Lilla Capri

Hantverkargatan 61, 112 32 Stockholm — Visa karta

Lilla Capri, en genuin italiensk kvarterskrog på Kungsholmen!
På Lilla Capri fokuserar man det italienska kökets ordentliga råvaror, här serveras à la carte, pasta och vedugnsbakade pizzor i en härligt familjär atmosfär. Helt enkelt så som du vill ha din kvarters italienare.
Öppet just nu
Lör-Sön: 12:00-22:00

Läs vad 11 kunder tycker om Lilla Capri

• Margareta H
    Margareta H skrev om Lilla Capri
    Ser att många, precis som jag tycker att kvaliteten på maten svajar. När det är bra är den väldigt bra. På senaste tiden har de dock tappat stilen helt. Hoppas att det blir bättre för jag är granne och stammis. Läs mer
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Lilla Capri
    Helt okej pizza! Trevliga gubbar Läs mer
  • Jennifer L
    Jennifer L skrev om Lilla Capri
    Mycket goda pizzor har dem och väldigt trevliga personal. Helt enkelt en mycket härlig ställe som jag rekomenderar!! Läs mer
  • Helen L
    Helen L skrev om Lilla Capri
    Pizzorna är goda här. Äter nästan alltid Hula Hula eller Al Pacino pizzan. Trevlig personal. Lite stökigt utanför bara... Läs mer
  • Petter E
    Petter E skrev om Lilla Capri
    Lilla Capri har länge varit en klassiker, MEN det går tyvärr aningen utför. Priserna, som på alla andra innerstadsrestauranger stiger succesivt och take away-pizzorna som för 5 år sedan kostade 50kr kostar nu upp emot 90kr. Om man är hungrig och vill äta något mäktigt på hemmaplan är deras Fläsknoisette ett bra alternativ om du inte vill laga själv! Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Lilla Capri
    När det kommer till take away är det prisvärt och gott. Att sitta där kan dock bli lite lätt rörigt. Ett minus är dock att även om du ringer och beställer i förtid kan du lätt få köa en lång tid för att få din pizza. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Lilla Capri
    För det mesta god pizza och trevlig personal. Har dock haft sina dippar då jag fått bl a fel pizza. Läs mer
  • Johan T
    Johan T skrev om Lilla Capri
    Som någon annan sa, en klockren kvarterskrog.
    Erbjuder "dagens middag", vilket är ganska ovanligt.

god mat i rejäla portioner. Läs mer
  • Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Lilla Capri
    Har bott i närheten av Lilla Capri i flera år, och även om kvalién genom åren gått upp och ned som de flesta andra restauranger, så tycker jag ändå att Lilla Capri är en klockren kvarterskrog, framförallt för oss som gillar take-away!
    Deras pizzor är helt ok och deras Bacon & Avokado-sallad är en klassiker! Plus i kanten för deras utbud av diverse delikatesstillbehör (som dock minskat i antal på senare tid). Läs mer
  • Alex F
    Alex F skrev om Lilla Capri
    pizza som koster 90 spänn som inte va god suger!
    Bemötandet sög och dem lever inte upp till sin förväntan. Stämningen var knas. lokalen suger hårt, eftersom den är sjukt ofräsch. Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Lilla Capri
    En mysig kvarterskrog med mycket trevlig personal som har koll och är mån om sin gäst. Maten var mycket vällagad, riklig och prisvärd. Får man rekommendera kalvinnanlåret ? Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Åsa K Åsa K tycker: