Maria Fernström

Maria Fernström

4.7 i betyg av 28 omdömen

Maria Fernström är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Maria Fernström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 28 omdömen sedan 2018-02-22. Maria Fernström har haft 13 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

I mars 2020 kom jag tillbaka igen från föräldraledighet. Det betyder att jag ännu inte har hunnit haft så många avslutade affärer från det att vi började använda reco som rekommendationssajt. Därför kan du uppleva och tro att jag är ny mäklare vilket inte är verkligheten. Jag har varit verksam inom HusmanHagberg sedan 2012 och ser nu fram emot att hjälpa dig med din affär, många erfarenheter rikare efter att ha blivit förälder.

Jag har flera års erfarenhet som mäklare, i både uppåtgående och
nedåtgående marknad och vet hur vi bäst agerar just nu, just för din affär.
Som kund kan du vara trygg med att jag alltid arbetar med att sträva efter
det bästa resultatet.
Jag har varit verksam inom HusmanHagberg sedan 2012 och började min
karriär som säljkoordinator/mäklarassistent. Det har gett mig en oerhört
trygg bas att stå på som mäklare då jag har stor kunskap inom branschen.
Med mig vid din sida får du en engagerad, trygg och omtänksam mäklare
som alltid ser till kundernas bästa och som med stor passion för mitt yrke
driver affärerna framåt utan att kompromissa med kvalitén. Jag strävar
alltid efter att jobba med hjärtat som ledstjärna i varje förmedling och
kundkontakt och tror att trygga affärer leder till bra affärer. Jag ser fram
emot att få hjälpa just dig vidare mot nya bostadsdrömmar! Tack vare alla
kunder får jag fortsätta arbeta med det jag brinner för vilket jag är väldigt
tacksam för. Mitt mål är att ni ska bli så nöjda att ni gärna anlitar mig
igen. Då har jag lyckats.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 28 Läs vad Maria Fernström

• Sold my aprtment. Such a pleasent experience. Very helpful. -Recommended
    Meenashi Sundaram R sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-10
    • 5:a
    • 110.0 m²
    2020-10-10
  • Maria was extremely helpful from the start. She explained us the entire process and the translated the contract in English, which was particularly very helpful for us. She is a very pleasant and prompt with all her responses. Excellent experience interacting with her. Thank you!
    Kabir K köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 4:a
    • 95.0 m²
    2020-10-07
  • Jag har sålt en lägenhet i Jakobsberg. Trevlig och otrolig driven mäklare som anpassar sig efter ens situation. Väldigt nöjd!
    Marivan S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 53.0 m²
    2020-10-07
  • Vi köpte en bostadsrätt och vi har blivit mycket trevligt bemötta och proffsigt hanterade. Maria har varit kunnig i alla frågor vi haft och köpprocessen gick mycket snabbt och smidigt.
    Daniel O köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-06
    • 5:a
    • 110.0 m²
    2020-10-06
  • Vi har köpt en bostad i Järfälla. Vi träffade mäklare under visningen och hon var ärlig och hjälpsam från början. Vi har berättat våran syfte med att köpa bostad. Vi fick hjälp och det kändes att vi är i goda händer och ska inte bli lurade.
    Nooshin B köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-04
    • 44.5 m²
    2020-10-04
  • Maria är lugn och förtroendeingivande i kundbemötandet och mycket professionell i sin yrkesutövning. Hon skötte bostadsförsäljningen på bästa tänkbara sätt. Toppklass!
    Max B sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-01
    • 74.0 m²
    • Bolinder Strand - Kallhäll
    2020-10-01
  • Maria är ett proffs med en bred kunskap inom sitt område! Rekommenderar henne starkt till den som antingen skall sälja eller köpa lägenhet!
    Rebecca J sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-09-30
    • 74.0 m²
    • Bolinder Strand - Kallhäll
    2020-09-30
  • Sålde lgh. Maria är väldigt professionell och trevlig. Bra öga för detaljer inför fotografering och visning. Hon har stort kunnande om lokalområdet. Alltid tillgänglig och jag kände att hon verkligen ville mitt bästa.
    Emma N
    Emma N sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-07-14
    • 72.0 m²
    2020-07-14
  • Maria är så himla trevlig och proffsig! Vi är väldigt nöjda att vi fick henne som mäklare :) en riktigt stjärna!
    Inez W sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-06-01
    • 1:a
    • 34.5 m²
    2020-06-01
  • Jag sålde en fin 3:a i Söderdalen Jakobsberg. Mäklare Maria har med stor kännedom och skicklighet skött försäljningen över förväntan och önskan. Hon är en proffesionell, ärlig och engagerad mäklare. Jag har känt mig trygg i affären genom henne. Rekommenderar Maria det varmaste, Kerstin K
    Kerstin K sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-05-20
    • 81.0 m²