Lindquist Konditori

2.1

9 omdömen om Lindquist Konditori

Louisa Madeleine N
Skrev om Lindquist Konditori

Riktigt dålig service! Skit dåligt bemötande och man får inte vad man beställer. De skyller på att man inte sa att man ville att tårtan ska se ut som på hemsidan när man beställer utbud från deras hemsida. Hemskt! Kommer ALDRIG beställa på detta ställe igen!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
ANNA-KARIN K
Skrev om Lindquist Konditori

Varning för gamla bakverk!!! Vid vårt fikabesök i fredags fick vi uppleva både personal och bakverk av värsta sorten. Jag såg fram emot att få njuta av säsongens semla, men njutningen infann sig tyvärr inte då semlan var stenhård....vid mitt påpekande kunde jag få en ny, likadan!!! Jag avböjde dock och kommer ALDRIG någonsin att sätta min fot där igen. En mycket tråkig utveckling då Lindquist har varit ett bra konditori i de tidigare ägarnas regi.

ALEXANDER M
Skrev om Lindquist Konditori

Smaklösa, jättedyra semlor, 3 gånger dyrare än man köper på 7eleven mitt emot. Rekommenderar EJ.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

Adam W
Skrev om Lindquist Konditori

Bra och trevligt fik, nya inredningen är riktigt schysst.

Patrik S
Skrev om Lindquist Konditori

Frallorna är torra och stenhårda. Lägg en handduk över lådorna med bröd! Lunchen är bra och billig. Fika ingår. Smörgåstårtan jag beställde höll på att haverera vid ena sidan. Personalen är dock alltid trevlig och bemötande.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Monica M
Skrev om Lindquist Konditori

Riktigt tråkiga smörgåstårtor! T.o.m felvänd undersidan så tårtan blev mycket torr! Tråkigt bemötande mot min 80-åriga mamma när hon klagade och hade med sig en bit av tårtan för att visa... "så skall tårtan se ut" Nästa gång blir det smörgåstårta från NK...

Andreas E
Skrev om Lindquist Konditori

Har köpt mycket bröd och annat där under åren, men blir oftast besviken; det mesta är torrt och ganska smaklöst. De amerikanska browniesarna är dock fantastiska, precis som äppelkakan. Den finns helt klart guldkorn.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Karl S
Skrev om Lindquist Konditori

Som en stor semmelfantast såg jag fram emot den inköpta semlan från Lindquist. Dock en stor besvikelse - torr bulle, så mycket socker i mandelmassan att det knastrade i tänderna och grädde som snarare låg närmare smör. Det värsta av allt var när jag påpekade detta för konditorn så mottogs det bara med irritation - absolut ingen servicekänsla. UNDVIK!

Amanda E
Skrev om Lindquist Konditori

När man går förbi skyltfönstret till Lindquists konditori på Odengatan blir man alltid frestad att kila in och köpa något. De har en massa gott matbröd men också bullar, kakor, bakverk och jättefina tårtor. Jag gillar sånna här gamla konditorier, det är något speciellt med hembakat och just Lindquists har mycket gott.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen