Alexander Schöllin

Alexander Schöllin

Alexander Schöllin är mäklare på HusmanHagberg Vasastan

Alexander Schöllin har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Alexander Schöllin har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Schöllin har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

38 omdömen om Alexander Schöllin

JONAS M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Schöllin en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan

Alexanders bemötande av oss som potentiella köpare gjorde att vi valde honom för att sälja vår lägenhet när det blev dags. Vi har mött många mäklare och Alexander har verkligen stuckit ut. Han ser köparen och säljaren som lika viktiga. Ödmjuk framtoning, engagerad och trevlig. Bra på att återkoppla samt lättillgänglig med en förmåga att vara tydlig i sin kommunikation. Han har också löpande haft nära kontakt med oss som säljare. Alexander får vår allra bästa rekommendationer.

Andrea C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Schöllin en del av HusmanHagberg Vasastan
Vasastan

Alexander har varit toppen under hela processen

Joakim S
Vasastan Birkastan

Alexander är väldigt trevlig, kommunikativ och hjälpsam! 5/5 :)

Emil A
Vasastan Odenplan

Alexander är en mycket tillmötesgående, trevlig, hjälpsam och professionell mäklare. Det engagemang och driv han visar på är exceptionellt. Jag rekommenderar honom starkt för en trygg affär med bästa möjliga utfall!

Cia A
Vasastan Odenplan

Kontakten har uteslutande varit genom vår son som sålt sin lägenhet som vi varit delägare i och enligt honom har allt sköts ypperligt av Alexander som dessutom presterat som utlovat!

Peter A
Vasastan Odenplan

Mycket professionell och ambitiös. Lever upp tillallt han utlovat.

Maximus S
Skrev om Alexander Schöllin en del av HusmanHagberg Vasastan

Toppen bra mäklare! Alexander var mycket enkel att kommunicera med, erbjöd all hjälp som kunde tänkas behövas samt såg till att kontraktskrivningen gick smidigt till men framförallt snabbt! Extremt nöjd!

Alexander S gillar detta
Thord D
Vasastan Birkastan

Alexander skötte hela affären galant, höll oss informerade, och ledde till avslut på rekordtid. Rekommenderas varmt!

Helena H
Vasastan Birkastan

Alexander är mycket kunnig och proffsig! Han gav mig som säljare ett lugn och hela processen var väldigt smidig från start till avslut. Han höll oss hela tiden uppdaterade och var tydlig och enkel att ha att göra med. Dessutom är han en riktigt trevlig person! Jag rekommenderar honom starkt.

Timo R
Vasastan Odenplan

Alexander Schöllin var "on top of the game" från första kontakten, lätt att engagera och bedöma olika alternativ med försäljningen. Allt gick extremt smidigt med honom. Kan varmt rekommendera Alexander till alla.