Alla kategorier Mäklare Stockholms län Nynäshamn HusmanHagberg Husmanhagberg Nynäshamn

Husmanhagberg Nynäshamn

Centralgatan 5, 149 32 Nynäshamn — Visa karta

Vi på HusmanHagberg vinner våra kunders hjärtan med ett äkta engagemang och en passion för mäklaryrket. Här hos oss på kontoret i Nynäshamn kan vi hjälpa dig till en trygg bostadsaffär. Vi känner väl till området och har den erfarenhet som krävs för att ta hand om hela affären.

Planerar du att köpa eller sälja här i Nynäshamn? Vad du än funderar över är du alltid varmt välkommen att komma in till oss på Centralgatan 5 eller slå en pling på telefonen så hjälper vi dig vidare. Vi brinner för bostäder!

Läs vad 48 kunder tycker om Husmanhagberg Nynäshamn

• Bartek K skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Den bästa mäklare är Sara naturligtvis Läs mer
  • Pia S skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Köp, Jättekastgränd 9 Nynäshamn
    Bemötandet av mäklaren var mycket bra och hon levde upp till våra förväntningar
    Mäklaren är lätt att nå/trevlig/lättsam
    Informationen har varit saklig och bra
    Affären är ej slutförd (31/1 2019) Läs mer
  • Ida S
    Ida S skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Vid vår försäljning av radhuset och köp av villa har vi fått ett mycket proffsigt bemötande av Sara Örneblad. Hon har, tillsammans med sina kollegor, visat intresse och engagemang för oss och för våra objekt. Vid frågor och undringar har vi fått klara, professionella och rediga svar. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Urszula A skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Proffesionel och trevlig bemötande. Läs mer
  • Martina Alexandra G skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag upplever min mäklare som seriös, driven, kunnig och professionell och valde henne medvetet sen tidigare kontakt då hon sålde en lägenhet till mig. Jag tycker absolut att hon levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Patric Alexis E skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    En glad, driven, hjälpsam och kunnig mäklare.
    Jobbade snabbt och lyssnade på våra önskemål.
    Utmärkt! Läs mer
  • Johan N skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Mycket trevlig och saklig. Vi köpte en lägenhet i Nynäshamn och hela köpet var väldigt smärtfritt. Läs mer
  • Jeanette C skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Intresserad, angelägen, proffsig, snabb och trevliga Josefin Svedman Läs mer
    2018-09-06 Olsson svarar Jeanette C
    Stort tack! Josefin hälsar så gott.
  • Malin L skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Husmanhagberg sålde vår lägenhet.
    Vi är mycket nöjda med kunnig, ärlig och personlig mäklare.
    Som var till stor hjälp både för säljare och köpare. Läs mer
    2018-09-06 Olsson svarar Malin L
    Stort tack för de fina orden!
  • Yvonne B skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Kunnig, trevlig och proffsig
    Köpt lägenhet
    Allt gick smidigt och allt var förberett Läs mer
    2018-09-06 Olsson svarar Yvonne B
    Stort tack Yvonne :)
  • Emelie K skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Har köpt ett radhus. Vi blev bemötta med ett glatt humör men när vi började ställa frågor om huset var det mycket som inte stämde eller var osäkert. Fick då maila över de frågor vi hade istället till mäklaren - vilket gav ett positivt utfall.
    Men skulle ha känts bättre om mäklaren var påläst!
    Våra förväntningar var att mäklaren skulle ha information och kunskap om huset m.m... - tycker som sagt inte att mäklaren levde upp till detta.. Läs mer
    2018-09-06 Olsson svarar Emelie K
    Det är glädjande att kunna hjälpa till med en affär som blev så smidig, snabb bra för både köpare och säljare. Vi önskar er stort lycka till med ert nya boende.
  • Bo Lennart A skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Har köp Vaktberget 26. (Köp pågår)
    Mäklaren var trevlig och tillmötesgående.
    I övrigt enligt förväntan. Läs mer
    2018-09-05 Olsson svarar Bo Lennart A
    Hej,

Stort tack för feedback!

Varma hälsingar
  • Michaela Hedberg F skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Köpte en bostadsrätt med husmanHagberg. Underbar mäklare som fanns tillgänglig med svar på alla våra frågor och funderingar under hela processen. Läs mer
    2018-09-05 Olsson svarar Michaela Hedberg F
    Stort tack Michaela, Josefin hälsar och tackar för dina fina ord!
  • Lena F skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Köpt en fyrarummare
    Blev bemött enkelt,ej tillgjort.
    Hade inga förväntningar.eftersom vi hade bestämt oss innan
    mötet med mäklaren till 80%
    Upplevelsen kändes väldigt smidig och lättsam. Läs mer
    2018-09-05 Olsson svarar Lena F
    Hej Lena,
    Tack så jättemycket för dina ord!
  • Mona C skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Vi har precis köpt en bostad som vi nog inte hade hittat utan att mäklare Josefin Svedman hade tipsat oss. Hon anstränger sig verkligen för att man ska bli nöjd! Läs mer
    2018-09-05 Olsson svarar Mona C
    Hej Mona,
    Stort tack!
    Det är precis så vi vill jobba, så kul att höra att ni är nöjda!
  • Fredrik S skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Köpte genom Husmanhagberg, Sara i Nynäshamn är väldigt professionell. Läs mer
    2018-05-16 Olsson svarar Fredrik S
    Hej Fredrik. Tack för din rekommendation, vill också passa på att önska er lycka till i ert nya boende! / Sara Örneblad
  • Peter E
    Peter E skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Köpt lägenhet, 2 rum o kök i centrala Nynäshamn. Mycket folk på visningen, trevlig och kunnig mäklare(Josefin). Budgivningen gick snabbt(blev lite dyrare än tänkt men....), inom en vecka var kontrakt påskrivet. Mäklaren har informerat hela tiden och snart är det inflyttningsdags.
    Väldigt nöjd med allt under hela processen! Läs mer
    2018-09-05 Olsson svarar Peter E
    Hej Peter,
    Stort tack för dina fina ord.
    Josefin hälsar så gott!

• Ann P skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Vi lämnade vår lgh till försäljning och tycker att vi fått hjälp med detta på bästa sätt! Vi tycker mäklaren har gjort det där lilla extra som mam uppskattar och har hållit oss välinformade under försäljninstiden.
    Eftersom vi ej bodde i lägenheten under försäljningstiden så hade mäklaren nyckel och visade därför lägenheten spontant till flera intresserade samt fixade till om något inte såg bra ut t ex någon blomma som såg ledsen! Vi är jättenöjda! Läs mer
    2018-09-05 Olsson svarar Ann P
    Hej Ann,
    Stort tack för de fina orden!
    Vi älskar att ge det lilla extra och är så glada när kunderna uppskattar oss för det vi gör.
    Varma hälsningar HUsmanHagberg Nynäshamn
  • Francoise L skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Bra bemötande och ansvarsfull mäklare. Läs mer
    2018-09-05 Olsson svarar Francoise L
    Tack så mycket! Varma hälsningar HusmanHagberg Nynäshamn
  • Lena Å skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren och det var en av anledningarna till att jag valde just den mäklarfirman.
    Det har hela tiden varit en bra kommunikation. Hon har varit lätt att få tag i och varit ödmjuk så att man inte behövde känna sig okunnig om man frågade en fråga som kanske var självklar. Hela tiden kände jag att det var min affär och att hon var mitt sändebud, skulle man kunna säga. Hon gjorde ingenting utan att jag fick veta det. Hon föreföll ärlig då jag ställde frågor om vad hon själv tyckte att jag skulle göra. Kan verkligen rekommendera firman till andra. Läs mer
    2018-05-04 Olsson svarar Lena Å
    Tackar ödmjukast för din fina rekommendation. jag är otroligt glad att du har känner så, för det är precis så jag vill arbeta! Fint samarbete = bra försäljning. Önskar dig lycka till i ditt nya boende // Sara
  • Alexander M skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Hade tidigare försökt sälja bostaden under 3 månaders tid med fastighetsbyrån utan framgång.
    Patric på husman hagberg lyckades med professionell hjälp sälja våran bostadsrätt efter 1 visning med super fina bilder!
    Riktigt bra återkoppling så fort ny information hade nått mäklare osv.
    Är riktigt nöjd med arbetet! Läs mer
    2018-05-04 Patric D svarar Alexander M
    Perfekt start på fredagen! Man blir alltid glad när man känner att man gjort skillnad och att det löser sig på ett bra sätt för kunderna. Stort lycka till med nya huset. Trevlig helg / Patric
  • MariAnne F skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Den mäklare jag hade kontakt med hade ett professionellt men samtidigt ett personligt förhållningssätt. Hon var kompetent, påläst om området jag bor i vad gäller arkitektur tex samt den socioekonomiska strukturen. Hon var lyssnande, lyhörd, oerhört engagerad och älskade att sälja i det hus jag bor i. Hon gjorde allt för att få en bra försäljning, att jag som säljare skulle vara nöjd men att även köparen skulle bli nöjd. Kan varmt rekommendera henne i sitt fortsatta arbete som mäklare. Läs mer
    2018-02-12 Olsson svarar MariAnne F
    Stort tack för de fina orden! Lycka till i ditt nya boende.
  • Lasse J skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Ett mycket bra bemötande av en mycket trevlig kvinna.
    Engagerad på ett bra sätt, hjälpsam, glad, kunnig/påläst om just det objektet och noggrann. Läs mer
    2018-02-12 Olsson svarar Lasse J
    Stort tack Lasse!
    Husmanhagberg Nynäshamn
  • Hans K skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Jag / vi fick ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
    2018-02-22 Olsson svarar Hans K
    Ni är varmt välkomna tillbaka till Nynäshamn hälsar Sara Örneblad.
  • David U skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Jag är mycket nöjd med min mäklare! Hon gav ett rappt och professionellt intryck och återkopplade alltid jättesnabbt vid behov. Jag har redan rekommenderat henne till andra köpare. Läs mer
    2018-02-05 Olsson svarar David U
    Stort Tack David både för feedback och rekommendationerna!
    Stort lycka till i ert nya boende.
  • Helle L skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Trevligt bemötande och återkom snabbt med svar via sms, tel. , och mail. Läs mer
    2018-02-05 Olsson svarar Helle L
    Stort stort tack!
  • Erik K skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Bra hjälp och återkoppling under hela affären. Mäklaren(Patric)är professionell och bygger inga luftslott. Läs mer
    2018-02-05 Olsson svarar Erik K
    Stort tack för feedback! Patric hälsar så gott.
  • Cristine H skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Toppenmäklare! Kvalificerad! Snabb, trevlig och hjälpsam! Supernöjd med min mäklare Josefin. Läs mer
    2018-02-05 Olsson svarar Cristine H
    Tack så mycket!
    Josefin tackar för omdömet.
  • Björn A skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Väldigt proffsig och informativ! Hon levererade överförväntan. Läs mer
    2018-02-05 Olsson svarar Björn A
    Tack Björn!
    Sara hälsar och tackar och önskar lycka till med nya boendet!
  • Johanna L skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Trevligt bemötande med förståelse och inkännande. "Snabb service" och lätt att kommunicera med. Mäklaren lever upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-02-05 Olsson svarar Johanna L
    Tack Johanna för de fina orden om Josefin.
    Hon hälsar så gott.
  • Rasmus T skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Bra bemötande, bra tillgänglighet, Läs mer
    2018-02-05 Olsson svarar Rasmus T
    Stort tack Rasmus!
  • Ingela L skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Trevligt bemötande. Saklig och bra information. Läs mer
  • Ann-Christin Elcar B skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Jag är oerhört missnöjd med min mäklare. Jag trodde det skulle vara bra att använda samma mäklare som den som sålde sitt hus till mig gjorde, när jag skulle sälja mitt. Mäklaren hade endast två visningar, varav en på Fars dag och efterföljande kväll....vilket innebar att det kom väldigt lite folk och endast ett bud. Då jag redan köpt ett annat hus kände jag att jag var tvungen att ta detta. Hade hon haft fler visningar hade det kanske gått bättre och framför allt om hon valt visningshelg.
    Även i köpet av den andra bostaden känns hon i efterhand oseriös. Hon stod och sade att vinden på huset var helt golvat, det fanns ingen stege att komma upp och titta. Medan hon sade detta pekade hon från ena änden av huset till andra...jag hade med andra på visningen som även de uppfattade det så. Döm om min förvåning när jag upptäckte att så INTE var fallet. Sedan vägrar hon erkänna sitt misstag. Jag skulle INTE rekommendera denna mäklare till någon, inte heller hennes chef eftersom han inte ens bemödat sig att svara mig. Nej..där är det så lite arbete som möjligt för pengarna. Läs mer
    2018-02-15 Olsson svarar Ann-Christin Elcar B
    Hej Ann-christine,
    Vad tråkigt att du känner dig besviken och missnöjd!
    Vårt mål är alltid att våra kunder skall känna sig helt nöjda med våra tjänster och vi vill
    önska dig lycka till och hoppas att du trots allt skall trivas i den nya bostaden.
  • Mitat Ö skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Mycket nöjd med Sara hon gjorde allt för att vi skulle känna oss trygga! Läs mer
    2018-01-16 Olsson svarar Mitat Ö
    Hej Mitat, Stort tack!
    Det är alltid vår största prioritet att ni skall känna er trygga att vi tar hand om allt.
    Varma hälningar
  • Erika V skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Bra; engagerat och proffesionellt! Ger en trygg upplevelse av försäljningen. Läs mer
    2018-01-16 Olsson svarar Erika V
    Hej Erika,
    Tack så mycket för de fina orden.
    Det glädjer oss verkligen att du känner så!
  • Kurt L skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Hej
    Dom skött sig med en ära, tydliga och klara svar på alla frågor.
    Bra jobbat.
    Kurt Lind Läs mer
    2018-01-16 Olsson svarar Kurt L
    Hej Kurt,
    Tack så mycket!
    Stort lycka till med ert nya boende.
  • Tina W skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Josefin är en proffsig mäklare. Som är lyhörd och väldigt ambitiös. Läs mer
  • Jessica L skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Mycket kompetent mäklare. Trevlig och kunnig. Den mäklare jag skulle ha anlitat igen. Synd bara att hon inte var den vi köpte av :) Läs mer
  • Fredrik B skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Josefin ger ett proffsigt intryck och har genom sitt objektiva förhållningssätt tillvaratagit både köparen och säljarens intressen under försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Josefin är en trevlig och engagerad mäklare. Som kund hos Josefin känner man sig väl mottagen och hon finns där för alla sorts frågor och funderingar. Läs mer
  • Klara S skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Väldigt trevlig, snäll, tillmötesgående, effektiv. Alltid väldigt glad. Levde upp till min förväntan till 100%. Läs mer
  • Jim C skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    I det närmaste perfekt... Bra kommunikation. Läs mer
  • Stig Ö skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Bara positivt.
    Glad, positiv och duktig. Läs mer
  • Ulf C skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Nemas problemas! Försäljningen gick jättesmidigt. Allt flöt på och Josefin var lätt att få tag på på telefon och mail. Vi fick bra betalt för lägenheten oxå, så vi är jättenöjda!
    Ulf & Carina Läs mer
  • Rolf H skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Josefin har vid både säljuppdrag och köpuppdrag varit korrekt,informativ samt mycket trevlig. Hon tar sig tid med sina kunder och tvekar inte att göra " det lilla extra" för att affären skall bli bra för kunden. Vi kan välvilligt rekommendera Josefin som mäklare när man behöver byta bostad. Mvh Rolf & Birgitta Läs mer
  • Jenny Å skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Jag vill ge den varmaste rekommendationen till Husmanhagberg Nynäshamn och våran mäklare Josefin. Med stor kundskap och proffsighet hjälpt oss mot våran försäljning av vårat hus! Alltid lätt att nå och alltid ställt upp! En mycket proffsig mäklare där allt går smidigt och lätt! Husmanhagberg har Nynäshamns bästa mäklare! Läs mer
  • Jens B skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Josefin Svedman agerar föredömligt i sin roll som mäklare både gentemot säljare som köpare. Har nöjet att haft henne i båda rollerna och varit väldigt nöjd. Hon är väldigt hjälpsam och gör mer än gärna "det lilla extra" för att alla parter ska känna sig nöjda och trygga med affären. Läs mer
  • Lena L skrev om Husmanhagberg Nynäshamn
    Jag har träffat Josefin vid ett flertal tillfällen och även köpt hus av henne. Hon är otroligt tillmötesgående och flexibel. Skulle absolut anlita henne igen.
    Man känner att hon lägger alla korten på bordet och inte försöker dölja något som skulle vara intressant för en köpare. Mycket uppskattat! Läs mer

Centralgatan 5, 149 32 Nynäshamn