Topp 25 företag inom läkare

Lirema Ögonklinik

Nybrogatan 59, Stockholm
    Välkommen till Lirema Ögonklinik! Boka undersökning direkt eller få en gratis onlinekonsultation så hjälper vi dig därifrån.
    Andreas L
    Andreas L: Fin och fräsch lokal. Mycket bra bemötande från personal. Ögonspecialisten Ferida är mycket professionell, noggrann oc...

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Sara F
    Sara F: Sökte för muskelproblem, bra första möte, därefter korta möten parallellt med fler patienter samtidigt och hade önskat m...

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Dr. Nybacka är specialiserad kirurg inom estetik och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar här på Ah Clinic i Sollentuna. Välkommen!
    Jasmine T
    Jasmine T: Bra bemötande och proffesionell personal! Super nöjd med min läppbehandling med 1ml Stylage!

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Iain P
    Iain P: Han är superduktiga, snälla och lät att pratar med. Jag har fått jätte bra behandling.

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Yvonne P
    Yvonne P: Professionellt, ödmjukt och trevligt bemötande.

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Hasiba D
    Hasiba D: Jag är jättenöjd med La Clinique. Personalen är snälla och professionella.

Novius Ögonklinik

Skeppargatan 30, Stockholm
    Låt oss hjälpa dig slippa kontaktlinser och glasögon för gott! Just nu erbjuder vi dessutom gratis förundersökningar!
    Thomas K
    Thomas K: After 61 years of corrective lenses - glasses, hard and soft contacts, I am now seeing on my own, so to speak. Cataract...

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Nathalie E
    Nathalie E: Fantastisk personal, och jätte skön bra massage, supernöjd

Täbyhälsan

Kanalvägen 17, Täby
    Varmt välkommen till Täbyhälsan! Här hittar du allt mellan frisk- och hälsovård, sjukvård och rehabilitering.
    Carina L
    Carina L: Bra bemötande. Trevlig och hjälpsam personal. Bra information och uppföljning.

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Regina H
    Regina H: Vill ge det allra högsta betyg som finns till Nordiska Kliniken och fick jag ge dem 1000 stjärnor i betyg så skulle jag ...

Människans Resurser AB

Bysistorget 4, Stockholm
    Vi hjälper er att aktivera era egna läkningsmekanismer med hjälp av alternativmedicin och friskvård! Välkommen!
    Thor C
    Thor C: Jeg er distributør i Danmark og jeg har virkelig gode resultater hos de kunder jeg har solgt til.

Tandläkare Pär Johansson

Idunsgatan 2, Malmö
    Varmt välkomna till oss på Idunsgatan 2!
    Åke L
    Åke L: Jag är jättenöjd på alla plan: Socialt, upplysningsmässigt, behandlingsmässigt, ekonomiskt och framförallt - resultatmäs...

Acape laserklinik

Kungsgatan 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Acape, din laserklinik på Kungsgatan i Stockholm. Vi har välutbildad personal och den bästa utrustningen på marknaden.
    Sofia S
    Sofia S: Jättetrevligt bemötande och jag kände mig väl omhändertagen. Jag är jättenöjd! 😃

Wedin & Söderberg

Hammarby Allé 32, Stockholm
    Hos oss är synundersökningen och det personliga bemötandet i fokus. Vi erbjuder traditionella synundersökningar och linsundersökningar, ögonhälsoundersökningar och samsynsutredningar. Vi har även kera...
    Kenneth O
    Kenneth O: Kompetenta, trevliga o snabba

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Uppsala

Rapsgatan 1D, Uppsala
    Synnöve G
    Synnöve G: Jag blir bemött på bästa tänkbara sätt och har fått hjälp med med mina nack/ryggbesvär.

Strand Medclinic

Munkforsplan 33, Farsta
    Melody M
    Melody M: Kunnig och duktig läkare som ser vad som är bäst för patient. Professionella.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås

Hallsta Gårdsgata 8, Västerås
    Hans-erik B
    Hans-erik B: Proffs ända uti fingertopparna.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby

Herrestavägen 30, Järfälla
    Leila O
    Leila O: Trots att jag behövde hjälp mitt under semestertiden har jag fått snabbt och proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd med...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro

Fredsgatan 11, Örebro
    Håkan C
    Håkan C: Trevligt bemötande och framsteg i mina ryggproblem!

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

Kungsgatan 5, Stockholm
    Magdalena K
    Magdalena K: Fantastiskt bemötande och behandling 🙏🏼

Shama Aesthetic Group

Birger Jarlsgatan 104P, Stockholm
    shemi h
    shemi h: Jag fick ett ärr på mitt ansikte efter en trafikolycka (ärret var ungefär 3 cm ), mådde jätte dåligt på grund av det och...