HusmanHagberg Idre Älvdalen

HusmanHagberg Idre Älvdalen

Välkommen till HusmanHagberg Idre Älvdalen! Letar du mäklare i Idre, Älvdalen, Berget, Synnanåt, Sundbäcken eller Höstsätern med omnejd? Då är du välkommen att kontakta oss på HusmanHagberg Idre Älvdalen. Våra duktiga mäklare hjälper dig att hitta rätt när det kommer till att köpa eller sälja bostad. Vi kommer gärna hem till...

18 omdömen om HusmanHagberg Idre Älvdalen

Susanne L
Idre Fjäll

Trevlig engagerad mäklare som vänligt svarar på alla frågor vi haft.

Kent L
Idre Fjäll

Snabbt och trevligt bemötande:)

Caroline F
Idre Fjäll

Superbra! Bra bemötande och tydlig kontinuerlig information.

Robin W
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Idre Älvdalen
Idre Fjäll

Det har fungerat jättebra från början till slut

Ida Maria Linnea A
Idre Himmelfjäll

Bra uppdatering av mäklaren under säljprocessen. Allt skedde enkelt och smidigt.

Peter A
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Idre Älvdalen

SKK är kanon Mvh Peter Akterhag

Mikael S
Gördalen

Mäklaren var saklig och proffsig. kund beskriva objektet på ett bra sätt och ge oss information om sådant som nuvarande ägare hade förmedlat.

Hanna Birgitta Å
Grövelsjön

Proffsigt och handlingskraftigt. Positivt bemötande på alla sätt!

Torbjörn Å
Grövelsjön

Huvudansvarig mäklare för försäljningen har varit Svart Karin Karlsson (kontoret i Falun) och hon hade assistans av mäklaren Daniel Nyström (kontoret Älvdalen Idre). Vi är mycket nöjda med båda dessa mäklare. De har bemött oss med ett mycket professionellt och trevligt sätt. När det kommer till frågor och synpunkter vi haft, har detta lösts snabbt och fullt tillfredsställande för oss. Vi har uppfattat ett mycket väl fungerande samarbete mellan dessa mäklare, där Daniel svarat för visning av fastigheten på plats och varit...

Bengt L
Fjällfoten

Nöjd med genomförandet av affären. Snabb återkoppling genom hela säljprocessen.

Kristina E
Särnaheden

Tillgängliga, trevliga och kunniga. Vi fick ihop affären tillsammans i dessa tider. Stort tack !

Helene W
Särnaheden

Karin och Daniel har var med oss i hela processen och visat stort engagemang och proffsighet. Vi är super nöjda.

Thomas G
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Idre Älvdalen
Idre Fjäll

Hej! Väldigt engagerade, trevliga, jobbade hårt för våran försäljning av vår lgh. Uppföljningen under försäljningen var superb. Daniel och Karin som vi haft kontakt med är de bästa mäklare jag varit i kontakt med, och då har jag/ vi köpt och sålt flera fastigheter. Så bästa betyg 10/10 Thomas Grönberg

Mikael E
Kringelfjorden

Har haft mycket bra kontakt med mäklaren som ställt upp under sjukdom, helg och konstiga tider. Över förväntan! Fått svar på frågor under mycket rimliga tider.

Airi H
Idre Himmelfjäll

Bra bemötande av en trevlig tjej i Idre

Jonny H
Idre Himmelfjäll

Helt suveränt väldigt trevlig tjej

Linda T
Idre Fjäll

Trevligt bemötande och lätt att få tag på mäklaren oavsett tidpunkt. Uppfyllde alla förväntningar.

Robert Olof N
Sålde en tomt med hjälp av HusmanHagberg Idre Älvdalen

Mycket bra bemötande av mäklaren med stort engagemang Förväntan är givetvis att sälja till rätt pris. Huset är inte riktigt klart ännu så vi har inget slutresultat av affären ännu.