Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg Vasastan Nadine Ekstrand
Nadine Ekstrand
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 73 kunder tycker om Nadine Ekstrand

• Johannes J köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    47m²
    Vasastan Odenplan
    Vi köpte Frejgatan 50 efter gedigen och bemötande korrespondens med Nadine Ekstrand som levde upp till våra förväntningar om hur en smidig och trygg affär ska genomföras. Läs mer
  • Ella B
    Ella B köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    57m²
    Östermalm
    Köpte vår första bostad på Brahegatan med hjälp av Nadine. Hon var väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela köpet.

Sammanfattningsvis kunde vi inte önskat oss en bättre mäklare vid köpet av vår första lägenhet! :)

/ Ella Läs mer
  • Jan Tonnby gm f sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    1:a
    33m²
    Vasastan
    Jag köpte en liten etta genom Nadine som jag sen sålde med hjälp av Nadine.
    Vid både köp och försäljning som av olika skäl vare lite extra knepigt, var Nadine mycket hjälpsam, effektiv och professionell.
    Nadine överträffade mina förväntningar, och jag är mycket nöjd med utfallet trots att jag förlorade lite på grund av en sämre marknad Läs mer
  • Niclas G
    Niclas G köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    38m²
    Nedre Gärdet Östermalm
    Köpt en 1,5:a på Gärdet i Stockholm.
    Bra bemötande. Korrekt, proffsig, trevlig, snabb. Läs mer
  • Nicholas G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    En av de bättre mäklarna vi anlitat när vi sålt lägenheter. Positiv, tydlig och välorganiserad. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Jonas O skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Sålt Lägenhet 2,5 rum.
    Trevlig, Engagerad.
    Avslut snabbare än förväntat, pris över förväntan Läs mer
  • Sophie W skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte mig att sälja en lägenheten i Sibirien, Vasastan.

Hon är en mäklare utöver de vanliga. Professionell, konsultativ, lyhörd och lösningsfokuserad.

Jag rekommenderar henne till alla som vill göra en bra lägenhetsaffär. Läs mer
  • Anna G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag har både köpt och sålt lägenheten (1:a, 33m2 i Stockholm innerstad) med Nadine och kände mig väl omhändertagen både som säljare och som köpare. Att jag var nöjd som köpare var utslagsgivande för att jag valde Nadine när jag skulle sälja lägenheten.
    Nadine är väldigt mån om att säljare och köpare ska känna sig trygga under hela processen och hon lyckas väldigt bra med att vara både professionell och personlig. Läs mer
  • Gilfredo R skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Nadine hjälpte oss att sälja vår fina etta. Hon gjorde ett fantastiskt jobb, väldigt kommunikativ och strukturerade. Rekommenderar henne 100% Läs mer
  • Karin M skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    Jag anlitade Nadine för försäljningen av min bostad.
    Hon har under hela processen varit professionell och aktiv. Är tillgänglig och svarar snabbt på ens frågor. Hon lysande även in och ändrar efter dina egna preferenser och tankar.
    Jag känner att Nadine även gjorde det lilla extra för att se till att jag blev helt nöjd med min försäljning.
    Jag skulle rekommendera Nadine som mäklare för andras affärer. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a