Maria Fernström

Maria Fernström

Maria Fernström är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Maria Fernström har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Maria Fernström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Fernström har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

73 omdömen om Maria Fernström

Åsa V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Birkastan

Enkelt och smidigt att samarbeta med Maria när vi köpte vår nya bostad.

Hans K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan Birkastan

Proffsigt bemötande genom att vara saklig, ärlig. Maria håller inte på med att sälja in en massa floskler och överdrifter, plus lyssnar mer än pratar vilket skapar förtroende. Maria angav vad hon borde klara, vi höjde ribban och hon antog utmaningen. Lyckades sen leverera ännu bättre genom bra plan och idogt arbete. Det finns mäklare och mäklare, en del man ångrar och en del som gör en nöjd. Tror ovan räcker för att beskriva vår erfarenhet och nu i efterhand är vi glada att Maria åtog sig vårt uppdrag.

Diana K
Vasastan Birkastan

Maria är professionell, tydlig och väldigt kunnig vilket gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen. Hon lade upp en tydlig plan för vår försäljning och vi fick vår lägenhet såld fort och smidigt. Trevlig, snabb på att svara på frågor som man kan ha. Jag blev också mycket nöjd med fotograferingen, både fotografen som Maria använder och Maria själv har mycket bra känsla för detaljer och den stil som lägenheten har. Vill ni ha en smidig och snabb försäljning, rekommenderar jag stark Maria.

Lisa R
Vasastan Norrmalm

Maria var mycket hjälpsam under köpprocessen och jag uppskattade hennes skicklighet att få ihop en snabb affär!

Bengt G
Vasastan Sibirien

Tycker Maria svarat bra som väntat och agerat snabbt i processen. Har inte deltagit vid visningar så vet ej hur det fungerat. Hade förväntningar om högre prisnivå kopplat till läget. Osäker på om det kom fram tillräckligt Fick bra assistans för signering/fullmakt i min frånvaro.

Katarina F
Vasastan Norrmalm

Jag har haft min lägenhet i 20 år så är ej så van vid att köpa och sälja. Men med Maria så kändes allt väldigt bra. Hon är trygg i sitt jobb, kunnig, driven, ger råd och tips. Jag har bara gott att säga om henne och hur hon skötte försäljningen utav min lägenhet.

William G
Vasastan Birkastan

Maria var väldigt proffsig. Gav mycket bra tips och trix. Även hjälpsam med funderingar efter köp.

Kristoffer P
Vasastan Birkastan

Bra dialog från start till mål.

Carina E
Vasastan Odenplan

Professionellt men ändå personligt bemötande från Maria. Kände mig trygg i hela processen.

Victor L
Vasastan Odenplan

Maria var tydlig i sin kommunikation och väldigt driven!