KB Limpeza

Stenhuggarvägen 4, 132 38 Saltsjö-boo — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om KB Limpeza

• 2018-09-24

Jimmy E skrev om KB Limpeza
    Hyresvärden (John Mattson Fastighets AB anlitade detta företag för att åtgärda snickerier etc. )

Slarvar med snickerier, och man måste påtala flera gånger att de missat här och där när de kommer och säger att de är klara.
    Tar 2 ½ timme på sig att fixa ett toalett vred, (efter att ha jobbat inom låssmed så vet jag att byta ett toalettvred tar max 30 min), Först kommer de och säger att de åtgärdat felet, när man sen testar det så är det samma fel, och när man säger åt dem att testa själva så upptäcker de att det inte funkar som det ska... efter att ha hållt på i ca 30 min, åker de iväg för att köpa ett nytt låshus (det gamla var inget fel på alls), sen tar de 2 timmar på sig för att få låshuset att passa in.
    (En låssmed hade borrat ett cylinderhål, bytt ut vredet och sen och satt in det nya vredet med genomgående skruvar, och sen hade det varit klart.)
    Att prata svenska med dem, var mer eller mindre hopplöst för de förstod oftast inte vad jag sa, och i och med det så förstod jag inte vad de sa när de skulle förklara något.
    (gissar på chilenska arbetare).
    Men överlag..
    Detta företag rekommenderas EJ!! Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Stockholm:

Birgitta P Birgitta P tycker:
“Det blev otroligt rent och fin...” Läs mer

Siktgatan 8, 16250, Vällingby