Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Lindquist Konditori

Lindquist Konditori

Odengatan 27, 113 51 Stockholm — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Lindquist Konditori

• Alexander M
    Alexander M skrev om Lindquist Konditori
    Smaklösa, jättedyra semlor, 3 gånger dyrare än man köper på 7eleven mitt emot. Rekommenderar EJ. Läs mer
  • Adam W
    Adam W skrev om Lindquist Konditori
    Bra och trevligt fik, nya inredningen är riktigt schysst. Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Lindquist Konditori
    Frallorna är torra och stenhårda.
    Lägg en handduk över lådorna med bröd!

Lunchen är bra och billig. Fika ingår.
    Smörgåstårtan jag beställde höll på att haverera vid ena sidan.

Personalen är dock alltid trevlig och bemötande. Läs mer
  • Monica M
    Monica M skrev om Lindquist Konditori
    Riktigt tråkiga smörgåstårtor!
    T.o.m felvänd undersidan så tårtan blev mycket torr! Tråkigt bemötande mot min 80-åriga mamma när hon klagade och hade med sig en bit av tårtan för att visa... "så skall tårtan se ut" Nästa gång blir det smörgåstårta från NK... Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Lindquist Konditori
    Har köpt mycket bröd och annat där under åren, men blir oftast besviken; det mesta är torrt och ganska smaklöst.

De amerikanska browniesarna är dock fantastiska, precis som äppelkakan. Den finns helt klart guldkorn. Läs mer
  • Karl S
    Karl S skrev om Lindquist Konditori
    Som en stor semmelfantast såg jag fram emot den inköpta semlan från Lindquist. Dock en stor besvikelse - torr bulle, så mycket socker i mandelmassan att det knastrade i tänderna och grädde som snarare låg närmare smör. Det värsta av allt var när jag påpekade detta för konditorn så mottogs det bara med irritation - absolut ingen servicekänsla. UNDVIK! Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Lindquist Konditori
    När man går förbi skyltfönstret till Lindquists konditori på Odengatan blir man alltid frestad att kila in och köpa något. De har en massa gott matbröd men också bullar, kakor, bakverk och jättefina tårtor. Jag gillar sånna här gamla konditorier, det är något speciellt med hembakat och just Lindquists har mycket gott. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Inga L Inga L tycker: