Alla kategorier Mäklare Stockholms län Huddinge HusmanHagberg HusmanHagberg Huddinge

HusmanHagberg Huddinge

Stuvstatorget 10, 141 40 Huddinge — Visa karta

Allt fler söker sig till fina Huddinge söder om Stockholm för att hitta bostad, och vi på HusmanHagberg vet varför. Vi har koll på området och brinner för bostäder och mäklarbranschen, därför hjälper vi gärna till om det är här du ska köpa eller sälja.

Vi är inte bundna till speciella försäkringsbolag, banker eller liknande. Därför kan du få speciellt anpassade affärer efter dina behov och kriterier. Hur enkelt som helst! Kontakta oss så hjälper vi dig vidare i bostadsaffären. Varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 00:00-00:00
09:00-17:00
Fre: 00:00-00:00
09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om HusmanHagberg Huddinge

• 2019-02-21

Ann-charlotte L skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Bra säljare med mycket erfarenhet i området. Läs mer
  • 2019-02-21

Magnus L skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålt villa. Trevligt bemötande. Kompetent mäklare. Smidig försäljning. Läs mer
  • 2019-02-18

Tommy A skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Väl förberedd inför första möte och genomgående bra professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-14

Jonna S skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Rasmus var en utmärkt mäklare för oss. Han gjorde en god utvärdering och vår bostad såldes till ett bra pris. Väldigt lätt att få kontakt med honom och tillgänglig i stort sett närsomhelst för kommunikation. Kunnig och ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-02-13

Maria J skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Väldigt proffsig och alltid tillgänglig! Jag är supernöjd med allt från början till slut. Rasmus har mina varmaste rekommendationer om du ska sälja hus! Läs mer
  • Jenny C

2019-02-13

Jenny C skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Köpte vår drömradhus och kan starkt rekommendera Rasmus som mäklare både som säljare och köpare. Väldigt trevlig, effektiv och expert på sitt område. Läs mer
    Peder B gillar detta
  • 2019-02-13

Thore K skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Proffsig och bra, inga som helst bekymmer under eller efter försäljningen. Läs mer
  • 2019-02-10

Mikael I skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålt in br på 2 rum. Trevlig mäklare, som alltid hörde av sig snabbt när jag velat fråga något. Det gick så smidigt man kan tänka sig. Läs mer

Ali A skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Utmärkt! Väldigt positivt bemött! Läs mer

Dan O skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Proffsig mäklare! Allt fungerade smidigt! Läs mer

Arne G skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Vi köpte ett hus.
    Mäklare var mycket trevlig och informativ. Han gav ett prfesionellt intryck. Läs mer
  • Katariina O

2019-02-07

Katariina O skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Helt nöjd!!!Kan verkligen rekommendera till andra som skall sälja!! Läs mer
  • 2019-02-05

Mattias Z skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Målmedveten och ser lösningar ist för problem. Känns ärlig och uppriktig och går på sin kompetens och erfarenhet istället för att kamma säljaren medhårs i beslutstaganden.
    Proffsig åt båda hållen, för säljare och köpare.
    En överlag ganska jobbig process att sälja radhus men mäklaren gjorde det enkelt med tydlighet och bra information. Läs mer

Stuvstatorget 10, 141 40 Huddinge