Topp 25 företag inom läkare

Lirema Ögonklinik

Nybrogatan 59, Stockholm
    Välkommen till Lirema Ögonklinik! Boka undersökning direkt eller få en gratis onlinekonsultation så hjälper vi dig därifrån.
    Joachim S
    Joachim S: Jag kontaktade Lirema för en Lasekoperation. Från första kontakten, genom förundersökning, operation och efterkontrolle...

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Dr. Nybacka är specialiserad kirurg inom estetik och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar här på Ah Clinic i Sollentuna. Välkommen!
    Stina D
    Stina D: Bra och seriös klinik, mycket nöjd med våren bemötandet och behandlingen! Kommer definitivt gå tillbaka igen! Rekommende...

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Sara R
    Sara R: Ger mina varmaste rekommendationer till kliniken och Ulrika!

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Oskar W
    Oskar W: Jag hade haft en smärta i ena armbågen som efter flera månader inte ville släppa, då hörde jag av mig till Aloma Naprapa...

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Britta K
    Britta K: Vänligt bemötande Kunnig personal

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Silvia B
    Silvia B: Övre ögonlocks plastik,jättebra konsultation super bra bemötande fantastiskt resultatet Tack Dr Ingrid Ann-Charlotte o...

Tverin Health

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Kiropraktik när resultaten räknas!
    Carlos L
    Carlos L: En fantastiskt bemötande från första gång. Rekommenderar alltid Tverin Healt för alla som kan behöva en bra kiropraktor.

Wedin & Söderberg

Hammarby Allé 32, Stockholm
    Hos oss är synundersökningen och det personliga bemötandet i fokus. Vi erbjuder traditionella synundersökningar och linsundersökningar, ögonhälsoundersökningar och samsynsutredningar. Vi har även kera...
    Tomas W
    Tomas W: Mycket trevlig och professionell personal

Täbyhälsan

Kanalvägen 17, Täby
    Varmt välkommen till Täbyhälsan! Här hittar du allt mellan frisk- och hälsovård, sjukvård och rehabilitering.
    Jonas T
    Jonas T: Otroligt bra upplevelse som vanligt!

Novius Ögonklinik

Skeppargatan 30, Stockholm
    Låt oss hjälpa dig slippa kontaktlinser och glasögon för gott! Just nu erbjuder vi dessutom gratis förundersökningar!
    Spiros P
    Spiros P: 5 av 5 kunnig och trevlig personal. Jag opererades för grå starr av Konstantin Lenis jag ger novius 5 av 5 för att det...

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Marika N
    Marika N: En mycket trevlig salong! Proffsiga och kunniga med varmt bemötande. Du känner att du är i goda händer. Rekommenderas!

Tandläkare Pär Johansson

Idunsgatan 2, Malmö
    Varmt välkommen till Tandläkare Pär Johansson! Du hittar oss på Idunsgatan 2.
    Ann-christin B
    Ann-christin B: Mycket bra bemötande hela behandlingstiden. Över förväntan. Kommer fortsätta att gå hos denna tandläkare.

Acape laserklinik

Kungsgatan 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Acape, din laserklinik på Kungsgatan i Stockholm. Vi har välutbildad personal och den bästa utrustningen på marknaden.
    Iréne A
    Iréne A: Vänligt och trevligt bemötande. Proffsigt arbete utfördes och resultatet blev som förväntat.

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Emma C
    Emma C: Opererade mig på Nordiska Kliniken nyligen. Kände mig trygg och proffsigt omhändertagen från början till slut av allt fr...

Människans Resurser AB

Bysistorget 4, Stockholm
    Vi hjälper er att aktivera era egna läkningsmekanismer med hjälp av alternativmedicin och friskvård! Välkommen!
    Ingemar E
    Ingemar E: Jag köpte en MMvågs apparat som jag senare fick erbjudande att byta in och få en Triomed för halva priset.Det var en bra...

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Uppsala

Rapsgatan 1D, Uppsala
    Synnöve G
    Synnöve G: Jag blir bemött på bästa tänkbara sätt och har fått hjälp med med mina nack/ryggbesvär.

Vårda Ögonklinik Göteborg

Stora Badhusgatan 12, Göteborg
    Välkommen till Vårda Ögonklinik Göteborg! Vi erbjuder den mest avancerade lasern på marknaden och hjälper dig med allt från närsynthet till gråstarr.
    Isabella L
    Isabella L: Gjorde en laseroperation på ögonen. Proffsigt och trevligt bemötande, inget krångel. Rekommenderar.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Västerås

Hallsta Gårdsgata 8, Västerås
    Hans-erik B
    Hans-erik B: Proffs ända uti fingertopparna.

Vårda Ögonklinik Stockholm

Kammakargatan 7, Stockholm
    Letar du efter en ögonklinik med avancerade lasermetoder? Välkommen till oss på Vårda Ögonklinik Stockholm - vi ger dig bästa möjliga behandling.
    Petra W
    Petra W: Superbra bemötande från alla jag träffat och pratat med. Kom i kontakt med Vårda när jag sökte tvättmedel på nätet, det ...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Örebro

Fredsgatan 11, Örebro
    Håkan C
    Håkan C: Trevligt bemötande och framsteg i mina ryggproblem!

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby

Herrestavägen 30, Järfälla
    Andreas W
    Andreas W: Ett vänligt och proffsigt bemötande där man känner sig sedd och att de lyssnar på ens problem. Varit hos många kiroprakt...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

Kungsgatan 5, Stockholm