Magdas fönsterputs i Sverige AB

3.8

31 omdömen om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Karin
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Varning för detta företag! Bokade en flyttstädning. Städfirman kom till lägenheten utan att ringa innan, vilket de lovat. De började direkt fotografera och säger under tiden att lägenheten inte är "normalsmutsig". De försvinner sedan från lägenheten, och deras chef (?) som jag bokat städningen med, ringer upp mig och säger att städarna vägrar städa. Om de ska göra det ska de ha betalt i förskott via svish. Det avtalade priset ändras för att lägenheten är "så smutsig". Till saken hör att lägenheten inte på något sätt var...

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

Carolina H
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Blev mycket oprofessionellt och otrevligt bemött uppfattade att de glömt min flyttstädbokning. Blev som kund ifrågasatt och tvingades swisha dem direkt på plats för att de skulle komma alls. Detta med motiveringen att jag ”var missnöjd iförväg och kanske inte skulle betala”. De städade kök och badrum och fönster okey men lister golv och golvbrunnar fick jag städa själv inför ägarbyte nära inpå.

Maria Natasa H
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Jag fick en utmärkt flyttstädning av de 2 killarna som tog sig an alla problemområdena, typ inglasade balkongens fönster, med glatt humör. När besiktningskvinnorna kom så fann dessa inget alls att anmärka på! Tack bästa Flyttstäd!

Klart Rent Malmö AB
4.6/5 i betyg av 734 omdömen 4.6 av 734 omdömen

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Olivia W
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Jag hade flyttstäd denna veckan i min lägenhet och blev supernöjd! Jag ändrade dag och tid med kort varsel men det löste sig bra! Flexibla i nyckelhämtning, stöd och svarar snabbt på frågor! Min besiktning blev godkänd direkt!

Roger N
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Hade er i min fastighet igår... Kort varsel men ni hjälpte mig direkt. RIKTIGT snyggt städat och fejat. Kranar , vitvaror och porslin va som nytt. Stort tack till killarna som städa Kommer GARANTERAT rekommendera ER till alla jag känner som behöver städhjälp Billigt och Bäst Mvh kola

Erika W
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Anlitade för flyttstäd och skinande rent och köpare till vårt hus mycket nöjda. Väldigt trevlig och bra kontakt!

Morgan J
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Beställde flyttstäd på ganska kort varsel, företaget är tillmötesgående och snabba på att svara om man har frågor eller funderingar. När väl städningen var gjord så fanns det ingenting att anmärka på, så om du vill ha det fint städat till ett väldigt rimligt pris, anlita dessa härliga grabbar! :)

Zijada B

Väldigt bra, bra service , bra utförande , rekommenderar starkt

Klara T
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Städning utförd på avtalad tid och mycket snyggt gjort utan anmärkningar!

Elisabeth Dean U
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Väldig proffsigt, snabbt och noggrann utfört arbete 👌

Yvonne J
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Otroligt välstädat, snabbt och proffsigt utfört. Supernöjd och imponerad. Godkänt av hyresvärden som också var mycket nöjd och imponerad. Rekommenderar!!!

Adam B
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Smidigt, snabbt och bra städat. Inga anmärkningar.

Anna Linnea Cecilia N
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Duktiga och trevliga killar som kom och städade, tog tid på sig att genomföra städningen. När de var klara ringde dom så jag kunde godkänna städningen. Hyresvärden var nöjd och gav inte några anmärkningar.

Philip S

Snabba effektiva och noggranna, jag rekommenderar Magdas fönster puts Ab

Rickard Marcus L
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Dom fick höja priset lite för det var så mycket. Det kändes fair får jag erkänna för det var verkligen extra mycket att städa. Hade super petig besiktningsman men städningen gick lätt igenom! Bemötandet var också på topp. Jag är supernöjd.

Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Väldigt nöjda! Bra kommunikation och trevlig personal. Städningen tog längre tid än förväntat men det var det värt för resultatet blev jättebra och vi fick inte betala något extra för den längre tiden. Otroligt noga är städat och bra återkoppling efteråt. Kan varmt rekommendera!

Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Beställde flyttstäd i Skövde någon vecka innan utförande och fick godkännande/återkoppling dagen efter beställning. Fick återkoppling när person var på plats och påbörjade städning. Hyresvärden var nöjd med städningen. Väldigt smidig tjänst.

Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Är nöjd med städningen då även hyresvärden godkände den

Mark Hugo P
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Helt otroligt dålig upplevelse. ANLITA ALDRIG detta företag. Anlitade de för flyttstäd och första gången så fick jag 12 anmärkningar och de fick göra om det på grund av garantin. Även då var det många basala grejer som de missat, vilket resulterade i att jag behövde åka dit själv igen och städa. Otroligt dåligt företag, rekommenderar alla som ska flytta att antingen göra det själv eller betala några tusenlappar extra för att få det ordentligt gjort en av en normal städfirma.

Stella K
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Jag har flyttat en del i mitt liv och alltid då kontaktat Magdas flyttstädning och alltid varit super nöjd . De har bra priser och personalen är väldigt trevlig . Jag rekommenderar dem stark utöver att de är väldigt förstående dem är snabba, och alltid underlättat min stress vid flyttstädning och jag har alltid blivit godkänd med min flyttstädning

Niclas F
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

KATASTROF! Skulle göra en flyttstädning av 85 kvm. De kom sent en fredagskväll och vara klara på under 1 timme. Otroligt dåligt städat. Efter garantistädningen som de uppgett sig ha gjort så var det PRECIS lika smutsigt. Anlita INTE denna städfirma. Dessutom, mycket otrvligt (nästan hotfullt) bemötande på telefon.

Gustaf Adam A
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

ETT företag som erbjuder flyttstäd i en stad som dom inte ens flyttstädar i. Dom har hemsida och information på hemsidan som säger att dom utför städ i den berörda staden. Lita INTE på flyttstädning AB Nu sitter man här i skiten efter man fick en bekräftad bokningsbekräftelse för två veckor sen och alla andra företag är uppbokade

Åsa Madeleine R
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Riktigt dålig flyttstädning, damm kvar, spindelväv i taket. Ingen fönsterputsning trots att det skulle ingå. Skyllde på "att huset var gammalt".. Anlita ej! Allt fick göras om!

Edvin Anders Sigurd B
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

ANLITA INTE. Jag anlitade Magdas för flyttstädning av villa på 100kvm, ca 2 veckor innan önskat datum. Kontakten via Mail gick då hyfsat fort och dagen efter kom bekräftelse. Så när dagen var kommen gick jag och väntade i bostaden i 4 timmar på att personalen skulle kontakta mig, men tiden gick och inte ett ljud från mobilen. Efter att ha ringt upp på huvudnumret och hamnat hos ”bokningsansvarig” så visar det sig att hon bara skickat bekräftelsen till mig och missat att skicka den till teamet. Men efter en stund så hör...

MAGDALENA D
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

!!VARNING!! Gör det inte! Boka en annan firma. Bokade flyttstäd i Malmö i god tid. En lägenhet, 3:a på 60 kvadrat för 1825 kr (efter avdrag). De ringde dagen uppdraget skulle uppfyllas klockan 10.29, då bad de om kod till porten mm (något som redan stod med i min bokning men okej..). Ringde sedan igen 10.36 och säger koden inte funkar, frågade vart de var då. Visade sig det var på andra sidan stan, fel adress! Sedan antog jag att de tog sig till rätt adress för att uppfylla sitt uppdrag eftersom ingen ringde igen...

ALICIA B
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Under all kritik. De börjar med att säga att vårt hem inte är ”normalstökigt” så att vi får en extraavgift, för att sedan städa snabbare än innan - på 3h istället för 4h (mer än normalstökigt… tjena). När vi kommer till lägenheten är den lika skitig som vi lämnade den och vi ringer då och klagar. De hävdar att vi har en garanti och att vi ska vänta med att nyttja den tills att slutbesiktningen gjorts. Som förväntat blev vi underkända på alla punkter. De städar lite till, fortfarande under all kritik, och säger då till...

Elenor L
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Köpte städning av ett dödsbo. Lite krångligheter men de var väldigt trevliga. Städarna på plats hade inte uppfattat att det rörde sig om dödsbo.

Cecilia L
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Blev vänligt bemött.. Trevliga killar, bra städat. Flyttstädning.

Ahmad E
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Vill tacka er för den fina flyttstädningen som ni gjorde i onsdags. Besiktningen dagen efter gav högsta betyg.

Annika P
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Städning och fönsterputs var utfört på bästa sätt. Jag är supernöjd.

Veronika B gillar detta
Erik P
Skrev om Magdas fönsterputs i Sverige AB

Jag hade flyttstädning. Lägenheten är mycket svårstädad och era två killar fick slita hårt! De utförde ett utmärkt arbete! Jag rekommenderar varmt er firma om jag hör någon som behöver hjälp!

Veronika B gillar detta