Lolos Städning

Tisslingeplan 24, 163 61 Spånga — Visa karta

Lolos städning är det lilla företaget med den stora kunskapen och den bästa kvaliteten! Ni kan lita på oss!
Bergkällavägen 34, 19279, SOLLENTUNA
Starcycle
Bo J:
Mycket bra och trevligt bemötande, och utförande av beställning. Tydlig offert.

Lokalvårdare nära Lolos Städning:

Sorterargatan 12, Vällingby
Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen! Läs mer ›
Caroline F:
Bra service o trevligt bemötande. Nöjd!

Krossgatan 30, Vällingby
Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en he... Läs mer ›
Karin S:
Mk bra service. Allt flyter på så bra och smidigt. Känns seriöst. 2ggn vi anlitar CaMa och lika nöjda bägge gångerna.

Friluftsvägen 22, SUNDBYBERG
Vretens Städ har funnits i 30 år och erbjuder städtjänster till företag och priv... Läs mer ›
Bernt A:
Jag tycker dom är bra. Ser alltid till att hålla deadlines och bli färdiga i tid till inflyttningar och besiktningar, med bra kvalitet.

Storgatan 104 A, SOLNA
En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med h... Läs mer ›
Matias Q:
Skinande rent och dessutom till ett helt vettigt pris. Rekommenderas varmt.

Läs vad 4 kunder tycker om Lolos Städning

• Patrik
    Patrik skrev om Lolos Städning
    Så bra det kan bli! Städar hemma hos oss 2 gånger per månad och vi är väldigt nöjda. Rekommenderas. Patrik M
  • ulf b
    ulf b skrev om Lolos Städning
    Utförde en mycket bra fönsterputs hos oss. Vi var mycket nöjda med resultatet!
  • Andreas
    Andreas skrev om Lolos Städning
    Maria och hennes kollegor har gjort det till en mycket trevlig upplevelse att komma hem. Det är något vi ser fram emot varje gång när vi vet att de har städat hos oss; som de gör hos oss i Vasastan varje månad. Även flyttstädning har de utfört med bravur. Rekommenderas varmt!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Lolos Städning
    Alltid i tid. Flexibla med tider vid behov.Ordning på faktureringen och Skatteverk.

Tisslingeplan 24, 163 61 Spånga