Nadine Ekstrand
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01

Läs vad 114 Läs vad Nadine Ekstrand

• Peter B sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-21

Östermalm
    Nadine är en helt fantastisk mäklare. Hon skötte allting så proffsigt och var över all förväntan på alla områden. Jag jobbar proffesionellt med kommersiella fastighets transaktioner men har aldrig mött en så duktig mäklare någonsin. Hon platsar troligtvis in som en av Sveriges bästa mäklare. Hon tar även hand om dig som kund på en fem stjärnig service nivå. Läs mer
  • Marcus F köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-20

Trevligt bemött. Snabbt svar på alla frågor Läs mer
  • Charlotte H sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-14

Vasastan Sibirien
    Sålde vår lägenhet i Vasastan och allt gick mycket smidigt med Nadine. Proffsigt och seriöst bemötande och hanterande av hela affären samt öga för detaljerna. Bra information och analys av läget under hela processen. Läs mer
  • Peter E sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-03

Vasastan
    Jag fick Nadine rekommenderad av andra mäklare när jag skulle sälja min lägenhet. När jag träffade Nadine senare så gjorde hon ett väldigt bra intryck; väldigt professionell och påläst. Eftersom jag själv inte kunde närvara vid försäljningen så var det ytterst viktigt att ha en mäklare som kunde ta ett stort ansvar vid försäljningen.
    Måste starkt rekommendera Nadine efter att hon har sålt min lägenhet! Läs mer
  • Annika Å köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-02-01

Vasastan
    Jag har tillsammans med min dotter köpt en lägenhet som hon ska bo i. I vårt möte med Nadine för att skriva på kontraktet fick vi en mycket trevlig, professionell och informativ genomgång av alla handlingar.
    Jag skulle definitivt rekommendera Nadine som mäklare till någon som planerar köp eller sälj av bostad. Läs mer
  • Mats Björn-Olof T sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-12-19

Vasastan Odenplan
    Har sålt en 2:a på Upplandsgatan i Stockholm.
    Det blev en del strul i försäljningsprocessen som Nadine redde ut på ett utmärkt sätt.
    Nadine är en mycket positiv kontakt. Hon är noggrann i såväl förberedelser som genomförandet av affären. Hon pekade på omständigheter som vi inte hade tänkt på.
    Hon skapar ett förtroende hos säljaren och sannolikt även hos köparen.
    Nadine är den bästa mäklare vi har haft kontakt med. Läs mer
  • Marie T sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-12-09

Sålt en bostadsrätt
    Vi blev proffsigt bemötta av Nadine och hon utförde sitt uppdrag både med säljarens och köparens bästa för ögonen. Duktig på sitt jobb och jag skulle rekommendera henne till den som söker en mäklare. Läs mer
  • Gustav W
    Gustav W köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-12-09

Vasastan Odenplan
    Nadine hjälpte oss köpa en lgh på Odenplan. Allt gick snabbt och smidigt och hon gjorde allt rätt och var ett bra stöd i processen. Läs mer
  • Per J sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-12-07

Vasastan Odenplan
    Sålt lägenhet i Vasastan.

Jag har köpt och sålt tre lägenheter i Stockholm under de senaste 15 åren. vilket samtidigt innebär att jag mött många mäklare, på alla de visningar jag besökt, som jag kan jämföra med.

Nadine är outstanding i alla avseende. Hon är väldigt ödmjuk inför uppgiften, smart , vänlig och mycket taktiskt i sitt tänkande inför försäljningen.

Jag kan verkligen rekommendera henne som part i en försäljning.

Per Läs mer
  • Tuve J köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-11-16

Östermalm
    Har köpt en liten bostadsrätt på östermalm.mycket frekvent kontakt med nadine från visning till avslut.nadine har uppträtt med hög integritet ,transparans och sympatisk framtoning.hon inger förtroende och skulle vända mig till henne vid ev framtida bostadsaffärer. Tuve Johannesson Läs mer

Senaste försäljningarna

Grev Magnigatan