Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg Vasastan Nadine Ekstrand
Nadine Ekstrand
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 94 Läs vad Nadine Ekstrand

• Göran L sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-06-10

Vasastan Östermalm
    Sålt lägenhet i Stockholm. Mäklaren var professionell och vänlig. Läs mer
  • Staffan B köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-06-05

Vasastan Odenplan
    Köpte lägenheten. mycket nöjd hur hela affären genomfördes. Kände en trygghet hela tiden. Läs mer
  • Carin S sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-06-05

Vasastan
    Nadine är saklig, kunnig och har riktigt bra fingertoppskänsla! Vi fick jättebra råd genom hela vår försäljningsprocess. Jag skulle varmt rekommendera Nadine till alla som säljer lägenhet i Vasastan. Läs mer
  • Olof L sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-05-20

Vasastan Sibirien
    Jättebra mäklare som lyssnar på kunden. Läs mer
  • Nicolette S sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-04-26

Vasastan
    Nadine har varit fantastisk och kämpade hårt för att komma upp i höra siffror i en tuff marknad. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Lars W
    Lars W köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-04-25

Vasastan Atlas
    Köpt liten övernattningslgh. Proffsigt o informativt bemötande av Nadine och bra hjälp med alla praktiska detaljer. Läs mer
  • Christina W köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-04-25

Vasastan Atlas
    Vi har köpt en bostadsrätt för övernattning i Vasastan i Stockholm. Vi blev mycket väl bemötta av Nadine, fick relevant information och en förhandsvisning på en tid som passade oss. Vi är mycket nöjda med henne och hela processen. Läs mer
  • Åsa L köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-04-23

Vasastan Birkastan
    Jag har köpt en liten lägenhet i Stockholm genom Nadine. Allt har fungerat mycket bra. Just nu väntar jag på godkännande från föreningen och besked om jag kan få tidigt tillträde. Läs mer
  • Magnus B köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-04-15

Vasastan
    Köpte bostad i Stockholm med Nadine Ekstrand som mäklare. Smidig och professionell affär. Läs mer
  • Ursula L sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-04-10

Vasastan
    Nadine är mycket kompetent och trevlig.
    Hon har varit fantastisk genom hela vår försäljningsprocess. Återkopplat på allt med fakta, råd och även en glasklar status under vägen. Vi har köpt och sålt flera gånger med olika mäklare och Nadine är absolut en av de bästa mäklare vi haft. Läs mer

Senaste försäljningarna

Norrbackagatan