Husmanhagberg Nynäshamn

Husmanhagberg Nynäshamn

Vi på HusmanHagberg vinner våra kunders hjärtan med ett äkta engagemang och en passion för mäklaryrket. Här hos oss på kontoret i Nynäshamn kan vi hjälpa dig till en trygg bostadsaffär. Vi känner väl till området och har den erfarenhet som krävs för att ta hand om hela affären.

Planerar du att köpa eller sälja här i Nynäshamn? Vad du än funderar över är du alltid varmt välkommen att komma in till oss på Centralgatan 5 eller slå en pling på telefonen så hjälper vi dig vidare. Vi brinner för bostäder!

Läs vad 105 kunder tycker om Husmanhagberg Nynäshamn 2

2021-03-13
    Trevlig mäklare
    Bra kännedom om marknaden
    2021-02-26
    Köpt ett kedjehus.
    Bra bemötande av mäklaren.
    Hade inga förväntningar, utgår ifråan att mäklarewn vill göra ett bra jobb,.
    2021-02-14
    Jag sålt mitt radhus och mäklaren gjorde bra jobb för att höja försäljningspris.
  • Joanna L
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    2020-12-31
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Jag hade inga speciella förväntningar mer än att jag kände att jag säkert kunde fråga om jag undrade över något.
    I det hela en positiv upplevelse.
    2020-12-31
    Lyssnar och förstår säljare och köpares behov. Lyhörd för lösningar och ingiver en trygghet i bostadsaffären.
    • Trehörningen
    2020-12-08
    Köp brf. Hög tillgänglighet och god service.
    2020-12-04
    Sålt lägenhet i Nynäshamn.
    Gott bemötande av kunnig mäklare.
    Väldigt nöjd med allt.
    2020-10-28
    Vi har köpt ett radhus i Nynäshamn. Mäklaren har både varit mycket trevlig och gett ett seriöst tryggt intryck vilket kännts mycket positivt.
    2020-10-24
    Jag fick ett mycket positivt intryck av mäklaren, Josefin, direkt på visningen av villan. Hon kändes kompetent, hade kunskap och ett trevligt sätt, och bidrog med idéer hur man skulle kunna förändra och anpassa för att optimera husets möjligheter.
    Är mycket nöjd över hur hon har hanterat affären. Om jag skulle sälja en dag så skulle jag helt klart ge henne uppdraget.
    Tack Helen för den via rekommendationen! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas i huset. Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    2020-10-16
    Snabb och smidig affär , jag var köpare.
    • 80.0 m²
    2020-06-25
    Allt utmärkt! Trevligt bemötande och bra kommunikation!
    • 65.0 m²
    2020-06-25
    Köpt ett hus på muskö,
    Klar tydlig med fel och brister utifrån besiktningen.
    Alltid tillgänglig och svarar snabbt på frågor.
    Även budgivningen klar och tydlig.
    Talade om alla villkor och vad som gällde vid försäljningen
    Är mycket nöjd med mäklaren.
    Stort tack för fin rekommendation Åsa! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas i huset. Trevlig sommar! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 124.0 m²
    • Lidatorp
    2020-06-16
    Köpt ett kedjehus. Bemötandet var väldigt positivt och svarade alltid snabbt på frågor. När budgivningen var klar tog de inte lång tid att skriva på kontraktet. Hon förklarade alla detaljer på kontraktet på ett förstående sätt. Hon visade stort arrangemang och såg till att de blev en bra affär trotts under denna pandemi.

Väldigt positivt rekomenderas.
    • 57.0 m²
    • Nynäshamn
    2020-06-13
    Bra på att informera & var trevlig vid bemötande
    Tack Linus för de fina orden! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 65.0 m²
    2020-06-07
    Vi köpte ett hus på Muskö och mäklaren var lugn, hjälpsam och kom med tips.
    Tack Berno för fin rekommendation! Jag hoppas att ni kommer att trivas i fritidshuset. Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 53.5 m²
    • Kullsta
    2020-05-19
    Har köpt en bostadsrätt, 2a i Nynäshamn som första gångs köpare.

Blev varmt bemött och mäklaren har varit väldigt hjälpsam och fått en att känna sig trygg. Full pott!
    Tack Joacim för den fina rekommendationen! Jag hoppas att du kommer att trivas i din första lägenhet. Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 27.5 m²
    2020-05-13
    Jag skulle sälja en etta i centrala nynäs och fick då hjälp av Josefin på husmanhagberg. Kunde inte fått en bättre mäklare! Snäll, ärlig och en riktigt problemlösare, va klockrent för mig! Gick snabbt och enkelt trots att jag knappt var på plats själv, så skönt!
    Stort tack för den fina rekommendationen! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 47.5 m²
    2020-05-01
    Fick hjälp att köpa en lgh av Josefin på HusmanHagberg . Hade en mycket bra kontakt under hela förloppet . Mycket positivt var att jag kunde kontakta henne oavsett tid på dygnet om frågor mm.
    Kan starkt rekommendera alla på denna mäklarfirman. Trevliga o hjälpsamma.
    Så utan deras stöd o peppning hade jag förmodligen letat lgh än idag.
    Tack för fin rekommendation Carolina! Jag hoppas att du ska trivas i ditt nya boende. Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 52.0 m²
    2020-04-29
    Köpt sommarhus, blivit väl bemött och väldigt snabb respons på mina frågor och hantering av affären. Mycket nöjd med mäklaren.
    Sort tack för dina fina ord! Jag hoppas att ni skall trivas i ert nya sommarhus. Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
  • Nicklas K
    • 50.0 m²
    2020-03-28
    Vi köpte en fastighet (villa) och mäklaren som hade hand om försäljningen var Josefin.Svedman Nynäshamnskontoret.
    Hon är både påläst och väldigt trevlig på alla sätt.
    Om vi skall sälja någon gång i framtiden så är hon klockrent någon vi skulle kunna anlita.
    Mvh/Nicklas.karlsson
    Stort tack Nicklas för den fina rekommendationen! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 66.0 m²
    • Norra Nynäshamn
    2020-03-08
    Jättebra/smidigt och professionellt
    2020-02-22
    Köpte.
    Mycket nöjda med mäklaren, bra bemötande och god service
  • LASSE S
    2020-02-22
    Patric var toppen och superhjälpsam tillgänglig. Rekommenderas.
    2020-02-20
    mycket nöjd med försäljningen av min villa .hoppas slutet blir lika bra.
    • 92.0 m²
    • Norra
    2020-02-02
    Vi blev väl bemötta av mäklaren o hon kändes mycket kunnig och proffesionell.
    • 3:a
    • 88.0 m²
    2020-01-21
    Tog kontakt med Patric då vi ville ha en förhandsvisning av en bostadsrätt. Snabbt och smidigt svar, och visning bara någon dag senare. Extremt trevlig och lätt att göra med. Snabba svar via sms kontakt och detta ledde till köp.
    • 133.0 m²
    2019-11-25
    Bra bemötande och tydlig information.
    Tack Max för fint omdöme! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    2019-11-06
    Mäklare är Mäklare.
    Sara var en trevligt Mäklare
    2019-11-03
    Köpt egen bostad för första gången. Fick otroligt bra stöd och ett jättefint bemötande av alla på Husmanhagberg. Kände mig trygg med min mäklare och allt var klart och tydligt under hela processen. Jag kunde inte blivit nöjdare, är väldigt tacksam.
    Hej Karoliina. Tack för det fina omdömet du gav mig. Det var så kul att få hjälpa dig med att köpa din 1:a bostad. // Sara Örneblad Husmanhagberg Nynäshamn
    2019-10-31
    Sålde kedjehus
    Bra bemötande
    Alla förväntningar infrias
    😍
    Hej Björn. Tack för de fina omdömet. Önskar er all lycka till i ert nya boende. Kom förbi på kaffe när ni är i byn. Varma hälsningar från Sara Husmanhagberg Nynäshamn
  • sålde sin stuga med hjälp av
    2019-10-29
    Sara hjälpte oss att sälja vårt fritidshus på ett utmärkt sätt. Hon upplevs som väldigt proaktiv och tydlig.
    Hej Sofia. Tack för ert förtroende i samband med försäljningen av ert fritidshus. Jättekul att få hjälpa er med en fin affär. Önskar er allt gott. mvh Sara Örneblad Husmanhagberg Nynäshamn
    • 97.0 m²
    • Sorunda
    2019-10-26
    Mycket nöjd med vår mäklare Patric på Husman Hagberg. Kommunikativ, och lyhörd för säljarens önskemål.
    • 39.5 m²
    • Nynäshamn Centralt
    2019-10-15
    Jag har köpt en etta 40 kvm Mäklaren var mycket trevlig och mina förväntningar vad gäller bemötande och engagemang uppfylldes till belåtenhet. Jag tycker jag fick en bra och tydlig redovisning Jag är nöjd.
    Tack för de fina orden Britt! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas bra i ditt nya boende. Välkommen tillbaka till Nynäshamn! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
  • sålde sin stuga med hjälp av
    • 56.0 m²
    2019-10-03
    Fritidshus,engagerat bemötande, levt upp till förväntningar.

Mycket positivt, målinriktad Josefin.
    Tusen tack för ett fint samarbete Tom! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 56.0 m²
    2019-09-26
    Köpt sommarboende.
    Professionell mäklare rakt igenom.
    Hej Gunnar! Tack för fint omdöme! Välkomna till kommunen. Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 100.0 m²
    2019-09-18
    Mycket trevlig och samarbetsam men missade att informera hur viktigt det var med att kontakta besiktningsmannen som besiktigade huset vi skulle köpa.
  • Nicolina B
    • 187.0 m²
    2019-09-08
    - Köpt ett kedjehus i Ösmo
    - Varmt, välkomnande och öppet
    - Mäklaren har uppfyllt att våra önskemål och lite till
    - mycket nöjd
    Stort tack för fina rekommendationer! Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas fint i huset. Välkommen till kommunen! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 52.0 m²
    2019-09-04
    Är på gång att både köpa och sälja bostad och så långt är våran erfarenhet av mäklaren utmärkt gott.
    Tack Kerstin för de fina orden! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 58.5 m²
    2019-09-01
    Sålt bostadsrätt
    Mäklaren både kunnig och vänlig
    Tack för fina rekommendationer Charlotte! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 121.0 m²
    2019-08-18
    Hjälpsam och lyhörd för våra frågor ang. köp av fastighet.
  • Madelene E
    Fått bra bemötande och information. Tillgängligheten är 100%
    • 128.0 m²
    2019-07-08
    Sålt hus
    Mäklaren arbetade snabbt och effektivt vid försäljningen, både gentemot köpare och säljare
    Hon uppdaterade oss hela tiden och hade alltid tid för frågor
    Mäklaren levde inte upp till mina förväntningar, för jag har haft dålig erfarenhet vid tidigare möten med mäklare, men Josefin hade ett trevlig bemötande och gjorde allt enkelt för oss

Mäklaren har god människokännedom och ett ödmjukt professionellt arbetssätt
    Hej! Stort tack för det fina orden. Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
    • 67.0 m²
    2019-07-02
    Köpt en tvårummare. Mycket nöjd med hur det hela förflutit.
    Tack för fin rekommendation Are! Jag hoppas att du skall trivas i din nya lägenhet. Välkommen till Nynäshamn! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
  • Lena E
    • 58.5 m²
    • Nynäshamn/Kullsta
    2019-06-15
    Har köpt en bostadsrätt i Nynäshamn. Tillträde i vecka 26 och allt har gått väldigt smidigt och snabbt. Klara besked från mäklaren, ordning och reda, hjälpsam eftersom jag bor 65 mil bort och inte har kunnat vara närvarande. Sålde också en lägenhet 2013 mha HusmanHagberg, också det gick väldigt bra och smidigt.
    • 111.0 m²
    2019-05-20
    Jag har sålt mitt hus på Muskö. Jag tycker att bemötandet har varit trevlig. Josefin och hennes medarbetare är kunniga och lättillgängliga om man vill ha svar på något.
    Stort tack för ditt fina omdöme! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn
  • Ingela Maria S
    sålde sitt hus med hjälp av
    • 88.0 m²
    2019-05-06
    Att sälja hus hör till ett av mitt livs största affär.
    Tog in offerter från tre olika mäklarfirmor där HusmanHagberg kändes trygg och rutinerad.
    Raka puckar och snabba besked uppskattas
    • 110.0 m²
    • Sorunda
    2019-04-15
    Jag tycker att vår mäklare har uppfyllt våra förväntningar. Vi har bemötts trevligt och professionellt.
  • Michael A
    • 100.5 m²
    2019-04-02
    Köpte en bostadsrätt genom HusmanHagberg, och det gick smidigt, proffsigt bemötande, bra service.
  • Torborg W
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    • 100.5 m²
    2019-03-31
    Jag fick bra hjälp från köp till försäljning.
    • 51.0 m²
    2019-03-22
    Mäklaren har verkligen varit engagerad och brytt om sig! Fått snabba svar oavsett tid på dygnet! Fantastiskt bemötande! Inget att klaga på
    Tack för de fina orden Linn. Välkommen till Nynäshamn! Mvh Josefin Husmanhagberg Nynäshamn