Nadine Ekstrand

Nadine Ekstrand

Nadine Ekstrand är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Nadine Ekstrand har varit registrerad mäklare sedan 2011-05. Nadine Ekstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 237 omdömen med ett betyg på 4.9. Nadine Ekstrand har haft 25 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

237 omdömen om Nadine Ekstrand

Sedan starten hos Reco 2015
Anna E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
Gärdet Östemalm

Nadine Ekstrand är en fantastisk mäklare! Proffesionell, förtroendeingivande och hungrig.

Jan M
Vasastan

Rekommenderar verkligen Nadine! Otroligt bra hjälp, lyhörd och väldigt kunnig om området - Vasastan. Väldigt smidig process och vi sålde precis för det vi ville. Hade verkligen anlitat Nadine igen!

Lars W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nadine Ekstrand en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan

Mycket kompetent och trevlig mäklare! Rekommenderas varmt!

Kerstin K
Vasastan

Nadine är mycket trevlig , hjälpsam och kunnig .

Fredrik O
Vasastan

Kom i kontakt med Nadine i samband med köpa av lägenhet. Har tittat på många lägenheter och således även vari i kontakt med många olika mäklare. Nadine sticker ut i mängden och är en mycket duktig mäklare. Professionell, påläst, kunnig och ger ett bra förtroende. Ger henne mina bästa rekommendationer.

Charlotte T
Vasastan

Nadine är en ordentlig och korrekt mäklare som trots en svår marknad och ett unikt objekt fick till en bra affär. Hon är tydlig och direkt, no bullshit. Jag skulle varmt rekommendera Nadine!

Johan E
Vasastan Odenplan

Vi var imponerad av Nadines proffsiga arbete. Hon var påläst och kunnig om objektet samt att det var en smidig process genom budgivning och avtalsskrivande och hon var snabb att följa upp på våra frågor.

Peter A
Vasastan Sibirien

Bra dialog genom hela processen, nogrann, strukturerad och har bra feeling för marknad och mäklaryrket !!

Gustaf S
Vasastan

Nadine har varit toppen genom hela försäljningsprocessen! Har varit ett bra stöd och fixat allt åt oss i samband med vår försäljning. Stark rekommendation från oss!

Åsa K
Vasastan Odenplan

Väldigt kunnig, organiserad och hjälpsam.