Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

4.5

Vi kanske är smått partiska, men vi skulle vilja välkomna dig till Sveriges vackrast belägna Bobutik - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling på Värmdö! Här förmedlar vi bostäder bland klippor och båthus, mitt i skärgårdsidyllen. Endast 20min från Slussen i Stockholm, men ändå avskilt och till synes långt borta. Värmdö är Sveriges...

376 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Olivia Elizabeth D
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Jonas Lönnroth var ansvarig mäklare i samband med mitt husköp. Han har visat stor kompetens, var mycket sympatisk, påläst och ärlig. Det märks tydligt att han är en mäklare som är mycket professionell inom sitt yrke. Jag har under resans gång mött många mäklare och Jonas tillhör utan tvekan toppskiktet. Jag rekommenderar honom varmt och är mer än nöjd över hans skicklighet och också hur överraskande snabbt hela processen från visning till husköp förlöpte. Det hela var klart på bara några dagar och det ska han ha all eloge för. /Olivia Donngrell

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Jakob L
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Vi köpte en nyproducerad bostadsrätt i Stavsnäs med Jonas Lönnroth som mäklare. Lite upp och ner under processen men i slutändan så blev vi väldigt nöjda!

Åse N
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Anlitade Alexander Egebrant i november - 16 för att sälja min bostad i Höjdhagen. Ett villkorat avtal skrevs då jag var intresserad av att köpa en lite större lägenhet. På grund av att Egebrant gav mig direkt vilseledande information, avslutades dock inte det villkorade avtalet på ett korrekt sätt. För detta har Egebrant nu tilldelats en varning av FMI, Fastighetsmäklarinstitutet. Jag begärde också ett ekonomiskt skadestånd, vilket i februari - 18 avslogs av FRN, Fastighetsreklamationsnämnden. Bevisbördan låg hos mig och...

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Stigbahr O

Bra och trevligt bemötande. Hjälpsam när det gäller att lösa vissa frågrställningar.

Daniel A

Ett seriöst och kunnigt bemötande.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Emil  S

Marcus Folmer hjälpte oss med en försäljning som gick väldigt smidigt och var en trevlig erfarenhet för båda parter. Marcus är helt klart en mäklare av hög klass och förtjänar högsta betyg. Skulle gärna anlita igen och rekommenderar varmt!

Sara Madeleine P

Bra, trevlig, lätt att få tag på. Kunnig!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Ulrika S

Korrekt, proffsig och snabb i avslut.

Mikael B
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Påläst, förtroendegivande och hjälpsam. Tack Peter Sundqvist för all hjälp.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Björn K

Marcus Folmer genomförde försäljningen på ett väldigt personligt och engagerat sätt. Det märks att han har lång erfarenhet som mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom.

Stina M

Utmärkt, från början till slut.

Tack Stina, vi hörs och ses! :D

Britt Marie R

Inget att anmärka på, tvärtom ett korrekt bemötande.

Camilla S

Toppen på alla sätt. Professionell och förstående. Har hjälpt mig genom att medvetet knuffa mig i rätt riktning, då jag haft svårt att ta beslut.

Tomasz Z

Jag var jätte nöjd. Kultur Proffs Bra kontakt med kunden Kunskapen Erfarenhet

Fredric S

Erik skötte försäljningen av huset på ett mycket professionellt sätt och ett sätt där jag kände mig mycket trygg som kund

Annikalilian J

Trevlig, artig, påläst. Mycket trovärdig och serös.. Supernöjd. Kan varmt rekommendera Peter Sundqvist..

Alexandra M

Flexibel och lättsam.

Ingridsusanne A

Peter var från början till slut, trevlig, lugn, proffsig, aldrig irriterad, alltid tillgänglig, svarade alltid tålmodigt på alla frågor. INTE den typiska ” försäljar-gåpåiga typen” , vilket vi uppskattat. Är trots sin unga ålder väldigt bra som mäklare. Mvh. Susanne Andersson ✋🏻👍🏻

Peter Erik G

Mycket bra och professionell och påläst på objektet.

Tack så mycket Peter, vi hörs och ses! :D

Simon N

Korrekt och bra mäklare, kanske lovade lite för mycket om byggföretaget som dom inte riktigt levt upp till.

Stefan Ö

Tryggt och säkert bemötande, inga tveksamheter!

Anna H

Upplevelsen har varit bra och vi är nöjda med Peters service.

Annika H

Jättebra, lugn och trevlig! Pedagogisk och tillmötesgående.

Kristian H

Mycket vänligt och omtänksamt bemötande. Allt sköttes professionellt . Tycker att Alexandra skötte det hela över min normala förväntan i jmf med mina erfarenheter från tidigare fastighetsköp.

Svar från Alexandra Björk

Stort tack Kristian för dina fina ord, hoppas vi ses igen! ???

Ingridgunilla S

Bra bemötande och information. Verkar pålitlig och kunnig.

Karin A

Peter är trevlig, saklig och kunnig. Fick stort förtroende för honom och upplevde att han skapade bästa förutsättningar för att göra en bra försäljningsupplevelse för mig - från första möte till frånträde av min bostad. Kan varmt rekommendera honom.

Jonas R

Marcus är en dedikerad mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Han har god insyn i marknaden och är en stabil pelare att luta sig mot när man kanske gör sin största affär i sitt liv. Jag kan varmt rekommendera Marcus.

Berg M

Trevlig, snabb på att svara på frågor när de dök upp och lättsam

Birgitta A

Vi fick förtroende för Marcus. Han lyssnade och var tydlig, höll oss väl informerade med hög energi och målinriktad. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Marcus varmt.

Marie-louise A

Snabb på återkoppling och gav ett mkt seriöst intryck.

Marcus L

Engagerad och trevlig. Tog reda på fakta och återkopplade på ett proffsigt sätt.

Margareta P

Marcus Folmer levde väl upp till mina förväntningar på en professionell fastighetsmäklare. Jag kände mig trygg med hans kompetens från första mötet till kontraktsskrivningen. Han är erfaren och har stor kännedom om området där fastigheten finns. Han höll mig ständigt uppdaterad. Han visade lyhördhet mot mig, lyssnade och mötte mina frågor och funderingar på ett förtroendeingivande sätt. Han var aktiv i sitt förhållningssätt mot spekulanter, lyckades reda ut oklarheter så att en spekulant som känt sig tveksam och först tackat nej till objektet senare blev den som köpte detsamma.

Karin R

Jag fick direkt förtroende för Marcus. Han kändes professionell, rak och ärlig. Verkligen inte alla mäklare som kan beskrivas med dom orden! Marcus levde väl upp till mina förväntningar. Vi är helnöjda! Jag kan starkt rekommendera Marcus till andra.

Sven G

Hjälpsam ,lättsam och sakligtkunnig.Ger ett förtroendegivande intryck Mvh Sven o Christina Goldm

Jeanette B

Jonas var mycket trevlig och tillmötesgående. Han kändes påläst och trygg. Han var också lätt att få tag på och boka möte med. När affären var i hamn var det dock inte lika lätt att få svar på telefonsamtal och mail. Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse utifrån ett kundperspektiv, med en liten reservation för kontakterna efter kontraktsskrivningen.

Olof P

Kunnig ,trevlig ,korrekt,påläst och verbal Mycket bra mäklare... Vill du den bästa mäklaren välj Markus Folmer...

Claes L

Effektiv, punktlig och professionell.

Tommie V

Finns en anledning till att Alexandra tillhör toppskiktet av Värmdös mäklare, hon är förbannat bra på det hon gör! Hon är engagerad och har alltid varit tillgänglig när jag behövt få tag i henne. När vi närmade oss en försäljning så sköttes allting professionellt, snabbt och smidigt. Kommer definitivt att använda mig av och rekommendera Alexandra till andra!

Svar från Alexandra Björk

Tack Tommie det gläder mig :D vi ses snart igen!

Maria E

Inte tillfredställande. Ingen visning eller info ang den fastighet.

Johanna J

En duktig, effektiv, uppmärksam, lojal mäklare som sätter kundens önskningar och behov i fokus.

Ademdal J

Proffsig och enkel att samarbeta med. Stort engagemang och förmedlar en trygghet.

Ann-marie Ö

Alexandra är professionell mäklare som fått i uppdrag att avyttra flera av våra familjefastigheter på Lillön. Hon arrangerade snabbt så det togs fina bilder av en proffsfotograf en fin vårdag och fastigheterna promotades sedan genom olika försäljningskanaler. Alexandra håller fortlöpande kontakt avseende uppdraget vilket bygger upp ett gediget förtroende. Genom supporten från organisationen inom Länsförsäkringar får man snabbt svar även på mer komplicerade skatte och fastighetsfrågor samt belåningsärenden. Vi är mycket...

Svar från Alexandra Björk

Tack Ann-Marie för Er fina rekommendation, jag ser framemot ett fortsatt gott samarbete. Vi hörs och ses!

Annika S

Alexandra sålde vårt fritidshus för ett år sedan med kanonbra resultat. Vi var verkligen nöjda och uppskattade särskilt hennes proffsighet o trevliga sätt. När jag nu ett år senare behövde hjälp m råd i ett annat husköp där hon inte är inblandad, har hon ändå hjälpt oss m rådgivning trots att vi nu inte har några affärer ihop. Jag kan verkligen rekommendera henne.

Svar från Alexandra Björk

Tack Annika, tack för ett gott samarbete, behöver ni hjälp med något mer i framtiden är det bara att ni hör av Er. Ha det fint! :)

Mats R

Oerhört kunnig och proffsig mäklare som jag varmt rekommenderar till alla som ska sälja eller köpa.

Mats R gillar detta
Svar från Alexandra Björk

Tack Mats för dina fina ord, vi hörs och ses! :)

Eva J

Jag är nöjd med min mäklare, som levt upp till min förväntning. Och jag har även fått ett bra bemötande.

Harald E

Jag uppfattar Jonas som intresserad av mig som klient och samtidigt som en driven säljare. Det är ju en "vinn/vinn"-situation och det har Jonas tagit fasta på! Jag är mycket nöjd med Jonas som min mäklare och vi kommer säkert att höras fler gånger.

Svante T

Omsorgsfull,vänlig,kunnig. Håller kunden uppdaterad och är lätt tillgänglig

Peter S

Hej! Till en början så heter jag Gabriel, inte Peter. :) Jag är väldigt nöjd med Alexandra, hon håller en bra kundkontakt och informerar om projektet.

Peter S gillar detta
Svar från Alexandra Björk

Hej Gabrie, systemet har råkat ta ditt mellannamn, sorry för det. Tack för dina fina ord, vi hörs och ses!:)

Johanna L

Mycket trevlig och professionell mäklare. Väldigt flexibel och tillmötesgående.

Svar från Alexandra Björk

Tack Johanna för dina fina ord. Vi hörs och ses! :)

Per-arne P

Proffsigt, korrekt och trevligt bemötande.