Alla kategorier Lokalvårdare Västmanland Västerås Karolf Städservice AB

Karolf Städservice AB

Ånghammargatan 3E, 721 33 Västerås — Visa karta

städbolag städsevice västerås rolf danielsson trappstädning kontorsstädning fönsterputs industristädning butiksstädning flyttstädning byggstädning klottersanering masinuthyrning mattvätt golvård städtekniska lösningar städbransch lokalvår
Terrängvägen 16, 12948, HÄGERSTEN

Läs vad 2 kunder tycker om Karolf Städservice AB

• Linnéa B
    Linnéa B skrev om Karolf Städservice AB
    I särklass det sämsta bemötandet jag fått av en firma! Flyttstädningen som var beställd var under all kritik. Utfördes inte på angiven tid, och trots att personalen kom tillbaka och skulle åtgärda felen var lägenheten långt ifrån flyttstädad.

Personalen tog även med sig papperskorgen från lägenheten, något som vice Vd förnekade. Det framkom dock att personalen faktiskt tagit den, och därmed fick jag tillbaka den.

Vd på firman har det sämsta bemötandet av alla. Uttryckte att jag var "den värsta kunden hon stött på" när jag förklarade min frustration över att arbetet inte var klart på utlovad tid, heller inte på de extra timmar som jag tillät.

Vice vd tycker inte att dålig städning är hans problem, och han slänger gärna på luren i örat på en.

Avråder starkt från att anlita denna oerhört oseriösa firma!!!!

Läs gärna om hela min upplevelse på ;

http://naveijarsadventure.blogspot.se/2017/04/en-flyttstadning-utan-renlighet.html?m=1 Läs mer
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Karolf Städservice AB
    Antlitade vid flyttstädning. Fick tid snabbt och bra utfört! Läs mer

Ånghammargatan 3E, 721 33 Västerås