Stefan M:
Martin är otroligt hjälpsam i valet av ram. Det är mitt andra köp av inramning och det har med bemötande och kvalitén på inramningen att göra. Bra material och god vägledning gör att jag rekommenderar Martins Inramningar!
Durdica Judy K:
Kan varmt rekommendera Irajs Möbeltapetsering. Är så nöjd med mina omklädda matstolar (8st) i vit skinnimitation. De blev bättre än när de var nya då de även förstärkte stoppningen.
Fint hantverk, bra o snabb service.
Amanda W:
Jag är otroligt tacksam för den hjälp jag fick av advokat Raymond Nordin på Adacta.
När jag hamnade i en affärstvist kände jag mig osäker på hur processen skulle gå till, men Raymond tog sig tid att förklara allt på ett lugnt, tydligt och pedagogiskt sätt.
Han fanns där som ett stöd genom hela processen och jag kände mig hela tiden trygg och väl omhändertagen. Det märks att han både har stor juridisk kompetens och ett genuint engagemang för sina klienter. Jag kan varmt rekommendera Raymond till alla som behöver en skicklig och pålitlig advokat.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Professionell, engagerad och mycket lätt att ha att göra med. Tack för all hjälp!
Klaus B:
Vi fick rekomenderat Semir & Björns Måleri AB och fick snabbt kontakt. En nogran inspektion av vårt hus och offerten var klar.
Semir & Björn har gjord ett toppen bra jobb med att måla hus, gavler, fönster, dörrar, garage och plåt.
Dem er nogranne, bra på att kommunicera och svara på våra många frågor.
Vi är super nöjda. Stort tack till Semir & Björn.
Topp betyg från oss.
Erol M:
Dolt juvel inom bilmekaniker. Väldigt kunnig personal som både servar, fixar och löser diverse problem. Går att lita på till 100%
Har en stor kundkrets som skapats enbart genom varandras goda rekommendationer.
Klaudia K:
Jag är verkligen nöjd med samarbetet med Kasia.
Hennes arbete med min hemsida var både kreativt och genomtänkt, och resultatet blev precis det jag önskade.
Jag kan varmt och helhjärtat rekommendera hennes tjänster!
Qpaqex:
Det är skönt när företag hänger med. Strax är det ju ingen som köper musik fysiskt längre och det har Folk Å Rock insett. Deras satsning på film, mycket smal sådan tex, är helt rätt. Samma sak med café delen, de ligger ju vid lilla torg så.
Priserna är höga, men för en filmnörd som söker udda filmer så är det här jag finner dem.
Jag tror inte Folk Å Rock hade överlevt om de envisats med att sälja plastbitar med musik på. Den konsumtionen sker på andra vägar.
Ulla C:
Har tillhört denna vårdcentral i många år och har tidigare varit mycket kritisk. Men det senaste året har det inträtt en radikal förbättring! Tillgängligheten har ökat, bemötandet är vänligt och läkarna känns kompetenta och professionella. Så bra!
Åsa L:
Har handlat i många år nu och är alltid otroligt nöjd! Snabba leveranser av allt. En vara som var trasig fick jag till och med en ny av, utan att ens behöva returnera den trasiga. Bara PLUS!
Ann-christin A:
Superbra service - behövde justera min förbetalda order vilket innebar att en återbetalning behövde ske. Det fixade de utan problem och snabbt! Tusen tack för er hjälp.
Anonym T:
Helt fantastiskt. Skulle inte kunna tänka mig att ha mina barn någon annanstans. Den kärlek och välvilja och tålamod som förskolelärarna ger är helt fantastisk.
Per W:
Det här måste vara Sveriges trevligaste företag: glada, positiva medarbetare som verkligen gör sitt yttersta för att det ska fungera bra för kunden. Snabba och serviceminded, ordning och reda på alla grejer.
Ulf J:
Är du i Malmö och spelar golf är det bara och åka till Malmö Burlöv Gk och spela.
Bra skick på banan, bra bemötande i receptionen och bra restaurang.
Tyvärr regnade det mycket när jag spelade, men vattnet rann undan helt.
Ami H:
Detta är ytterligare en av malmös "sju underverk". Föreningen driver och ser till att fylla Victoriateatern med film, musik och föredrag. Själv har jag helt blivit såld till idén med Picknick-konserter. Du tar med din picknickkorg, fylld med lite av vad du vill: sallad, smörgåsar, ost och vin eller vad som faller på läppen. (man kan ju köpa Victoriatallriken på Möllans ost) Med korgen i handen tar du dig till Victoria, dukar upp din picknick bland borden framför scenen och njuter av bra musik och en god måltid. Kan det bli bättre??? KNAPPAST!!!!
Qpaqex:
Bästa frukostbuffén i stan!
Bra priser!
Enda nackdelen är att det är tight till brodsgrannen.
Trevlig personal.
Bra läge. Mitt i smeten men ändå inte.
Ami H:
Lämnade in mina läderstövlar där för att klacka om dem häromdagen. Vet inte om jag trodde det skulle ta tid eller varför jag väntat. Snabbt gick det och väldigt bra blev det och dyrt var det inte alls.
För 80 kronor fick jag ett par "nya" stövlar och en fantastisk service av en mycket trevlig man. Nu ska jag bli en bättre människa och verkligen lämna in och sköta mina skor!
Återkommer och reviderar min bedömning då, det kan ju bli bättre ändå!