Nadine Ekstrand

Nadine Ekstrand

Nadine Ekstrand är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Nadine Ekstrand har varit registrerad mäklare sedan 2011-05. Nadine Ekstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 195 omdömen med ett betyg på 4.9. Nadine Ekstrand har haft 25 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 195 Läs vad Nadine Ekstrand

• sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-07-02 Verifierad kund
    Vi valde Nadine för att hon verkade kunnig och professionell i sitt agerande. Vi blev inte besvikna. Vi fick all den hjälp, goda råd m.m. som behövdes och våra förväntningar på försäljningen infriades.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2022-06-30 Verifierad kund
    Toppen på alla sätt genom hela processen av mitt köp. Ordning och reda, snabba svar och supertrevlig. Varmaste rekommendationer från mig.
    2022-06-29 Verifierad kund
    Nadine överträffade alla mina förväntningar. Hon var en trygg klippa genom hela försäljningen. Trots ett riktigt svårt marknadsläge visade Nadine tålamod och engagemang. Hon hjälpte mig att tänka och hålla huvudet kallt genom både bostadsförsäljning och bostadsköp. Med kompetens och värme tog Nadine vår affär i hamn. Jag kunde inte vara mer nöjd.
    • Vasastan Rödabergen
    2022-05-23 Verifierad kund
    Nadine är är otroligt professionell och kunnig. Hon har hjälpt oss med flera bostadsaffärer och leverar alltíd över förväntan. Kan starkt rekomendera Nadine.
    • Vasastan - Tre Liljor
    2022-04-06 Verifierad kund
    Allt var mycket bra utfört!
    Bättre än förväntan!
    • Vasastan - Tre Liljor
    2022-04-06 Verifierad kund
    Proffsigt och engagerat bemötande. Vi har alltid haft höga förväntningar på de mäklare som vi varit i kontakt med och vi fastnade för Nadine som vårt första val ! I vårt fall så var det lätt för en mäklare att engagera sig eftersom vi hade ett fantastiskt objekt. Lätt sålt! Allt är ju inte slutfört än ( en del pappersarbete kvar) men vi litar på att Nadine håller koll "ända in i kaklet"
  • Gabriella A
    • Vasastan Birkastan
    2022-03-24 Verifierad kund
    Nadine är en riktigt trevlig, proaktiv och professionell mäklare. Hon hjälpte oss hitta drömlägenheten! Jag skulle aldrig tveka att höra av mig till Nadine för att sälja lägenhet eller anmäla köpintresse!
  • 2022-03-17 Spontant omdöme
    Nadine är lyhörd, driven och en god kommunikatör. Hon ger sitt yttersta i försäljningen och är extremt professionell. Vi är nöjda från start till avslut och kan verkligen rekommendera henne för framtida försäljningar.
    • Vasastan Atlas
    2022-02-17 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och hårt arbetande. Rekommenderas helt klart. Försäljningens resultat överträffade helt klart mina förväntningar. Vad som sedan är mäklarens kunnighet eller marknadens intresse låter jag vara osagt
    2022-02-06 Verifierad kund
    Nadine är en oerhört kunnig och driven mäklare. Anlitade henne för att sälja min förra lägenhet för sex år sedan och när det nyligen var dags att sälja nuvarande lägenhet kändes valet av mäklare självklart.

Mina förväntningar har varit höga och Nadine har överträffat dessa. Söker du en engagerad mäklare som jobbar hårt med tydlig kommunikation genom hela processen kan du sluta leta!