Alla kategorier Lokalvårdare Västmanland Västerås Karolf Städservice AB

Karolf Städservice AB

Ånghammargatan 3E, 721 33 Västerås — Visa karta

städbolag städsevice västerås rolf danielsson trappstädning kontorsstädning fönsterputs industristädning butiksstädning flyttstädning byggstädning klottersanering masinuthyrning mattvätt golvård städtekniska lösningar städbransch lokalvår

Läs vad 3 kunder tycker om Karolf Städservice AB

• 2019-01-22

Linda skrev om Karolf Städservice AB
    Uruselt bemötande och dålig service, sämsta jag varit med om!
    Jag bokade städning och fick ringa ett par gånger för att de ville ha kompletterande uppgifter, jag fick repetera mig men lämnade alla uppgifter som önskades och de skulle ringa upp om något saknades.

Nån vecka innan städning ringer jag för att fråga hur överlämnandet av nyckeln ska ske och det finns då ingen bokning på städning. Jag pratar då med VD:n som kollar igenom mejlkorrespondensen jag haft med bokningsansvariga och påpekar att i det sista mejlet skrev den bokningsansvariga att jag skulle ringa upp för kompletterande uppgifter. Varpå jag svarade att jag gjort det, till och med ringde två gånger för att vara säker på att allt var i sin ordning. " Jaha" svarar hon då nonchalant.
    "Jaha ja hur ska vi lösa det? För vi har det väldigt fullt nu" säger hon otroligt spydigt.

Ett par bekanta till mig anlitade dem när de flyttade och fick klagomål på städningen av den som övertog lägenheten. Läs mer
  • Linnéa B

2017-05-17

Linnéa B skrev om Karolf Städservice AB
    I särklass det sämsta bemötandet jag fått av en firma! Flyttstädningen som var beställd var under all kritik. Utfördes inte på angiven tid, och trots att personalen kom tillbaka och skulle åtgärda felen var lägenheten långt ifrån flyttstädad.

Personalen tog även med sig papperskorgen från lägenheten, något som vice Vd förnekade. Det framkom dock att personalen faktiskt tagit den, och därmed fick jag tillbaka den.

Vd på firman har det sämsta bemötandet av alla. Uttryckte att jag var "den värsta kunden hon stött på" när jag förklarade min frustration över att arbetet inte var klart på utlovad tid, heller inte på de extra timmar som jag tillät.

Vice vd tycker inte att dålig städning är hans problem, och han slänger gärna på luren i örat på en.

Avråder starkt från att anlita denna oerhört oseriösa firma!!!!

Läs gärna om hela min upplevelse på ;

http://naveijarsadventure.blogspot.se/2017/04/en-flyttstadning-utan-renlighet.html?m=1 Läs mer
  • 2011-11-02

Birgitta D skrev om Karolf Städservice AB
    Antlitade vid flyttstädning. Fick tid snabbt och bra utfört! Läs mer

Karlbergsvägen 82, 11335, Stockholm