Maria Fernström
Registrerad mäklare sedan 2017-03-21
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-22
2019-07 - 2020-06
I mars 2020 kom jag tillbaka igen från föräldraledighet. Det betyder att jag ännu inte har hunnit haft så många avslutade affärer från det att vi började använda reco som rekommendationssajt. Därför kan du uppleva och tro att jag är ny mäklare vilket inte är verkligheten. Jag har varit verksam inom HusmanHagberg sedan 2012 och ser nu fram emot att hjälpa dig med din affär, många erfarenheter rikare efter att ha blivit förälder.

Jag har flera års erfarenhet som mäklare, i både uppåtgående och
nedåtgående marknad och vet hur vi bäst agerar just nu, just för din affär.
Som kund kan du vara trygg med att jag alltid arbetar med att sträva efter
det bästa resultatet.
Jag har varit verksam inom HusmanHagberg sedan 2012 och började min
karriär som säljkoordinator/mäklarassistent. Det har gett mig en oerhört
trygg bas att stå på som mäklare då jag har stor kunskap inom branschen.
Med mig vid din sida får du en engagerad, trygg och omtänksam mäklare
som alltid ser till kundernas bästa och som med stor passion för mitt yrke
driver affärerna framåt utan att kompromissa med kvalitén. Jag strävar
alltid efter att jobba med hjärtat som ledstjärna i varje förmedling och
kundkontakt och tror att trygga affärer leder till bra affärer. Jag ser fram
emot att få hjälpa just dig vidare mot nya bostadsdrömmar! Tack vare alla
kunder får jag fortsätta arbeta med det jag brinner för vilket jag är väldigt
tacksam för. Mitt mål är att ni ska bli så nöjda att ni gärna anlitar mig
igen. Då har jag lyckats. Läs mer

Läs vad 18 Läs vad Maria Fernström

• Inez W sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-06-01

Jakobsberg
    Maria är så himla trevlig och proffsig! Vi är väldigt nöjda att vi fick henne som mäklare :) en riktigt stjärna! Läs mer
  • Kerstin K sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-05-20

3:a
    Jakobsberg - Söderdalen
    Jag sålde en fin 3:a i Söderdalen Jakobsberg.
    Mäklare Maria har med stor kännedom och skicklighet skött försäljningen över förväntan och önskan.
    Hon är en proffesionell, ärlig och engagerad mäklare.
    Jag har känt mig trygg i affären genom henne.
    Rekommenderar Maria det varmaste,
    Kerstin K Läs mer
  • Kristina F köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-05-18

Viksjö
    Köpt bostadsrätt i Järfälla. Fick ett bra bemötande och kontakten efter avslutad budgivning fram till kontraktskrivning fungerade väldigt snabbt och smidigt. Ett litet önskemål hade varit att kunna få bättre svar på möjlighet att hyra parkering vid köp av bostad, men det är inte specifikt för denna mäklare utan har upplevt att det generellt har varit svårt att få svar på även när jag har kollat på andra lägenheter. Sammanfattningsvis en väldigt positiv upplevelse så här långt. Läs mer
  • Anders N sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-05-15

Viksjö
    Sålt en lägenhet om 1 1/2 rok i Järfälla. Supernöjd! Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • Susanne L köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

Köpt en bostadsrätt.
    Väldigt fin o tilltalande beskrivning.
    Kunnig, proffsig, lugn och skapar trygghet. Kunde alltid hjälpa till, svarade på frågor och informerade. Kände mig alltid vänligt bemött. Läs mer
  • Anders L köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

Barkarbystaden
    Köpt en lägenhet, bra bemötande och tydlig information och snabb återkoppling. Flexibel och tillmötesgående.
    Skulle definitiv rekommendera henne och gärna använda mig av hennes tjänster igen. Läs mer
  • Paul El C sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

Barkarbystaden
    Maria har på ett fantastiskt bra sätt förmedlat försäljningen och lyckats få min bostad såld som dessutom var uthyrd. Maria upplevs som mångsidig och genomförde försäljningsprocessen i samarbete med hyresgäst, budgivare, köpare och säljare på ett väldigt bra och smidigt sätt. Läs mer
  • Nghia L skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-11-10

Maria är trevlig, tillmötesgående och vet vad hon sysslar med. Har mött många amatörer i branschen och Maria är absolut inte en av dem! Läs mer
  • Kristina M skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-11-08

Maria förmedlade vårt kära hus på ett mycket professionellt och vänligt sätt... Vi har sålt ett hus som varit ett kärt boende i många år så mäklarens roll har varit mycket viktig. Med Marias stöd i genomförandet har vi känt oss trygga i samtliga delar av processen! Läs mer
  • Anna R köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-09-22

Jakobsberg
    Maria var väldigt trevlig och mycket hjälpsam! Läs mer

Senaste försäljningarna

Aspnäsvägen