Nadine Ekstrand

Nadine Ekstrand

Nadine Ekstrand är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Nadine Ekstrand har varit registrerad mäklare sedan 2011-05. Nadine Ekstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 224 omdömen med ett betyg på 4.9. Nadine Ekstrand har haft 30 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

224 omdömen om Nadine Ekstrand

Sedan starten hos Reco 2015
Sylvia Marianne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan

Jag har ju inte så stor erfarenhet av mäklare men en bättre kunnigare, förutseende, skickligare och omtänksam mäklare kan jag inte tänka mig.

Alicja B
Vasastan

Nadine är rena drömmen att jobba med. Professionell ända ut i fingerspetsarna, påläst, har koll på varenda detalj och hon är med dig i varenda steg av din försäljning. Hela processen kändes väldigt trygg och smidig. Nadine sätter målet och jobbar mot det, även om man själv blir osäker och kanske börjar backa. Hon stöttar dig hela vägen och håller hela tiden kontakten och finns tillgänglig på telefon, Mail och sms varje dag om så behövs. Fantastiskt mäklare! När ni letar efter mäklare för ert nästa köp el försäljning, välj Nadine! Ni kommer inte ångra er!

Henrik Ö
Vasastan Birkastan

Nadine var professionell, drivande och tydlig med informationen. Hon tog verkligen hand om försäljningen och såg till att det blev en bra affär. Det var skönt att ha någon som hade koll och vågade säga vad hon tyckte.

Björn T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan

Superproffsig, tillmötesgående och mycket trevlig! Köpte en lägenhet och skulle absolut kunna tänka mig att sälja genom Nadine!

Stefano C
Vasastan

Tidligt snabbt och effektivt! Trots svar marknad vi fick sälja lägenheten på bara knappt 3 veckor och för ett bra pris!

Tove H
Vasastan Rödabergen

Allting gick jättebra och super smidigt!

Johan G
Vasastan

Nadine är en otroligt lyhörd och serviceinriktad mäklare som jag varmt skulle rekommendera till alla som vill sälja sin lägenhet!

Markus B
Vasastan

Från första stund bemötte Nadine mig med professionalism och värme. Hon var ständigt tillgänglig för frågor, vilket skapade en känsla av trygghet. Trots mina höga förväntningar på försäljningen av min lägenhet, lyckades Nadine överträffa dem. Med en klar strategi för marknadsföring uppnådde vi ett försäljningspris som var högre än förväntat. Dessutom lyckades hon hitta köpare som var lika nöjda med affären, vilket ytterligare förstärkte min positiva upplevelse. Genom hela processen imponerade hon med sin marknadskunskap...

Pontus H
Vasastan Odenplan

Som förstagångsköpare fick vi mycket bra hjälp av Nadine genom hela processen. Vi är mycket nöjda!

Dag G
Vasastan

Effektiv, proffesionell, och mycket trevlig.