Systrarna Lun. AB

2.3

4 omdömen om Systrarna Lun. AB

Mila K
Skrev om Systrarna Lun. AB

Perfekt läge på Rörstrandsgatan. Helt ok mat för det pris man får betala. Jag åt en vongole pasta som var god, men för lite vongole för att det skulle bli en återkommande beställning, dock helt ok smak ändå.

AMANDA F
Skrev om Systrarna Lun. AB

Systrarna Lundberg är fint beläget på Rörstrandsgatan och restaurangen är alltid fullsatt av människor. Tyvärr är maten inte mycket att ropa hej för. Jag åt lax och risotto som jag utan tvekan skulle kunnat laga bättre själv. Mitt trevliga sällskap höjde min betygsättning till 2 recos!

Marie H
Skrev om Systrarna Lun. AB

Få men goda rättar till bra pris. Maten kan vara lite ojämn,därav bara en 3:a. Alltid mycket folk. En trevlig kvartersrestaurang helt enkelt!

Leon
Skrev om Systrarna Lun. AB

Det finns en enda anledning till att gå hit, och det är för att Lundbergs har en av få uteserveringar på Rörstrandsgatan som har kvällssol. Det är också förutom det asiatiska bufféstället tvärs över gatan det enda stället i Birkastan jag vägrar att gå till igen. Här fick jag nämligen vänta i över en timme på maten efter att de hade glömt bort vår beställning, och gången innan tog det 45 minuter. Det är inte helt ok, särskilt när man har ockuperat ett toppläge och tar priser för mat som borde kosta hälften av vad den gör. Varning!