Joylife Stockholm City

Joylife Stockholm City

Ring 070-600 06 00 www.joylife.se

Vi på Joylife står för din hälsa. Vi är ett nätverk av legitimerade kiropraktorer och naprapater som finns på hela 95 orter i Sverige. Hos oss kan du få hjälp med allt från nackbesvär, höft- och ryggbesvär till idrottsskador eller musarm. Vi tar hand om dig och lovar att du är i trygga händer. Vår klinik och vårt huvudkontor...

84 omdömen om Joylife Stockholm City

SARAH T
Skrev om Joylife Stockholm City

Jag går hos Karin regelbundet. Jag tycker hon är så duktigt dels på att korrigera min kropp samt se rörelsestörningar och föreslå övningar som jag gör under hemläxa för att få kontakt med muskeln igen och utveckla rörelser till de bättre och framförallt bli smärtfri. Karin är genuin och kunnig. Har du besvär boka! Vill du utveckla ditt rörelsemönster boka!

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2583 omdömen 4.7 av 2583 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

CHRISTIAN N
Skrev om Joylife Stockholm City

Joylife rekommenderas varmt! Karin är en mycket professionell och kunnig kiropraktor. Kombinationen av behandling och övningar/träning ger ett mycket fint och ihållande resultat. Behandlingarna jag genomgått för min whiplashskada har verkligen varit räddningen för min nacke och rygg.

ALBIN S
Skrev om Joylife Stockholm City

Efter besök hos Karin har jag till slut fått ordning på långvariga ryggproblem. Jag har fått många bra övningar anpassade efter mina problem som gör att jag kan hålla ryggen i trim själv.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
JOACHIM S
Skrev om Joylife Stockholm City

Kunnig och trevlig personal som hjälpte mig till ett smärtfritt liv. Rekommenderas

ANNIKA N
Skrev om Joylife Stockholm City

Efter noggrann genomgång av Karin har hon varje gång hittat var mina problem sitter. Fått bra behandlingar och redskap att förbättra min situation. Rekommenderar henne varmt.

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 319 omdömen 4.8 av 319 omdömen

Jag känner mig väl omhändertagen och bemött av Agilokliniken (Fanny). Mitt knä blir långsamt bättre. Kan rekommenderas!

SARA S
Skrev om Joylife Stockholm City

Jag har gått på kiropraktorbehandling och även lite rehabträning hos Karin under några år nu. Min nacke och rygg har strulat så länge jag kan minnas och jag har gjort otaliga massage- och naprapatbehandlingar. Karin är den första som fått bukt med mina problem och fått dom att bli så mycket bättre! Hon är den bästa behandlare jag någonsin haft. Bemötandet är alltid inkännande och vänligt och jag känner mig alltid trygg i hennes vård. Jag rekommenderar alla att besöka Joylife och Karin!

KÄBI N
Skrev om Joylife Stockholm City

Kan varmt rekommendera denna trevliga och framförallt kompetenta kiropraktor Karin som behandlat mig nu två gånger. Har fått med mig fina och framförallt lätta träningsövningar som går att göra var man än är och utan träningsredskap. Tack för proffsig hjälp :)

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 605 omdömen 4.7 av 605 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

DANIEL E
Skrev om Joylife Stockholm City

Så fort jag får något problem med kroppen brukar jag gå till Karin Sunnanbo på Joylife och jag kommer alltid därifrån supernöjd. Det är alltid ett glatt och positivt bemötande och jag känner alltid stort förtroende för att Karin ska hjälpa min kropp att må bättre.

Heidi K
Skrev om Joylife Stockholm City

Rekommenderar verkligen Karin Sunnanbo för dig som vill träffa en väldigt kompetent och professionell kiropraktor. Även duktig på träning. Hon hjälper mig alltid med diverse besvär!

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 859 omdömen 4.7 av 859 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Chatarina F
Skrev om Joylife Stockholm City

Trevligt bemötande av kunnig massör.

BIRGIT S
Skrev om Joylife Stockholm City

Jag hoppas att fler upptäcker vilket resultat man får då man blir behandlad på Joylife. Så duktiga och professionella. Jag är supernöjd och kommer garanterat att återkomma nästa gång jag får mina besvär

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 875 omdömen 4.7 av 875 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Yngve S
Skrev om Joylife Stockholm City

Kändes väldigt tryggt att bli behandlad av Karin. Hon var noga med att verkligen hitta orsaken till mina besvär. Efter behandlingen fick jag hjälp med att träna på egna övningar som verkligen hjälpt mig. Helt suveränt!

KARIN G
Skrev om Joylife Stockholm City

Supertrevligt bemötande. Efter att ha gått på rehab och hos ortoped för ett knä i nära ett år, räckte 2 besök hos Karin S. Känner inte av knät längre och är på köpet rörlig i ryggen igen! Tack Karin

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Titti W
Skrev om Joylife Stockholm City

Super trevliga, proffsiga och härliga! Har verkligen fått grym hjälp med mina ryggproblem!

Po F
Skrev om Joylife Stockholm City

Erfaren kunnig och lyhörd. Flexibel och initiativrik gällande behandlingar samt övningar. Helhetstänk och inte enbart den enskilda skadan utan väger in gamla skador.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Alexandra S
Skrev om Joylife Stockholm City

Trevligt bemötande! Masserade i fokus i mitt problem område, vilken va fantastiskt.

Rebekka V
Skrev om Joylife Stockholm City

Otroligt bra massör! Starka händer och bra koll på var mitt onda satt!

Philip F
Skrev om Joylife Stockholm City

Haft behov av naprapat och massage efter en långdragen nackspärr. Fick väldigt snabbt hjälp av en riktigt duktig och kunnig naprapat. Haft erfarenheter av andra naprapater förr som inte lyckats leverera, men det gör verkligen Joulife.

Susanne B
Skrev om Joylife Stockholm City

Naprapaten jag träffat var engagerad och kunnig. Gjorde bra anteckningar av vilka behandlingar provats och dess resultat, ser till heltheten, engagerad i att nå förbättringar och inte slösa med tiden. Behandlar utifrån skadans dagsform och utvärderar från föregående besök.

Alice B
Skrev om Joylife Stockholm City

Fick massage genom jobbet och det var en trevlig stämning generellt. Proffsig service. Inte en massa runt omkring och jag tror inte det bästa är jag som gärna fokuserar på massagen när man är där för det. Behandlingen var riktigt bra och behandlaren var lyhörd för mina önskemål. Fick ett proffsigt men ändå familjärt intryck. Rekommenderas.

Elisabeth S
Skrev om Joylife Stockholm City

Naprapatbehandling Blev som alltid väl bemött Får bra hjälp med det jag behöver

Sebastian G
Skrev om Joylife Stockholm City

Mycket bra! Återkommande besök hos min naprapat.

Anna N
Skrev om Joylife Stockholm City

Toppenmassage av Gabriella på Joylife. Kan varmt rekommendera! Trevlig och kunnig - känner verkligen var det spänner i kroppen. Kommer gå dit igen.

Karin B
Skrev om Joylife Stockholm City

Massage Väldigt trevligt bemötande Mina förväntningar var att få vilsam, stärkande massage. Dessa förväntningar motsvarades. Utmärkt upplevelse! Det som hindrar fem stjärnor var längden på massagen, aningen kort.

Alf H
Skrev om Joylife Stockholm City

Naprapatbehandling där jag känner mej få ett otroligt proffesionellt bemötande och kunskap gällande mitt behov av besök...

Christopher V
Skrev om Joylife Stockholm City

My massage was exactly what I wanted and more. The masseuse was excellent and among the best I've received treatment from. The massage room itself could have been more relaxing and the table squeaked. I have already recommended JoyLife to friends who have booked appointments.

Britt N
Skrev om Joylife Stockholm City

Tillgång på tider +flexibilitet +proffsig personal. Och dom lyssnar på mig som är pasient. Toppen

Zandra J
Skrev om Joylife Stockholm City

Fick avslappnande massage behandling. Jättebra bemötande och kunnig personal. Behandlingen överträffade mina förväntningar.

Maria G
Skrev om Joylife Stockholm City

Dragits med en långdragen skada sedan 8 år med konstant värk i höft och knä. Provat lite olika behandlingar genom åren, men inget har hjälpt. Har nu gått på Naprapatbehandling hos Joylife och kan konstatera att jag varit fri från värk för första gången på 8 år. Tack Adrian! /Mia G

Magdalena D
Skrev om Joylife Stockholm City

Proffesionella och tevliga! Väldigt nöjd med behandlingarna!

Satu A
Skrev om Joylife Stockholm City

Toppen service & massagebehandling, kunnig personal!

Maja A
Skrev om Joylife Stockholm City

Enkekt att boka, rakt och ledigt bemötande, duktig massör. Lite trång lokal (Sthlm city).

Berit K
Skrev om Joylife Stockholm City

Vi har båda erfarenhet av Joylife Uppsala, faktiskt för likartade besvär, och tycker att vi fick god hjälp av dem. Vårt betyg blir tveklöst 4 à 5 Med vänliga hälsningar Berit och Bengt Kvist

Erika N
Skrev om Joylife Stockholm City

Mycket nöjd med mina 3 besök och jag kommer säkert tillbaka 2018!

Ullacarin S
Skrev om Joylife Stockholm City

Toppen! Allt var bra och bra behandling!

Söderlund J
Skrev om Joylife Stockholm City

Ett engagerat mottagande .Bra resultat av behandlingen

Jelena C
Skrev om Joylife Stockholm City

Professionella personalen, jätte snälla, satsar på kundens välbefinnande. Jag är nöjd!

Tatiana L
Skrev om Joylife Stockholm City

Underbar service och trevlig och professionell personal

Wikström L
Skrev om Joylife Stockholm City

Jag har varit på fyra besök (tre olika naprapater) för hjälp med låsningar i rygg/ nacke. Behandlingarna har hjälpt mig och även fått en del tips hur jag kan motverka att problemen uppstår framöver. Beroende på behandlande naprapat har jag varit olika nöjd. Bäst betyg för sin behandling tilldels P-O som tar sig tid, lyssnar in och ger bra behandling. Sista besöket jag var där fick jag hjälp av en annan naprapat, där behandlingstiden inte övergick tio minuter och jag kände inte att jag fick en genomföring behandling. Överlag är jag nöjd med behandlingarna på joylife.

Svar från Joylife Stockholm City

Hej, Både kul att höra och samtidigt tråkigt. Ditt senaste besök låter inte alls som en behandling som vi vill ha det. Skulle du kunna ringa mig på 0704069582 eller skicka ett mail på po@joylife.se med lite mer info om vad som skett så vi kan se till att detta inte upprepas. Jag beklagar verkligen det inträffade. Vänligen

Marjasin E
Skrev om Joylife Stockholm City

Trevliga. Nackspärr och ont i axel, . Kunniga naprapater .

Magnus E
Skrev om Joylife Stockholm City

Bästa tänkbara bemötande, förtroendeingivande och proffesionellt från första besöket. Joylife tar sitt uppdrag på största allvar och gör skillnad på riktigt!

Heléne T
Skrev om Joylife Stockholm City

Vänligt och hjälpsamt bemötande. Nyttjar behandlande massage 60 min och är supernöjd med Gabriella. Hon ger den behandlande massage jag behöver dvs tar i. Emellanåt blir det vid behov även naprapati och är mycket nöjd med Adrian. Problemen försvinner snabbt och får bra rådgivning

Mikaela H
Skrev om Joylife Stockholm City

Hej, stort tack för fantastiska behandlingar. Jag får hjälp med en axel, gammal handbollsarm som trilskas, har även burit barn, bröstrygg och nacke stular också och jag får en heltäckande genomgång, olika behandlingsmetoder som ger resultat. Adrian är en pärla som går in på djupet och letar grundorsaken! Vi är inte helt klara men det går verkligen framåt!!

Sofia R
Skrev om Joylife Stockholm City

Fantastisk och underbar. Jätteskön massage.

Andersson F
Skrev om Joylife Stockholm City

Bra och kunnig personal.har alltid fått ordning på mina problem efter behandling.

Olsson S
Skrev om Joylife Stockholm City

Fantastiskt från början till slut! Problem med axlar och nacke, men tydlig info Bandhagen själv kan göra samt behandlingar som hjälper. Lätt att boka tid och alltid proffsigt bemötande från alla som jobbar där!

Tomas N
Skrev om Joylife Stockholm City

Bara bra bemötande. Aldrig varit med om ngt som jag funderat på som skulle hanterats på ett mer professionellt sätt. Och det efter ett antal besök på den kliniken, hos 3-4 olika massörer beroende på vem som varit tillgängliga de dagar tiderna passat mig. Väljer nästan bara behandlande massage 30min. Köpt lite saker av dem, tex massageboll och värmande liniment. Dessa har ej varit billiga men det har ej varit till ett högre pris än hos andra som säljer.

Sjöblom O
Skrev om Joylife Stockholm City

Massage. Proffsigt och trevligt bemötande, Kungsgatan 80, Sofia Nygren.

Josefine G
Skrev om Joylife Stockholm City

Proffsigt bemötande och väldigt kunniga. Både fått hjälp av naprapat och massör för besvär med nacke och huvud. Kan varmt rekommendera Joylife vidare!

Andersson M
Skrev om Joylife Stockholm City

Bra service, kunnig personal som löser ens problem.