Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

About company

Välkommen till Vällingby, Hässelby och Spånga! Funderar du på att flytta hit? Eller kanske vill du sälja en bostad i området? Vi på Länsförsäkringar Fastighetsbyrå hjälper dig med hela bostadsaffären inklusive råd och snabb handläggning av lånelöfte, försäkring och bolån. Vi arbetar i linje med ledorden närhet, långsiktighet...

464 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Erik W
Escreveu sobre

Jag valde Josef för hans raka och förtroendeingivande kommunikation, och att han lyssnade på mina frågor och kunde ge tydliga svar på dom. Sedan kom jag också att uppskatta att han var snabb att svara på mejl och telefon, och att han var hjälpsam inte bara med försäljningen av min lägenhet utan också med råd om lägenheter som jag funderade på att köpa. Sen fick jag ett bra försäljningspris också vilket inte gjorde saken sämre. Jag är mycket nöjd med Josefs insats som mäklare och kan varmt rekommendera honom.

Josef G gillar detta
KRISTER SEVERT S

Josef är en skicklig och proffessionell mäklare som alltid sätter kunden i fokus. Han återkopplade och skötte hela försäljningen exemplariskt och med ett slutpris som var över förväntan är jag mycket nöjd! Därför ger jag Josef mina varma rekomedationer

Svar från Josef Gubrail

Stort tack Krister, jag är glad och tacksam över förtroendet att ta hand om din bostadsaffär. Det blev bra och du gav mig bra förutsättningar för att göra mitt jobb :)

RUKEN O
Escreveu sobre

Josef är trevlig, energisk, förtroende givande och tillmötesgående mäklare med snabb återkoppling. Jag fick verkligen en så bra känsla ifrån första mötet och väldig nöjd med hela processen. Kan rekommendera honom varmt!

Svar från Josef Gubrail

Tack Ruken för din rekommendation! Det har varit ett nöje att få samarbeta med dig och jag är glad över att du har uppskattat mitt arbete. Allt gott! Hälsningar Josef

Sarah A
Escreveu sobre Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Spånga, Vällingby & Hässelby

Vi avslutade kontraktet med (Eva Nelléus) och sedan anlitade en annan mäklare . vi lyckas sälja huset via henne vilket misslyckades !!

Marcus T

Professionell och mycket trevlig mäklare som hjälpte mig och min sambo med köpet av vårt radhus i Råcksta!

Ahmad A
Escreveu sobre

Jag har köpt ett radhus i kärrgränd. Jag blev bemött på allra bästa sätt och tycker att hon var väldigt hjälpsam och tydlig. Jag kan inget annat än att rekommenderar mäklaren.

Jon S
Escreveu sobre

Vi är mycket nöjda med vårt husköp och den hjälp vi fick av mäklaren!

Majid R
Escreveu sobre

Vi sålde vårt hus genom LF och allting gick smidigt och enkelt till. Alla var proffsiga och inget strul med något.

Kristian Y

Köpt lägenhet i Vällingby. Johan hade ett bra bemötande redan vid första visning. Han var också tålmodig och förklarade allt på ett lätt sätt som gjorde oss som förstagångsköpare väldigt bekväma

Anna B
Escreveu sobre

Sålt radhus, sökte själv upp Linda för att hon är så trevlig och personlig. Hamnade mitt i en nedgång på marknaden vilket ledde till att priset fick sänkas. Det var inte mäklarens fel. Linda är toppen och lätt att ha ovh göra med .

Samer B
Escreveu sobre

Bo hjälpte oss köpa ett kedjehus på Snårvindevägen i Häseelby. Vår upplevelse var extremt bra, mäklaren var hjälpsam och trevlig, agerar skyndsamt och är väldigt ambitiös. Bo lever upp till alla förväntningar och lite till. //Sam

Petra J
Escreveu sobre

Sålde en bostadsrätt. Glad och lättsam person.

Tommy N
Escreveu sobre

Seriös, trevlig, kunnig! Bra information inför försäljningen!

Majed M
Escreveu sobre

Jag köpt Bra och man har mänsklighet och ärlighet

Elin E
Escreveu sobre

Johan var trevlig, duktig och proffsig när han hjälpte oss att sälja vårt radhus. Vi kände oss mycket trygga rakt igenom hela processen och fick svar på alla våra frågor.

Ulla B
Escreveu sobre

Sålde vårt radhus. Bo var mycket trevlig, tillgänglig och tog ansvar. Han kunde vårt område mycket bra och är insatt i alla frågor runtomkring. Vi kände att vi var i trygga händer.

Sven E
Escreveu sobre

Johan hjälpte oss att sälja vårt hus i Spånga. Det såldes innan visning och till det pris vi hade önskat. Han har bra koll på området, vet vilka priser som är rimliga och är oerhört trevlig att jobba med. Han är trygg, seriös och följer Mäklarförbundets alla riktlinjer så det blir en trygg affär både för köpare och säljare.

Ragnhildur H

Sålt bostadsrätt för dödsbo. Mycket bra bemötande och bra hjälp med olika frågor. Nöjd med hela processen.

Eva D
Escreveu sobre

Sålt radhus i Vällingby. Helproffsigt mäkleri med värme och kunnande.

Svar från Linda Olin

Tack snälla Eva! Hörs när det är dags för skatt?

MINNA T
Escreveu sobre

Han var bra.kunnig. Varför ska man skriva med minst 30 tecken.det är inte'så trevligt för'kunden.

Johan S
Escreveu sobre

OBS! Nedanstående får ej användas i reklam I samband med försäljningen av villa i Hässelby anlitade Bo Johansson. Bo gav ingav ett start förtroende i samband med mäklarval. Han hade även en större tilltro till möjligheterna med objektet än övriga tillfrågade mäklare. Bo genomförde därefter försäljningen på ett professionellt och förstående sätt vilket har uppskattats.

Barbro E

Vi har just sålt vårt underbara radhus vid Mälaren. Vi fick redan vid vårt första möte med Bo en mycket bra känsla. Han är väldigt kunnig och har ett trevligt bemötande. Han har givit oss en trygghet i försäljningen, som gick fort och utan komplikationer. Vi vill varmt rekommendera honom! Barbro och Lars Eriksson

Frida H
Escreveu sobre

Linda Olin gjorde långt mer än vad som kan förväntas vid förmedlingen av vårt nyköpta radhus. Inte bara fick vi förhandsvisning av fastigheten, hon avbröt också sin semester vid ett flertal tillfällen för att affären skulle kunna gå i lås. Hon agerade mycket proffsigt och gav klara, raka besked genom hela processen. Vi är mycket glada nyblivna husägare.

Svar från Linda Olin

Vad roligt att ni är nöjda Frida! Är övertygad om att detta är helt rätt för er. Stor kram o tack för den fina blomman.

Karl Abdur Ö

Trevlig mäklare som sålde våra villa till ett tillfredställande pris och på ett proffsigt sätt. Vi rekommenderar er gärna till andra.

Max H
Escreveu sobre

Trevlig och seriös mäklare. Absolut ingen lirare. Helt enkelt pålitlig.

Christoffer B

Köpte en trea i Hässelby. Blev alltid trevligt bemött av Bo från visning till avslutet på affären. Det var inga som helst problem och han beskrev utförligt allt som tillfrågades och några extra detaljer som var trevliga att veta. Har inget att klaga på allt gick som ett kullager.

Malin Ö

Vi köpte hus under våren, där Johan Vikström var mäklare. Vi uppskattade att vi kunde vara så uppriktiga och frågvisa och fick bara uppriktighet och ett genuint intresse för huset och processen tillbaka. Vi rekommenderar Johan och skulle gärna anlita honom den dag vi säljer huset. Vilket i o f sig inte blir inom närmsta tiden för oj, vad rätt det blev!

David W
Escreveu sobre

Lugn och ger ett trygg intryck för både säljare och köpare.

Marit G

Sålt bostadsrättsradhus. Trevligt och proffsigt bemötande. Vi fick bra information om processen. Var lätt att få kontakt med och förtroende för.

Amir Hassan S

Mycket bra... snabb och hjälpsam! vi rekommenderar!

Jessica B

Köpte ett radhus med min sambo, vi hade väldigt specifika krav på vad vi ville ha och Linda tipsade oss om radhuset när vi inte var nöjda med ett annat som vi tittat på. Vi fick en extra visning och efter några budningsturer blev det vårat. Linda har ett härligt positivt sätt med många idéer och lösningar för att allt ska bli toppen, så glad att just Linda var mäklare till vårt hus. Kan rekomendera henne varmt.

Maj-britt H

Trevlig, duktig och tillmötesgående.

Malin Ö

Trevlig informativ och tillmötesgående på ett nya sätt.

Susanne E

Vi fick hjälp av Linda att sälja vårt radhus. Vi fick förtroende för Linda då hon var lyssnande och var påläst om hur bostadsmarknaden såg ut. Allt gick fort och vi fick ett förhållandevis bra pris på huset. Även de som köpte huset var mycket glada i Linda och hennes proffsiga bemötande.

Andreas H

Köpt tomt av Bo. Mycket trevligt och hjälpsamt bemötande.

Sebastian J

Trevlig och servicemedveten! Duktig på det hon gör, levererar det hon lovar. Skulle utan tvekan rekommendera henne till alla! Toppmäklare

Annica W

Enormt trevlig att prata med. Kunnig. Bra att hon hade tunnstock vid visning

Abbas A
Escreveu sobre

Bo Johanson är en av dem bästa och respekta mäklaren som jag har träffat i hela mitt liv och han är ansvar mot sina kunder. Jag rekommenderar honom som en business partner. Med vänliga hälsingar

Peter L

Helt underbart. Mäklaren gjorde allt för att vi skulle få exakt vad vi ville ha

Joelle Z

Alltid tillgänglig och hjälpsam

Elin N
Escreveu sobre

Bra bemötande, trevlig, kunnig, villig att dela med sig information, hjälpsam.

Christian K

Johan är super! Återkopplar snabbt och är verkligen inkännande om vilka behov man har. Han känns som en väldigt bra och naturlig länk mellan köpare och säljare. Rekommenderar honom skarpt! Sen så är han ju Dalmas också vilket alltid är ett extra plus :-)

Alexander A

Vi sålde nyligen med och är mycket nöjda med hennes insats.

Christian K

Riktigt kunnig mäklare och super trevlig allting kändes väldigt seriöst och tryggt, bra återkoppling hela tiden

Ted G
Escreveu sobre

Linda har varit mycket professionell, engagerad och kunnig vid vår försäljning. Hon har den bästa kännedomen om vårt område och vi kan lämna våra bästa rekommendationer .

Eric E
Escreveu sobre

Bo Ger ett trevligt, tillmötesgående och kompetent intryck. Mina bästa rekommendationer!

Hans G
Escreveu sobre

Linda Olin var vår mäklare när vi köpte vårt hus men även när vi sålde detsamma. Vi valde själva att nyttja Linda även vid vår försäljning, framförallt för att hon skapar ett förtroende mellan säljare & köpare. Linda hjälpte oss även vid vårt nya husköp, främst genom tips och råd. Linda är ingen vanlig mäklare (vi hade tre andra mäklarfirmor på besök) då hon är personlig och diplomatisk spå samma gång. Att hon samtidigt bryter lite lätt på norska gör henne ännu mer personlig. Jag har under åren nyttjat totalt 6 mäklare, efter att ha träffat Linda kommer jag aldrig mer byta! /HG & FL

Svar från Linda Olin

Men tack till er båda! Det där behövde jag verkligen att höra idag - jag sträcker lite extra på mig! Stor kram från mig

Magnus B

Lyhörd: Förstod vad vi ville ha, dvs en mycket snabb försäljning. Professionell, kunnig och trevlig. Viktigast av allt: Lyckades sälja vår bostad till ett marknadsmässigt pris på två veckor mitt i julruschen!

Anders U

Alexandra är en glad och trevlig mäklare som gjorde allt för att sälja vår lägenhet. Något hon lyckades med på kort tid trots skakig marknad.

Nestor B

Väldig seriös mäklare ,jag rekomendera de varm