Innova Servicebolag

Byängsgränd 14, 120 40 Årsta — Visa karta

Välkommen till oss på Innova Servicebolag AB. Sedan 2007 säljer vi våra tjänster till privat personer och företag. Vi utför alla tjänster inom lokalvård, allt från kontorsstädning till hemnära tjänster. Vi utför våra tjänster med stor noggrannhet och engagemang. Eftersom ditt hem eller ditt kontor är vår arbetsplats är det mycket viktigt för oss att du som kund blir nöjd. Vi tycker om det vi gör och det gör vi med glädje!

Läs vad 11 kunder tycker om Innova Servicebolag

• Åsa A
    Åsa A skrev om Innova Servicebolag
    Bra.

Svarar bra på återkoppling.

Bra.

Rätt.

Bra. Läs mer
  • Linda D
    Linda D skrev om Innova Servicebolag
    Bra bemötande och serviceinriktade. Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Innova Servicebolag
    Vi är helt nöjda med bemötande och resultat på städning.
    Städerskan är alltid i tid och trevlig. Läs mer
  • Laura E
    Laura E skrev om Innova Servicebolag
    Vi kan varmt rekommendera Innova. Staff gör alltid ett utmärkt jobb och vi har total fortroende för Dorota.
    Vi är mycket nöjda.

Laura o Björn Läs mer
  • Balla L
    Balla L skrev om Innova Servicebolag
    Ett serviceinriktat företag som vi är mycket nöjda med. Sistaminuten-ändringar är aldrig ett problem och vi bemöts alltid ned gott humör. Personen som kommer till oss har vi stort förtroende och god dialog med. Läs mer
  • Anja S
    Anja S skrev om Innova Servicebolag
    Mycket serviceminded, pålitlig och flexibel firma. Jag har använt firman flera år nu och det har aldrig var några problem. Visst, ibland har både jag och dom strulat till det (jag glömde t ex larma av en gång, och en gång kom de inte pga sjukdom), men det har alltid gått att lösa utan det minsta besvär. Jag uppskattar att ha en och samma kontaktperson hela tiden som jag enkelt vänder mig till via sms. Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Innova Servicebolag
    Snabb service, alltid vänligt bemötande och med en strävan att alltid göra det lilla extra. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Peder K
    Peder K skrev om Innova Servicebolag
    Inova är professionella och ärliga.
    De har alltid levererat över förväntan
    Deras städning fungerar alltid och det är aldrig några bekymmer
    De är inte billigast på marknaden men man får valuta för pengarna och det är skönt att veta de jobbar med vita arbetare och inte betalar svarta löner. Skönt att veta att mitt företag aldrig kommer hamna på nån löpsedel.
    Trevliga och ärliga.. Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Innova Servicebolag
    Bra bemötande och bra service. Nöjda och skulle rekommendera dem. Läs mer
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Innova Servicebolag
    Mycket bra - Dorota är fantastiskt serviceminded och trevlig och har gjort allt för att lösa våra ev problem, boka nya tider osv. Läs mer
  • Frederic R
    Frederic R skrev om Innova Servicebolag
    Mycket bra bemötande och bra jobb. Jag bokade företaget åt en kund där vi hade haft inspelning för en filmproduktion och kunden ringde senare tillbaka för att få deras nummer privat. Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Stockholm:

Birgitta P Birgitta P tycker:
“Det blev otroligt rent och fin...” Läs mer

Brantingsgatan 54, 11535, STOCKHOLM