nöjd

Svar från HusmanHagberg Huddinge

Tack för fina ord och tack för förtroendet med att vi fick hjälpa er med försäljningen. Hälsningar från oss på HusmanHagberg

Ann-christine V
Stuvsta Centrum

Proffsig och smidig försäljning! Rekommenderar verkligen Ulrika.

Svar från HusmanHagberg Huddinge

Tack för fina ord och tack för förtroendet med att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Hälsningar från oss på HusmanHagberg

Malin Kristina Sofia W
Stuvsta

Jag känner mig nöjd med er som företag. Bra bemötande och Mycket proffetionella.

Einar Raymond S
Hörningsnäs

Mäklaren gjorde ett bra första intryck och det varade under hela försäljningen. Bra support under hela försäljningsfasen.

Tomas F
Stuvsta

Upplever mäklarfirman som mycket kompetent och kunnig , samt bra kommunikation mellan oss. Mäklaren får toppbetyg. Tycker att mäklaren levde upp till förväntningarna som vi hade förväntat oss.

Inger Margareta H
Stuvsta

Vi blev mycket trevligt, vänligt och proffsigt bemötta! Vi känner oss väldigt nöjda! Inger o Ville P.S När jag klickar på rutan "Utmärkt" blir alla rutor fyllda.

Anna J
Stuvsta

Trevlig lugn mäklare, kändes tryggt.

Constanza G
Kästa/Huddinge

Ett kunnigt bemötande och bra återkoppling.

Susanne A
Kvarnbergsplan

Bra bemötande och kunnig personal

Silver K
Kvarnbergsplan

Bra mäklare. Bra resultat över förväntan. Rekommenderar.

Johanna R
Solgård

Superbra bemötande! Väldigt förstående.

Zoltan Gerhard F
Visättra

En super trevlig mäklare kan jag säga! Lätt att prata med !