Lucylla Rent Hus

Lucylla Rent Hus

Ring 073-728 99 03 www.lucylla.se

Välkommen till Lyculla Rent Hus! Våra experter gör ditt hem skinande rent. När vi hjälper dig med städningen ser vi alltid till att vara noggranna, ordentliga och stolta över vårt arbete. Vi är dessutom diskreta och tar ansvar. Våra tjänster: Hemstädning, flyttstädning, storstädning, kontorsstädning och fönsterputs. Vi har...

46 omdömen om Lucylla Rent Hus

Amy J
Skrev om Lucylla Rent Hus

Jag har haft regelbunden städning av Lucylla Rent hus i många år. De är alltid proffsiga, noggranna och vänliga. Det är en fröjd att komma hem till lägenheten efter de varit där. Jag kan varmt rekommendera Lucylla! Jag har rekommenderat dem till släkt och vänner som idag använder deras tjänster.

Hej Amy ! Tack snälla för ditt omdöme Mvh Elisabeth

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 447 omdömen 4.6 av 447 omdömen

Christina M
Skrev om Lucylla Rent Hus

Lucylla ställer alltid upp, duktig personal som städar mycket bra. Har inga klagomål. Det gläder mig att mitt svar till Reco stöder barncancerfonden 💝

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Christina ! Tack för Er fina rekommendation! Vad kul att båda parterna blev nöjda, det glädjer oss. Hälsningar Elisabeth

Linda E
Skrev om Lucylla Rent Hus

Har haft hemstäd från Lucylla i flera år och är alltid lika glad efter varje städning. De gör skinande rent, viker kläder trots att man inte bett dom och bäddar sängen snyggare än på hotell. Superproffsiga!

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Linda ! Tack för den fina feedbacken. Vi arbetar ständigt med att bli bättre, därför är det kul att se att vi gör vårt arbete rätt! :)

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Karin R
Skrev om Lucylla Rent Hus

Städ var 4:de vecka. Bra bemötande. Kan tycka att de kan torka av handtagen på köksluckorna ibland. Annars generellt nöjd.

Hej Karin ! Tack snälla för trevliga ord ! Vi gör det bättre ! Mvh Elisabeth

Fredrik M
Skrev om Lucylla Rent Hus

Vår städerska är superduktig och att lita på. Vi är supernöjda.

Hej Fredrik ! Tusen tack för snälla ord ! Mvh Elisabeth

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2169 omdömen 4.7 av 2169 omdömen

Maria B
Skrev om Lucylla Rent Hus

Vi är för närvarande nöjda med städningen eftersom hon som städar hos oss är noggrann vilket vi tycker om och förväntar oss. Litet minus att hon inte talar bra svenska eller engelska. Men viktigast är kvalitén på städningen. Jag tycker också att Lucylla är ganska flexibla vilket uppskattas. Är osäker på om Lucylla levererar fönsterputsning men det hade varit önskvärt.

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Maria ! Tack för Era fina ord, vi uppskattar de verkligen! :) Vi kan putsa fönster . Välkommen ! Hälsningar Elisabeth

Charlotte G
Skrev om Lucylla Rent Hus

Alltid lika väl städat, bra att samma städerska kommer varje vecka!

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Charlotte ! Tack för Era fina ord. Kul att höra att Ni är nöjda med städningen Hälsningar Elisabeth

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3298 omdömen 4.7 av 3298 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Linda O

Får vårt hus fantastiskt fint! Underbart bemötande 🌸

Hej Linda ! Tack för så fin feedback, det uppskattas! :) Hälsningar Elisabeth

Monica U
Skrev om Lucylla Rent Hus

Har använt företaget i över 10 år för städning varje månad. Är mycket nöjd med service och bemötande.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 198 omdömen 4.9 av 198 omdömen

Christina K Christina K
Pernilla H
Skrev om Lucylla Rent Hus

Jobbigt när dom byter städerska hela tiden. Det blir ofta ingen överlämning nu sist dog mina gröna växter då den nya inte vattnade mina blommor. Och det är den ordinarie som är den som är bra. Ersättaren var klumpig har gjort hål i golvet och haft sönder min sons skolprojekt som stod på hans skrivbord, bland annat. Det börjar dessutom bli dyrt om man tittar på konkurrenterna. Kanske dags att byta leverantör.

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Pernilla ! Tack för Er feedback, eftersom vi ständigt arbetar med att bli bättre är det viktigt för oss att höra vad våra kunder tycket om oss. Vi ber om ursäkt för detta ! Jag är ledsen att jag viste inte om detta förut . Hälsningar Elisabeth

Anders B
Skrev om Lucylla Rent Hus

Jag har varit kund i mer än 5 år och är nöjd.

Hej Anders ! Tusen tack för snälla ord ! Hälsningar Elisabeth

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 152 omdömen 4.9 av 152 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Sofia S
Skrev om Lucylla Rent Hus

Pålitliga, trevligt bemötande, väl utfört arbete och prisvärt!

Hej Sofia. ! Tack snälla för trevliga ord Hälsningar Elisabeth

Bengt I
Skrev om Lucylla Rent Hus

Hemstädning. Fungerar bra, om undantagsvis förändring kommer sms i förväg. Hittills har de som städat varit noga och pålitliga! Jag är nöjd och har varit kund i minst 5 år

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Bengt ! Tack för det givna förtroendet om att få ta hand om Ert hem. Vi är otroligt tacksamma för att ha Er som kund och hoppas att Ni blir kvar många år till. Hälsningar Elisabeth

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 520 omdömen 4.8 av 520 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Jim S
Skrev om Lucylla Rent Hus

Hade städhjälp. Var efter varje besök riktigt nöjd. Billigt och bra!

Hej Jim ! Tack för trevliga ord ! Vi uppskattar det ! Hälsningar Elisabeth

Magnus N
Skrev om Lucylla Rent Hus

Hemstädning. Kommer alltid i tid och är pålitliga i både kvalitet och utförande.

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Magnus ! Alltid lika kul att få hjälpa Er med städningen. Tack snälla Hälsningar Elisabeth

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Anna B
Skrev om Lucylla Rent Hus

Möjlighet att ha samma person som kommer sen många år och Maria är mycket duktig!!

Hej Anna ! Tack för så fin feedback, det uppskattas Hälsningar Elisabeth

Sane Y
Skrev om Lucylla Rent Hus

Punktlig, noggrann och flexibel.

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Sane ! Tack för Er feedback! Vi arbetar ständigt med att bli bättre och därför är det kul för oss att se hur det hårda arbete ger resultat. :)

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Urban S
Skrev om Lucylla Rent Hus

Mycket bra service på alla sätt!€

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Urban ! Tack så mycket ! för trevliga ord !

Fredrik N
Skrev om Lucylla Rent Hus

Lucylla Rent Hus har hjälpt oss med städningen i många år. Det är en av de bästa företag vi någonsin anlitat. Har under alla år alltid kommit i tid, alltid städat perfekt, varit varsamma med inredningen och jättetrevliga! Kan varmt rekommenderas.

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Fredrik ! Vi är otroligt tacksamma för att ha Er som kund och hoppas att Ni blir kvar många år till. Önskar Er en god fortsättning! :)

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 486 omdömen 4.5 av 486 omdömen

Katja A
Skrev om Lucylla Rent Hus

Jag har använt deras städtjänster i många år och är mycket nöjd. Förutom att kvaliten på städningen är i toppklass så är det enkelt; enkla att nå, trevlig personal, flexibla. Kan verkligen rekommendera.

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Katja ! Tack för Era fina ord, vi uppskattar de verkligen! :) Vi försöker alltid att vara tillgängliga i högsta möjliga mån, kul att Ni kände detta.

Frida B
Skrev om Lucylla Rent Hus

Är mycket nöjd. Familjär känsla. Vi har haft samma städerska i massa år nu. Känns tryggt och bra. Alltid flexibla och tänker på kundens bästa.

Hej Frida ! Tusen tack för snälla ord ! Hälsningar

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Per I
Skrev om Lucylla Rent Hus

Bra städning och mycker mer flexibelt än de stora firmorna

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Per ! Tack för Er fina rekommendation, den betyder mycket för oss !

Jonas L
Skrev om Lucylla Rent Hus

Bra och pålitlig. Har anlitat dem i flera år. /Jonas Lönnqvist (Stockholm)

Hej Jonas ! Tack för trevliga ord Hälsningar Elisabeth

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Emma B
Skrev om Lucylla Rent Hus

Duktiga och trevliga! De är lätta att ha att göra med och gör ett väldigt bra jobb.

Tusen tack Emma ! för snälla ord

Erika N
Skrev om Lucylla Rent Hus

Fantastisk person som städar och gör det lilla extra varje gång hon är hos oss. Känns tryggt, och pålitligt!

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Erika ! Tack för Er fina rekommendation, den betyder mycket för oss Mvh Elisabeth

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Frida E
Skrev om Lucylla Rent Hus

Agnieszka har hjälp oss med städning under många år, hon är fantastisk och vi är så nöjda! Hon är duktig, flexibel, proffsig och alltid vänlig och engagerad. Hela familjen älskar henne! Vi har anlitat Lucilla Rent hus i över 10 år och alltid varit jättenöjda. Mvh Frida Elmas

Tack Frida för den fina återkopplingen Mvh Elisabeth

Nicklas H
Skrev om Lucylla Rent Hus

Har varit kund i cirka 10 år och har alltid varit mycket nöjd. Bra bemötande och alltid fint resultat!

Tack Nicklas för fina rekommendationer Mvh Elisabeth

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 115 omdömen 4.5 av 115 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Percy B
Skrev om Lucylla Rent Hus

Jag har städning av min lägenhet någon gång i månaden . Helhetsintrycket är bra men någon gång har det varit mindre bra och jag har då sagt till!

Hej Percy ! Tack snälla för ditt omdöme Mvh Elisabeth

Gunn Ö
Skrev om Lucylla Rent Hus

Har Eva som kommer till oss som är pålitlig och är fantastiskt bra Tack Eva för din hjälp

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Ingegerd I
Skrev om Lucylla Rent Hus

Det är mycket smidigt att ha kontakt med företaget via sms, man får snabb återkoppling. Städpersonalen är mycket duktig och gör alltid ett bra jobb. Kan verkligen rekommendera att anlita detta städföretag.

Hej Ingegerd ! Tack för dina åsikter. Va bra att du är nöjd. Mvh Elisabeth

Agneta M
Skrev om Lucylla Rent Hus

Lucylla Rent Hus har städat åt oss i flera år och vi är väldigt nöjda.

Hej Agneta ! Tack för trevliga ord ! Hälsningar Elisabeth

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1228 omdömen 4.7 av 1228 omdömen

Henrik S
Skrev om Lucylla Rent Hus

Bästa städningen, har haft dem i 8 år nu!

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Henrik ! Våra kunder är viktiga och betydelsefulla för oss. Tack snälla! Hälsningar

Britta L
Skrev om Lucylla Rent Hus

Jag har anlitat Lucylla städservice i många år och alltid varit supernöjd. Eva som städar hos mig nu är min speciella favorit men alla som städat hos mig från Lucylla har varit väldigt bra - och trevliga!

Hej Britta ! Du är jätte snäll 😊 Tack för trevliga ord ! Hälsningar Elisabeth

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Jonake D
Skrev om Lucylla Rent Hus

Städ i hemmet som har varit perfekt genomfört

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Jonake ! Stort tack för ett bra feedback det uppskattas. Hälsningar Elisabeth

Henrik T
Skrev om Lucylla Rent Hus

Noga, på tid, och professionell städtjänst, lätt med betalning

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Henrik ! Tack för att du tog sin tid att skriva ett bra rekommendation, det uppskattas. :) Mvh Elisabeth 😊

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Hanna N
Skrev om Lucylla Rent Hus

Vi har anlitat Lucylla i flera år. De har alltid levererat mycket goda städtjänster och uppräthåller en hög servicenivå. De är kundorienterade och professionella.

Svar från Lucylla Rent Hus

Tack för Era fina ord, de betyder otroligt mycket för oss

Anna L
Skrev om Lucylla Rent Hus

Fantastiskt nöjda; bra resultat av städningen och alltid en smidig kommunikation!

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Anna ! Det är väldigt kul att höra att du är nöjd med städningen samt med personalen som du har kontakt med Mvh Elisabeth

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1128 omdömen 4.7 av 1128 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Pawel B
Skrev om Lucylla Rent Hus

Lucylla rent hus är en utmärkt företag. Jag är altid nöjd med tjänsten.

Svar från Lucylla Rent Hus

Hej Pawel ! Tack för att du tog sin tid att skriva ett bra rekommendation, det uppskattas. :) Mvh Lucylla rent hus AB

Jesper F
Skrev om Lucylla Rent Hus

Bra service, bra resultat! Alltid enkla och trevliga att ha att göra med.

Louise E
Skrev om Lucylla Rent Hus

Lucylla Rent Hus har den bäst tänkbara städpersonalen. De har bidragit till trevnader i vårt hem i många år. Tack alla underbar städpersonal! Louise Ejefors

Tuuli T
Skrev om Lucylla Rent Hus

Städning, bra gjort och känner stor tillit med personen.

Tack snälla Tuuli för förtroendet

Johannes N
Skrev om Lucylla Rent Hus

Köper städning och är en mycket nöjd kund sedan 8 år tillbaka. Alltid noggranna och effektiva. Kan varmt rekommendera.

Svar från Lucylla Rent Hus

Tack snälla Johannes för trevliga ord!

Margareta Z
Skrev om Lucylla Rent Hus

Städning. Några är verkligen jätteduktiga medan några är sådär

Tack Margareta för din feedback

Iben A
Skrev om Lucylla Rent Hus

Städning när man behöver: punktliga och grundliga medarbetare.

Svar från Lucylla Rent Hus

Tack snälla Iben för trevliga ord!

Martin H
Skrev om Lucylla Rent Hus

Lucylla har skött vår städning i snart 15 år och har under hela denna tid gjort ett enastående jobb

Tack snälla Martin för förtroendet

Ewelina B
Skrev om Lucylla Rent Hus

Jag mycket nöjd kund Altid punktlig och nugrant

Svar från Lucylla Rent Hus

Tack snälla Ewelina för trevliga ord!