Karlsson & Uddare Kungsholmen

4.5

20 omdömen om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Björn Åke N
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Jag sålde min bostadsrätt i Vasastan genom Lil Sandberg. Lil for högsta betyg på alla punkter. Hon var lyhörd, pålitlig och enormt driven. Dessutom fick hon ett riktigt bra slutpris i en vikande marknad!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Monica S
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Proffsiga och kunniga! Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Birgitta på Karlsson & Uddare och kände att vi hade totalt stöd genom hela processen. Hon hade ett oändligt tålamod med alla våra frågor och vi är mycket nöjda!

Lana F
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Lil Sandberg på Karlsson & Uddare på Norr Mälarstrand är grym! Hon gör det lilla extra under hela processen. Kan varmt rekommendera! Hälsningar Lana Fronda

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Birgitta Katarina S
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Efter att både köpt och sålt via Karlsson & Uddare kan jag bara rekommendera denna mäklarfirma. Kunniga och erfarna mäklare som gör det lilla extra.

Madeleine B
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Mötte Jakob Jakobsson på en förhandsvisning för en lägenhet vi var väldigt intresserade av och hade varit i kontakt med honom innan för vi hade lite frågor. En sämre mäklare får man leta efter, kändes inte alls intresserad av att sälja lägenheten och hade knappt svar på frågor man tycker att en mäklare ska ha svar på. Känns inte heller seriöst när man lägger ett utgångspris som är ligger miljonen under vad lägenheten är värd och säljaren är villig att släppa den för.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Stefan P
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Riktigt oproffsigt hanterad köpprocess! Peter som var mäklare visade exempel på ett extremt dubbelspel!

Annika T
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Vi vill varmt rekommendera Karlsson & Uddare Essingeöarna efter två försäljningar och ett lägenhetsköp. Samtliga mäklare på kontoret är mycket professionella. Trevliga, tillgängliga och kunniga! De är utan tvekan bäst och vi har aldrig hört något dåligt omdöme om mäklarna på kontoret.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Niklas
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Anlitade Elisabeth på Karlsson & Uddare Fredhäll hösten 2013. Hon var mycket professionell och erbjöd ett bra fast pris för försäljningen, som gick supersmidigt på under två veckor från första kontakten. Rekommenderas varmt. /Niklas

Lamo B
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Bästa mäklaren på Lilla essingen. Kan området och marknaden väldigt bra! Förtroendeingivande och kunniga. Kan varmt rekommendera de vid försäljningar.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Birgitta B
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Birgitta Sjögren på Karlsson&Uddare är en mycket kompetent mäklare med en realistisk syn på marknaden. Hon är alltid saklig och välinformerad. I vår bostadsrättsförening har hon anlitats för ett stort antal försäljningar med gott resultat. Jag kan varmt rekommendera henne. /Birgitta

Maja E
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Sedan första gången jag har haft att göra med mäklaren Birgitta Sjögren vid försäljning av min bostad 2005, har jag känt stor tillit till henne. Under åren har jag haft anledning att återkomma till henne för råd, köp och försäljning och alltid bemötts på ett professionellt och mycket trevligt sätt. Hennes kunskap och engagemang talar för att hon är en mäklare i toppklass!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Denise D
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Vi bestämde oss ganska hastigt för att sälja vår lägenhet och tog kontakt med Björn Nygård på Karlsson & Uddare. Vi fick ett otroligt bra första bemötande och kände oss direkt trygga så vi bestämde oss direkt för att fortsätta samarbetet. Försäljningen gick väldigt smidigt och Björn agerade väldigt proffsigt under hela processen. Vi fick en suverän fotograf, mail och frågor har besvarats snabbt och vi har hela tiden fått löpande information som rör oss och försäljningen. Vi kan ge våra varmaste rekommendationer till Björn och Karlsson & Uddare.

Anki K
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Kan verkligen rekommendera Karlsson&Uddare i Fredhäll. Elisabeth Corcoran gjorde ett utmärkt jobb o sålde min lägenhet redan på förhandsvisningen o till ett pris som var över förväntan. /Anki

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2926 omdömen 4.8 av 2926 omdömen

Natacha O
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Jag har anlitat Catharina Lager vid två tillfällen och har varit jättenöjd. Hon är kunnig, engagerad och professionell. Jag fick bra stylingtips, snabba återkopplingar och ett bättre slutpris än jag vågat hoppas på. Jag kan verkligen rekommendera henne till alla som är i säljtagen!

Josefine L
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Superbra bemötande, snabba puckar, proffsig fotograf och de hjälpte till med alla svar på alla frågor. Bra prissättning och försäljningsmetod. Kan verkligen rekommenderas.

sa
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Snabb respons från första förfrågan, lugn och stabil mäklare som vi kände förtroende för. Bra koll på området där vi sålde. Hela processen gick väldigt snabbt.

Ingela L
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Försäljningsarbete i toppklass! Pigg och engagerad mäklare genom hela förmedlingen. Hittade kreativa lösningar där många andra förmodligen sett problem. Vi är vana flyttfåglar och har aldrig stött på ett sådant här förmedlingsarbete. Peter Samsioe rekommenderas varmt vidare! Vi ger högsta betyg för försäljningsinsatserna.

rune W
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

När jag skulle sälja min lägenhet blev jag rekommenderad av styrelsen i föreningen att kontakta Birgitta Sjögren på Karlsson & Uddare. Hon var mycket professionell och försäljningen gick snabbt och smidigt. Dessutom fick jag mycket mer betalt än jag vågat hoppas på. Jag kan varmt rekommendera henne.

Axel v
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Jag anlitade Peter Samsioe vid försäljning av min lägenhet. Peter såg till att fixa det slutpris vi siktade på även om det innebar en hel del extra jobb från hans sida. Rekommenderas! /Axel

Mikael K
Skrev om Karlsson & Uddare Kungsholmen

Birgitta Sjögren på Karlsson & Uddare har gjort det inte Eklund Sthlm New York klarade av, att sälja min etagevåning till ett riktigt bra pris! Det visar hur skicklig dom är så jag kan varmt rekommendera dem. Har själv varit på visningar där Karlsson & Uddare visat och alltid blivit proffsig och bemött med ett ärligt bemötande och inte bara sälj. Mikael