Maria Fernström

Maria Fernström

Maria Fernström är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Maria Fernström har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Maria Fernström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Fernström har haft 33 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

I mars 2020 kom jag tillbaka igen från föräldraledighet. Det betyder att jag ännu inte har hunnit haft så många avslutade affärer från det att vi började använda reco som rekommendationssajt. Därför kan du uppleva och tro att jag är ny mäklare vilket inte är verkligheten. Jag har varit verksam inom HusmanHagberg sedan 2012 och ser nu fram emot att hjälpa dig med din affär, många erfarenheter rikare efter att ha blivit förälder.

Jag har flera års erfarenhet som mäklare, i både uppåtgående och
nedåtgående marknad och vet hur vi bäst agerar just nu, just för din affär.
Som kund kan du vara trygg med att jag alltid arbetar med att sträva efter
det bästa resultatet.
Jag har varit verksam inom HusmanHagberg sedan 2012 och började min
karriär som säljkoordinator/mäklarassistent. Det har gett mig en oerhört
trygg bas att stå på som mäklare då jag har stor kunskap inom branschen.
Med mig vid din sida får du en engagerad, trygg och omtänksam mäklare
som alltid ser till kundernas bästa och som med stor passion för mitt yrke
driver affärerna framåt utan att kompromissa med kvalitén. Jag strävar
alltid efter att jobba med hjärtat som ledstjärna i varje förmedling och
kundkontakt och tror att trygga affärer leder till bra affärer. Jag ser fram
emot att få hjälpa just dig vidare mot nya bostadsdrömmar! Tack vare alla
kunder får jag fortsätta arbeta med det jag brinner för vilket jag är väldigt
tacksam för. Mitt mål är att ni ska bli så nöjda att ni gärna anlitar mig
igen. Då har jag lyckats.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 39 Läs vad Maria Fernström

• köpte sitt hus med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Viksjö
    2021-07-01
    Verkligen hjälpsam och håller koll på allt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-07-01
    Jag blev bemött på ett väldigt professionellt sätt men också på ett plan som kändes personligt. Min mäklare skötte försäljningen på ett skickligt och smidigt sätt. Otroligt nöjd!
    2021-07-01
    Trevlig, lyssnade på vad vi hade att säga
    2021-06-13
    Väldigt proffesionellt och så fin bemötande av henne. Hjälpsam och guidade oss genom hela processen från start till säljandet.
    2021-04-06
    Engagerad och proffsig.
    Bred kunskap i sitt område.
  • Anna J
    2021-03-17
    Köpt en bostadsrätt på 51kvm. Upplevde Maria som en väldigt kunnig och erfaren mäklare och dessutom personlig, engagerad i sitt bemötande och i sin kommunikation genom hela processen. det enda som hade kunnat klargöras var alternativet om klausul i det fall lånelöfte inte går vidare till ett beviljat bolån. Hade inte några särskilda förväntningar på en mäklare som man köper bostad av kanske ändå att dessa var något lägre än då man säljer sin bostad, i vart fall överträffade Maria dessa förväntningar, rekommenderas.
    2021-02-24
    Mycket nöjd över vårt val av mäklare när vi sålde vår lägenhet. Engagerad och proffsig men med ett personligt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-02-24
    Jag och min sambo kände oss trygga hela vägen med Maria och bemötandet vi fick var av högsta kvalité. Rekommenderas starkt!
    • Jakobsberg - Berghem
    2021-02-23
    I bought an apartment through Maria, she was very good, responsive, supportive and informative.
    Very good communication skills.
    • Jakobsberg - Berghem
    2021-02-23
    I bought an apartment through Maria, she was very good, responsive and supportive.
    Very good communication skills.