Nadine Ekstrand
Registrerad mäklare sedan 2011-05-10
Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-27
2019-07 - 2020-06

Läs vad 125 Läs vad Nadine Ekstrand

• Stina B sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-11

Vasastan
    Nadine hjälpte mig sälja min bostad och jag är supernöjd med val av mäklare! Trevlig och personlig genom hela processen samtidigt som hon varit extremt professionell och gjort allt för att jag som säljare ska få bästa möjliga resultat och känna mig nöjd. Läs mer
  • Olga A köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-05-04

2.5:a
    Vasastan Atlas
    Superbra service! Vi köpte lägenhet snabbt och hon hjälp oss att ta vidare våra önskemål till säljaren. Läs mer
  • Irina K köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-04-29

Vasastan
    Jag köpte en bostadsrätt av Nadine. Hon bemötte mig på ett väldigt professionellt sätt. Jag fick förtroende för henne och litade på Nadine. Jag kan varmt rekommendera Nadine vid både köp och sälj. Det är få mäklare som är riktigt så professionella och punktliga som Nadine. Är väldigt nöjd med min affär! Läs mer
  • Johan Erik Göran Assur W sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-04-29

2.5:a
    Vasastan Atlas
    Kanon mäklare som gjorde det lilla extra under tuffa tider. Läs mer
  • Susanna K köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-04-16

Vasastan
    Trevligt och positivt bemötande genom hela processen. Proffsig och lösningsorienterad för båda parter. Supernöjd med kontakten. Läs mer
  • Mariell S sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-04-07

Birkastan Vasastan
    Vi har både köpt och sålt och sålt i Birkastan med Nadine. Nyligen sålde hon vår lägenhet och överträffade våra förväntningar med hästlängder. Hon är proffsig, kunnig och noggrann. Alltid mån om både säljare och köpare. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Emma P köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-21

Vasastan
    Köpt lägenhet i Vasastan på Odenplan.
    Jag tog kontakt med mäklaren innan visningen. Fick relevant information och professionellt bemötande.
    Nadine uppfyller mina höga krav på yrkesskicklighet när det gäller bostadsköp.
    Kan varmt rekommendera Nadine Ekstrand vid ditt nästa bostadsaffär både som köpare och som säljare. Läs mer
  • Martin N köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-16

Vasastan Odenplan
    Hon agerade väldigt professionellt, var väldigt pedagogisk och gav ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Jacob N köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-14

Vasastan Odenplan
    Köpte lägenhet i Vasastan, Nadine var väldigt professionell och hjälpsam under hela processen. Läs mer
  • Johan S köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2020-03-04

Birkastan Vasastan