Nadine Ekstrand

Nadine Ekstrand

Nadine Ekstrand är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Nadine Ekstrand har varit registrerad mäklare sedan 2011-05. Nadine Ekstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.9. Nadine Ekstrand har haft 53 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 171 Läs vad Nadine Ekstrand

• sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-07-05
    Nadine har ett proffsigt och personligt bemötande. Hon håller dig kontinuerligt uppdaterad under försäljningsprocessen och jag är så otroligt nöjd med det arbete hon lagt ner på försäljningen av min lägenhet.
    Nadine har mött alla de förväntningar jag haft på henne som mäklare och jag rekommenderar henne varmt till er som ska sälja er lägenhet.
    • Vasastan Birkastan
    2021-06-28
    Nadine är proffsig, kunnig, påläst och trevlig. Hon gör sitt yttersta och har en enorm know how! En riktig stjärna! Rekommenderas varmt!
    2021-06-21
    Vi fick Nadine rekommenderad från bekanta, så vi hade höga förväntningar på hur hon och HusmanHagberg skulle hantera försäljningsprocessen av vår lägenhet.

Från första kontakt har Nadine visat att hon är engagerad och proffsig i sitt agerande, hon guidat oss i våra frågeställningar och alltid varit tillgänglig när vi önskat hjälp. Vid budgivning och kontraktsskrivning har hon varit fortsatt proffsig, transparent och tydlig i kontakt med både oss och köpare.

Vi kan varmt rekommendera Nadine till att hantera er lägenhetsförsäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2021-06-10
    Hela processen var mycket proffsig och som köpare var man hela tiden uppdaterad samt genomförandet var transparent vilket skapade tillit och förtroende.
  • 2021-06-07
    Har haft kontakt med Nadine under en längre period för två objekt som Nadine hade på kommande vilket resulterade i att vi slutligen kunde köpa en av dessa (efter tuff budgivning). Nadine behärskar konsten att balansera mellan köparens och säljarens intressen på ett mycket sofistikerat sätt. Nadine kan sitt yrke men hon kan även lyssna på vad man som köpare och säljare vill ha, detta är inte en självklarhet i denna branch. Stort plus till Nadine.
  • Pelle G
    • Birkastan Vasastan
    2021-05-30
    Nadine är en fantastiskt duktig mäklare och säljare och vi hade hela tiden en mycket konstruktiv och målmedveten dialog kring målet mer försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Nadine och hade gladeligen valt henne för min nästa bostadsförsäljning.
    • Birkastan Vasastan
    2021-05-28
    Otroligt professionellt och trevligt bemötande från start till slut. Trots strulig budgivare skötte Nadine försäljningen exemplariskt och till ett bra pris. Kan varmt rekommendera henne!
    2021-05-07
    Vi har köpt en lägenhet i stan. Bra och trevlig bemötande på visning, samt bra uppföljning via sms, telefon under hela processen. Vi hade bra kontakt med Nadine under hela budgivingsprocess. Vi fick även möjlighet att se lägenhet igen efter 2 dagar av budgivning vilket var väldigt uppskattad. Transparant budgivning (som var dock ett krav från säljaren) var också uppskattad.
    Efter vi hade varit på flera budgivningar som slutade och strulade på olika sett, hade vi faktiskt inga förväntingar på mäklaren och processen ... vi hade tänkt istället att "anpassa oss" till situationen för att kunna till slut lyckas med inköp. Enligt oss skulle det krävas en rejält reglering på bostadsmarknad för att man skulle kännas sig trygg med processen.
    2021-05-04
    Nadine var väldigt engagerad, trevlig och hjälpsam i mitt köp av lägenhet!
    2021-05-03
    Jättenöjd med Nadine som mäklare! Hon jobbade stenhårt och var alltid tillgänglig.