Alla kategorier Övrigt Stockholms län Nacka Jubea Städservice

Jubea Städservice

Trillans Väg 36, 131 49 Nacka — Visa karta

Jubea Städservice är ett företag som ställer höga krav på våra medarbetare, men också på oss själva. Efter 15 år i branschen har vi hunnit skaffa oss goda kunskaper och bred erfarenhet inom lokalvården och städbranschen.Våra kunder finns inom större och mindre företag, men också bland privatpersoner. Vi sitter i Nacka, men arbetar inom hela stockholmsområdet. Det viktigaste för oss är att kunden känner sig nöjd med vårt arbete, inte bara kvantitativt utan framförallt kvalitativt. Vår målsättning är alltid att uppfylla kundens önskemål och uppnå bästa möjliga resultat, vilket i sin tur ska kunna leda till ett långvarigt samarbete med goda relationer.
Kanalvägen 17, 18330, Täby
Account Factory
Andreas M:
Rekommenderar varmt AccountFactory till alla småföretagare! De är otroligt hjälpsamma och har tålamod och förklarar så att man förstår på et...

Läs vad 2 kunder tycker om Jubea Städservice

• marianne B
    marianne B skrev om Jubea Städservice
    Jag tycker Jubea är toppen, kommer när man vill och med kort varsel samt mycket trevliga att ha att göra med
  • Sara W
    Sara W skrev om Jubea Städservice
    Mycket trevlig och positivt bemötande. Snabba återkopplingar. Jag är supernöjd och kommer garanterat att anlita Jubea igen. Mycket proffsig personal!

Trillans Väg 36, 131 49 Nacka