HusmanHagberg Huddinge

HusmanHagberg Huddinge

Allt fler söker sig till fina Huddinge söder om Stockholm för att hitta bostad, och vi på HusmanHagberg vet varför. Vi har koll på området och brinner för bostäder och mäklarbranschen, därför hjälper vi gärna till om det är här du ska köpa eller sälja.

Vi är inte bundna till speciella försäkringsbolag, banker eller liknande. Därför kan du få speciellt anpassade affärer efter dina behov och kriterier. Hur enkelt som helst! Kontakta oss så hjälper vi dig vidare i bostadsaffären. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 59 kunder tycker om HusmanHagberg Huddinge

• 2020-11-26

Ingrid Helena B skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålde en villa genom Fredrik. Fantastiskt trevligt bemötande från första telefonsamtalet. Han förmedlade sina tankar och strategier runt prissättning och visningar. Aktiv och engagerad. En perfekt upplevelse av en tjänst när den är som bäst! Läs mer
  • 2020-11-20

Håkan B skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Fredrik var mycket tydlig och korrekt och skötte försäljningen av vår villa på ett föredömligt sätt. Priset blev dessutom nästan exakt vad han förutspådde. Inget kunde blivit bättre tror jag. Läs mer
  • 2020-11-16

Rickard T skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålde en bostads rätt ,mycket bra mäklare ville ha en snabb försäljning och det vart det verkligen från att vi fotade lägenheten så va den såld på en vecka kan värkligen rekomendera Fredrik Läs mer
  • 2020-10-26

Lenny Christian Glenn S skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Ulrika är en av dom vassaste och trevligaste mäklare som vi träffat.
    Hon har vårt fulla förtroende och har nu sålt vårt tredje hus med rekord siffror. Läs mer
  • 2020-10-26

Anna Carls T skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Kunnig och driven mäklare, bra service Läs mer
  • 2020-10-19

Senait E skrev om HusmanHagberg Huddinge
    sålde radhus
    mäklare som hjälpte oss var professionell och gav tryggt intryck. tyckte om att hon var hjälpsam och med väldigt duktigt att få hemmet bra ut in för fotografering.
    med enkla medel vissa att huset så bra ut.
    förväntningar uppfylldes. vi sålde huset bra pris.
    jag har pratat värmt om mäklaren som vi hade och rekommenderat till vår grannar när de går i säljer tankar Läs mer
  • 2020-10-17

Zuzana C skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Vi tycker att Ulrika hela tiden har uppvisat en mycket proffesionell och kunnig aproach både mot oss som säljare såsom till köpare. Utmanade mot oss dom säljare men även utmanade till köparna. Balanserat , affärsmässigt och proffessionellt.
    Vi har hela tiden känt oss ytterst trygga och alltid haft en tydlig och ärlig dialog , även om det dykt upp oväntade och kanske mindre fördelaktiga issues påvägen i hela processen. Vi skulle aldrig tveka att rekommendera Ulrika till vänner eller bekanta som ska sälja. Resultatet och försäljningen blev över förväntan. Då tack Ulrika och stort lycka till framåt! Läs mer
  • 2020-10-17

Klodian H skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sold my apartment, the broker was really helpful and gave me with all the details. Läs mer
  • 2020-10-15

Sara T skrev om HusmanHagberg Huddinge
    I Stuvsta
    Superbra mäklare som ser till både säljaren och köparens behov.
    Kan verkligen rekommendera Ulrika! Läs mer
  • 2020-10-15

Tesfail E skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Toppen mäklare! Kunnig, positiv och behjälplig. Den som har funderingar på att sälja i Huddinge måste helt enkelt boka tid med min mäklare. Läs mer
  • 2020-09-12

Kari S skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Husman och Hagberg sålde vårt hus. Mäklaren är otroligt kunnig, kommunikativ och professionell vilket medförde att försäljningen gick smidigt och enkelt. Jag kan starkt rekommendera Husman och Hagberg till framtida säljare samt köpare. En mäklare man kan känna sig trygg med genom hela processen.
    Med vänlig hälsning,
    Kari Stehag Läs mer
  • 2020-08-10

Claes Lennart W skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Måste ge en stor eloge till Ulrika Högberg som har från början till slut gjort allt och lite till och infriat våra förväntningar och mer därtill. Huset såldes på förhandsvisning av första spekulant till ett betydligt högre pris än vi gick ut med och vad vi hade förväntat oss. Kan verkligen rekommendera Husman Hagberg i Stuvsta
    / Claes och Åsa Läs mer
  • 2020-08-10

Åsa H skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Inköp av villa i Huddinge kommun.

En rakt igenom professionell process med ett mycket kunnigt bemötande från ansvarig mäklare. Kändes tryggt, flexibelt och mycket kompenent - precis så som man vill ha det när man gör ett av sina viktigaste inköpt i livet! Läs mer
  • 2020-07-03

Linn V skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Patric var otroligt bra och proffsig. Jag hade inte kunnat få bättre service! Lätt, snabbt och utan några problem! Läs mer
  • 2020-05-06

Walter H skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Vi köpte ett hus i stuvsta och är supernöjda med första bemötandet i telefon tills det att vi skrev på kontraktet! Kan starkt rekommendera HusmanHagberg Huddinge! Läs mer
  • 2020-04-26

Jan Kenneth T skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Vi anlitade Fredrik Edsberg, Husman Hagberg i stuvsta för försäljning av vår villa i Huddinge och trots corona tider så är vi nöjda med försäljningen. Fredrik återkom kontinuerligt med information om hur det gick med försäljnigen. Rekommenderas därför mycket av oss! Läs mer
  • 2020-04-24

Garrick O skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Vi är mycket nöjda med hur Ulrika och Husman Hagberg har hanterat vår lägenhetsförsäljning. Hon har varit ärlig, transparent, tydlig och realistisk under hela processen. Det märks att hennes erfarenhet från området och yrket ger henne en udd också. Hon valde helt rätt visningstider, tog upp rätt saker i beskrivningen och detta ihop med en bra kontakt med eventuella köpare gjorde att vi fick vår lägenhet såld efter första visningen trots en oerhört svår marknad. Och det till ett pris som vi är mycket nöjda med. Rekommenderas! Läs mer
  • Gunnel C

2020-04-07

Gunnel C skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Vi har nu sålt vårt radhus med hjälp mäklare Fredrik Edsberg.
    Fredrik gjorde vår process trygg, smidig och rolig. Våra förväntningar och plan A var att smyga igång processen och att sedan få sälja huset före en öppen visning och så blev det. Vi är otroligt nöjda med Fredrik, såväl hans kompetens som bemötande samt slutresultatet. Vi rekommenderar honom varmt till andra som vill sälja sin bostad med en trygg och erfaren mäklare vid sin sida. Läs mer
  • 2020-03-30

Mattias R skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Köpte fastighet och det var en ganska stökig budgivning med många sena bud men vi upplevde transparens, ärlighet och en bra servicenivå för att kunna komma till skott med affären. Läs mer
  • 2020-03-18

Anna Pernilla M skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Jag kan varmt rekommendera Ulrika Högberg på HusmanHagberg, som hjälpt oss att sälja en större villa i Stuvsta, Huddinge
    Ulrika gav ett solitt och kunnigt intryck från början med ett bra engagemang. Detta visade sig stämma till fullo när vi anlitade Ulrika för att sälja vårt hus.
    Hon är väl insatt i alla fastighetsfrågor, även byggnadstekniskt, vilket jag ser som en stor fördel. Att proffsigt och insiktsfullt kunna svara blivande köpare direkt på olika frågor om huset kändes tryggt för oss som säljare.

Bra engagemang och återkoppling kontinuerligt genom hela affären. Tydlighet i all kommunikation.
    Hon fanns alltid tillgänglig för oss och gjorde en mycket fin insats! Läs mer
  • 2020-03-16

Lars-ove O skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålt en villa. Mycket bra bemötande. Förväntade mig en snabb och smidig affär och det blev det. Jag är mycket nöjd. Mvh Lars-Ove o Annica Olsson Läs mer
  • 2020-03-14

Evelin M skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Supertrevlig mäklare som hjälpte oss väldigt mycket. Läs mer
  • 2020-03-06

Richard A skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Stort tack för bemötande och gott samarbete, jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Gareth J

2020-03-02

Gareth J skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Jag köpte hus och är väldigt nöjd med det proffsiga och kunniga bemötandet. Det märktes tydligt att Ulrika visste (och vet) vad hon talar om, vilket gjorde att jag kände mig trygg genom hela affären. Läs mer
  • 2020-02-29

Börje L skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Köpt bostadsrätt, nöjd så här långt. Läs mer
  • 2020-02-10

Marie-louise O skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Lägenhet
    Jag blev bra bemött av mäklaren och kände förtroende för honom Läs mer
  • 2020-01-31

Peter J skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Parhus brf som varit min bostad sedan 1993 i Huddinge
    Såldes av Husman Hagberg år 20.
    Jag gick in med ett bra förtroende för Husman eftersom
    De arbetade lokalt samt att Husman tidigare sålt med bra resultat i området.
    Försäljningen avslutades med ett bra resultat
    Efter 1 vecka på hemnet. Läs mer
  • 2020-01-30

Linnea N skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålt bostad en lägenhet. Väldigt nöjd med mäklaren som var kunnig och hjälpsam. Vi blev bra bemötta och hen motsvarade våra förväntningar.

Hela affären har gått smidigt utan några problem 5+. Läs mer
  • 2019-12-05

MONIKA R skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Vi träffade Ulrika Högberg för att få hjälp med att sälja en äldre villa och kände genast förtroende för henne. Det visade sig vara rätt för hon har lotsat oss igenom allt från att fixa till alla rum inför fotografering och visning och alla problem och handlingar som skulle ordnas. Det kanske inte låter så märkvärdigt men det var många och krångliga saker som skulle lösas. Hon har varit tålmodig och alltid med känslan av att "det här fixar vi". Så tacksamma! Läs mer
  • 2019-11-13

Alice Eva Margareta K skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Hej, valde min mäklare mest mest på min magkänsla. Träffade 5 st olika men Fredrik var den jag fastnade för. Har fixat och donat. Vi har haft bra telefonkontakt med bra info. Till slut gick affären i lås, tog ca 1 månad. Jag som säljare lite nervös men Fredrik sa” ha is i magen” Det lyckades. Är nöjd med allt. Läs mer
  • 2019-11-04

Alexander B skrev om HusmanHagberg Huddinge
    - Köpt radhus i brf
    - Mäklaren var trevlig, inget att anmärka på
    - Mäklaren tog kontakt först efter båda visningarna, när jag själv säljer vill jag att min mäklare kontaktar spekulanter direkt dagen efter visning
    - Det tog ibland upp till 12 timmar innan bud registrerades, bör ske automatiskt
    - Sammanfattningsvis helt OK Läs mer
  • 2019-10-31

Göran W skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Nybyggt radhus. Trevlig bemötande. Bra service. Mer än väl. Läs mer
  • 2019-10-30

Ulrica A skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Jag köpte en villa i Huddinge, med Ulrika Högberg som mäklare. På visningen mötte hon upp i dörren och var väldigt trevlig och personlig på ett passande sätt. Hon tog sig tid att även prata med mina barn, vilket gav ett fint bemötande.
    Under visningens gång var hon noga med att berätta hur man exempelvis kunde bygga ut eller förbättra rum och huset generellt. Eftersom vi har fem barn behövde vi många sovrum, så denna information och expertis var mycket uppskattad. Hon kändes kunnig i detta.
    Efter visningen var hon noga med att låta oss få extra tid och vi kände oss inte på något sätt stressade, trots att tiden för visning var ute.
    Tack vare bra service valde jag att anlita Ulrika för att sälja min egen bostad. På värderingen upplevde jag också att jag, som säljare, fick nyttig och bra information som skulle förenkla min försäljning. Läs mer
  • 2019-10-29

Sebastian P skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Fått mycket bra hjälp av Fredrik på HusmanHagberg som ger ett stabilt och seniort intryck efter många, långa år i branschen. När övriga mäklare verkar satsa på yta, så satsar Fredrik på substans. Kändes tryggt hela vägen under processens gång. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-10-27

Axel T skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Har köpt en större villa i Huddinge. Mäklaren var kunnig, tillgänglig, trevlig och professionell. Läs mer
  • 2019-10-25

Alicja B skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Jag har sålt en villa.
    Jag är mycket nöjd me mäklarens enfagemang och kunskaper.
    I framtiden kan jag tänka mig att anlita HusmanHagberg i Huddinge.
    Tack ❤ Läs mer
  • Carina C

2019-10-23

Carina C skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Vid försäljning av vårt föräldrahem fick vi hjälp av Fredrik Edsberg på Husman Hagberg. Vi är mer än nöjda av det professionella och trevliga bemötande vi fick. Då tomten dessutom var avstyckningsbar fick vi även en mycket kunnig expert i Fredrik Edsberg som kunde vägleda oss även i dessa frågor i kontakt med kommunen, lantmäteriet mm.
    Fredrik Edsberg är mycket kompetent, lyhörd och lätt att samarbeta med. Han får våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-10-02

Johnny S skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Köpt lägenhet

Helt perfekt

Han gjorde mer än jag förväntade mig

När jag ska sälja mina hus kommer jag att vända. Mig till honom Läs mer
  • 2019-09-30

Sofia T skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Personligt bemötande av mäklaren före och under villaköp. Läs mer
  • 2019-09-21

Bamo M skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Jag har köpt en villa och jag mycket nöjd med alt ! Tack för eran fin bemötande . Läs mer
  • 2019-09-19

Anders K skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålde ett radhus i Huddinge kommun. Peder är väldigt kunnig. Vi tackar honom Läs mer
  • 2019-09-06

Andreas T skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling på frågor. Läs mer
  • 2019-09-04

Tage S skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålt en bostad, fick mycket hjälp av mäklaren.
    Kan rekommendera h.h vid försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-06-16

Mire Å skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Köpte hus i snättringe, Peder var toppen att samtala och resonera med. Trevligt bemötande och bra råd. Läs mer
  • 2019-05-22

Thomas W skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Bra bemötande ,trevlig att prata med. Korrekt och skötte allt bra. Läs mer
  • 2019-02-22

Jenny L skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Har köpt en villa. Fick ett trevligt och proffesionellt bemötande! En mycket kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-02-21

Ann-charlotte L skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Bra säljare med mycket erfarenhet i området. Läs mer
  • 2019-02-21

Magnus L skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Sålt villa. Trevligt bemötande. Kompetent mäklare. Smidig försäljning. Läs mer
  • 2019-02-18

Tommy A skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Väl förberedd inför första möte och genomgående bra professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-14

Jonna S skrev om HusmanHagberg Huddinge
    Rasmus var en utmärkt mäklare för oss. Han gjorde en god utvärdering och vår bostad såldes till ett bra pris. Väldigt lätt att få kontakt med honom och tillgänglig i stort sett närsomhelst för kommunikation. Kunnig och ett trevligt bemötande Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte