Nadine Ekstrand

Nadine Ekstrand

Nadine Ekstrand är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

och har varit registrerad mäklare sedan 2011. Nadine Ekstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 138 omdömen sedan 2015-01-27. Nadine Ekstrand har haft 40 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 138 Läs vad Nadine Ekstrand

• En helt fantastisk duktig tjej Kan verkligen rekommendera henne till andra säljare och köpare Köpt en lägenhet på Sveavägen i Stockholm Väldigt fint sätt och trevligt bemötande
    Irene J
    Irene J köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-10-08
    • 1:a
    • 34.0 m²
    2020-10-08
  • Vi köpte en lägenhet till vår dotter. Jättebra bemötande på mäklar kontoret. Allting gick väldigt smidigt. Mäklaren var påläst och kunnig.
    Peter J köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    • 28.0 m²
    2020-09-17
  • Har sålt en bostadsrätt i Vasastan. Nadine Ekstrand skötte försäljningen på en föredömligt sätt. Arbetade hårt för att få ett bra pris. Nadine var väl förbered och hade god kännedom om föreningens situation som hon kunde förmedla de potentiella köpare på ett öppet och professionellt sätt. Slutpriset blev enligt satta förväntningar.
    Stefan H sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    • 45.0 m²
    2020-09-17
  • Nadine was excellent in the purchase of a beautiful appartment in Vasastan. She was efficient, confident and personable which made the whole process smooth and stressfree. Compared to other brokers, Nadine felt a level above and I wouldn't hesitate to recommend her to others, I would definitely use her again if I need to sell an appartment. Very impressed indeed, thank you Nadine!
    Hazel Pamela M köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    • 38.0 m²
    • Vasastan Rödabergen
    2020-09-17
  • Sålde min bostadsrätt med Nadine. Proffsig mäklare med god kunskap om branschen och framförallt mitt område i Vasastan. God kommunikation och härlig energi gjorde att jag hela tiden kände mig alltid trygg i hennes händer från värdering hela vägen till kontraktsskrivning. Rekommenderas varmt
    Ludvig W sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    • 28.0 m²
    2020-09-17
  • Nadine sålde vår lägenhet (68 kvm) på Rörstrandsgatan. Hon är en helt fantastisk mäklare och hanterade både förberedelserna inför visning samt budgivningsprocessen enastående. Vi hade väldigt högt ställda krav genom hela processen men Nadine överträffade våra förväntningar; även vad gäller slutpriset.
    Sofia T sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-09-14
    2020-09-14
  • Nadine är en pålitlig mäklare som kan marknaden utan och innan. Har tidigare anlitat Nadine o kommer göra det igen om jag säljer ngt i framtiden. Hon får mina varmaste rekommendationer!
    Catrine M sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    • 3:a
    • 97.0 m²
    • Birkastan Vasastan
    2020-09-11
  • Nadine hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Vasastan. Vi upplevde henne som otroligt tillmötesgående, professionell och kunnig. Hon har varit aktiv och lyhörd genom hela processen vilket har gett oss en trygghet samtidigt som det hela har gått väldigt smidigt. Resultatet blev helt över våra förväntningar och vi skulle absolut rekommendera henne och använda henne igen.
    Daniel Leo S sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-09-11
  • Köpt en bostadsrätt i Vasastan. Nadine gav ett proffsigt bemötande på visningen. Väl påläst gällande lägenhetens egenskaper, men även föreningens. Snabb återkoppling vid frågor och likaså när kontraktsskrivningen skulle ske. Rekommenderas!
    Jacob E köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-09-11
  • Köpare av lägenhet på Torsgatan. Väldigt proffsigt bemötande från Nadine under hela processen. Hon hade bra svar på våra frågor och återkopplade löpande under hela processens gång utan att vara för påstridig. Pålitlig mäklare som vi absolut rekommenderar.
    Sofia B köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
    2020-09-08
    • 3.5:a