Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan HusmanHagberg Vasastan Nadine Ekstrand
Nadine Ekstrand
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01

Läs vad 78 kunder tycker om Nadine Ekstrand

• Saga D sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-02-17

49m²
    Hagastaden Vasastan
    Nadine är en superbra mäklare som aldrig ger upp trots en kämpig marknad. Läs mer
  • Caroline köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-02-14

33.5m²
    Köpt bostadsrätt.
    Påläst mäklare, återkopplar i tid och tillgänglig. Kunnig och kompetent Läs mer
  • Ola S sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-01-20

42m²
    Nadine hjälpte mig sälja min lägenhet och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Vanja B köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2019-01-08

33.5m²
    En engagerad, trevlig, påläst och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • Jonathan C köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-12-12

49m²
    Vasastan
    Köpte lgh, trevlig och professionell Läs mer
  • Johannes J köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-12-10

47m²
    Vasastan Odenplan
    Vi köpte Frejgatan 50 efter gedigen och bemötande korrespondens med Nadine Ekstrand som levde upp till våra förväntningar om hur en smidig och trygg affär ska genomföras. Läs mer
  • Ella B
    Ella B köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-12-07

57m²
    Östermalm
    Köpte vår första bostad på Brahegatan med hjälp av Nadine. Hon var väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela köpet.

Sammanfattningsvis kunde vi inte önskat oss en bättre mäklare vid köpet av vår första lägenhet! :)

/ Ella Läs mer
  • Jan Tonnby gm f sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-12-06

33m²
    Vasastan
    Jag köpte en liten etta genom Nadine som jag sen sålde med hjälp av Nadine.
    Vid både köp och försäljning som av olika skäl vare lite extra knepigt, var Nadine mycket hjälpsam, effektiv och professionell.
    Nadine överträffade mina förväntningar, och jag är mycket nöjd med utfallet trots att jag förlorade lite på grund av en sämre marknad Läs mer
  • Niclas G
    Niclas G köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-12-06

38m²
    Nedre Gärdet Östermalm
    Köpt en 1,5:a på Gärdet i Stockholm.
    Bra bemötande. Korrekt, proffsig, trevlig, snabb. Läs mer
  • Nicholas G skrev om Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan

2018-10-26

En av de bättre mäklarna vi anlitat när vi sålt lägenheter. Positiv, tydlig och välorganiserad. Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Senaste försäljningarna

Dalagatan